Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ups and downs: jij hebt het ook zwaar te verduren gehad meid :(. Ik hoop dat je kleine emmy er geen hinder van ondervonden heeft en gewoon lekker is blijven plakken! Duim ook voor jou!

Kriti: sterkte met je voet! Ga jij binnenkort ook weer voor een tweede poging of nog niet? Jullie moeten daar alles zelf betalen he, dat vind ik zo oneerlijk :(. Wij mogen dan echt niet klagen over 3 pogingen...

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden bedankt voor de lieve berichtjes ! Pientje goed je weer te zien en fijn dat je alweer een beetje denkt aan beginnen.

Hier de hele dag voor pampus. Ik weet niet meer wie het schreef maar inderdaad na de punctie in het ziekenhuis was ik helemaal hyper en nu lijk ik een beetje ingestort. Ik ben vreselijk moe vooral. Er komt niets uit mijn handen en heb ook nog veel nakramp. Gisteravond was het echt niet fijn. Toen heb ik paracetmols ingenomen zelfs. Ik heb vandaag niet meer zoveel kramp maar wel last met plassen. Dat doet pijn. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik kan het nergens terug lezen.
    Maar vooral de moeheid is heftig. Ik ben zo blij dat ik een heel weekeind heb om bij te komen, werken had ik echt niet gekund.
    Man wat vond ik die punctie tegenvallen.
    Hopelijk voel ik me morgen na nog een nachtje slapen weer een stukje beter en minder moe.
    We worden maandagochtend gebeld en dan horen we hoe laat we de tp hebben. Die zal 's middags zijn. Ik ben zo nieuwsgierig !!
    Nog een vraagje ( sorry hoor) het is allemaal nog zo gevoelig van binnen, gaat die eendebek maandag niet heel erg zeer doen als ze die inzetten? Ik ben er een beetje bang voor..

En inderdaad ik hoop dat de nieuwe kleren snel niet meer passen hahaaha

3. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Beschuitje, ik hoop dat een nachtje slapen je geholpen heeft! De eendenbek viel bij mij enorm mee. Ontspannen is het beste om er zo min mogelijk van te voelen, maar ja doet dat maar eens hè? Nog 1 dagje, succes vast morgen!

U&d. Thx. Ik heb voor de zekerheid getest, maar negatief. Nu wil ik vandaag nog ongesteld worden! :D

Kriti, lastig om te moeten werken en niet te kunnen lopen!

Pien, lekker vooruitzicht hè? Heerlijk vakantie!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    M676 het gaat vandaag eindelijk weer wat beter ! Het is nog niet weg maar het ergste leed is geleden. Nu begin ik ook wel nerveus te worden voor morgen hoor.

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

So heeeel bericht en gewoon weer weg! Wat is dat met het forum zeg!

Beschuitje,sterkte nog en ik hoop dat het meevalt met die eendebek. Heb er zelf gelukkig geen last van gehad. Hopelijk heb je veel bevruchtingen!

Pientje,ik denk dat we samen beginnen ;) wij beginnen half juli ongeveer. Hangt van cyclus af.

Kriti,sterkte met je voet. Wow alles zelf betalen pfff. Moet niet mogen eigenlijk.

Voor wie het leuk vind wat te lezen,mijn blog :D reacties worden gewaardeerd!

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    beschuitje succes morgen !

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dankje ster !!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos ik ga je blog zeker lezen !

9. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Beschuitje ik duim voor je! Op naar 13 cryo's en een prachtige verse tp :) Succes. Ik was ook bang voor de pijn, maar alleen het zoeken naar de baarmoedermond was even pijnlijk.

Ik begin hem nu echt te knijpen!! Gister de laatste utro gehad. Nu dus hopen dat een ongesteldheid uitblijft.
    Wie van jullie heeft 2 wk na de punctie al getest? En had toen al het juiste resultaat? Dat is voor mij morgen namelijk ;)

10. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Ups ik mocht pas 16 dagen na tp testen.
    2 weken na punctie is erg vroeg ivm de mogelijkheid om vals positief te testen ivm alle hormonen
    Ik zou dus nog even wachten als ik jou was.
    Ik ga wel voor je duimen :)

11. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oké, oké ;) haha. Dank je ster!

12. Evertje

Evertje Lid

23 jan 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, succes en sterkte!

Ups, ik heb ook al (veel) vroeger getest (en toen ook al positief). De pregnyl of Ovitrelle zou 10 dagen in je bloed moeten zitten. Als je 14 dagen na punctie positief test kun je er vanuit gaan dat het ook positief is, als het negatief is zou ik na een paar dagen nog een keer testen.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik mag pas na 19 dagen testen.. Dat ga ik wel doen ook. Als het me lukt. Ik vind het anders te spannend of het wel echt zo is of niet. Wil het liever meteen zeker weten.

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    ups, spannend zeg....dat wachten duurd lang he...

Ster, hoe staat het er bij jou voor, nu even een rustpauze ingelast?

Beschuitje, hoe ging de TP, was het pijnlijk?

Evertje, hoe voel je je? Heb je al een afspraak voor echo?

