UPS, allereerst hoop ik dat je je snel beter voelt! Ik snap natuurlijk dat je je druk maakt maar Niet de hoop opgeven hoor! Die scans doen ze liever niet, maar heeft het zo pril al invloed? En die pijn kan heel goed heel iets anders zijn! Niet te druk maken. Wel lekker rustig aan doen en je laten verwennen! Ik ga er eigenlijk niet vanuit, heb niet zoveel hoop dat jet gelukt is, voel al een hele tijd zo'n zeurderige pijn. Alleen afwachten wanneer t komt. En mss heb ik m'n ovulatie wel verkeerd gehad met die stomme kruidvattests?
Upsanddowns dat is schrikken zeg !!! Ik kan me voorstellen dat je twijfelt of het nu wel goed gaat maar geef de moed niet op meid !! Neem lekker je rust en laat je vertroetelen door je mannetje. Ik heb vandaag van de zenuwen voor 200 euro aan kleren via internet besteld ... Haha doe ik anders nooit. Ik moest wat doen. Morgen de punctie ben zo bang brr... Hopelijk kan ik slapen. Ben in ieder geval al om half negen aan de beurt lekker vroeg. X
Heel veel succes beschuitje zal aan je denken. Zet em op! U&D wat akelig allemaal zeg...doe rustig aan. Wat voelen jullie als de eitjes groeien en vanaf welke dag? Hier een zware onderbuik en af en toe steekjes.
Julia bij mij begon het op dag vijf of zo dat ik steekjes ging voelen en een heel wee gevoel. Of je je plas heel lang opgehouden hebt en dan nakrampen hebt ook. Beetje zeurderig. Buik is dikker ook. Ik ben al even wakker. Ben zo nerveus voor de punctie. Nog een paar uurtjes stressen en dan zit het erop gelukkig.
Ups, getver wat een toestand! Hoop dat je je snel beter voelt en idd, de hoop nog niet opgeven! Het wil helemaal niet zeggen dat het nu niet gelukt, maar ik snap je angst wel. Beschuitje, het gaat helemaal goed komen! Je kunt het, en voor je het weet is het voorbij! Julia, ik had idd ook steekjes en gewoon een soort ´gevoel´ dat je merkt dat er iets actief is. Dus het is een goed teken!
Goedemorgen meiden, Doom: wat een goede uitslag Klaproos: balen dat de Icsi mislukt is, nu maar weer opladen voor de volgende ronde. Knuffel meid Beschuitje: succes met de punctie vandaag Ups & Downs: dat is ook niet niks meid, veel sterkte en beterschap. Ik ga duimen voor je ego: niet veel nieuws te vertellen, gewoon rustig de volgende cyclus afwachten
Ups hoe gaat het met je? Beschuitje ik ben gisteren niet online geweest dus net te laat om je succes te wensen. Ik had ook zo veel zenuwen maar het is mij gelukkig enorm tegen gevallen!! Hoop dat jij het ook zo ervaart xx
Meiden ik lig lekker bij te komen. Het was erg zwaar, later meer berichten als ik thuis ben. Maar heb net gehoord 14 eitjes gevonden ! Yes !
Heel vaag,heel mn bericht weg..nog een keer. Goed zo beschuitje! Hoop dat er een mooie voltreffer tussen zit! Ups,bah wat erg,sterkte meis. Voor degene die naar mijn lyme vroegen,zie blog. Gaat niet zo geweldig helaas.
Fijn beschuitje dat je dat weer achter de rug hebt! En ook een hele mooie score, 14 eitjes goed hey! Nu lekker uitrusten!
Ha meiden. Ik ben al een poosje thuis maar heb een beetje geslapen. Ik lig nu ook al lekker op bed. Ik was erg moe van alle spanning. Het was voor mij erg zwaar omdat ze niet goed bij mijn eierstok konden komen. De dokter moest zelfs met zijn volle gewicht op mijn buik duwen, waardoor rustig ademen voor mij erg moeilijk werd en het ook erg zeer deed. Ik ben erg opgelucht dat dit voorbij is. Hopelijk hoeft dit niet nog eens. Ik vond dit een hele nare ervaring.
