Y84, heel veel succes vandaag. Hou ons op de hoogte. Mammamies, rustig aan en je lekker laten verwennen. M676, ben je nu begonnen met die bolletjes? Is dat een beetje te doen? Of smurrie..... Evertje, dus best veel factoren spelen mee! Fijn dat je nu met ivf gaat starten. Hoelang hebben jullie al een kinderwens? Gisteren geprikt tegen een zenuw ofzo.....deed pijn Raar he want de 2afgelopen dgn bijna niks gevoelt.
Y84, wat ontzettend naar voor jullie!! Wat moet dat een naar moment zijn geweest daar in het zh! Een hele dikke knuffel voor je!!
Hallo meiden, lees al een weekje met dit onderwerp mee, dus ik dacht ik meld me ook even officieel aan Hopelijk mogen wij in juni beginnen met IVF. (zie handtek.) Heb een cyste in mijn rechtereierstok dus we hopen dat die na 3 maanden lucrin weg is. We lopen in het VU, meerdere dames hier begrijp ik? Heb me toegevoegd aan het lijstje hieronder... In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind april Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Onderdrukkende fase (lang protocol): Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - 3/4 start spuiten decapeptyl Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 3 april Decapeptyl Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Mimami - 2e kindje - IVF 1 - start gonal-f 25/3 - echo 30/3 Punctie/terugplaatsing/nod: Fisher - 1e kindje - IVF2 - TP 2/4, NOD 14/4 Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Punctie 14-4 Klaproos-1e kindje ICSI 1 mislukt,tp cryo 5/4 M676 - 2e kindje - IVF 1 - tp 18-4, nod 3-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje
Neeee Y84 wat onwijs oneerlijk, ik heb er geen woorden voor! Hele dikke knuffel meid! Mamamies herkenbaar wat je zegt, eerste keer was ik de dag van de pumctie s avonds nog naar een avondje uit geweest met mn voetbal team, heeel rustig gedaan en lasergame mee gedaan en alleen maar gezeten en volgende dag naar mn werk gegaan omdat ik het zo druk was, na een uurtje huilend mn man opgebeld, die avond ervoor viel het mij zo mee maar toen zat ik blijkbaar nog onder de pijnstiller doe ruistig aan! Hoop dat het lukt met een kleine die nog rondloopt bij je! Gaat dat wel?
Y84, wat erg. Ik wens je veel sterkte toe Ik word morgen gebeld of er een eventuele bevruchting is. Zo ja, dan is de terugplaatsing morgen. Khad vannacht gewoon nachtmerries erover. Kheb trwns elke keer griep een paar dagen na de pregnyl. Voel het nu weer opkomen. Weet niet of meerdere hier last van hebben?
Mamamies en fisher. Bij mij deed het later ook meer pijn, maar niet zo erg als jullie beschrijven. Fisher, dat was wel echt teveel van het goede hè? Ben wel wat chagrijnig... Zal zo de bijwerkingen van de utro eens gaan lezen.. Hoop dat de pijn snel weg is mamamies! Julia, de eerste dagen ging het wel, maar het moet er toch weer uit hè. Het lijkt alsof je met crème hebt geknoeid zeg maar. Zo dat was weer een smakelijk verhaaltje... Willeke, een maandje nog! Moet je eerst de pil? Nijntje, griepverschijnselen heb ik nooit gehad (iets meer dan 20 x pregnyl gespoten). Wat spannend voor jullie morgen! Hoor je het thuis al of pas in het zh?
y84 sterkte meis! Om de een of andere reden kon ik niet meer inloggen, dus ben ff afwezig geweest. Ben vanaf nu weer vd partij. Laatste cryo was niet goed ontdooid, nu 6 weken ad pil en poging 3... Fijne paasdagen allemaal.. Grt jantien
Y84 sterkte meis..Wat afchuwelijk ik lees hier nog veel mee maar reageer wat minder. Zie het allemaal niet zo zitten. Denk dat ik bij de volgende cryo tp aan de prednison ga. Was bij de eerste tp ook maar niet gelukt.
Evertje jeetje dat zijn inderdaad wel een hoop dingen bij elkaar. weet je ook hoe laag je amh is? Is er wel eens gekeken naar hoeveel follikels je hebt klaarliggen bij aanvang van je cyclus? Mijn amh is nl maar 0,39, maar ondanks dat heb ik altijd nog een behoorlijk aantal klaar liggen. Julia/Evertje bij ons lijkt t probleem verschoven te zijn van niet zwanger kunnen worden naar niet zwanger kunnen blijven . Ik hoop inderdaad dat er iets uit de onderzoeken komt, waardoor er een simpele oplossing is. Helaas kan het ook zo zijn dat mijn leeftijd (36) een rol speelt en mijn eitjes gewoon niet meer zo goed zijn. Mamamies goed voor jezelf zorgen en echt heel rustig houden! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Weet je al iets meer over het aantal bevruchtingen? Je mocht toch vandaag bellen? Y84 pfff jeetje wat moet dat een klap zijn . Heel veel sterkte en een dikke knuffel Willeke hihi wat leuk dat je hier ook komt schrijven . Zo houden we elkaar dubbel op de hoogte Fisher nou dat was niet echt rustig aan doen dan bij jou na de punctie, geen wonder dat je dat voelde Nijntje en al wat gehoord? Heel veel succes m676 ik kan me niet herinneren dat ik chaggie ben geweest van de utro, maar is ook allemaal al een behoorlijke tijd geleden . Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker Jan10 balen dat de laatste cryo niet goed ontdooit is. Irritant altijd weer die weken aan de pil. Wanneer ga je dan ongeveer weer beginnen? Klaproos ik zou dat ook graag willen met mijn actief immunsysteem, maar van wie krijg je dat verschreven? Ik weet nl 100% zeker dat mijn ziekenhuis hier niet aan mee wil werken. Fijne pasen iedereen!
