Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Net gebeld door SLAZ, zij kunnen ook in het systeem van de VU. Er waren 14 eicellen niet rijp, 3 kapot, 4 niet goed gedeeld en er zijn nu dus 14 embryo's, waarvan er 1 niet zo goed uitziet. Ze konden nog niks zeggen over hoeveel er ingevroren gaat worden.
    Normaal krijg je binnen 2 weken een brief over wat ingevroren is, maar omdat bij mij alles wordt ingevroren en er geen verse tp is, mag ik zondagochtend bellen, zodat ik weet of er ingevroren is en hoeveel cryo's in hoeveel rietjes ik dan heb.
    Ik vind dit veel spannender dan het hele traject hiervoor... Er is al zoveel afgevallen.
    Als er ingevroren wordt en mijn cyclus loopt weer goed dan heb ik over 2 maanden een cryo tp, dus dat duurt nog wel even.

Voor de dames die vandaag een tp hebben, veel succes!

2. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Hee mamamies! 13 of 14 embryo's dus!!!! Jeetje wat een prachtige score!! Eentje van die embryo's wordt vast jullie kindje :)!!! Ben benieuwd naar zondagochtend!

3. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Mamamies, een heel mooi aantal zeg! Inderdaad veel spannender dit hè?

Vandaag tp gehad: 1 van Akwaliteit teruggeplaatst, andere 2 waren helaas niet goed genoeg om in te vriezen. Kreeg er een fotootje van mee trouwens.

4. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    In afwachting om te starten:

Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk
    Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start april
    ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind april
    Enschede007 - 1e kindje -
    Jan10 - 1e kindje -

Onderdrukkende fase (lang protocol):

Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - 3/4 start spuiten decapeptyl
    Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 3 april Decapeptyl

Stimulerende fase:

Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 - start gonal-f 25/3 - echo 30/3

Punctie/terugplaatsing/nod:

Fisher - 1e kindje - IVF2 - TP 2/4, NOD 14/4
    Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Punctie 14-4
    Klaproos-1e kindje ICSI 1 mislukt,tp cryo 5/4
    M676 - 2e kindje - IVF 1 - tp 18-4, nod 3-5

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mammies, wat super spannend. En wat veel eitjes zeg, duim voor goede embryos ;)

M676, wat fijn dat je en terugplaatsing hebt gehad, zonde van die andere embryo''s. Nu de spannende wachtweken, ik duim!

Ik heb vlg week vrijdag pas een echo en mag pas 29 april starten met gonal f, dus duurd allemaal nog even.

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL

Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Jan10 - 1e kindje -

Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl

Stimulerende fase:

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje

7. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mamamies natuurlijk is het jammer dat er nog zo veel zijn afgevallen, maar 14 emmy's is echt een megascore!!! Hopelijk zondag goed nieuws

m676 balen van die andere 2, maar je hebt in ieder geval een toppertje nu in je buik! Lekker broeden. Succes met de wachtweken

Julia voor je het weet zit je er midden in en komt de punctie al dichtbij. Nog heel even geduld.

Hoe is het met alle andere meiden girlliej, kriti, u&d, enschede, jan10, tebbie en alle anderen die al een tijdje wat stiller zijn?

Ego. Hier is de ongi sinds woensdag flink aanwezig. Veel heftiger dan normaal, zal wel door de curettage komen. Ik ben in ieder geval blij dat mijn lichaam het allemaal weer opgepikt heeft en ook binnen redelijke tijd (5 weken na de curettage).
    Vandaag de tweede bezichtiging gehad van het huis. Dit weekend alles op een rijtje zetten en dan volgende week misschien de onderhandelingen starten.

Iedereen een fijne pasen!

8. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL

Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni
    Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start april
    Jan10 - 1e kindje -

Stimulerende fase:

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje

9. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag schrijf ik hier ook even mee. Na 7 x IUI, 4 x normale cyclus en 3 x met hormonen, nu toe aan IVF. Aankomende zondag beginnen met de Decapeptyl, spannend!

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Evertje, zie je er tegenop of kan je eigenlijk niet wachten? Ik ben net een week gestart met de deca

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    boboke, heftig zeg wat je allemaal hebt meegemaakt en dan weer die vervelende ongi, bah! zie dat je in juni weer gaat starten, is dat een nieuwe IVF of heb je nog een cryo?
    Gaan jullie een huis kopen? Of verkopen?

