Mijn terugplaatsing was 20 april. Kheb eerlijk gezegd niet nagevraagd wanneer ik mag testen. Kzie het wel. Kdenk dat ik vrijdag ga testen.
m676 ach nee meis Dikke knuffel Nijntje hoe is t met die opgezette klier onder je oksel? Weet je al wat het is/was? Hopelijk vrijdag goed nieuws Doom gefeliciteerd met een mooi kloppend hartje! Blijf je nu nog in het ziekenhuis of ga je over naar de verloskundige? Siepie een beetje dubbel denk ik wel dat je ongi nu toch heeft doorgezet. Je blijft toch altijd een beetje hopen. Op weer naar de volgende ronde Tebbie heel veel succes morgen met de punctie! Ster welkom terug ! Spannend vrijdag de tp, alvast succes! Lusvi jij ook heel veel succes morgen met de punctie! Daan welkom en wat een spanning gelijk! Hopelijk is deze emmy een plakkerd Willeke ik tel met je mee af naar juni Yaraah welkom en jeetje wat een verhaal! Eerst de ziekte van je man overwinnen en dan nu dit! Wat zagen ze dan precies op de echo? Ik vraag dit omdat endo eigenlijk niet vast te stellen is dmv een echo. Ik heb zelf ook endo en ondanks een cyste van 10 cm konden ze pas definitief na de laparoscopie zeggen dat het endo was. Wel heel fijn dat ze de operatie zo snel uitvoeren, meestal staat daar ook een wachttijd van een paar maanden voor. Is toch mooi meegenomen Fisher welkom terug van vakantie . NY was het toch? Was vast fantastisch! Wanneer mag jij weer voor een tp? Pien hoe gaat t met jou? Is er eigenlijk een speciale reden dat jullie pas in augustus verder gaan of gewoon even rust voor lichaam en geest? Hoe gaat t met de rest van de meiden? Ego. Het huis is niet doorgegaan, jammer maar we zoeken rustig verder en hebben al weer iets anders op t oog Verder gisteren een positieve ovutest en nu behoorlijk eipijn dus ik mag ook weer eens op t wachtbankje. Nog 4 weken tot bloedprikken en dan nog een week of 2/3 tot we weer kunnen beginnen. Pfff wat duurt t toch allemaal lang. Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat ik mijn punctie had.
@m676 wat balen dat je ongesteld bent geworden! @hier aan het klaar maken voor de punctie. Net 1000mg PCM en 500 Mg naproxen geslikt. Straks in het zkh komt daar nog een morfineachtige pijnstiller bij! Ik zie er erg tegenop maar we gaan het wel zien!
Dankjewel voor jullie lieve reacties! Lusvi en tebbie succes vandaag. Hier steeds tussen huilen en afleiding zoeken. Iig zijn de ramen weer gewassen, de zolder half opgeruimd en de was is klaar. En nog een kast in de kamer uitgeruimd en m'n naaidoosje opgeruimd. En dat allemaal in 1 dagje... Bah wat voel ik me rot. M'n dochter zit nu in de fase van grote zus en baby spelen. Leuker kan het niet op dit moment... Sorry voor m'n egoberichtje, later reageer ik weer op iedereen.
Bedankt meiden! Vanmorgen punctie gehad. Punctie vond ik meevallen. Rechts was te doen maar links was erg pijnlijk, de eierstok bleek daar dicht langs de baarmoeder te liggen. Daar heb ik nu ook het meeste last van. Tijdens de punctie een paar keer weg gezakt door de morfineachtige spuit. Maar zodra ze me dan weer aanraakte kwam ik weer bij. Daar heb ik op de uitslaapkamer ook het meeste last van gehad. Na een tijdje zakte dat wat weg. Nu lig ik in bed. Wilde net opstaan, gewoon rustig aan gedaan maar ging niet goed, ben flauw gevallen. Alles suisde en ik begon te zweten. Gelukkig was mijn man bij me. Maar het goede nieuws is dat ze 12 bruikbare eitjes hebben! Ik ging zelf uit van 6-8 dus dit is echt een verrassing! Zaterdag worden we gebeld over het aantal bevruchtingen en dan hebben we de terugplaatsing. Ik ben benieuwd!
Hoi, Sterkte m676... Balen tebbie dat t zo ging. Gelukkig wel goed resultaat. Hier nog rustig, 12 mei weer terug naar zh voor start poging3. Nu ah opladen in Turkije met m'n moeder... Tot gauw..
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind aprillen Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Klaproos-1e kindje ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Lusvi - 1e kindje - IVF - Start Gonal-F 15/4 - Echo 25-4 Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - start fostimon 17/4 - echo 24/4 Punctie/terugplaatsing/nod: Zwanger: Doom8 - 1e kindje
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind aprillen Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Klaproos-1e kindje ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Lusvi - 1e kindje - IVF - Start Gonal-F 15/4 - Echo 25-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - punctie 30/4 tp 3/5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje
De punctie ook overleefd.. 9 eicellen. Wat een hel was die punctie pffff.. Maargoed tenminste wel een mooie opbrengst..
