Bedankt voor alle lieve reacties meiden!! Poeh het was echt effe een zware tegenvaller zeg... Merk dat we niet zo gemotiveerd zijn om weer 5/6 maanden op de wachten en dan weer best een grote kans te hebben om niet eens tot een tp te komen. We laten het allemaal eens bezinken en spreken ook over andere opties, zoals een spermadonor of pleegzorg. Blijf wel lekker meekijken en meekletsen want we weten het allemaal nog niet!
Y84 sterkte en een dikke knuffel vanuit hier. Klaproos fijn dat je wel mee blijft lezen in ieder geval. Ik reageer ook niet zoveel als eerst meer. Ik merk dat ik er anders veel te veel mee bezig ben. Dit weekeind weer ongesteld geworden. Volgende keer ga ik weer starten als het allemaal blijft zoals nu. Ik vind het doodeng weer om te beginnen. Het liefst kruip ik in mijn holletje haha.. Mamamies ik denk dat je heel blij mag zijn met de cryo's. Er zijn dus ook mensen die helemaal geen extra terug plaatsing hebben dus mazzel voor jou meid ! Nijntje wat fijn dat de terugplaatsing gelukt is. Nu maar duimen... Jan10 wat naar dat het ontdooien niet gelukt is. M676 ben je alweer een klein beetje uit je dipje? Wel lekker dat je gister even een momentje voor jezelf had.
Y84, wat vervelend voor jullie dat het niet gelukt is! Ik snap dat het je zwaar valt en het een grote teleurstelling is!! Zie dat het de eerste ICSI poging was, waarom moet je 5/6 mnd wachten op een tweede poging? Is dat gebruikelijk? Nijntje, hoe is de tp gegaan? Spannend hoor!! M676, Ja nu je het zegt, een (goed) maandje nog! 5 juni heb ik weer een afspraak met mijn arts dus dan hoor ik of de cyste weg is en dan kunnen we gelijk door met ivf gaf hij aan. Ik heb dus geen idee of ik eerst nog aan de pil moet, ook geen idee of het lang of kort protocol wordt. Ivm mijn endo is het iig van belang dat ik niet meer ongesteld wordt. Snap eigenlijk niet zo wat het verschil is tussen lang en kort en wanneer je in aanmerking komt voor lang of kort protocol. Iemand een idee? Hey Boboke, gezellig!! We gaan tegelijk aan de gang! Mamamies, Spannend bij jou ook! Krijg je binnenkort de tp? Ik zie dat je ook in het VU loop, ik ook. Wat is jouw ervaring tot nu toe? Heb je nog tips? Hopelijk krijg ik 5 juni van mijn arts te horen of we gelijk door kunnen met ivf. 5 juni is ook daar een info-avond over, aanrader om daar heen te gaan? Waarom krijg je als er 2 ontdooien eigenlijk maar 1 teruggeplaatst? Dat is toch vreselijk zonde! Een meerling willen ze dus duidelijk niet ofzo??
Even m'n heel ego m'n frustratie spuien;( dacht de laatste maanden toch behoorlijk regelmatig te zijn tussen de 29 en 35 dagen. Normaal gesproken 4 of 5 dagen bruinbloedverlies totdat het echt begin, helemaal niks tot nu toe. Dus op dag 36 test gedaan want je gaat toch hopen en ofc negatief. En ook vandaag geen bruinverlies dus m'n ongesteldheid zit er deze week totaal niet aan te komen echt soms wordt ik gek van m'n eigen lichaam.... Dat is even mijn frustratie en ben echt een controle freak dus kan er ook niet tegen dat ik geen idee heb wanneer het wel komt. Verder nijn hoe is je tp gegaan Mamamies snap dat het frustrerend is hoor je bent van heel veel naar 5 gegaan. Maar toch 5, wanneer verwachten ze dar je tp is? Boboke al nieuws wat betreft het huis? Y84 heel veel succes met het maken van een beslissing, maar zou het nu nog niet maken allemaal nog zo vers dat het gebeurt is. Zwaai naar de rest!! Ik ga m'n geduld maar proberen te bewaren!
