Ze weten het niet zeker. Allemaal nog steeds wel klein. 1tje was er nu 2,1cm en de rest onder de 1,8. Ik geloof een stuk of 7/8
Lusvi, spannend voor je! Ik zie dat je ook in het VU loopt, ik ook, hopelijk in juni starten met ivf daar. Ben benieuwd naar je ervaringen! Ben 1 x in het ivf centrum geweest voor een echo. M676, ja ik snap dat je niet durft te testen! Wanneer zou je mogen testen? Daan, dat is dan zeker spannend en inderdaad, alles of niets! Ik hoop voor je dat het gaat lukken! Hoi Ster hihi Nijntje, hopelijk test je volgende week positief! Ik duim voor je! Spannend deze wachtweken lijkt me..! Siepie, wat was anders de optie? Een operatie? Heb je verklevingen dan? Ego, de dagen aan het aftellen tot 5 juni, hopelijk kunnen we dan starten! Nog 5 weken
Lusvi en tebbie, succes morgen! Doom thx! Willeke, ik mag zaterdag pas testen, maar mss test ik al eerder.. Willeke, duurt allemaal te lang hè? Stom dat wachten :x
lusvi oohhh spannend woensdag. veel succes meid ! probeer goed te oefenen met je ademhaling, diep in en uit ademen. willeke hoi meid hopelijk vliegen de 5 weken voorbij daan welkom, nog 1 week en dan mag je testen. zenuwslopend he die laatste dagen! voel je al iets ? doom ooh wat heerlijk dat je geen kwaaltjes hebt. klinkt ideaal m676 bij een cryo to kan je kiezen voor een natuurlijke cyclus of een kunstmatige cyclus. ik heb natuurlijk gekozen. op dag 10 van de cyclus begonnen met echo's. die krijg je dan om de dag. totdat ze zien dat je eigen eicellen groter dan 15 mm zijn. dan begin je met 2 keer per dag een ovulatie test. als die positief is bel ik het zkh. dan krijg ik te horen wanneer de tp is. als de cryo 5 dagen oud is dan wordt deze 5 dagen na ovulatie terug geplaatss. ik krijg dus een eigen eisprong en er komen GEEN medicijnen aan te pas. zelfs geen utro bollen of iets dergelijks ego, ik kwam echt geen wijs uit de ovulatie testen. zaterdag ochtend een lichte streep, zaterdag avond niks. zondag ochtend een donkerdere streep (maar niet donker genoeg) zondag avond een lichtere streep. maandag ochtend geen streep hahaha snap jij het nog ?? de echospiste zei dat ik dan toch gisteren een positieve test heb gehad , de echo bevestigde dat . nu heb ik dus komende vrijdag om 16:10 de tp als het niet goed ontdooit dan wordt ik tussen 12 en 13 gebeld. dus weer een kans jeeeujjjjj duimen jullie mee dat eskimootje goed ontdooit ?
Hey meiden, als het goed is kom ik hier wat meelezen en praten. Ik probeer ff kort mijn verhaal te doen. Manlief heeft teelbalkanker gehad en is dus ook onvruchtbaar. Er werden geen zaadcellen ingevroren omdat da volgens de oncologe niet nodig was. Mijn 1e gyn gaf ons geen kans en begon onmiddellijk over adoptie of KID. Op aandringen van mijn HA een second opinion gevraagd in Gent. Gelukkig TESE uitgevoerd, 6 rietjes ingevroren. Deze ochtend mocht ik bij de gyn voor uitgangsecho en opstellen behandelplan spuiten voor Icsi. Ik ben niet verder geraakt dan de echo want gyn zag zowel op linker als rechter eierstok endometriose. Nu opnieuw bloed laten prikken en hopen dat ik volgende week al operatie heb. Daarna afwachten en hopen dat we snel door kunnen met Icsi.
Lusvi en tebbie, ik dacht dat het vandaag al dinsdag was... Ging het maar zo snel! Gelukkig mag je vroeg. Ik kreeg oxazepam en morfine, daardoor voelde ik er weinig van. Wat krijgen jullie? Lusvi, jij iets van dormicum? Ik weet niet wat het is. Weet je al hoe je het toegediend krijgt? Ster, fijn! Vrijdag je tp, ik help duimen voor je eskimootje haha. Is het in theorie mogelijk om ook nog natuurlijk zwanger te worden? Dus 2 verschillende zwangerschappen? Fijn dat het in je natuurlijke cyclus kan! Yaraa, wat goed dat jullie een second opinion deden! En fijn dat dit kan. Mijn man heeft ook teelbalkanker gehad, maar gelukkig geen gevolgen voor kwaliteit, alleen dat we onze kinderwens een paar jaartjes moesten uitstellen. Wij mochten overigens wel invriezen, maar dit was geen beste kwaliteit omdat hij toen al ziek was. En nu jij eerst nog een operatie! Dat viel vast tegen! Ik hoop dat je er snel van herstelt en kunt starten! Leuk dat je meepraat. Ik ga morgenvroeg toch een testje wagen... Nijntje en Daan, gaan jullie nog eerder testen dan de nod?
Welkom nieuwe dames! Ben even op vakantie geweest dus niet heel veel gevolgd.... M676 hele dikke knuffel!
ach meiden wat is dit toch vreselijk. voel mij zo ontzettend rot.. Dikke knuffel voor jullie, wat zijn jullie ontzettend sterk! x
Meiden, ik lees af en toe nog wel mee. Kom even een knuffel geven aan M676. Wat vreselijk balen . Sterkte meid!
M676, wat vreselijk voor je.. dikke knuffel en hopelijk kun je dit een plekje geven. Al snap ik nu heel goed dat je erg verdrietig bent!
He jakkes M676! Echt vreselijk!! Nijntje00 wanneer mag jij testen? Ik mag vanaf 4mei testen, maar weet idd niet of ik dat haal. Dit is off. ook mn eigen nod...Moet zeggen dat het wachten nog best gaat. Heb nog tot donderdag die bolletjes en daarna zal ik wel ongeduldig worden....Verder nog geen kwaaltjes die ik nog niet kende