Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Beschuitje, gebruik je de bolletjes nog? Ik denk eerder een innesteling dan ongi.
    Geen paniek zolang je niet echt menstruatie ( hoeveelheid ) bloed verliest. Heb je ook krampen?

Ik heb een opgezette buik en drukkend gevoel, soms steekjes. Voel ook trekken in mn liezen. Denk nog van de punctie. ....of zou het van de bolletjes komen?

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Julia ik gebruikI die bolletjes nog. Ik voel sinds vandaag een wee gevoel of ik ongesteld moet worden. Ik weet dat dat van alles kan betekenen..Afgelopen twee dagen voelde ik niet veel.

De klachten die jij beschrijft duurde bij mij tot vijf dagen na de punctie. Toen twee dagen niet veel gevoeld en nu een wee gevoel. Kramp in liezen heb ik niet.

3. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje het kan twee kanten op...ik heb ook weleens roze voordat ik ongi word en heb ook weleens gehad dat ik dacht dat het einde verhaal was vanwege dat roze maar toen was ik toch zwanger...t blijft toch afwachten maar snap de paniek...! Duim duim dat het iets goeds betekend! X

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Inmiddels is het roze weggetrokken..ik hoop maar dat het niets was..ik voel me meteen niet rustig meer. Zucht, wat duurt wachten toch lang!

5. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer mag je ook alweer testen?

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Nou ik heb precies een week geleden de terugplaatsing gehad, dus op z'n vroegst over een week precies.

7. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, kan heel goed innesteling zijn hoor! Je weet het gewoon niet (hoe ellendig). In elk geval goed teken dat het nu niets heeft doorgezet!

Julia, dat had ik idd ook. Toen twee dagen niets gevoeld, dacht dit wordt hem niet. En toen waarvan ik denk dat de dag van de innesteling was (5 dagen na tp) veel ´activiteit´ gevoeld in mijn buik en kreeg ik het ´s avonds heel warm. Toen wist ik dat het raak was want dat herkende ik uit vorige zwangerschappen. Heb het altijd hartstikke heet!

8. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Beschuitje: ik heb helemaal geen ervaring met zwangerschap, maar ik hoop voor je dat het een innesteling was...

9. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Evertje, gelukkig dat alles weer rustig is bij jou! Hoe voel je je verder?

Beschuitje, fijn dat het weer weggetrokken is, hopelijk eenmalig en inderdaad de innesteling! Ik duim voor je meis!

Hier is het bloedverlies nog steeds flink aanwezig. Sinds zaterdag ook kramp in mijn buik erbij gekregen. Af en toe maar en niet heftig, maar toch.
    Ga dus morgen weer een test doen en verwacht dat hij dan niet positief meer is.

Doom hele fijne vakantie, lekker lang zeg! Geniet ervan!

Fisher en m676 hoe is het met jullie???

Yaraah al wat meer toegekomen aan rustmomentjes voor jezelf?

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Oh nee hè upsanddowns kramp is geen goed teken, maar dat zal je zelf ook wel weten. Kan je niet even naar het ziekenhuis voor een inwendige echo? X knuffel

11. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef ups en downs kramp en bloed is inderdaad niet goed, helaas kan ik dat zeggen uit ervaring zeggen...knuffel! Wat een onzekerheid :(

Hier ben ik stiekem ook alweer verder gegaan, vorige week maandag een tp gehad en aankomende donderdag testen. Ik denk niet dat het gelukt is, voel weinig tot niets. Als het niet gelukt is dan alweer door met icsi3, oef t gaat snel!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    @Beschuitje: een beetje rozeverlies na 1 week lijkt me eigenlijk alleen maar positief ;). Ik duim voor je!!
    @Ups and downs: O jee, ik wilde je graag gaan feliciteren, maar niks aan die onzekerheid met bloedverlies... hopelijk is er niets aan de hand en morgen weer een vet positieve test in je handen! Duim ook voor jou!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ups, hoe is het met je? Nog een test gedaan? Wat een onzekerheid toch allemaal, blijf voor je duimen.

Fisher, spannend zeg, aankomende donderdag testen. Geen klachten kan ook heel goed positief zijn hoor!

Beschuitje, hoe is het vandaag, nog bloedverlies of was dat van gisteren het enige. Ik mag 14 dgn na de punctie testen, dus niet na de terugplaatsing. Je zou dus het weekend al mogen testen, of wacht je nog iets langer?

Evertje, mn buik lijkt sinds vanmorgen een stuk rustiger en minder gevoelig gelukkig. Voelde echt niet prettig. Ben echt ontzetten benieuwd of het hier gaat lukken, lastig dit wachten, maar goed ik vind alles beter dan de punctie.
    Hoe gaat het bij jou, wanneer had je ook alweer de echo?