Mamamies dubbele frustratie voor jou. Helaas heb ik al vaker gehoord, dat het VU per 2 invriest. Schijnbaar is het wel mogelijk om een emmy dat goed uit het ontdooiproces is gekomen ook weer opnieuw in te vriezen, maar pin me er niet op vast. Heb t ergens gelezen hier op zp. Het is inderdaad een behoorlijke afvalrace. Bij mij waren er 14 follikels, 11 eitjes, 7 bevruchtingen en uiteindelijk 3 goed emmy's dus ook drastisch geminderd. De selectie voor het invriezen is vrij streng, maar daardoor ook vaak geslaagde ontdooiingen (uitzonderingen daargelaten). Wat een emotionele rollercoaster hè?! m676 het is ook een slopend proces en nu je in de wachtweken zit, kan je niks meer doen en is het afwachten, dan kan de stress van de afgelopen tijd er wel uitkomen. Hopelijk heeft het moment van rust je/jullie goed gedaan. Nijntje wat een mooi resultaat! Heb je al iets gehoord van de overige 5? Succes met de wachtweken! Julia zijn inderdaad gemene spuiten, vooral door die dikke bottere naald. Zal helaas waarschijnlijk niet de laatste blauwe plek zijn Y84 even een dikke knuffel. Het moet echt super zwaar zijn voor jullie. Zeker met die lange wachtlijst elke keer voor de pgd, maar ik zou ook die beslissing nu nog niet nemen. Laat eerst even alle emoties zakken en kijk dan nog eens rustig naar de mogelijkheden. Misschien in ieder geval al wel opnieuw aanmelden, zodat je alvast op de wachtlijst komt. Mochten jullie dan alsnog het besluit nemen om niet door te gaan kan je altijd nog de afspraak afzeggen toch? Beschuitje is toch logisch dat je er nu nog niet zo veel mee bezig wilt zijn. Je hebt niet voor niets een rustpauze. Het meeschrijven en er meer mee bezig zijn komt wel als je zelf ook gaat starten. Geniet nog even van de hormoonvrije tijd! Willeke ik heb niet zulke hele goede ervaringen met het gelijk starten met iemand dus van mij mag jij op 5 juni beginnen, dan start ik zo'n dag of 10 later Op je vraag van protocol heb ik al in endo-topic geantwoord
Siepie oeps helemaal jouw stukje over het hoofd gezien Wat ontzettend frustrerend die lichamen van ons . Ik kan me voorstellen dat je dan toch hoop krijgt als je normaal een kortere cyclus hebt en dan ook nog na de hsg. Maar misschien is je cyclus juist daardoor nog wat van slag? Het zou ook kunnen dat je door de hsg nu geen bruinverlies hebt van tevoren. Dit heb ik ook na een hysteroscopie of nu curretage. Het begon nu gelijk met roodverlies.Enneh controlfreaks is geloof ik vrouw eigen
Siepie, 1 van de moeilijke dingen in dit hele 'proces' vind ik dat je niet op je eigen lichaam kunt vertrouwen! En normaal let je daar wrsch niet op maar je bent nu zo gefocust op wat er in je lichaam wel of niet gebeurt. Idd om gek van te worden! Willeke, ik zie dat boboke je al in een ander topic geantwoord heeft Y84, wat een ellende En wat een lange wachtlijst! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit! Goed dat je allerlei opties alvast open houdt zonder iets te hoeven beslissen. Wel een goede tip om, als je dat ziet zitten, je toch aan te melden en evt weer af te zeggen. Beschuitje, fijn dat je je weer zo voelt dat je eraan toe bent weer te starten! Dankjewel voor jullie reacties. Ik voel me weer opgewekter dan gisteren. Lekker even bijgetankt, gewandeld en vanmorgen met een vriendin afgesproken. Alle paaseieren teruggevonden en nu op naar Koningsdag!
Boboke dit is al m'n 2de cyclus na hsg,die juist erna was zoals normaal. Toen had ik het idd ook wel verwacht, zo gek dat je elke keer weer denkt zou het niet
Hallo dames. Hier is alles een beetje gezakt. Ik verdwijn wat naar de achtergrond omdat ik voorlopig toch ff niet bezig ben. Ik spiek af en toe wel mee in de hoop goede berichten te lezen. Mamamies, ik snap dat het nu teleurstellend is dat het een enorma afvalrace is geworden. Hopelijk lukt het toch met deze oogst! Y84, jij ook rotnieuws, sterkte meid. Nieuwe dames welkom! Ps, wil iemand mij in het lijst je verplaatsen?
Hier gister een echo gehad, 1 eitje links was 11mm, en de rest verdeeld over beide eierstokken was rond de 5/6mm. Ben omhoog gezet met de Gonal F. Van 112,5 naar 137,5. Vrijdag weer echo, hopelijk zijn ze dan wel voldoende gegroeid.
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind april Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Onderdrukkende fase (lang protocol): Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - 3/4 start spuiten decapeptyl Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Mimami - 2e kindje - IVF 1 - start gonal-f 25/3 - echo 30/3 Lusvi - 1e kindje - IVF - Start Gonal-F 15/4 - Echo 25-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Fisher - 1e kindje - IVF2 - TP 2/4, NOD 14/4 Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Punctie 14-4 Klaproos-1e kindje ICSI 1 mislukt,tp cryo 5/4 M676 - 2e kindje - IVF 1 - tp 18-4, nod 3-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje
Y84: Heel veel sterkte, met wat jullie ook kiezen! Nijntje: Yes, hopelijk over 2 weken een test met 2 streepjes! Siepie85: Hoop van harte dat je ongi wegblijft natuurlijk Ben ook best nieuwsgierig naar Boboke, hoe is t met het huis?