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Beide toevoegingen hadden elkaar net gekruist;), dus me nog een keer toegevoegd, haha!

13. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ julia. Ik ben wel blij dat er nu iets gaat gebeuren wat zin heeft voor mijn gevoel dus wat dat betreft blij. Wel bang voor de punctie en de medicatie. Ik ben nogal gevoelig en had telkens ook de eerste dagen dat ik weer gonal f moest spuiten voor de iui steeds zon gejaagd gevoel heel naar. Trouwens maandag starten met deca niet zondag. Hoe bevalt het jou, bijwerkingen? Zie je er tegen op?

14. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Evertje welkom. Spannend nu over naar ivf. "Gelukkig" is het spuiten niet helemaal nieuw voor je.

Julia oeps sorry, had inderdaad jouw up-date van het lijstje niet gezien.
    Ik ga in juni weer met een volledig nieuwe poging beginnen. De eerste is ondertussen al een jaar geleden. Helaas wel 3 zwangerschappen (verse tp, cryotp en 1x spontaan) verder, maar nog steeds met lege handen. We zitten nu nog midden in het herhaalde miskramenonderzoek, maar ik hoop dat midden juni alle uitslagen binnen zijn en we dan kunnen starten met ivf2.
    we zijn bezig met evt een huis kopen. Zitten nu in een huurhuis.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Evertje, Ik herken dat wel dat je blij bent om eindelijk echt vooruit te gaan ipv wachten en er gebeurd maar niks. Hoelang hebben jullie al een kinderwens? En waarom zitten jullie in de MMM?

Door het spuiten ben ik ben erg moe en verder soms wat geirriteerd, verder valt het me eigenlijk wel heel erg mee. Ook het prikken zelf gaat goed. Had erger verwacht;)
    Ik zie wel op tegen de punctie, maar krijg een roesje, heb ik overlegd met mn arts. Dus dat zal vast niet lekker zijn, maar het moet.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Boboke, jeetje zeg dat is heftig. Telkens zwanger, maar toch miskramen. Hoop dat er iets uit de onderzoeken komt, waar jullie wat mee kunnen.
    Spannend zeg een huis kopen, ook wel weer een hele leuke tijd! Succes bij je beslissing!

17. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is het van alles wat eigenlijk, maar ook weer niet. Heb kijkoperatie gehad, eileiders wel doorgankelijk maar toch niet helemaal goed. Beetje endometriose weg gehaald. Eicelvoorraad verminderd en mijn man is verminderd vruchtbaar. En ik ben 35 en dan gaat het ook achteruit heb ik me laten vertellen. Dus die dingen bij elkaar opgeteld denk ik.

Ja vreselijk boboke, dat je zo ver ´gunstig´ in het traject komt maar dan uiteindelijk toch nog met lege handen staat!

18. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Welkom Evertje!

Nou, vanmiddag om 12.00 uur hebben we de afspraak voor de eventuele tp. We horen dan dus ook pas of het doorgaat of dat alle vier de emmy's aangedaan zijn. Dus ook zorgen voor volle blaas etc. Vind dat echt een rotte manier van werken zeg! Waarom ze me niet eerst gewoon bellen en dat ik dan eventueel wel of niet kom... Kan er binnen 20 minuten zijn! Maar goed, we hopen op het beste. Volgens mij is de kans ongeveer 70% dat er minimaal eentje gezond is... Sorry effe ego!

19. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Y84, wat rot dat ze niet van tevoren bellen! Het is zo al spannend genoeg!
    Ik duim heel hard voor je!

Julia, nu echt begonnen, succes!

Evertje, jij ook succes met de start!

Boboke, alvast succes met onderhandelen!

20. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Y84; wat balen dat je niet eerst gebeld wordt. Heel hard hopen dat er minimaal 1 Emmy teruggeplaatst kan worden. Ik duim voor je.

Hier; ik merk dat alles een beetje langs me heen gaat. Ik lees wel alles, maar het komt niet allemaal binnen! Ik had na het enorm meevallen van de punctie ook helemaal niet verwacht dat ik daarna nog zo'n pijn in mijn buik zou krijgen. Zkh zei dat dit heel normaal is, maar ze houden me wel goed in de gaten omdat ik natuurlijk tegen overstimulatie aan zat. Veel rust houden en veel drinken dus maar! Fijn weekend dames!

Share This Page