Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Beschuitje, wat rot! Hopelijk vergis je je en hoort het er bij!

Niet zo veel tijd, maar wilde even melden dat ik ongi ben geworden. Morgen zh bellen en weer aan de pil.

2. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Beschuitje 😔 arme jij!! Ik leef heel erg met je mee. Dit is niet wat je wilt! Ik blijf toch ontzettend duimen hoor, dat het gewoon goed gaat.

Julia, hou jij het wachten een beetje vol? Fijn dat de pijn nu over is. Nog lekker even rustig aan blijven doen hoor.

Veroo wat spannend! En wat heerlijk naar Milaan! Gelijk heb je met wachten en respect voor jou dat je dat kunt. Hoop op een geweldig weekend waar je later op een bijzondere manier aan terug kunt denken!

Fisher! Jij stiekemerd! Hihi. Super joh en heel spannend. Succes met wachten en de duimen draaien! Alles goed gegaan deze ronde?

M676 spannend!!!!! Eindelijk je ongi zeg. Hoe lang moet je aan de pil? Ga je puregon of menopur spuiten? En hoeveel? Dit wordt jullie ronde meid!

Pien dank je! Dikke knuffel voor jou!

Fijn dat alles nu goed gaar evertje! Denk maar aan dat prachtige stipje wat je volgende week zal zien knipperen! (Heb ik uit boekjes want helaas geen ervaring mee nog)

Bij mezelf snap ik er niks meer van!! Het weekend dus flink wat bloedverlies gehad op zondag en krampen. Had gister geen zin in een teleurstelling dus niet getest en het bloedverlies werd minder. Nu net helemaal klaar voor een Omo witte test en wat denk je? Nog steeds hartstikke positief!
    Weet niet wat ik er nu echt van moet denken maar ik ben toch gewoon hartstikke blij! Nog 2 weken tot de echo vandaag. Dus ik doe de wachtweken nog maar een keer over 😉

3. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    @ beschuitje: ik blijf duimen dat het goed komt

@ m676: eindelijk ongi, nu klaar voor de volgende stap 😉

@ UPS and Downs: jeej nog steeds een positieve test. Ik duim echt voor je

@ hier: rustmomentjes tijdens de week lukken niet echt, maar tijdens het weekend neem ik echt tijd voor mezelf.

4. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Goed zo yaraa! Iig in het weekend wat bijtanken!

U&d. Wat onzeker! Het kan alle kanten op gaan. Wat een lange twee weken worden dit!

Veroo en fisher, spannend voor jullie. Fisher, hoop dat je gevoel niet klopt uiteraard!!

5. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    U&D je houdt het wel heeeeeel spannend hoor! Ik zit al een tijdje hier en iemand anders had ook een keer best veel bloed verlies en uiteindelijk niets aan de hand en ze moet volgens mij over twee weken bevallen :) ik blijf duimen!

Ik heb sinds gisteren een ongesteldheidsgevoel en vandaag nog meer, meestal werd ik altijd ongesteld de dag voordat ik mocht testen. Moet eerlijk bekennen dat ik echt denk dat ik zwanger ben, dat gevoel overheerst echt. Als het dus niet zo is dan houdt mijn lichaam mij weer lekker voor de gek...Het gaat een lange dag worden vandaag :)

M676, fijn dat je ongi bent geworden, eindelijk weer verder, altijd fijn!

6. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja en uiteraard had ik deze ronde een hele lange cyclus dus ik moest wel 3x naar het ziekenhuis voor echo's en een week lang urines sparen, grrrr! Alles voor het goede doel.

In eerste instantie belde ze op dat het er niet goed uitzag maar omdat ze toch een terugplaatsing wilde doen omdat ik niet meer cryo's had. Als ik de volgende dag niet voor 10u werd gebeld dan zou ik om 11.30 een tp hebben. Gelukkig niet gebeld :).
    Het was ingevroren als een morula en na ontdooien 6 cellen en toen terug gegaan naar 4 cellen, dus ik snap dat ze bezorgd waren! Maar op de dag van de terugplaatsing was het alweer 8 cellig...duimen jullie mee?

7. Veroo

Veroo Actief lid

Nov 7, 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    u&d wat goed!! Nog steeds BFP! :D

Fisher ik heb dus ook mega het gevoel dat ik gewoon hardstikke zwanger ben. Niet dat ik weet hoe dat voelt want het is nog nooit gebeurd hahaha. Misschien houd ik mezelf wel voor de gek. Maar vandaag wachtdag 12 en geen druppel bloed en ik voel me goed!
    Gisteravond hele verhalen verteld tegen ukkie. Dus die gaat nergens heen hoor :p

Op heel veel positieve testen!! En een mooi hartje he u&d ;)

8. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha veroo, dat klinkt wel goed hoor geen bloed, voel je verder nog iets?
    Gebruik je ook utro?

Ik moet namelijk al op dag 10 na tp testen, gelukkig! Het is dan wel een bloedtest, de keren dat ik zwanger was heb ik elke keer een test gedaan op diezelfde dag en die was elke keer negatief dus dat doe ik niet meer, netjes wachten tot dat telefoontje.

