Geen idee waarom ze dat doen. Maakt me ook niet zoveel uit, 1 of 2 per rietje. Krijg er maar 1 teruggeplaatst idd, maarja ze zullen we hun reden ervoor hebben..
lusvi idd goed nieuws!!! Hier gisteren de echo gehad, was echt heel gaaf. Al echt een kindje en flink met de armpjes aan het zwaaien, gaaf hoor!! Wel even goed geschrokken wat savonds had ik een kleine bloeding, bij dat kleine beetje bloed bleef het gelukkig. Verloskundige gebeld en omdat ik ook geen pijn had komt dit door de inwendige echo. vermoedelijk is mijn baarmoederwand aangestoten en deze is nu erg doorbloed. Vond het wel ff schrikken en wil geen inwendige echo meer.. Ook het gisteren op facebook gezet, erg leuk al die reacties!
Hahaha leuke foto Doom! Zal idd flink schrikken zijn geweest. Gelukkig gaat nu alles weer oke. En ben idd blij dat er tenminste cryo's zijn, dus mag niet klagen..
Dames, nog weer een vraag. Hebben jullie ervaring met het slikken van kinderaspirine na de tp? Ik lees daar het e.e.a. over op internet en was benieuwd naar jullie ideeen hierover. Ook vroeg ik me af of jullie gewoon kunnen auto rijden met de Uterogestan? Er staat dat het de rijvaardigheid kan beinvloeden, en ik moet voor mijn werk met regelmaat auto rijden.
Julia wat een verschrikkelijk nieuws!! Kan me zo goed voorstellen dat je erg verdrietig bent, ik had onze eerste IVF poging hetzelfde... Sterkte en hopelijk wordt je snel ongesteld! Evertje wat spannend! Dinsdag is nog maar 3 nachtjes slapen zet em op en laat ze nog maar flink groeien deze dagen! En ik had ook geen bijwerkingen van de utrogestan hoor, alleen hetzelfde als Doom Oh ster wat duim ik voor jou!! Ik hoop toch zo dat het de komende dagen rustig blijft bij jou... Succes deze dagen. Doom wat een ontzettend leuke foto's!! Echt heel gaaf om het zo te delen, fijn dat je het ook met ons deelt! Geniet op je roze wolk Lusvi, gefeliciteerd met je cryo's!! Je zit ook in de wachtweken nu toch? Dus dan heb je een broertje en/of zusje vast in de vriezer zitten Voor alle anderen, nog een heel fijn weekend! Prima weer om op de bank, onder een dekentje een lekkere film te kijken hihi.
Hoi, terug van even weggeweest. Ik heb nog niet als bijgelezen, wel een leuke foto gezien doom. En wat een mooie hond ook! Ik weet nog niet hoeveel ik de komende weken ga reageren, probeer er minder mee bezig te zijn nu ik toch moet wachten op nieuwe ronde. Mooi streven Succes allemaal als je moet wachten, in welke fase dan ook.
Hoi meiden, ben ik ook weer een keer. Ik heb het er op het moment best moeilijk mee, dat ik zo lang stil sta en iedereen verder kan en in ieder geval kansen heeft, ook al zijn er nog weinig positieve meldingen geweest helaas. Vandaar dat ik ook wat minder zal reageren. Daantje gefeliciteerd. Voor iedereen die nog in de wachtweken zit heel veel succes! Rest zwaai
Meiden voor ons is Moederdag toch ook een tikje verdrietig. Nog steeds geen moeder maar wel zo gewenst. Ik hoop dat ieder van jullie er toch een mooie dag van kan maken met familie of lekker saampjes met je partner😘