Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Boboke, vorige week is mijn amh geprikt, uitslag over 3 wkn (nu nog 2). Dus dan zal een echo niet nodig zijn op dag 3. Bedankt voor het meedenken.
    Ben jij nu alweer gestart met een nieuwe poging? Kan het even niet zo snel terugvinden.

Ster spannend, zo is het hopelijk lukt het! Fijne vakantie gehad?

Doom hoe ging de combinatietest? De kleine nog gezien?

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Het voelt idd ook als heel snel. Misschien komt dat ook omdat ik lekker in mijn vel zit en geen kwaaltjes heb.
    Combinatie test was goed. Kans is 1 op 18000 op syndromen. Terwijl dit standaard tussen de 1 op 900 ligt. Super dus!!

Kleintje was lekker bewegelijk.

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ben alweer een tijdje niet geweest..sorry! Doom. Gefeliciteerd met je mooie waardes.

Beschuitje fijn dat het zo goed gaat! Ben heel benieuwd hoeveel eitjes je krijgt bij de punctie. Spannend he?

Pien die hard net zoals beschuitje en mij op dit draadje,hoe gaat het? Ik hoop zo dat die laatste het word voor jullie..

Boboke,hoe gaat het met jou? Hou je het nog allemaal vol?

Hier is onze eerste ICSI een fiasco geworden, de laatste 2 cryos waren niet goed. Eentje ontdooide niet goed,de andere deelde niet door. Einde eerste ICSI, nu op naar icsi 2. Ik weet alleen nog niet wanneer.

Sorry voor wie ik allemaal vergeten ben. Ik moet eerst even bijlezen..

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

in afwachting om te starten:
    willeke86 - 1e kindje - ivf 1 - start juni
    boboke - 1e kindje - ivf 2 - start juni
    siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15
    kriti81- 1e kindje - ivf2 -
    girlliej -1e kindje - icsi 2 -
    enschede007 - 1e kindje -
    jan10 - 1e kindje -
    fisher - 1e kindje - ivf2 -
    y84 - 1e kindje - icsi 1 -
    nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni
    mimami - 2e kindje - ivf 1 -
    m676 - 2e kindje - ivf 2 -
    ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp?
    Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept

onderdrukkende fase (lang protocol):

stimulerende fase:
    beschuitje - 1e kindje- ivf 1 - start puregon tweede echo 28 mei
    julia1984 - 1e kindje - ivf1- start 21 mei gonal f 225

punctie/terugplaatsing/nod:
    ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6
    evertje - 3e kindje - ivf1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5

zwanger:
    doom8 - 1e kindje
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje[/quote][/quote][/QUOTE]

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Eindelijk goed nieuws, vanmorgen voor echo geweest en ja ja het groeit! Nu rechts 4 eitjes en links 1, het is allemaal nog wel erg klein dus moet zowieso doorgaan met spuiten tot maandag. Dan opnieuw een echo, de arts verwacht woensdag een punctie. Zou het dan nu eindelijk lukken?!

Doom, wat een goede uitslag, ontzettend fijn.

Klaproos, wat enorm balen van de mislukte ICSI poging, nu weer opladen voor een nieuwe poging. Super spannend weer.
    Zie dat het na de zomer word voor je, nog even bijkomen dus. Ook lekker om even hormoonvrij te zijn.

6. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    effe weer spieken bij jullie

Ik zie dat er al weer goed nieuws is gefeliciteerd evertje

Klaproos wat jammer dat icsi niet gelukt is (hoe gaat het nu verder met je heb je nog veel klachten van de ziekte van lyme ik hoop dat het daar wat beter mee gaat

Ster hoe was je vakantie inderdaad hoop voor je drie keer is scheepsrecht

Boboke wat fijn dat het toch in ndl kan doen met een kort protocol

Doom fijn dat de combinatie test gisteren goed was gegaan en inderdaad alweer bijna uit de eerste gevaren zone de eerste drie maanden

Yaraah wat vervelend dat je baas wat minder begrip nu toont zoals de andere zeggen je weet nooit van te voren wanneer je ziek bent

julia hoe was je echo vandaag

Beschuitje: dat gaat snel wel fijn voor je dat je niet zo lang hoeft te spuiten hoe was je echo vandaag ben benieuwd of je al weet wanneer je punctie is