Heftig beschuitje! Maar wel een super mooie opbrengst! Nu nog een mooi aantal embryo's en dan kan jij wel even vooruit . Duim voor je meid! Ik heb het erg druk gehad de laatste weken en ben weinig bezig geweest met de mmm. Eind juni gaan we op vakantie en als we terugkomen dan pakken we de draad weer op. Misschien dat ik dan ook weer wat vaker kom meeschrijven . Meiden geniet van het mooi weer, hier is het heerlijk!
Beschuitje wat een mooie opbrengst. Super goed gedaan! Wat enorm vervelend dat het zo tegen is gevallen. Hopelijk is deze keer genoeg. Neem lekker je rust.
Doom, bedankt voor je lieve berichtje ik hoop dat je duimen helpt Hoe is het nu bij jou. Beetje begonnen met babykamer ideeën etc? M676, dank je ik zal de hoop nog niet opgeven, tot donderdag.... Is het er nu nog steeds niet meid? Heb je er al een testje aan gewaagd? Wil je geen valse hoop geven natuurlijk!! Dank je beschuitje! Ik doe mega super rustig, wordt er helemaal lui van. En jij nu ook hoop ik??? Erg vérvelend dat je het zo naar vond. Bij mij was de pijn de dagen erna het ergste, dus hoop dat dit jou bespaart blijft. Jeeee wat een mooie score!! Ik gun je uiteraard minstenst zoveel bevruchtingen als ik had. Even lekker bijkomen nu en je 'lichaam klaar maken om te ontvangen' maandag. Jullie Emmy! Julia, ik had dezelfde klachten. Vind dat beschuitje het erg goed omschrijft. En ja, ik doe rustig aan... Alles om de kans dat deze Emmy nog lekker blijft zitten te vergroten. Wanneer is je volgende echo, maandag toch? Spannende tijd nu voor jou! Evertje, thanks! Ik voel me gelukkig ook echt weer wat beter en ben ook van de schrik bekomen... Dank je wel Yaraah! Ook lekker ontspannen hè, alleen je cyclus afwachten is ook zo akelig Dank je klaproos, zal je blog is gaan lezen. Wist niet dat je die bijhield! Pien, heel goed om het even van je af te zetten hoor. Lekker doen waar je zin in hebt. Geniet met je vakantie voorpret!!
Evertje, zag in het laatste schema dat vandaag je testdag was, maar je hebt natuurlijk al lang goed nieuws gebracht... Moet je jezelf niet een mooi plekje op de lijst geven?! Wanneer is je eerste echo??
Ups and downs wat een vervelende ervaring heb je achter de rug. Denk je alles achter de rug te hebben alles goed gegaan met de punctie en tp Gelukkig heb je geen long embolie wel vervelend dat ze daar achter moesten komen met een scan maar meid je moet positief blijven denken ze plaatsen altijd de sterkste embryo terug. Ik duim voor je dat deze mooi blijft plakken Hopelijk heb je niet veel last meer en zijn je klachten afgenomen. Laat je maar goed verwennen door je man en doe rustig aan tot de testdatum en belangrijk probeer te onstpannen dmv leuke afleiding een dikke digiknuffel. Beschuitje: af en toe is het wel lekker om veel te shoppen zeker als je afleiding zoekt vanwege de punctie maar ik hoop voour je dat je de kleren snel in de kast kan leggen tot volgend jaar omdat je ze vanwege goed nieuwd niet meer aan kan. Wat vervelend dat punctie zo naar was maar gelukkig heb je wel 14 eitjes. Waneer hoor je waneer je tp is. Ik duim voor je dat je geen.punctie meer nodig hebt omdat je straks positief nieuws hebt. Ik duim voor je Julia groeien van je eitjes kun je goed voelen ik krijg er steeds meer last van zelf als er maar 1groeit zonder medicatie heb ik steken Pien groot gelijk heb geniet maar even het niey bezig zijn van de mmm en voor straks een fijne vakantie laadt je maar goed op zodat je na je vakantie opgeladen en vol goede moed weer van start kan gaan Klaproos waar kan ik je blog zien vervelen dat het niet goed gaat met de lyme Ik ben gisteren maar weer begonnen met rustig aan te werken ik zou zitten achter de kassa maar dit gebeurt niet de winkel is een grote zooi dus die zittend en steunend de kleren enz heb wel een enkelbandage gekocht als extra steun kost gewoon 20 euro heb ik gisteren eigenlijk voor niks gewerkt Hoe is het weer bij jullie hier niet xo warm 24 graden gelukkih wel beter als afgelopen dagen regen Sahara regen bewolkt fijne avond