In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 - Ster - 1e kindje - IVF1 - cryo tp? Onderdrukkende fase (lang protocol): Julia1984 - 1e kindje - IVF1- start 7 mei decapeptyl Stimulerende fase: Beschuitje - 1e kindje- IVF 1 - Start Puregon echo 26 mei Punctie/terugplaatsing/nod: Ups and downs - 1e kindje - IVF 1 2e poging - punctie 19/5 tp 22/5 Evertje - 3e kindje - IVF1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5 Anders Klaproos: hormoonpompje? ICSI 2? Zwanger: Doom8 - 1e kindje Lusvi - 1e kindje Tebbie27 - 1e kindje
Gefeliciteerd boboke lekker hoor een eigen huis!! Ups en downs misschien alleen maar beter icsi? Ben benieuwd welke je terug geplaatst krijgt net paar dagen de ivf of icsi
Ja ik ben natuurlijk hartstikke tevreden over de opbrengst! Ik wordt woensdag ochtend gebeld en dan hopelijk donderdag de terugplaatsing Willeke. Doom misschien inderdaad beter, maar het is hiervoor nooit een probleem geweest dus zag het niet aankomen. Ik ben ook benieuwd of ze dat nog bijhouden welke icsi en welke ivf waren. Voel me zeker een bofkont beschuitje en inderdaad lusvi, stiekem hoop ik natuurlijk op een elftal aan emmy's Beschuitje fijn dat je eerste spuiten erop zitten. Nu spannend nu op naar maandag en dat er genoeg groeit! Succes meid. Boboke gefeliciteerd met je nieuwe huis! Super leuk om daar mee aan de slag te gaan. Veel plezier met alle voorpret!
Bobo: gefeliciteerd met jullie huis . Super leuk om mee aan de slag te kunnen. Weet je al wanneer jullie er in kunnen? Dus jij begint in juni weer? Weet je al waar? En heb je daarvoor al resultaten van het miskraamonderzoek? Ups and downs: super score! Goh wel apart dat je man ineens minder goed produceerde... Maar wel fijn dat ze dan deels ICSI en IVF gedaan hebben. Dan is de kans wel heel groot dat er hoe dan ook een paar bevruchtingen zijn. Ik ken ook iemand van het forum die had na IVF geen enkele bevruchting (met prima zaad). Ze moest toen het hele circus weer opnieuw voor een tweede poging, maar dan met ICSI (was vervolgens gelijk raak). Maar daar hoef jij dan niet bang voor te zijn, bij jullie zijn beide opties al geprobeerd . Ik ga denk ik weer in augustus beginnen. En dan in juli starten met de pil. Nu nog te druk met van alles en nog wat. Ben weer bij acupuncturist en probeer mijn lijf weer in topconditie (hardlopen en veel gezond eten) te brengen voordat we weer verder gaan (niet dat ik hiervoor ongezond leefde trouwens). Van mij ook een zwaai naar de rest!!
Goedemorgen meiden, @M676: ik heb vorig jaar ook eens ovu-testen gebruikt, maar ik heb meteen die van Clearblue genomen, als de tijd rijp is, krijg je een mooie smilie, geen getuur naar streepjes @Ups and downs: wauw wat een mooie score, dat komt helemaal goed
M676 ik heb maanden de ovulatietesten van zwanger en kids gehad. Die liepen bij mij altijd heel mooi op tot een knaller! Scheelde heel veel centjes in de portomenee!
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15 Kriti81- 1e kindje - IVF2 - girlliej -1e kindje - ICSI 2 - Enschede007 - 1e kindje - Jan10 - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF2 - Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Nijntje00 - 1e kindje - IVF 2 - start juni Mimami - 2e kindje - IVF 1 - M676 - 2e kindje - IVF 2 - Ster - 1e kindje - IVF1 - cryo tp? Onderdrukkende fase (lang protocol): Julia1984 - 1e kindje - IVF1- start 7 mei decapeptyl Stimulerende fase: Beschuitje - 1e kindje- IVF 1 - Start Puregon echo 26 mei Punctie/terugplaatsing/nod: Ups and downs - 1e kindje - IVF 1 2e poging - punctie 19/5 tp 22/5 Evertje - 3e kindje - IVF1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5 Anders Klaproos: hormoonpompje? ICSI 2? Zwanger: Doom8 - 1e kindje Lusvi - 1e kindje Tebbie27 - 1e kindje
Dames ik heb even een vraag. Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus en daarbij ook heel regelmatige PMS klachten (dag 21 haatdag, dag 24 ziek hoofdpijn misselijk, vanaf dag 22 ongeveer bruinverlies). Mijn vraag is, hadden jullie met Utrogestan gebruik ook gewoon PMS klachten? Of juist door de Utrogestand niet? Of bleek iemand (kort) zwanger te zijn ondanks pms klachten? Ik vraag me dus eigenlijk af of Utrogestan invloed heeft op het uitblijven van PMS klachten.
