Lusvi lief dat je t zo opneemt . Duizend maal sorry hoeft nou ook weer niet hoor , maar toch bedankt.
We zitten nu op een nieuwe pagina dus je ziet m nu niet meer.. Zal er in t vervolg rekening mee houden. Ook voor de andere forumgebruikers in dit topic
Hallo alle dames, Even een ego berichtje snel... De streep wordt echt donkerder en die van vanochtend is gewoon dat ik echt dat, dit is een duidelijke streep, niet eens echt licht. Maar.... van mijn cyclus uitgaande zou ik maandag menstruatie moeten hebben, dat wacht ik af... Voor iedereen met stimuleren, veel succes hou vol! En voor de wachtwekers veel sterkte, valt niet mee! En voor alle andere dames zwaai reageer binnenkort wat langer!
Spannend evertje! Fijn dat t donkerder wordt. Boboke, wat een gedoe met dat huis van jullie! Verstandig om er niet mee door te gaan als er gekke dingen lijken te zijn, maar wel balen natuurlijk! Fijn dat ze kort protocol doen, waarom? Vast omdat je het verdiend hebt na zo lang wachten! Lusvi, mooi fotootje, tevens deelik het gevoel van boboke. 2juni al weer een echo, super! Tebbie, 12-6 duurt ook niet meer zo lang gelukkig! Siepie, Frankrijk, wat lekker! Ik droomde ervan deze week dat ik ergens in Frankrijk voor een tent zat. Ook gauw maar weer eens iets plannen! En Maastricht vind ik ook zo'n heerlijke stad! Boboke, je sm die daar woont. Betekent dat meerdere keren per jaar een vakantietripje naar Frankrijk? Lijkt me wel wat, ik zal mijn schoonouders es tippen Ik ben nog niet ongesteld gelukkig, maar voel wel dat het eraan komt. Toch vervelend, ik hoopte ondanks alles toch op een spontane zwangerschap.. Ik voel het altijd al zo snel als het eraan komt (5-7 dgn na eisprong)Valt dat binnen het normale? Weet iemand dat?
@Evertje, wat fijn dat je streepjes steeds donkerder worden @Lusvi: ziet er goed uit meid @ego: heb nog laten weten aan de gyn dat de ongi der dan toch was en of het niet weer een cyste kon zijn dat hij zag, maar hij zei dat het niks ernstigs was en dat ik gewoon maar mijn volgende cyclus moest afwachten, die start ergens rond 17 juni (mijn verjaardag )
Evertje ik zeg gefeliciteerd hoor!! Gewoon lekker zwanger! Fijn dat positieve nieuws weer in dit topic, eindelijk!
Goedemorgen dames. Nou ik vind het officieel hoor! Vanochtend een CB digital gedaan en die zegt zwanger! Ondanks dat het natuurlijk nog heel pril is en er van alles mis kan gaan heb ik er nu toch vertrouwen in. Ben heel blij! Tegelijkertijd ook een schuldig gevoel voor alle anderen die zo lang bezig zijn / pech steeds hebben. Ik ben in elk geval heel dankbaar dat het zo mag zijn, hopelijk blijft het zo. Ik merk dat omdat het niet vanzelfsprekend is (als bij een spontane zwangerschap) de angst voor verlies ook veel groter is. Ik merk dat er hier een positieve spiraal op dit forum is, meerdere zwangeren, ik hoop voor jullie allen dat dit zo doorzet (voor de nog niet zwangeren)!
Evertje wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd ben echt heel blij voor je! Ik hoop dat we je snel mogen volgen. Snap je angst....maar die kleine hummel zitin ieder geval genesteld. Hou me Op de hoogte
Gefeliciteerd voor de zwangeren. Ben toch wel blij met al het goede nieuws ook al ben ik zelf niet zwanger. Tgeeft toch hoop. Boboke, ik denk dat jij en ik gelijk op gaan. Kheb 3juni een afspraak en week later menstruatie als tie tenminste op tijd is.
Gefeliciteerd Evertje, wat fijn inderdaad dat er zoveel goed nieuws is ! Hier nog eentje met goed nieuws. Nee nog niet zwanger haha maar wel vanmorgen de eerste echo gehad. Het zag er goed uit ! Ik ben zo blij. Er zat een eitje van 19mm al en een paar van 17 en 16. Totaal een stuk of 9 die ze kon tellen schat ik zo in. Ze heeft het niet precies gezegd. Er kunnen er nog wat meer groeien. Woensdag aanstaande terug komen en heel misschien dan vrijdag de terugplaatsing al. Bizar snel ! Heb pas 1 week gespoten. Mijn dag kan niet meer stuk.
in afwachting om te starten: willeke86 - 1e kindje - ivf 1 - start juni boboke - 1e kindje - ivf 2 - start juni siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15 kriti81- 1e kindje - ivf2 - girlliej -1e kindje - icsi 2 - enschede007 - 1e kindje - jan10 - 1e kindje - fisher - 1e kindje - ivf2 - y84 - 1e kindje - icsi 1 - nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - m676 - 2e kindje - ivf 2 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: beschuitje - 1e kindje- ivf 1 - start puregon tweede echo 28 mei julia1984 - 1e kindje - ivf1- start 21 mei gonal f 225 punctie/terugplaatsing/nod: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6 evertje - 3e kindje - ivf1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5 anders klaproos: Hormoonpompje? Icsi 2? zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje[/quote][/quote]
Dank voor de felicitaties! @Julia, hoe gaat het nu daar? Hou je nog een beetje vol? @Beschuitje: Zo hee dat schiet op! Voor je het weet kun je al voor de punctie misschien, spannend hoor! Fijn dat het er zo goed uit ziet!
