. BIG FAT POSITIVE hihi Ik had gisteren echt megabuikpijn. Al mijn positieve gevoelens waren als sneeuw voor de zon verdwenen en ik stikte van de angst. Verwachtte echt in 1 keer een ongesteldheid... Gisteren toch niks en na een vreetbui was alles weer gekalmeerd. Vannacht wakker snel naar de wc - niks. Vanochtend wakker - weer zenuwen weer snel naar de wc - niks!! Ik voel me weer super. Fjieuwwwww Hoop is weer terug!!! Wachtdag 13..
M676, op naar een nieuwe ronde, heel veel succes! Veroo, ohh wat vreselijk spannend meid! Al die klachten, heel herkenbaar, maar idd er komt vast ook veel van die bolletjes. Hoop dat je goede gevoel klopt Beschuitje, heb je al een test gedaan? Wat zei het ziekenhuis? Ik hoop het zo voor je....spannend zeg! Yarah, fijn dat je in de weekenden tijd voor jezelf vind en wat rustmomenten, heerlijk. Het weer helpt nu gelukkig ook lekker mee. Fisher, wat ontzettend spannend nu......echt je zit vast de minuten weg te kijken. Hoop op een positieve uitslag voor je! Wel laten weten he, ben benieuwd! Ups, wat goed dat het bloeden weer gestopt is en je eerder terecht kan voor een echo. Begrijp je zorgen, nu duimen voor een sterke plakbeeb. Hier gaat het goed, merk dat langzaam aan de hormonen uit mn lichaam verdwijnen en ik weer een beetje tot mezelf kom. Heb af en toe wat drukkend en krampend gevoel in mn onderbuik, maar volgens de verpleegkundige is dit allemaal normaal. Sinds gisteren doen mn boobs ook mee en zijn die niet meer aan te raken....gewoon vet pijnlijk! Naja oke, als dit alles is heb ik nog niet te klagen. We wachten gewoon weer af en hopelijk nesteld alles lekker in daarbinnen. Meiden geniet lekker van het zonnetje! Dat hebben we verdiend
Spannend Julia ik duim voor je!!! Kunnen we een overzichtje maken want ik ben de draad al kwijt... :S Veroo (31 jaar) IVF/ICSI - 14 juni zwangerschapstest... (test pas zondagavond 15/6 ivm weekend Milaan)
Ahhh nee.....wat een enorme teleurstelling! Heb je zoveel moeite gedaan, oneerlijk is het! Heel veel sterkte.
Fischer wat een rotnieuws ! Wat kan je lichaam je in de steek laten he? Hier ook niet echt positief nieuws. Vanmorgen ook negatief getest. Daarna de gyn gesproken en hij zei dat hij het wel erg snel vond dat ik bloedverlies had. Maar dat ik de utro door moet gebruiken en tot die tijd is er nog niks zeker. Die test is niet geldig. Ik moet nu die utro nog tot zondag ( dacht ik ) gebruiken en daarna kan ik pas echt ongesteld worden. Ik voel me wel een beetje depri. Ik mag niet opgeven maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben en het liefst stop met die balletjes. We doen maar netjes wat de dokter zegt en dan zien we na het weekeind wel verder...dat bloedverlies baart me toch zorgen. Mijn buik voelt ook al helemaal als ongesteldheidspijn.
Oh Fisher potverdorie!! Dat komt wel even hard aan zo zeg, bah! Een hele hele dikke digiknuf voor jou, meer kan ik helaas niet voor je doen! Even goed balen en verdrietig zijn, dat mag gewoon hoor! Laat niemand je anders vertellen! Beschuitje, bij jou gaat het ook niet van een leien dakje... Je hoopt toch altijd dat je in ieder geval goed de eerste 2 weken doorkomt hè. Geef de hoop nog even niet op, of sta in ieder geval open voor een verrassing! Die bolletjes zijn niet geweldig, maar stel je nou is voor dat ze er voor gaan zorgen dat de beeb blijft plakken! Dan is dat het waard toch! Veroo gelukkig ben je weer positief!! Ik kende de afkorting echt niet hihi. Maar hij is leuk nog even geduld meid... Daarin wordt jij al helemaal op de proef gesteld haha. Hoe laat vlieg je morgen? Naar Milaan toch? Julia, ach ja wat moeten we anders dan wachten Hihi. Ik herken de klachten maar al te goed! Succes meid. Yaraah, het is weer bijna weekend!!