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind aprillen Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Klaproos-1e kindje ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - punctie 30/4 tp 3/5 Lusvi - 1e kindje - IVF - Punctie 30.4 / TP 3.5 / NOD 15.5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje
Lusvi, Tebbie, mooie scores meiden! Hier gaan we definitief verder op Icsi. Ziekenhuis belde van de week om dat door te geven en thuis hebben we er goed over gesproken. We beginnen denk ik in juni weer, maar dat moet ik tegen die tijd even berekenen. Manlief gaat de vierdaagse lopen en daar traint hij voor, dus zou zonde zijn als de punctie in die week is. Ik ga dan stimuleren met 125. 1e keer had ik 45 follikels met 150 ie en de 2e keer 4 met 100 ie. Nu het gemiddelde? Zou mooi zijn, een stuk of 20, want er valt vast van alles nog af. Ik ben hier een beetje op de achtergrond geraakt omdat ik nu niks doe, maar ik lees wel mee! Sterkte en succes allemaal!
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind aprillen Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Klaproos-1e kindje ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Stimulerende fase: Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12/4 decapeptyl;¨29/4 start gonal f Punctie/terugplaatsing/nod: Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - punctie 30/4 tp 3/5 Lusvi - 1e kindje - IVF - Punctie 30.4 / TP 3.5 / NOD 15.5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje
Lusvi, fijn dat je de punctie hebt gehad, maar wat naar dat het zo tegen is gevallen, hoe kwam dat? Hoe is het nu met je, weer een beetje bijgekomen? Morgen de terugplaatsing denk ik......duim voor je! Tebbie, succes morgen, hoop op een goede terugplaatsing! Nijntje, nog getest vandaag? M676, dikke knuffel! Ik zit sinds dinsdag aan de gonal, dus lekker aan het broeden hier! Woensdag echo en dan zullen we wel zien wat het resultaat is.... ben heel benieuwd hoe mn lichaam erop reageerd! Hoe is het met de rest van de meiden, lukt het spuiten hellentje?
Mimami, dat is ook een groot verschil zeg! Lusvi, spannend! Julia, volgens mij gaan wij haast gelijk op. Ik ben gisteren, donderdag, begonnen met gonal f 150 eh. Ik moet wel zeggen dat ik op een of andere manier vage angsreacties krijg van het spuiten (terwijl ik het echt niet eng vindt maar onbewust misschien wel ofzo heel vaag) en daardoor een extra bezoekje aan het zh had gebracht. Mijn BMS was donderdag eigenlijk nog te dik, maar de arts zei ga toch maar starten met gonal want dat vloeit nog wel weg. Nou ja ik weet het niet hoor, dezelfde dag met starten gonal is zo-n beetje de menstruatie gestopt. Dus niks meer afbreken BMS. Iemand dat ook al eens gehad? Kan dat kwaad als je met eigenlijk toch te dik BMS wat niet meer minder wordt begint (ik zie onfrisse beelden voor me ten tijde van een mogelijk innesteling, krijgt dat embryootje een rot bedje). Heb jij verder veel bijwerkingen julia?
Khad eergisteren(=14 dagen na pregnyl) een test gedaan en had toen een flinke streep. Kgeloofde echt dat het gelukt was de afgelopen dagen en was zo blij. Toen ik vanochtend weer testte was de test spierwit. Heb ook last van menstruatiepijn. Ik baal echt. Kreeg gister ook brief van het ziekenhuis dat er niks ingevroren is.
Nijntje jeetje meid. .. Heb je nog een ander merk test gebruikt?? Zal het dan echt in die 2 dagen zijn fout gegaan? Lijkt mij toch wat vreemd als je van een streep naar geen streep gaat in 2 dagen. Zou de test niet verkeerd kunnen zijn? Er zou wellicht ( als het mis ging ) nog een licht streepje moeten zijn?
@doom wanneer ben jij begonnen met het slikken van tarwekiemolie capsules? Ik wil dat eigenlijk ook doen maar heb vandaag waarschijnlijk al de terugplaatsing
hey meiden gisteren had ik mijn cryo tp. maar ik werd om 12 uur gebeld dat de cryo niet goed ontdooit was. ik was super verdrietig en heb alleen maar gehuild. toen belde ze om kwart voor 3 dat ze nog een cryo hebben ontdooit en dat deze wel goed is. dus ik heb om 16:10 alsnog de tp gehad ik was super zenuwachtig omdat ik tijdens de 1e ivf heel veel pijn heb gehad. maar deze keer deed het geen pijn. alles is goed gegaan en nu mag ik lekker broeden nijntje wat balen meid! kan de streep niet vals positief zijn geweest van de hormonen? op welke dag na tp zit je nu? ik mocht bij mijn verse tp pas 16 dagen na tp testen misschien over 2 dagen ofzo nog een testje wagen?? jan10 fijne vakantie meid! geniet ervan bobo ja wachten duurt lang he. punctie alweer een jaar geleden. wat oneerlijk wat er dan allemaal in een jaar gebeurt is he mimami wat knap van jou man de 4 daagse lopen! jij niet? dan zal ik hem wss zien. wij gaan altijd naar de feesten hihi julia en evertje spannend voor jullie dat jullie begonnen zijn. succes met stimuleren tebbie succes met de tp vandaag! dan mogen we bijna tegelijk testen