Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Pien hopelijk word je morgen gerustgesteld door 't ziekenhuis.

@Miracle succes met 't spuiten.

@Miss Miranda succes met 't wachten. Hopelijk kun je snel verder.

@lovely kruidvat testen zijn gewoon goed hoor. Je kunt altijd een duurdere kopen als je zeker weet dat je zwanger bent. Dan kun je bijv zien hoe lang je zwanger bent enzo.
    Ja, ben benieuwd naar de follikelmeting van dinsdag.

@beschuitje gelukkig is het bloeden gestopt. Succes met 't wachten.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    spannende week breekt aan meiden! Ben heel benieuwd of er dubbele roze strepen gaan verschijnen, wat zou dat super zijn he!

all: nog steeds voelt mijn buik alles behalve prettig aan. Sommige momenten gaat het wel weer even goed, maar over het algemeen voelt het gewoon vervelend. Ik begrijp niet waarvan het nu nog komen kan... de pregnyl misschien? Ga morgen in elk geval ziekenhuis bellen...

Fijne avond nog allemaal!

3. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    @pien dat is standaard in het ziekenhuis waar wij lopen. ze pakken gelijk het 'hele' traject aan, het schijnt dat door de utrogestan het eitje beter kan blijven plakken en de innesteling bevorderd als ik het goed begrepen heb? moet daar gelijk mee beginnen de dag van de iui-behandeling 4 per dag.
    Nog steeds last van buikpijn/steken? echt vervelend! er gebeurd ook zoveel met ons lichaam :)

@miss miranda hopen dat het snel doorbreekt en je kan beginnen met alles

@lovely ik ben zooo benieuwd dinsdag!!!

fijne avond nog iedereen

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien wanneer ga je testen?

5. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Miss Miranda
    Ja wij gaan gewoon door naar iui nummer 4. Heb bij de eerste 3 er een maand rust tussen gehad ivm vakantie van ons en vakantie van het ziekenhuis. De volgende 3 willen wij zo nodig gewoon achter elkaar doen. Morgen moet ik eigenlijk beginnen met gonal-f. Word thuis bezorgd omdat het via de apotheek niet vergoed zou worden. Heb alleen nog niks gehoord. Hoop dat het er morgen wel is anders misscgien toch nog een maand je clomid. Dat heb ik nog thuis liggen namelijk. Ach ja zoals we al gewend zijn we wachten het wel weer af.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    miracle: ach ja ze doen het wat dat betreft ook overal allemaal net weer iets anders he... het lijkt mij in elk geval wel goed dat utrospul, kan in elk geval geen kwaad lijkt me ;). Succes met spuiten!
    Beschuitje: testen? Zit nu op 3 dagen na IUI, dus dat is dan nog 11 dagen. Jij mag ietsje eerder he.
    Liefde: hopelijk is je medicatie er op tijd meid! Maar vind het heel vreemd dat het via apotheek niet vergoed zou worden en op andere manier wel... Gaat de medicatie trouwens niet eerst van je eigen risico af? Ik zal er eens op gaan letten... Ik weet dat ik mijn schildkliermedicatie in feite zelf betaal, omdat het van het eigen risico afgaat.

7. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hoi allemaal.

Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben al een tijdje bezig met IUI maar beginnen met de 4e IUI over een weekje ongeveer. (Als ik ongesteld ben) Iedereen veel succes met zwanger worden,

groetjes Adriana

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @adriana, welkom meid en succes met je 4e iui!

@all ... ik wil ook dat utro goedje :p ik krijg dat niet...

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Welkom Adriana! Balen dat het nog niet gelukt is :(. Succes met de vierde ronde en klets vooral gezellig mee :)!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Adriana welkom hier ! Weet je trouwens al dat de derde iui ook niet gelukt is dan? Omdat je het al hebt over de vierde?

11. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Adriana hoi meid, leuk dat je hier komt meekletsen.
    We hebben elkaar bij andere topics ook gesproken.
    Hopelijk is de 4e IUI niet nodig en ben je gewoon zwanger.
    Veel succes meid!

12. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Hoi adriana, de 4e iui al? Watjammerdathet nog niet gelukt is. Zijn het alledrie iui in de gestimuleerde cyclus of in de natuurlijke cyclus geweest. Wij hebben al 4 iui's in de natuurlijke cyclus gehad en nu krijgen we de 2e in gest cyclus. Hopelijk jullie ook snel zwanger.

Moest gisteren tot 23uur op blijven om pregnyl (ofja ovitrelle) te zetten. En ik ben een vroege slaper dus dat was niet fijn. Maar het zit er weer in. dat mn ei morgen maar een mega sprong mag maken en erveel zwemmers op af gaan!

13. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie steun! Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad. Ik kon het niet laten en heb net een testje gedaan (13 dagen na IUI), ik dacht er zitten toch 2 in dus waarom niet! en wat dacht je? 2 streepjes!!! Ik voel me ook zwanger, want het voelt zo anders dan anders en het ongie gevoel zit er nog steeds (lichtjes). Gelijk nog het ziekenhuis gebeld en over 4 weken is de echo en overmorgen moet ik nog een extra test doen. Kruidvat testen zijn dus super goed en kan ik iedereen aanraden. Gelijk ook maar even de bevallingsdatum uitgerekend en ja hoor precies op de verjaardag van mijn vriend! Al ruim 10 jaar van de pil af en na de 1e IUI raak! Ik moet maar niet te snel van stapel lopen denk ik en de echo en de 2e test maar ff afwachten....

Pien, ga je vandaag het ziekenhuis bellen? succes meid, ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen. Krampen en steken herken ik ook, dit ging later over in het "ongie gevoel" en bleef aanhouden tot nu aan toe... je had gelijk he over mij?

Mysteriousgirl: succes morgen meid, ik ben benieuwd hoever je follikel(s) is met groeien. Ik denk aan je, dat deze ronde raak mag zijn!

14. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Adriana, welkom! ik hoop dat de 3e IUI gelukt is en dat je ongie uitblijft! Weet jij nu al dat deze ronde mislukt is? of is dat een voorgevoel.

Zuuske, alles voor het goede doel, ik hoop dat je wel goed hebt kunnen slapen, morgen is de grote dag, ik wens je een super ei en veel snelle + sterke zwemmertjes! suc6 meid! Ik duim voor jullie!

Miracle! spannend ook voor jou! eindelijk mag die eerste spuit gezet worden, succes met spuiten!

Beschuitje, zo te horen heb je lekker wat afleiding gehad dit weekend! Nog een dikke week dan mag je ook testen toch?

Miranda, nog een paar dagen Provera toch? dan snel die ongie zodat jij er ook tegenaan kan! Dat je nu een mooie eisprong van jezelf mag krijgen!

Liefde Overwint, ik hoop dat je even stoom af hebt kunnen blazen met die vriendinnen van je. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Veel succes!

Ik wens iedereen succes met de IUI ronde! Dat jullie (ook) allemaal dubbele streepjes mogen zien op de testen! Knuffel en heel veel liefs :)

15. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Ondanks alles was het zaterdag super gezellig! Heerlijk mijn beklacht kunnen doen! De hormonen worden morgen pas geleverd. Ach dan beginnen we een dagje later.
    Iedereen succes! Dat er deze maand vele van ons een positieve test mogen hebben!

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Oeh, lovely, wat geweldig!!!!!!!!! Hoop dat de vogende test nog steeds een positief resultaat geeft! Iig alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!

17. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    @ adriana welkom hier!!

@ lovely jeehhhhhhhj!! wat goed zeg dat je een dubbele streep hebt :D je kon toch niet w88 tot morgen? hahah zou ik ook niet kunnen hoor!!! van harte gefeliciteerd en een goede voorspoedige zwangerschap toegewenst! en over 4 weken dan de eerste echo?
    dus jij had ook na de iui last van krampen enzo?

Gister de eerste spuit gezet...ging wel goed. en vandaag gebeld naar het zh voor een eerste echo die volgende week maandag plaats gaat vinden. hopelijk mag ik dan met de gonal-f beginnen :)

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    lovely! gefeliciteerd meid! echt super na de eerste iui!
    heb je ook een foto van de test? leuk om te zien!
    ik duim voor je dat het een plakbeebje is!!

19. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @lovely wat geweldig! Hopelijk gaat alles goed en blijft de beeb zitten.
    Ik hoop het zo voor je!
    Ik had al een gevoel dat t bij jou raak zou zijn.
    Raar, maar waar :)

Ik ben erg benieuwd naar morgen.
    Ik laat wel weten hoe het gaat.
    Bedankt voor je steun meid!

20. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely79: wat een super goed nieuws!!! Proficiat!! Geniet ervan.

Bij mij minder goed nieuws. Ik ben vandaag ook dag 13 na IUI, ook test gedaan maar negatief. Voelde het in het weekend al, heel emotioneel, buikpijn etc... Dus ja nu weer wachten en dan op naar de 3de IUI. Verlies de moed een beetje en ik geloof er niet meer echt in. Wij doen het ook in mijn eigen cyclus.

Veel groetjes en succes iedereen.

Deel Deze Pagina