Net gebeld door zkh. Er zijn 3 embryo's ontstaan, dat viel me toch enigszins tegen. Maar goed uiteindelijk hebben we er maar 1 nodig . Vanmiddag hebben we de terugplaatsing!
Terugplaatsing gehad. 8 embryo's!! Van de 9 is dat een goede score. Er is een topper van 8 cellen teruggeplaatst
De dag van de punctie ben ik er mee begonnen. Als je nu start met slikke kan je nog op tijd zijn. Innesteling is pas over 2-3 dagen!
Gefeliciteerd meiden nu lekker broeden! ! Wij hebben vrijdag de 2 de echo, als deze goed is gaan we het wereldwijd bekend maken
Lusvi en Tebbie, wat goed zeg die bevruchte eitjes, hopelijk worden dat mooie cryo´s. Nu lekker dat hummeltje binnen houden en broeden! Spannende weken! Doom, fijn een echo, geniet ervan! Ster, wat fijn dat ze er nog 1 konden ontdooien, ik duim voor je! Evertje, wij lopen idd gelijk op volgens mij. Ik mag aankomende woensdag voor echo en hoor dan mn punctiedatum. Heb vooral last van de deca, hoofpijn, emotioneel, nachtzweten, chagerijnig en prikkelbaar! Voel me soms zo niet mezelf, heel vervelend. Maar goed nog even volhouden, we zijn er bijna En de ene dag gaat het gewoon beter dan de andere dag! Nu met de gonal merk ik wel wat druk in mn onderbuik en wat steekjes, nog niet heel erg hoor! Hoe gaat het bij jou allemaal? Zag je trouwens nog niet hier op het lijstje staan
Tebbie en Lusvi oeeffff spannend zeg!! En nu gewoon twee weken je gedachten op nul (not). Agenda vol gepland met afleiding? Julia, ik heb vrijdag de echo, dan heb ik stimulatiedag 9. Ik heb 150 eh, dat leek me wat weinig want ik had met IUI 75 en dan telkens 3 follikels. Afwachten maar. Ik had veel bijwerkingen van de deca, maar nu met Gonal erbij gaat het best goed. Ik heb een licht sluimerende hoofdpijn die als ik oppas overgaat in migraine, maar ik loop preventief gewoon de hele dag met een zonnebril op en slik paracetamol. Af en toe wat steekjes bij eierstok, verder niet. Nou spannend hoor!! Welk ZH ga jij? Ik zit in Nijmegen.
Ik heb totaal geen afleiding en ook weinig familie of vrienden om me heen helaas.. Gelukkig mag ik over 10 dagen bloed laten prikken
Zo snel al lusvi? Ik moet wachten tot 18 mei en mag dan pas testen . Ik heb naast mijn werk verder ook niet veel afleiding. Werk maar 3 dagen in de week dus de rest van de week maar proberen mijn gedachten te verzetten. Ik heb op dit moment nog echt wat pijn in mijn buik. Waarschijnlijk van de terug plaatsing want ze moesten op mijn buik drukken om mijn baarmoedermond naar beneden te krijgen. Verder heb ik veel last van de utro. Ben erg moe en misselijk! Hopelijk gaat dat nog weg...
@lusvi Apart hè dat elk zkh weer andere regels hanteert. Ik moet idd 15 dagen na terugplaatsing rekenen. Maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat jij een bloedtest moet laten doen ik thuis mag testen
bloedtest lijkt me wel fijn! krijg je dan dezelfde dag nog de uitslag? ik moet gewoon zelf thuis testen
Ja je word 's middags terug gebeld idd. Maarrr ik denk dat ik wel een thuistesje ga doen haha.. Al is het alleen maar voor een foto in t plakboek bijv..
Meiden even een vraag. Ik zit vandaag op dag 7 met de gonal f. Heb sinds gisteravond toename van een drukkend gevoel in mn onderbuik. Vandaag ook steken in mn buik wat doortrekt naar mn rug en zij. Moet woensdag pas voor echo. Is dit normaal of hoort dat bij overstimulatie?
Ik heb 2 leuke foto's gemaakt van mijn hond ( omdat echt mijn beste vriendje is) Deze heeft een rose en blauw schoentje om zijn nek. Op.de andere foto heb ik.zijn pootjes ingezoomd en daar staan de schoentjes tussen. Dan een leeg kader met de tekst: ik ben zo blij want in december krijg ik er een gezinslid bij
julia ik had vanaf dag 8 stimuleren ongeveer echt last van mijn eierstok, steken, buikpijn. ik had 10 eiblaasjes maar heel veel pijn. in het zkh zeiden ze dat het erbij kan horen. doom wat een leuke manier!! ik ben vandaag jarig
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind aprillen Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Klaproos-1e kindje ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 Onderdrukkende fase (lang protocol): Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start 12 april decapeptyl Stimulerende fase: Ups and downs - 1e kindje - IVF 1 2e poging - start Puregon 6/5 eerste echo 12/5 Punctie/terugplaatsing/nod: Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - punctie 30/4 tp 3/5 Lusvi - 1e kindje - IVF - Punctie 30.4 / TP 3.5 / NOD 15.5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje[/QUOTE]