Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh ja, en Doom alle embryo's zijn ontstaan uit de ICSI. Uit de IVF niets...

In afwachting om te starten:
    Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    girlliej -1e kindje - ICSI 2 -
    Enschede007 - 1e kindje -
    Jan10 - 1e kindje -
    Fisher - 1e kindje - IVF2 -
    Y84 - 1e kindje - ICSI 1 -
    Nijntje00 - 1e kindje - IVF 2 - start juni
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    M676 - 2e kindje - IVF 2 -
    Ster - 1e kindje - IVF1 - cryo tp?

Onderdrukkende fase (lang protocol):

Stimulerende fase:
    Beschuitje - 1e kindje- IVF 1 - Start Puregon echo 26 mei
    Julia1984 - 1e kindje - IVF1- start 21 mei Gonal F 225

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Ups and downs - 1e kindje - ICSI 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6
    Evertje - 3e kindje - IVF1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5

Anders
    Klaproos: hormoonpompje? ICSI 2?

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje
    Lusvi - 1e kindje
    Tebbie27 - 1e kindje[/QUOTE]

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @Ups and downs: wat goed, zoveel embryootjes ook nog om in te vriezen, ook al hoop ik dat je op 5 juni weet dat je ze niet onmiddellijk nodig zal hebben...

@hier: nee het heeft geen zin om zelf te proberen volgens de gyn aangezien ze een TESE hebben moeten doen om zaadjes te vinden bij manlief. Ik denk dat ik mss wel een ovutest ga halen om te zien of de eisprong er wel of niet nog zit aan te komen, zo kan ik dan ook beetje uitrekenen wanneer ik dan wel ongi zou moeten worden

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    In afwachting om te starten:
    Willeke86 - 1e kindje - IVF 1 - start juni
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start juni
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - nog even uitgesteld tot '15
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    girlliej -1e kindje - ICSI 2 -
    Enschede007 - 1e kindje -
    Jan10 - 1e kindje -
    Fisher - 1e kindje - IVF2 -
    Y84 - 1e kindje - ICSI 1 -
    Nijntje00 - 1e kindje - IVF 2 - start juni
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    M676 - 2e kindje - IVF 2 -
    Ster - 1e kindje - IVF1 - cryo tp?
    Yaraah - 1e kindje - ICSI 1

Onderdrukkende fase (lang protocol):

Stimulerende fase:
    Beschuitje - 1e kindje- IVF 1 - Start Puregon echo 26 mei
    Julia1984 - 1e kindje - IVF1- start 21 mei Gonal F 225

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Ups and downs - 1e kindje - ICSI 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6
    Evertje - 3e kindje - IVF1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5

Anders
    Klaproos: hormoonpompje? ICSI 2?

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje
    Lusvi - 1e kindje
    Tebbie27 - 1e kindje

Heb mezelf aan de lijst toegevoegd.

4. Aby

Aby Lid

7 feb 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ik ben nieuw hier. Net een kijkoperatie gehad, ik heb endometriose en gaan binnenkort beginnen met lucrin 3 maanden en erna ivf.
    Wie heeft er hier ervaring met lucrin? ik heb wat gegoogled en ik ben erg bang voor de bijwerkingen.

Ik heb van de pijnstilling (operatie) al erge bijwerkingen (morfine en narcose)..

Ik hoop dat ik hier af en toe me ei kwijt kan, en met de andere meiden kan kletsen natuurlijk..

Alle meiden succes hier die al bezig zijn met de behandelingen!

Liefs Aby

5. Evertje

Evertje Lid

23 jan 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aby. Hier geen ervaring met lucrin helaas.

@upsendowns. Wat goed dat ze dan met die 10 ICSI hebben gedaan zeg. En dat is een heel mooie score! Je hebt vandaag tp'? Heel spannend zeg!! Duim!

@Julia. Ik ben blij voor je dat je weer ´aan de slag´ kunt! Wanneer moet je dan voor de echo of er al wat staat te gebeuren? Doen ze dat dan nu eerder of gewoon zelfde protocol?

@yara: Ook voor jou fijn dat er zich komt in ´beweging´. Het gevoel dat je eindelijk wat kunt doen is al een beetje troost misschien (vond ik tenminste).