Y84; oh meid wat balen zeg. Heel veel sterkte. Nijntje; ik heb geen pregnyl gehad dus durf er niks over te zeggen. En heb je vandaag een tp? Ik hoop het voor je. Hier; net gebeld met de VU er worden vandaag 5 embryo's ingevroren in 3 rietjes... Pff dat was even een behoorlijke tegenslag, het is een ware afvalrace geworden. Ik weet dat ik niet moet klagen, want ik heb tenminste cryo's en dus hoop op een tp, maar zo blijkt maar weer dat kwantiteit zeker niks doet aan de kwaliteit. Heel misschien kunnen ze morgen nog wat invriezen, maar die hoop is niet groot. Ik vraag me dan af hoe het kan dat er 13 goede embryo's gereduceerde zijn tot 5! Ik ga proberen er niet te veel mee bezig te zijn, want dat bevorderd mijn herstel ook niet, maar makkelijk is anders.
Jeetje mamamies, dat had ik ook niet verwacht dat je daar uiteindelijk op uit zou komen. Mag jij vanwege jouw leeftijd twee embryo's terug geplaatst krijgen? Omdat ze het in drie rietjes hebben ingevroren? K vind het altijd zonde als je er dan maar 1 teruggeplaatst mag krijgen want stel dat ze dan allebei goed ontdooien dan moeten ze die andere weggooien, grrrr die theorie heb ik nooit begrepen. Gelukkig doen ze bij het lumc elke embryo apart invriezen. Hoe gaat het lichamelijk met je?
Mamamies, je hebt even alle recht van klagen hoor! Dat verwacht niemand zo denk ik! Natuurlijk is het wel fijn dat je 3 tp's 'klaar hebt liggen' maar je had toch wel meer gehoopt, logisch! Ik vraag me net als fisher af waarom in 3 rietjes en niet in 5. Boboke, ik denk eigenlijk dat ik wat down ben door het hele proces, vl ook dus we vrolijken elkaar ook niet automatisch op. Dan op het werk stress gehad (nu minder maar het gevoel is niet meteen weg helaas) en een paar weken slecht geslapen. Nu maar lekker van het weer genieten en van alles wat we wel hebben. Dan komt het weer goed. Net Is m'n vriend met m'n dochter naar zijn ouders vertrokken en heb ik even heerlijk een uurtje helemaal niks. Zalig 😉 Klaproos, ik hoop dat jij je snel,weer beter voelt! Fisher hoe is het met jou? Jan10, zonde van de tijd hè die pil? Jammer dat het ontdooien is misgegaan zeg!
Egootje: Er waren 7 eicellen aangeprikt, waarvan 6 goede eicellen. Ik werd vanochtend gebeld met goed nieuws. Alle 6 de eicellen zijn bevrucht en de beste heb ik vandaag teruggeplaatst gekregen. Van de overige 5 laten ze me morgen weten of ze ingevroren kunnen worden. Ik ben blij met het resultaat. Nu afwachten. Kvroeg wat ik niet mocht doen en dat was Geen alcohol drinken. Verder mocht alles.
Nijntje, goed nieuws zeg! Hopelijk kunnen er nog een paar worden ingevroren Succes op de wachtbank! Boboke, ja dat is idd heel akelig, word je zwanger alleen telkens miskramen, hoop echt dat ze erachter komen wat dat veroorzaakt. Mamamies, ik vind 5 embryos echt een mooie score meid! Is toch 5x kans om zwanger te worden! Waarom is het in 3 rietjes gedaan? Vanwege je leeftijd, dat je er 2 terug geplaatst mag krijgen? Hier nog aan de decapeptyl....jeetje wat een gemene prikken soms. Mezelf al een blauwe plek bezorgd... Fijne paasdagen
Nijntje, fijn! Nu maar weer wachten hè? Julia, die deca kan van dag tot dag anders voelen hè? Fisher schreef dat zij in haar been prikt. Ik ben dat ook gaan doen en het voelde een stuk beter, mss een tip...
Even snel; die 5 embryo's zitten in 3 rietjes dus heb 'maar' 3x kans op een tp. Waarom ze in 3 rietjes zitten heeft denk ik te maken met ontdooien, maar wel jammer want als ze dan beide goed ontdooien vind ik dat ook zonde omdat ik maar 1 embryo krijg terug geplaatst, ik ben namelijk 29.