Mijn ervaring was dat het na een week beter werd opgenomen door mijn lijf. Had er daardoor een stuk minder troep van haha
Evertje, wat een goed nieuws meid en ook fijn dat je door mag gaan met die bolletjes! Nu moet de kleine lekker blijven plakken. Beschuitje, wanneer mag je testen? Hier nog aan het wachten op een telefoontje uit het ziekenhuis, spannend!
Ik ben net gebeld, we hebben een terugplaatsing vanmiddag. Wat ben ik hier enorm blij mee zeg, had het helemaal niet meer verwacht.
Ooohhhh Julia wat super!!! Wat fijn! Is die rotpunctie toch ergens goed voor geweest! En nu hopen op een mooie emmy die lekker blijft plakken! Spannend zeg!
Ja ik vind het echt al een wonder dat we zover gekomen zijn, nu door naar de volgende mijlpijl..... Hoe is het met jou, alles weer rustig?
Jeej Julia een tp. Ik hoop voor je dat dit mag uitdraaien op een mooie plakbeeb Evertje: wat goed dat alles er goed uitzag. Duimen draaien ook voor jou voor een blijvertje hoor Beschuitje: nog nieuws?
Lieve meiden, Ik reageer even op een lager pitje. Vanacht onderweg naar Kroatië. Eind juni weer terug. Succes allemaal!!
in afwachting om te starten: willeke86 - 1e kindje - ivf 1 - boboke - 1e kindje - ivf 2 - start juni siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15 kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - enschede007 - 1e kindje - jan10 - 1e kindje - fisher - 1e kindje - ivf2 - y84 - 1e kindje - icsi 1 - nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - m676 - 2e kindje - ivf 2 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6 Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5 julia1984 - 1e kindje - ivf1- 4/6 punctie 7/6 TP 18/6 testen zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Ging goed, de ander embryo was niet goed gedeeld helaas. Dus dit moet hem worden Nu afwachten hoe de uitslag is over 2wkn. Is ook zo klaar he.....we stonden binnen 10 min weer buiten haha!
Yaara geen nieuws eigenlijk hoor. Vandaag lekker rustig dagje gehad was warm he? Ik voel wel vanalles un die buik.. Zou nog niet durven zeggen hoe of wat. Geduld is een schone zaak Hihi Iemand vroeg wanneer we gaan testen.. Ik denk rond 16 juni zoiets. Ik hoop het nog wat langer vol te houden. 😉
Spannend beschuitje!! Duim voor je! Julia heel fijn dat je een goede Emmy in je buik hebt! Jammer dat de andere helaas niet goed was maar inderdaad, dit is vast een plakkertje!! In welk zh loop je? Ups hoe gaat het met vloeien? Al gestopt??
dikke stress hier ! Ik zit nu precies een week na de terugplaatsing en heb vanmorgen met afvegen een heel klein beetje licht roze verlies...Dit kan toch nog niet het begin van de menstruatie zijn? zO begint het altijd bij mij. Of is de innesteling na een week? Ik ben echt al helemaal in mineur stemming...