@upsendowns: officieel mag ik pas volgende week vrijdag testen, dat is natuurlijk veeeeeel te lang. Ik ben dan ook een muts geweest en heb vanochtend al getest (ja ik weet het veel te vroeg, kom maar op met de kritiek!) Maar.... Er was wel een heeeeeeeel lichte tuurstreep te zien. Kan misschien nog net van Ovitrelle zijn (10.5 dagen geleden). Morgen ga ik weer testen kijken of er wat donkerders wordt. En dan is het ook nog te vroeg, maar ondanks dat er nog van alles mis kan gaan eventueel als het al positief is wil ik toch weten of we een stapje verder zijn / waren. Ik heb liever dit, dan nog een week wachten en niets doen :x

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Ups een downs wat een mooi resultaat, klinkt goed dat je een topembryo hebt terug gekregen en wat een mooie uitslag dat er 8 worden ingevroren.

Evertje het is dus erg spannend nu met het wachten. Goed dat je je realiseerd dat het nog wel wat te vroeg is om te testen, anders stel je jezelf ook alleen maar teleur. Ik hoop dat je volgende week een mooie positieve test in handen hebt.

Beschuitje heel veel succes deze ronde.

Boboke gefeliciteerd met jullie huis!! Waar hebben jullie wat gekocht en hoe groot is het etc? Fijn dat je bijna weer kan beginnen en dat alle onderzoeken inmiddels zijn afgerond.

Pien heel veel succes en ook veel plezier om je lichaam weer in topconditie te maken, hopelijk gaat het in augustus dan resultaat opleveren!

Julie heel veel succes deze ronde met de ophoging van de gonal F moet je toch deze keer wel een mooi resultaat kunnen krijgen.

Yara wat een fijn bericht heb je terug gekregen van de gyn zeg. Fijn ook dat je weet wanneer jullie eventueel zouden kunnen beginnen.

Hier probeer ik nog zoveel mogelijk me er niet mee bezig te houden. Wat zou aan het einde van mijn cyclus weer een stuk moeilijker wordt. De tuin is nu helemaal klaar, vakanties zijn geboekt en de komende weekende hebben we in ieder geval genoeg te doen. Werk is ook lekker druk

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Siepie, heerlijk genieten van de tuin nu. Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

Evertje, spannend!

Aby, geen ervaring mee, klets gezellig mee.

U&d, wauw, mooie score. Succes in je wachtweken!

Julia, fijn dat je weer kunt starten met de gonal. Ik ga dezelfde hoeveelheid spuiten.

Ego, ik voel nu al weer m'n ongi aankomen. Terwijl afgelopen vrijdag m'n lhpiek was! Dat is toch veel te vroeg?

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Lekker 2 weekjes zuid-Frankrijk dichtbij Clermont Ferrand. Wou eigenlijk ver, maar ja hadden we vorig jaar maar geen huis moeten kopen.
    Heb er al helemaal zin in!
    En we gaan 2 weken later ook naar de formule 1 en dat heeft ook genoeg geld gekost. Willen we al een aantal jaar en is in belgie dus lekker een lang weekend Maastricht.

Lijkt me idd wel vroeg ja je ongesteldheid, misschien komt het er toch niet aan?

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden ik heb nu vijf dagen 200 eenheden puregon gespoten maar heb echt al een zeurderig gevoel in mijn buik. Hadden jullie dat ook of is dat nou zo snel? Heb ook af en toe fikse steken in mijn liezen.

10. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor al jullie lieve reacties!
    Even snel voor beschuitje, dat had ik ook! Dus maak je geen zorgen. Je kleine eierstokken zijn als het goed is bezig om een hoop follikels aan te maken. Dat voel je. Later zet het om in een drukkend gevoel op je onderbuik. Ik dacht zelfs dat ik blaasontsteking had...
    Even doorbijten tot je eerste echo al is het super spannend.

Op de rest reageer ik later, zwaai!

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden, hier gisteren dan toch nog ongesteld geworden... Heb dit wel ff laten weten aan gyn, want vraag me dan af wat hij zag op die inwendige echo. Hoop maar dat het niet opnieuw een endocyste is.

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Thans upsanddowns ! Ik ben zooooo benieuwd naar de echo kan niet wachten haast.

13. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Gister was de hcg 1400. Prima gestegen. Kreeg vandaag een mooie echo. Kijk mijn kleine boon hihi

Bijgevoegde bestanden:

14. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Lusvi wat fijn dat alles er goed uit ziet en je hcg mooi gestegen is! Doordat we gelijklopen kon ik meteen even kijken hoe onze kleine er nu dan uit zou zien :)

15. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18

Ja, nu kun je mooi even spieken! 2 juni krijg ik weer een echo, om hart activiteit te zien. Zal hem hier dan ook weer posten. Kan je mooi even meespieken. Wanneer heb jij de eerste echo?

16. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Ik heb 12 juni de eerste echo. Ze doen bij ons in het zkh pas een echo tussen de 7 en 8 weken. Vind ik zelf een beetje laat maar ja is niet anders.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    m676 ik zit in het mmc in Veldhoven. Normaal doen ze daar ook niet aan kort protocol, maar bij mij dit keer wel ;)
    Ongi zou inderdaad een beetje vroeg zijn. Mocht het zo vroeg doorzetten dan zeker aangeven bij het ziekenhuis. Misschien kan je dan naast de utro nog extra ondersteuning krijgen na een tp.

Julia succes met stimuleren, hopelijk dit keer een beter resultaat. Wanneer krijg je de uitslag van je amh?

Yaraah hopelijk is het inderdaad geen cyste of zo. Zou het anders toch nog een keer vragen aan t ziekenhuis of nog een echo om te kijken of dat wat hij zag er nog steeds zit. Fijn dat je nu dan over een week of 4 mag beginnen.

U&D wow wat een mooi resultaat! Hopelijk heb je de cryo's pas nodig voor een brusje. Succes met de wachtweken.

Aby welkom. Er zijn hier wel een paar meiden die ervaring hebben met lucrin, maar als je in het endometriose-topic kijkt zijn er veel meer meiden met ervaringen met lucrin en endo. Je bent daar ook van harte welkom.
    Hebben ze veel endo geconstateerd met de laparoscopie? Sterkte met herstellen

Evertje hopelijk wordt het streepje steeds donkerder.

Siepie mooie tuin hoor, zag m voorbijkomen in een ander topic ;):D. In de buurt van C-F woont mijn sm sinds kort. Lekkker hoor zo veel vakanties in het vooruitzicht.
    Huis gaat trouwens niet door. Wij hebben ons terug getrokken nadat er een paar vreemde zaken waren, hadden we er geen vertrouwen meer in. Voorlopig even geen huizen meer voor ons.

Beschuitje kan dat je het al goed voelt. Blijf al goed drinken om overstimulatie te voorkomen.

Lusvi fijn dat alles er goed uit ziet. Niet om vervelend te doen, maar zou je foto's van echo's in je album kunnen zetten, zodat de mensen die het willen zien er naar toe kunnen gaan om te kijken. Het is voor mij persoonlijk altijd erg confronterend om echo's te zien na 3 miskramen. Ik snap je blijdschap ook heel erg en dat wil je ook met iedereen delen. Ik ben ook heel blij voor je, maar lezen over zwangerschap valt niet zo zwaar als daadwerkelijk de echo's zien. Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat :)

Iedereen een fijn weekend!

18. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Yaraah wat balen... Mag je nu terug voor nog een controle of is het nog een cyclus afwachten en dan gewoon beginnen?

Lusvi wat fijn!!! Nu dan écht helemaal 1000% gefeliciteerd :-D kun je eindelijk genieten! Hoe voel je je?

Tebbie hoe gaat het bij jou? Ik begrijp dat je het lang wachten vind, maar dan kunnen ze het vast gelijk goed zien en krijg jij ook een prachtige foto! Jij kwaaltjes?

Evertje hoe gaat het daar? Zijn ze donkerder geworden. Begrijp je testdrang! Hoop dat je niet teleurgesteld zal worden en er een steeds mooiere streep verschijnt!

Heerlijk vooruitzicht Siepie! Mag ik mee? Hihi

M676 en ben je ongesteld geworden of toch niet?

Nog even geduld beschuitje.... Haha.

Fijn weekend allemaal!!!!

19. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Sorry boboke, ik snap je helemaal. Kan m nu niet meer verwijderen helaas. Duizend maal sorry

20. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ups & downs, ik voel me wel goed. Moe, lage rugpijn en ongi gevoel. En heel soms een vlaagje misselijk.. En mijn darmen zijn van slag.. Maar verder (nog) nergens last van..

Deel Deze Pagina