14. Veroo

Veroo Actief lid

Nov 7, 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    poehh heb al in een paar topics wat meegeschreven, maar het loopt me een beetje door elkaar eerlijks gezegd!!

Ik heb 30 mei een tp gehad van een verse embryo. Aanstaande vrijdag/ zaterdag mag ik dus testen. Ik voel me eigenlijk wel heel goed. Soms wat moe en wat krampen en pijnlijke borsten en ik herken die steken in de liezen ook. Die utrogestan houdt me goed voor de gek. Nog geen bloedverlies gespot. Verder voel ik niet veel en ik weet niet of dat nu weer goed is of niet. Zolang ik niet ongesteld word denk ik dat het goed zit. Ik heb er best een goed gevoel bij.

15. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ups hoe is het nu?

Vero nou dan mag jij ook al over niet al te lange tijd testen! Wat knap dat je zo lang kunt wachten. Spannend ook weer.

Beschuitje hoe is het daar nu? Alles nu hoog en droog?

Julia fijn dat het wat beter aan begint te voelen allemaal. Het is eigenlijk ook niet niks als je er nog eens goed over nadenkt. En nu is idd het lange wachten begonnen. Maar.... elke dag is er 1! Kun je een beetje afleiding vinden?

Ik mag volgende week woensdag voor een echo, dat is woensdag 18 juni. Ik ben dan 7 weken en 1 dag. Er zou dan als alles goed is een hartje te zien moeten zijn.

16. Veroo

Veroo Actief lid

Nov 7, 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja, maar ik heb begrepen dat het ook geen zin heeft om nu al te testen?
    Ik vind dat hele testidee doodeng. Zolang ik niet ongesteld ben voel ik me gewoon zwanger... Die test kan nu alleen maar het tegendeel bewijzen...

Maar mijn vriend vertrekt vanmiddag naar Milaan. Ik vlieg donderdagavond laat ook daarheen. Ik wil het weekend niet verpesten met een evt neg test. Dus wij testen zondagavond.

Ik heb een test naast zijn koffer gelegd. Dus hij kan beslissen of hij em meeneemt of niet. Voor mij hoeft het echt niet! Maandag moet ik een testuitslag doorbellen dus zondag moet ik wel...

Wat spannend Evertje!!!! Woensdag echo. Lijkt me machtig mooi :)

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Veroo, wat super spannend meid, ik zit naast je op de wachtbank;) Niet uit te houden he.....

Evertje, ik moet veel werken gelukkig, maar ieder kwaaltje herleid me naar een zwangerschap.....erg spannend allemaal. Jij woensdag de echo, voor mij officieel testdag:) Wanneer na de tp had jij getest, ik weet namelijk zeker dat ik me niet kan bedwingen, ondanks de kans dat het nog te vroeg is.... en dit voor een teleurstelling kan zorgen.

18. Evertje

Evertje Lid

Jan 23, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leuk Julia dan is dat voor ons beiden een belangrijke dag! Ik heb belachelijk vroeg getest. Natuurlijk in de wetenschap dat alles nog mis kan gaan maar ik wilde gewoon weten of er uberhaupt iets ingenesteld had enigszins ook al zou het voor NOD fout lopen. Dus ik heb op dag 6 na tp met ochtendurine met k2v5 getest en toen een heeeeel licht streepje, eerder een schaduw, die ik alleen in een bepaalde hoek van lichtinval (daglicht) kon zien. Kon ook nog Ovitrelle zijn (10.5 dagen erna). Toen heb ik gewoon elke ochtend getest met ochtendurine en werd hij elke dag een stukje donkerder. 8 dagen na tp was het echt wel een streep. Weliswaar superlicht maar niet meer turen in het licht. En dan fingers crossed tot NOD. Maar goed, het is heel persoonlijk wat je fijn vindt. Vroeg testen kan ook heel stressvol zijn en het kan nog mislopen!

19. Veroo

Veroo Actief lid

Nov 7, 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Julia, nee ik vind het echt verschrikkelijk!! Morgen wd 12.. Van een paar meiden begrepen dat het op die dag vaak misgaat, maar ik voel me prima. Niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Mijn vriend heeft de testen trouwens laten liggen :) het wordt dus echt zondagavond testen. Ik ben blij als het donderdag is en ik naar Milaan kan om mijn gedachten te verzetten!

Jij dus ook veel succes met wachten!!!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ha meiden, hier nog steeds geen goed gevoel. Heb echt buikkramp en vanmorgen weer een licht roze veegje. Vandaag helemaal niks, en na het douchen vanavond wel iets wat echt op bloed leek. Ik vrees dat het echt afgelopen is, maar moet natuurlijk nog wachten tot het echt doorzet. Ik mag pas testen 19 dagen na punctie dus dat zou volgende week woensdag pas zijn...

Share This Page