9. Veroo

Veroo Actief lid

Nov 7, 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel van alles!! Haha al is het vandaag en gisteren heel rustig.
    steken / trekken in mn onderbuik meer richting de liezen, gevoelige tepels, pijnlijke borsten, pijn in mijn rug, moe. Alleen dit weekend pinkpop gehad en toen was het nog maar af en toe en gisteren en vandaag voel ik me goed!! Alleen de hele tijd zin in eten. Ik ben nogal een foodie en heb een strict dieet/ eetplan (neeee niet om af te vallen gewoon een healthfreak) maar ik zit nu een dropje te eten en dat is voor mij al not done.. Normaal zou ik nu ontbijt hebben gehad en een bakje yoghurt met zaden, maar naast dat dropje heb ik ook al 3 rijstwafels en een banaan op. Zo raar! OW en ik moet constant naar de wc. Ik weet het niet hoor. Of ik maak het me allemaal zelf wijs, of??? De utro is voor heel veel dingen natuurlijk ook wel verantwoordelijk, maar ik heb er een goed gevoel over :)

Nee, ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat jij die testen op gepaste afstand houden. Houden zo! Wanneer mag je het telefoontje verwachten? Vreselijk he al dat wachten!! grrrr

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hier vandaag weer bloed gespot bij het inbrengen van de utro tussen de middag. Vanmorgen veel kramp en nu weer minder. Het zet nog steeds niet heel erg door, maar wel als ik afveeg bloed. ( niet heel veel) Ik hoor dat de utro de menstruatie tegenhoudt dus ik vraag me nu wel af of ik moet stoppen met gebruiken. Ik denk dat ik morgen maar vast eens een testje waag en dan het ziekenhuis bel voor advies. Ik zit morgen op dag tien na de terugplaatsing. Zou de test dan al betrouwbaar zijn? Heb vandaag erg moeten huilen op mijn werk. Voel me heel erg verdrietig , ik heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in...

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Waarom moet je urine sparen? Is dat voor de cryo terugplaatsing?

12. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Fisher en Veroo... spannend meiden

Beschuitje: ah meid, ik blijf zo voor je hopen dat alles goed komt. Ik heb geen ervaring met utro dus kan je niet helpen.

13. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Beschuitje, ik heb op.dag 10 getest.. een duidelijkere streep kon bij mij niet..

Ga wel uit van het ergste.. klinkt alsof het door.de utro idd niet doorzet, sterkte lieverd ik duim voor je!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beschuitje: niet stoppen met de utro! Ook niet als de test morgen negatief mocht zijn. Ik kreeg bij de eerste IVF tp ook bloedingen al vanaf een dag of 10 na de tp. Ik heb toen ook getest: negatief. Ben toen gestopt met de utro, maar dat had achteraf niet gemoeten, want ik bleek later wel zwanger te zijn geweest! 10 dagen na tp is officieel te vroeg voor een thuistest, het kan best dat je een innestellingsbloeding hebt. Ik mocht 17 dagen na punctie een test doen. Pas als deze negatief was dan mocht ik stoppen met de utro.
    Ik duim voor je dat je morgen een positieve test hebt, maar mocht het niet zo zijn, ga dan voor de zekerheid wel nog even door met de bolletjes, want je weet maar nooit!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Dankje pien voor je tips ! Ik doe morgenochtend een testje en bel ook even voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Jouw verhaal geeft wel een beetje moed, maar gevoelsmatig kan ik het haast niet geloven dat het nu toch raak zou zijn ..

16. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit bij lumc en als je in een natuurlijke cyclus een cryo teruggeplaatst krijgt dan moet je ook vanaf dag 11 3x per dag urine opvangen, mocht er op de echo dan niets te zien zijn dan halen ze uit mijn bloed en urine of ik een lh piek heb gehad...

Nog geen bloed gezien vandaag en wel die kramp...ik word gek als ik niet zwanger ben... Ben er echt 200% zeker van! Dit voelde ik de andere keren ook. Morgenochtend bloedprikken en dan belle. Ze terug vanaf 14u

17. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    En Beschuitje... Al getest???

18. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Beschuitje ik ben aan het duimen voor toch een positieve test!! Succes!

Fisher wat ontzettend spannend!! Vanmiddag dus peentjes zweten bij de telefoon hihi. Ik duim voor je!

Veroo wat fijn dat jij er ook zo'n goed gevoel over hebt! Ik hoop heel erg dat het helemaal klopt :)

Ik heb gister gebeld en mag een weekje eerder komen voor de echo. Dus dat is dan aanstaande woensdag. Gelukkig een weekje korter wachten! Het bloeden is gelukkig gestopt inmiddels, maar ben er natuurlijk alles behalve gerust op.
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes en al het duimen!

Julia hoe gaat het bij jou inmiddels? Alles nog rustig?

Doom, heb je een leuke vakantie?

19. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh ja, Veroo beetje dom, maar wat betekent dat?? ;)

20. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn U&D dat je eerder mocht komen, dat scheelt weer een week in de zenuwen zitten.

Vanmorgen bloedgeprikt en gelijk een nieuw prikschema meegekregen van de dokter, ik hoop dat dat niet nodig is natuurlijk :) Ze hadden gelijk een 3d echo genomen, die had ik nog steeds uitstaan na aanleiding van de miskramen, daar was inderdaad op te zien dat er een deuk in de bovenkant van mijn baarmoeder zit, dat wist ik al. Dat kan onderandere de reden zijn waardoor het niet goed blijft zitten maar ze zullen er niets aan doen. Nu de middag doorkomen...pfff de zenuwen gieren weer door mn lichaam, zodra ik eventueel goed nieuws krijg ga ik gelijk de acupunturiste bellen (of hoe je dat ook mag schrijven :)) want ik wil die zenuwen weg hebben! Dit kan niet goed zijn!

Share This Page