Zo beschuitje dat gaat lekker, wat ontzettend fijn en goed nieuws. Evertje, ja het gaat wel, maar nu de echo dichterbij komt vind ik het wel weer eng. Bang ook voor teleurstelling....manlief gaat nu wel mee. Ik merk echt helemaal niks geen druk of iets .....woensdagochtend de echo! Zou mij benieuwen, denk zelf dat er weer niks groeit!
@Evertje: wat goed, gefeliciteerd meid @Beschuitje: wauw dat is wel snel zeg, maar wel goed nieuws hé... @hier: vandaag eerste dag gewerkt na revalidatie laparoscopie. Normaal is mijn baas heel begripvol omdat ze in dezelfde situatie zit, maar nu heeft zij beslist om er even mee te stoppen. Nu verwacht ze wel van mij dat ik niet afwezig zal zijn in de maand juli... Ik mag wel rond 20juni starten met de stimulatiefase, dus is wel goed mogelijk dat ik begin juli thuis zal moeten zijn voor een punctie
@julia. Meid, ik hoop dat je ongelijk hebt! Ze zouden toch prikken om te kijken ivm vervroegde overgang? Is daar nog wat uit gekomen? Ik hoop dat er toch wat follikeltjes te spotten zijn, ga voor je duimen! @yaraah. Vervelend is dat he dat combineren met je werk, voor zover het te combineren valt. Ja een punctie kan mee vallen, een dagje thuis, maar het kan ook tegenvallen! Je moet in elk geval doen wat goed voelt en ziek is ziek! Als je een week griep krijgt, kun je dat ook niet van tevoren weten!
Evertje.....dat is lief...hopelijk helpt het. De uitslag kon wel tot 3 wkn duren zei de arts. Dus dat duurd nog even. Laat het woensdag weten. Yarah, dat kan je niet voorkomen hoor en werk is maar werk. Succes met plannen.
Spannend beschuit en vervelend jara!! Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en kon voor het eerst het hartje horen met de dopler gaaf hoor!! Morgen de beeb weer zien met de combinatie test, en dan is de gevaren zone alweer verstreken, gaat snel!!
Evertje gefeliciteerd!! Heb je al gebeld voor de echo? Tebbie nou die kwaaltjes klinken goed hoor m676 ja vast omdat ik het verdiend heb . Ik zou eigenlijk naar DD gaan, maar we waren ook nog aan t twijfelen ivm de kosten en toen vroeg mijn ziekenhuis naar het protocol van DD en zeiden nou dat kunnen wij hier ook. Dus vandaar nu een kort protocol en ipv puregon nu menopur en ipv deca krijg ik synarel neusspray. Dit zijn allemaal maatregelen, die positief zijn voor vrouwen met een laag amh. Vandaar dat we nu toch nog een poging in Nl doen. Sm woont pas sinds april daar en ze heeft haar huis hier aangehouden dus ze komt nog regelmatig terug. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet om sta te springen om daar vakantie te houden . Ze is heel aardig, maar ik heb niks gemeen met haar, beetje n alternatief type en ik ben zo nuchter als t maar kan . Afgezien daarvan zit ze bij haar zus met compleet Franse familie en ik spreek niet echt Frans . Wat voel je dan na 5/7 dagen? Nog geen bloed toch, want dat zou inderdaad wel heel snel zijn. In principe nestelt een embryo in tussen de 5 en 10 dagen. En die hoop op een spontane zwangerschap houdt iedereen. Ik zelf nu nog meer na de laatste zwangerschap (die spontaan was). Yaraah dan ben je week eerder jarig dan ik En wat ik ook al zei bij endotopic, niks van aantrekken het is maar werk! Nijntje dan gaan we denk ik inderdaad redelijk gelijk op. Krijg je lang of kort protocol? Beschuitje goed nieuws! Hopelijk morgen de laatste spuiten en dan op naar de punctie. Julia succes morgen met de echo, hopelijk dit keer wel goed nieuws. Hebben ze bij jou ook wel eens gekeken op dag 3 hoeveel follikels er klaar liggen? Dit kan ook een indicatie zijn voor laag amh. Hoewel het ook niet alles zegt, want bij mij ligt er altijd veel klaar maar toch een amh van 0,39 . Moet ik wel bij zeggen dat er bij mijn linker eierstok ook veel eitjes klaar liggen, maar dat die nooit groeien. Waarschijnlijk door beschadiging bij het verwijderen van een cyste tijdens laparoscopie Doom lijkt me wel bijzonder het hartje echt te kunnen horen. Lijkt inderdaad heel snel te gaan bij jou. Ik vond de tijd bij mij altijd heel langzaam gaan Vandaag bloed laten prikken ter controle van mijn vit D (was begin van het jaar te laag) en ook direct vit b12 laten controleren. Volgende week eindelijk alle uitslagen en dan kunnen we weer!
Hoi meiden Ik ben weer terug van vakantie. Ik moet nog even alles bij lezen. Morgen 1e echo weer voor cryo tp in natuurlijke cyclus. Hopelijk is 3 maal scheepsrecht ☺