Ik ben net voor echo geweest, eitjes zijn goed doorgegroeid. Totaal nu 5 follikels om aan te prikken. Vanavond de ovitrell en dan woensdag punctie.....jeetje wat spannend dit zeg!
    Even vraagje, mochten jullie mannen naar huis om ´het potje´te vullen? Of moesten die ook naar zo´n kamer in het ziekenhuis! Vind het best vervelend, want ik mag niet mee.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bijgewerkt

16. silly31

silly31 Actief lid

12 apr 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,
    ik lees hier ook een beetje mee, onze volgende stap is ook ivf en zie er behoorlijk tegenop, weet ook niet zo goed wat ik moet verwachten.
    donderdag krijg ik nog een uitslag van bloedonderzoek en dan hoor ik gelijk hoe en wat verder, spannend.....

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden,

@ beschuitje: wauw 14 eitjes, wel jammer dat de punctie zo tegengevallen is... Hoe was de TP?

@ Pien: groot gelijk hoor meid, geniet maar even van elkaar, dan lekker op vakantie en met volle moed aan een nieuwe kans beginnen

@M676: balen van je nega test, al ongesteld? kan je te vroeg getest hebben?

@Klaproos: heb je blog gelezen, jeetje meid jij hebt ook al een hele weg afgelegd. wel goed dat je het zo mooi van je kan afschrijven.

@Ups and Downs: ik zou als ik van jou was ook zo lang mogelijk wachten met testen, dan hoef je niet te turen en heb je een mooie knalposi test

18. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Tja Evertje... het is dan wel zoals je het zegt! Áls die positief is kun je gelijk blij zijn, maar anders hou je toch weer hoop. Het heeft allebei zijn voor en nadelen. Ik ga maar proberen het tot donderdag vol te houden beschuitje en Yaraah. Spannend genoeg inderdaad Julia, maar er is hoop! Ik ben nu twee dagen gestopt met utro en nog geen bloed. Dat is al bijna een feestje waard bij mij hihi.

Evertje hoe is het verder met jou nu? Hoe voel je je?

Beschuitje hoe is je tp gegaan?? En heb je gehoord hoeveel bevruchtingen er waren? Omdat wij bij een kliniek zitten heb ik gelijk gehoord hoeveel cryo's. Weet jij dat ook al, of krijg je daar een brief van?

Julia wat spannendddd!! Woensdag is het zover. Je kunt het meid, wij konden het allemaal! Mijn man moest naar een kamertje (2 keer dus zelfs...) maar wij wonen een uur van de kliniek vandaan. Als je het binnen het uur op het lab kunt brengen, mag je het ookt huis doen volgens mij. Bij ons hadden we het dan al mogen inleveren vooraf aan mijn punctie. Rot hè als je niet meemag! En mijn man hoorde na 20 minuten ineens dat hij nóg een keer moest...
    Maar het gaat vast goedkomen woensdag voor jou/jullie!

Hai Silly, welkom! Spannend hoor donderdag. Tellen we daar beiden naar af haha. Ook wel weer fijn dat je dan weet waar je aan toe bent. Succes!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Meiden,
    Ben weer terug van de terugplaatsing. Van de 14 eitjes waren er maar zes bevrucht. Ik vond het eigenlijk best weinig, maar ja aan de andere kant zei ze wel dat het normaal is dat er een aantal afvallen. Over twee weken krijgen we een brief of het invriezen gelukt is. Ze gaan er vier proberen in de vriezen. De mooiste zit natuurlijk nu al in mijn buik :)
    Maarre ik weet nu niet zo goed wanneer ik zal testen...19 dagen is wel heel lang..

De terugplaatsing stelt niks voor hoor. Eendebek in en met een rietje spuiten ze het embyo erin. Ze kijken wel via je buik mee om het op de goede plaats te krijgen. Ik ben zo blij dat het klaar is voor nu. Lekker even niks meer nu. Alleen die suffe bolletjes nog..;)

Silly welkom hier ! Ik snap dat je er tegenop ziet, ik denk dat dat voor ons allemaal geldt. Het is een heftige periode, maar probeer te denken aan het eindresultaat. Dat houd je op de been misschien.
    Heb je trouwens ook al iets hiervoor gehad..iui of zo? Of wordt dit je eerste ervaring ?

Julia je kunt het he. En denk maar zo, gelukkig gaat het niet bij iedereen hetzelfde die punctie. Dat het bij mij zo zeer deed is niet zo dat het bij iedereen zo gaat. Er zijn gelukkig ook goede verhalen, probeer alleen die te lezen. Das het beste voor jezelf.

Upsanddowns verstandig dat je nog even wacht meid. Dan kan je tenminste echt van de test op aan ! Spannend he?

20. silly31

silly31 Actief lid

12 apr 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    bedankt voor het welkom,
    zeker spannend allemaal, maar wel fijn om jullie ervaringen te kunnen lezen(nou ja,niet fijn,maar jullie snappen me wel,toch?)
    dit word onze eerste ervaring, geen iui oid gehad.
    volgens de gyn is dit het laatste wat we kunnen doen, dus ik probeer zo positief mogelijk te blijven.
    ik zie dat iedereen het anders ervaard, mag ik vragen wat jullie het rotst vinden en wat achteraf gezien meeviel?

Deel Deze Pagina