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind april Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Mimami - 2e kindje - IVF 1 - start gonal-f 25/3 - echo 30/3 Lusvi - 1e kindje - IVF - Start Gonal-F 15/4 - Echo 25-4 Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - start fostimon 17/4 - echo 24/4 Punctie/terugplaatsing/nod: Fisher - 1e kindje - IVF2 - TP 2/4, NOD 14/4 Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Punctie 14-4 Klaproos-1e kindje ICSI 1 mislukt,tp cryo 5/4 M676 - 2e kindje - IVF 1 - tp 18-4, nod 3-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje
Zo daar was ik weer, ik zal vast iets verkeerd doen maar kon dit hele topic niet meer terug vinden op het forum, heel vaag. @julia. Ja die prikken van de deca zijn gemeen! Ik moet eerlijk zeggen ik was helemaal bang om ermee te beginnen helemaal toen ik bijwerkingen las van een hersenbloeding, wilde er al bijna niet meer aan beginnen, maar het valt me tot dusver alles mee nu vandaag de 2e erin zitten en eigenlijk geen bijwerkingen tot dusver. Wanneer heb jij je echo? @boboke. Ik weet niet zeker of het amh is, maar ze hebben me eens een waarde doorgegeven die ik had dat was 1.2 (een jaar geleden) en het moest 2.1 zijn op mijn leeftijd. Ik denk dat dat AMH is? Is dat de eicelvoorraad? Het was dus minder maar nog niet schrikbarend.
Ik krijg ziektedagen als ik wil, maar ik ben ook vrij om te schuiven met mijn dagen / avonden. Evertje, als je naar je eigen profiel gaat, vind je de onderwerpen waar je op hebt gereageerd makkelijk terug.
m676 gelukkig voel je je weer wat beter. Hoe bevalt t op t wachtbankje? Kan je je nog een beetje afleiden? Siepie inderdaad vreemd dat je lichaam dan nu anders reageert. Is je ongi nu ondertussen dan aangebroken of toch nog een verrassing?? Mimami dikke knuffel en we zien je wel weer verschijnen als je eraan toe bent Lusvi ben benieuwd naar je echo vrijdag. Hopelijk groeien ze nu met de hogere dosering goed door. Ik ben nog druk bezig geweest met berekeningen en besprekingen van het huis dus vandaar even nog geen update. Maarrr vandaag zijn de onderhandelingen gestart . We hebben een bod gedaan en ook al een tegenbod, maar dat is ons nog te hoog. Dus vanavond bespreken tot hoever we willen gaan en morgen gaat t weer verder... Evertje ik denk inderdaad dat dat je amh is, maar is inderdaad niet schrikbarend laag. Tebbie ik heb me ziek gemeld, zelfs tot aan de punctie, maar dit was meer ik ook niet wist hoe ik op de punctie zou reageren en de rest moest allemaal in eigen tijd, dus heb t er even van genomen . Rest zwaai!
Boboke, spannend dat bieden! Hoop dat het wordt wat jullie in gedachten hebben! Ik heb gelukkig wat afleiding: straks Koningspelen, Koningsdag, verjaardag van vriendin, afgesproken met vriendinnen/een vriend en mijn dochter is er natuurlijk. Ik heb nu 2 1/2 week vakantie! Toch vind ik het zóó spannend. Iedere dag tel ik opnieuw hoeveel dagen het duurt voor ik mag testen hihi. Ik mag 15 dagen na tp testen, maar ik las eerder dat sommigen eerder mogen testen toch?
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind april Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Klaproos-1e kindje ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Lusvi - 1e kindje - IVF - Start Gonal-F 15/4 - Echo 25-4 Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - start fostimon 17/4 - echo 24/4 Punctie/terugplaatsing/nod: M676 - 2e kindje - IVF 1 - tp 18-4, nod 3-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje Ik ben zo vrij geweest het lijstje aan te passen voor zover ik het weet. Sorry als ik iets verkeerd heb aangepast.
M676 we duimen mee en voor Nijntje natuurlijk ook!! Mimami snap dat je even afstand neemt het is ook niet niks allemaal. Hier wel nu wat bruin bloedverlies dus lijkt nu toch eindelijk op gang te komen. Zat alweer toch niet weer zon lange cyclus van 62 dat heb ik ook een keer gehad, maar daar lijkt nu dus niet op gelukkig toen zat ik me helemaal op t vreten. We wachten af of het doorzet m'n humeur was er gisteren wel naar)