Evertje bij mij bleef het bruinverlies juist uit door de utro. Dus je zou kunnen zeggen dat het invloed heeft ja. Hoofdpijn en emotioneel heb ik het wat minder dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Pien, wat goed dat je voor jezelf weer een maand hebt geprikt om te beginnen. En wat knap dat je er zo tegenaan kijkt. Om jezelf in topconditie te brengen. Dat helpt vast. 3 keer scheepsrecht voor jou meid. Knuffel!
Pien als het goed is zijn alle uitslagen er als we een gesprek hebben met de gyn op 4 juni. Eeen week later verwacht ik mijn ongi dus dan mag ik ook weer beginnen, dit keer met kort protocol . Hopelijk dus eind juni al de punctie. We hebben besloten nu eerst nog een keer in Nl te proberen aangezien ze daar het medicatieschema overnemen van DD. Gezien de kosten die er verbonden zijn met DD vind ik alleen de embryoscoop niet zo veel meer waard. Zeker niet nu we net een huis hebben gekocht kunnen we het geld niet echt missen. Qua huis hoeven we eigenlijk niks te doen behalve schoonmaken en misschien nog een muurtje schilderen of zo. Voor de rest is het helemaal af Knap dat je zo lang kunt wachten en je zo bezig bent om je zelf in optimale conditie te brengen. 3x is scheepsrecht hè Nijntje jij mag dus ook weer bijna beginnen? Evertje nooit last van pms, alleen van bruinverlies en dit bleef inderdaad door de utro weg.
Goed gepland boboke haha. Wat fijn als je een beetje van je cyclus op aan kan. 4 juni schiet al op, dus nog maar even geduld! Ik ben net gebeld, er zijn 10 embryo's ontstaan waarvan ik er morgen 1 krijg terug geplaatst. We horen dan gelijk morgen hoeveel van de 9 goed genoeg zijn om in te vriezen. Whaaaaaa ik ben zó blij hihi. Of het nu precies de eitjes van de icsi zijn weet ik niet, heb ik nog niet gevraagd.
U&d. Mooi resultaat. Succes morgen! Boboke, fijn dat je kort protocol krijgt. Welk zh in nl? Nog maar heel even! En jullie nieuwe huis! Heerlijk. Wij willen ook langzaam eens gaan zoeken. Wonen nu heerlijk, maar willen mss iets groters. Evertje, geen ervaring mee, voelde van alles, maar dat was hormoongerelateerd.. Thx voor alle antwoorden voor de ovutests! Zwaai naar iedereen!
Even een ego berichtje, vandaag voor echo geweest en mag vanavond weer gaan starten met de gonal f. Nu 225 eh ipv 150 eh, volgende week woensdag weer echo. Vind het allemaal doodeng! Vanmiddag ook mn amh waarde laten prikken.....zal toch niet zo zijn dat dat het is. Reageer vanavond even beter, nu geen tijd om terug te lezen.
Hey meiden, Ik ben net terug van bij de gyn. Mijn lichaam herstelt goed van de laparoscopie, ik mag zelfs terug beginnen met sporten . De gyn zei dat ik dan de volgende cyclus mag starten en ik zei dat zaterdag normaal dag 1 zou zijn , ja dat is dus nog een beetje te vroeg dus gewoon een cyclus overslaan en dan in juni ergens beginnen. Hij zei ja laat ik dan toch maar een uitstrijkje doen (was al een tijdje geleden) en toen ik daar toch op die stoel zat, heeft ie toch maar een inwendige echo gedaan en plots zei hij dat ik zaterdag mijn ongi niet zal krijgen, want eisprong is net gebeurd of zal gaan gebeuren . En toch heb ik een ongi gevoel: pijn in de onderrug, zeurderige onderbuik, weinig geduld en ongelooflijk veel zin in zoet. Sorry voor dit lange egobericht
Julia wat fijn dat je weer mag starten! Ja nu heb je in ieder geval het gevoel dat er weer wat gebeurd he? Succes meid en hoop dat je AMH in orde is. Dit heeft toch met je eicel reserve te maken? Klinkt positief Yaraah! Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Zo zie je maar weer hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden! Ongesteld, zwanger, eisprong... Wie heeft bedacht dat alles dezelfde symptomen moet hebben? Heeft het nog zin om zelf te klussen voor jou? Evertje hoe gaat het bij jou? Is echt 31 mei pas je testdatum? Het lijkt nog zo lang... Hier alleen maar goed nieuws! Ik heb een top-embryo terug geplaatst gekregen. Van de andere 9 waren er 8 (!) goed genoeg om in te vriezen. We zijn ontzettend blij. En vooral omdat spuiten even lekker ver weg lijkt! Donderdag 5 juni mag ik testen...