Tebbie en lusvi wanneer hebben jullie eerste echo spannend hoor

Ups and down wat spannend je zit nu in het wachtbankje je punctie en tp al gehad en nog wat cryo in de vriezer hoe gaat het op het wachtbankje duim voor een mooie uitslag voor vijf juni

Hier zelf gevallen in de winkel dus nu al meer dan week niet werken (helaas betekent dat dan hier ook geen geld) Heb nu een mooie paarse gele voet kan gelukkig nu weer een beetje lopen

Voor alle andere een zwaai

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hallo allemaal. Hier net terug van het ziekenhuis. De tweede echo zag er ook goed uit. In totaal zitten er nu 10 eitjes ( blaasjes) waarvan er 7 al boven de 20 mm zijn en die andere 3 zullen vrijdag naar verwachting ook zo groot zijn. Er zaten ook nog wat kleintjes. Best veel volgens mij als ik het zo lees bij de anderen.
    Ik heb vrijdag de punctie. ENGGGG !!!! Ene kant ook wel zin nu om door te gaan, maar ook erg bang voor hoe het allemaal zal gaan. Ik mag wel van geluk spreken dat het zo vlot verloopt allemaal. Ik heb trouwens mega zere boobs haha hebben jullie dat ook gehad tijdens de inname van de hormonen? Bij de iui had ik het veel minder dacht ik.

Kriti sterkte met je voet !! Jeetje dat zal schrikken geweest zijn. Ben je gestruikeld?

Klaproos wat fijn je weer hier even te zien. Wel erg jammer dat jouw eerste poging eigenlijk op niets is uitgelopen. Ik wil je toch nog even een dikke knuffel digitaal geven en de woorden 'hou vol !'
    Wil je nu een pauze voorlopig?

Wij zijn inderdaad met z'n drietjes , samen met Pien , al zo lang aan het praten hier. Het wordt voor ons nu wel tijd dat wij plaats maken voor anderen haha...We duimen ervoor !
    Hoe zou het met Pien zijn?

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    [/quote][/QUOTE][/QUOTE]

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Julia spannend de uitslag van je amh onderzoek. Hopelijk is dat allemaal goed.

Kritiek oohh hè wat vervelend van je voet. Veel Beterschap meis!

Klaproos aah niet leuk zeg! Dikke knuffel. Wat jammer van de cryos :(

Beschuitje spannend zeg vrijdag punctie! ! Ik ga voor je duimen xxx veel succes / sterkte

10. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    Beschuitje: ik ben van de laatste tree gevallen/gestruikeld mijn collega had iets op die tree gezet en ik zag dat niet goed want had veel spullen in mijn hand. Goed zeg een mooie score en vrijdag je punctie vandaag en morgen lekker proberen te ontspannen (wat moeilijk is ik weet het)en rustig aan doen. Veel suc6 vrijdag

Dank je wel ster

een fijne avond allemaal

11. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    kriti81- 1e kindje - ivf2 -start sept/okt
    jan10 - 1e kindje -

stimulerende fase:
    bulia1984 - 1e kindje - ivf1- start 21 mei gonal f 225

evertje - 3e kindje - ivf1 - punctie 13/5, tp 15/5, test 31/5
    beschuitje - 1e kindje- ivf 1 - punctie 30 mei

zwanger:
    doom8 - 1e kindje
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje

12. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    sorry volgens mij deed ik iets fout ik kreeg de kleurtjes niet mee

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik heb geleerd dat je dan moet quoten.
    Al ging het bij mij ook niet foutloos ;)

14. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Yamaha, wat raar op je werk! Je hebt er recht op en kunt het ook niet laten gaan!

Evertje, gefeliciteerd!

Boboke, fijn hoor, kort protocol. Het heeft lang geduurd, maar volgende week dan toch alle uitslagen en weer een stap verder!! Yes! Op naar succes!
    Ik voel een dag of 7 na m'n eisprong krampen, dan even niks en dan word ik ongesteld. Ik dacht dat ik dat mee moest tellen met een korte lf. Maar dat is pas vanaf het moment dat de ongi heeft doorgezet toch? Dan is het nog steeds kort, maar niet overdreven (10 dagen normaal)

Ster, hoe was je echo? Genoten van je vakantie?

Klaproos, wat een domper! Ben je er klaar voor om meteen door te gaan?

Julia, fijn! Nu flink doorgroeien.

Kriti, fijn dat je alweer wat loopt! Ik hoop dat je snel weer kunt werken! Niet teveel pijn hoop ik?

