Gatsie! Ik zag dat je had gereageerd en er ging in mijn hoofd gelijk rond...ze is zwanger!! maar helaas, dikke knuf! echt heel erg balen
Ster, ik hoop net zoals doorn dat je hcg traag is. In ieder geval een flinke tegenvaller zeg.....na zoveel moeite! Lekker jezelf verwennen met een doos bonbons.
zowel kruidvat als clear blue zegt negatief . nog steeds niet ongesteld... morgen gaan we een weekje naar Frankrijk. hopelijk met een zonnetje en nu ook een aantal flessen wijn. ik had het zo gehoopt. waarom lukt het nu elke keer niet? zucht thnx fisher doom en julia dikkr knuffel voor alle meiden en tot over 1 1/2 week
Ah Ster nee, vind ik niet leuk, dikke knuf meid en probeer toch te genieten van jullie vakantie in Frankrijk
Ster, balen! Hopelijk kan je toch een beetje genieten in Frankrijk.. @hier: Uitslag bloedtest vonden ze aan de lage kant. Het was 73.. Volgende week weer. En nu zit ik eigenlijk al in zak en as..
@Ster. Bah! Maar wie weet niet alle kans is al verkeken geen bloed geeft idd moed! Sterkte! @Lusvi: Hou vol meid! Knuf! @ Julia: Ik hoop dat je snel weer kunt beginnen, hoop dat je over de eerste teleurstelling een beetje heen bent. Het blijft gewoon ... Hier goed nieuws. Alle 6 bevrucht! Morgen tp!
Wow goed nieuws Evertje! Jaloers op zo'n uitslag hadden wij ook maar eens 100% bevrucht dan had ik een flink dozijn in de vriezer zitten haha! Op naar een plakker! Owjeej Luvski (schrijf het uit mn hoofd, hoop dat ik het goed doe) Het is inderdaad niet aan de hoge kant maar hoeft helemaal niets te betekenen meid. De eerste keer had ik 98 bij de eerste test en de tweede zwangerschap maar 32 en toen was het ziekenhuis nog positief, want die 32 was na twee dagen mooi verdubbeld en daar gaat het uiteindelijk om! Uiteindelijk nog wel een miskraam gekregen maar dat hoeft daar niets mee te maken te hebben. Ik weet precies wat je meemaakt, het is echt killing, wanneer moet je precies weer laten prikken? Ster, hoef jij geen bloed test te doen? Ik had namelijk altijd een negatieve thuis test op dezelfde dag dat ik wel een positieve bloedtest had. Ondertussen weet ik als ik niet ongi ben op de dag dat ik moet testen dan ben ik zwanger, ik word namelijk altijd 1 dag voor de testdag ongi als het mislukt is. Succes meidens, hoop toch gewoon op goed nieuws hoor! Knuf Ow en geniet van je vakantie Ster!
@Lusvi: ik hoop dat je bloedwaarden toch nog mooi omhoog gaan en dat ze nu laag zijn omdat het nog aan de vroege kant is... Ik duim voor je meid
Evertje, succes bij de terugplaatsing vandaag! En wat een goede score, echt super fijn. Laat je even weten hoe het gaat? Hier het gewoon weer opgepakt. ....door met een nieuwe ronde.
Vandaag de terugplaatsing gehad! We hebben een superscore want van de 6 eicellen waren er 6 bevrucht waarvan 4 A kwaliteit en 2 een ´goeie´ B. Dat betekent 1 tp van een A, en 5 cryo´s! Ik wist niet wat ik hoorde! Ik had telkens gerekend op een afvalrace (telkens met elke stap de helf minder). Dus nu starten de wachtweken. Ik probeer me wel voor te bereiden op een ´downer´ want tot dusver gaat het van een leien dakje (misschien iets TE). In elk geval ben ik heel blij en dankbaar natuurlijk, maar we zijn er nog niet Julia fijn dat je de draad weer een beetje op kunt pakken. Ik ga weer voor je duimen!
yaraah, wat is voor jou de volgende stap? Eerst bijkomen natuurlijk. Gelukkig dat je je al beter voelt! Julia, wat lastig lijkt me dat al zo lang aan de deca. Sterkte meid! En heel veel succes deze ronde. M676, ze doen inderdaad allemaal mee! Ik had vandaag nog steeds 15 follikels die maandag waarschijnlijk groot genoeg voor de punctie maandag! Ik mag om 9.00 uur. Erg spannend maar ook zo blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren! Doom, wanneer begin ik nou met die tarwekiemolie? Na de punctie of na de terugplaatsing? Lusvi, erg vervelend zo'n uitslag! Hoop dat het nu beter is! Maar goed, je kwaaltjes liegen er ook niet om toch? Ik duim voor je! Op naar een goede waarde volgende week. Ster, ik kan het haast niet geloven!! Ik vind het echt zooo erg jammer voor jullie ( Laat deze vakantie je maar goed doen en wie weet dat er toch nog een wonder gebeurd... Dikke knuffel! Fisher hoe is het met jou?? Evertje wat een goed nieuws!!! Heerlijk, 5 cryo's. Daar kan ik nu alleen nog van dromen. Heel veel succes deze wachtweken, ik hoop dat je een prachtige plak-emmy in je buikje hebt zitten die heerlijk gaat groeien de komende 9 maanden Knuffel voor jou! Hier dus aftellen naar maandag
Ups en downs. Ik ben op de punctie dag gaan slikken. Zelf vind ik op de terug plaasting meer risico omdat niet ieder lijf snel genoeg reageerd. Spannend! !
Lusvi wat naar joh kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... Hou vol het hoeft nog geen slecht nieuws te betekenen. Ster dikke knuffel voor jou. Lekker genieten van de vakantie ! Hier net ongesteld geworden. Ik moet gaan spuiten op dag twee van de menstruatie. Telt vandaag nou als dag 1 dan of morgen pas? Ik dacht morgen dus dan mag ik zondag spuiten. Voel me een beetje onzeker of ik nou morgen of zondag moet spuiten. Misschien bel ik morgen wel even naar het ziekenhuis. Ik vind het heel spannend, zeker als ik zoveel verdrietige berichten zie...