Beschuitje, klinkt allemaal positief! Mooie scores hoor.

Ego: nog niet ongesteld. Nu op 29 dgn, lf van 11 dgn nu. Zh gaf al aan dat de cyclus langer kon duren deze x.

15. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    [/quote][/QUOTE][/QUOTE]

16. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    Denk toch nog maar een keertje proberen te quoten maar als ik hem van jouw quot beschuitje krijg ik alleen maar quote te zien dus toen had ik hem geplakt vanmiddag. nu hem ik hem via klaproos een quote gedaan en kreeg ik wel het schema met kleurtjes ik ben niet zo goed met dit soort dingen

Dankje m676 is dit nu je eerste cyclus na de ivf duurde bij mij ook iets langer

17. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oorspronkelijk geplaatst door Klaproos [​IMG]
    kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt
    jan10 - 1e kindje -

stimulerende fase:
    julia1984 - 1e kindje - ivf1- start 21 mei gonal f 225

Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5

zwanger:
    doom8 - 1e kindje
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje
    Evertje - 3e kindje

18. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia. Wat fijn!!!! Gelukkig, je hebt dus gewoon een hogere dosis nodig, en er gebeurt wat! Fijn meid hoop dat ze mooi door mogen groeien!

Doom: Zo dat is een mooie ´score´, toch fijn he dat is toch wel weer een spannende hobbel die test, maar die heb je maar weer mooi genomen.

Klaproos: Bah! Ik hoop dat je weer de moed bij elkaar kan rapen voor de volgende ronde. Wat een teleurstelling.

Beschuitje.... Spannend!! Gaat vast helemaal goed komen!

19. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Beschuitje wat spannend voor morgen! Inderdaad veel eitjes hoor, fijn! Ik weet precies hoe je je voelt, dat had ik hetzelfde 1,5 week geleden... Ik vond het meevallen en hoop dat jij het ook zo gaat ervaren morgen. Ik duim voor je meid, dikke knuffel tegen de zenuwen!!

Julia wat ontzettend fijn dat je deze ronde kunt afmaken. Gefeliciteerd!! Nu lekker broeden tot maandag, succes ;)

Klaproos :( wat ontzettend k**** zeg! Hoe is het nu inderdaad met je lyme? Fijn dat je wel een knoop hebt doorgehakt voor jezelf, geen kastje maar ICSI over 2 maanden. Hoop deze poging alle succes!!

Kriti jemig wat vervelend. Sterkte met je voet!
    Boboke, het schiet nu op hè het bijna mogen beginnen :)
    Doom, fijn dat alles weer goed was!
    M676 hoop je nu niet stiekem op een wonder nu het al dag 12 is inmiddels...
    Ster hoe is het met jou?

Hier... Ik heb een wonder nodig :( gister een dagje ziekenhuis gehad... Terugplaatsing was prima verlopen en de pijn van de punctie was vrijdag nagenoeg weg, alleen nog een opgezette buik.
    Dinsdag kreeg ik ontzettende steken rechts in mijn zij en ter hoogte van mij borst. Ik heb eens nierbekken ontsteking gehad en dit leek erop.
    Dus gister naar de dokter maar dat was het niet en hij wilde dat ik bloed ging prikken, bang voor toch nog overstimulatie.

Werd ik om 10 uur gebeld dat ik naar de eerste hulp moest komen! Een waarde was zo hoog dat ze verdenking hadden van een longembolie.
    Ze hebben eerst alle mogelijke onderzoeken gedaan om een ct. Scan te voorkomen, maar ze konden een embolie niet uitsluiten.
    Dus toch een ct scan moeten maken, daar was ik ivm de straling en een zwangerschap natuurlijk verdrietig van. Ik had natuurlijk geen enkele keus.

Ook uit de scan kwam niks dus geen longembolie gelukkig. en nu moet ik thuis rust houden. Het zou kunnen komen van alle hormonen.... Voel me nu dus rot en heb echt het gevoel dat deze tp niks meer wordt. Hoe kan het anders met de pijn en wat ik gisteren allemaal weer voor troep heb gehad :x

Nu dus verplichte bed- en bankrust van mijn man gekregen.
    Zo dat moest ik even kwijt, sorry voor het lange verhaal!!

Xx

20. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje ups... dat is niet niks. Sterkte en ik duim voor je lieverd!

Share This Page