Och fisher. Wat houdt ons lichaam of misschien de hormonen ons toch voor de gek! Vreselijk voor je! En nog meer als je je er zo positief bij voelde. Ik weet inmiddels hoe een mislukte poging voelt helaas en weet niet echt iets te zeggen om je op te beuren. Sterkte meid en een dikke knuffel. Beschuitje, ik kan me voorstellen dat je er niet meer zo in gelooft, maar toch maar de instructies volgen, die geven ze niet voor niets. Jij ook sterkte! Veroo, we hebben zo'n lijstje, moet je even opzoeken. Als je deze quote, dan kun je jezelf erbij zetten. Ik ben het ermee eens dat we die weer even naar boven moeten halen.
in afwachting om te starten: willeke86 - 1e kindje - ivf 1 - boboke - 1e kindje - ivf 2 - start juni siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15 kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - enschede007 - 1e kindje - jan10 - 1e kindje - fisher - 1e kindje - ivf2 - y84 - 1e kindje - icsi 1 - nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - m676 - 2e kindje - ivf 2 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept onderdrukkende fase (lang protocol): stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6 Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5 julia1984 (29jr) - 1e kindje - ivf1- 4/6 punctie 7/6 TP 18/6 testen Veroo (31jr)- IVF/ICSI - ...kindje - 14 juni zwangerschapstest... (test pas zondagavond 15/6 ivm weekend Milaan) zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Even het lijstje te voorschijn gehaald Veroo, thnx, duim uiteraard ook heel hard voor jou. Dat je het volhoud om nog langer te wachten met testen, knap zeg! Beschuitje, wat vervelend die negatieve test en dat bloedverlies, maakt het allemaal maar onzeker. De gyn zal vast weten wat hij zegt, hopelijk toch nog een mooie verrassing volgende week. Ups, hoe gaat het verder met jou?
Hey meiden!! Ahh Fisher nee!!! Ik lees overal alleen maar negatieve berichten.... Wat een klotetraject is dit ook he.. Door allemaal ellende zonder garantie van een mooi wonder aan t eind... Heel veel sterkte hoor Ik zit inmiddels in Milaan. We gaan zo ontbijten en dan lekker de stad in. Afleiding!!! Mijn utro ligt fijn in de minibar haha Ja langer wachten met testen... Als t niet hoefde zou ik helemaal niet testen. Voel me zwanger test kan me alleen maar teleurstellen. Fijne dag allemaal!! xx
Goed bezig Julia! Het gaat hier eigenlijk best goed, de wederom positieve test van woensdag heeft me echt goed gedaan en dat we woensdag al voor een echo mogen ook. Ik heb besloten dat ik me gewoon zwanger ga voelen tot donderdag! De pijnlijke borsten en steken in mijn lies zijn er in ieder geval haha. Maar zet mezelf toch nog even niet in het rijtje met zwanger Heerlijk Veroo, geniet er van! En je hebt gelijk, je voelt je zwanger dus die test kan wel even wachten Lekker samen leuke dingen doen! m676 hoe is het nu? Hoe lang moet je de pil slikken? Krijg je eerst nog een uitgangsecho? Wij zijn vandaag twee jaar getrouwd, gaan het weekend lekker een nachtje naar Scheveningen. Fijn weekend allemaal!!
Ups dank je jij ook gewoon lekker zwanger voelen en heel veel plezier in Scheveningen!!!! Milaan is geweldig TOPdag gehad!! Ennnn nog steeds geen druppel. Wordt echt scary nou. Zou het.... Nog even geduld truste allemaal! Geniet van je weekend
Ongesteld geworden. Potje gejankt en de stad in. Op naar de volgende ronde. Jammer maar helaas. Op naar een cryo tp
Jemig Veroo dat is echt balen jij had ook al zo'n goed gevoel! Probeer nog even te genieten van Milaan, sterkte! X
Fisher en Veroo ah nee meiden, balen, dikke knuffel meiden Beschuitje ah nee een nega test en bloedverlies... pfff, mss komt het toch nog goed... Jeej Ups & downs minder lang wachten op een echo... Goed hé Hier: gisteren een feestje gehad voor mijn verjaardag. Ik verjaar dinsdag pas, maar wou dit toch lekker gisteren al vieren, op vrijdag de 13e . Nu wil ik zo snel mogelijk ongesteld worden, dan kunnen we eindelijk starten met alles
Veroo, wat ontzettend rot voor je! Fijn dat je in Milaan zit en afleiding hebt, maar uit je hoofd zetten lukt vast niet hè? U&d. That's the spirit, positief denken! Yaraa, leuk feest gehad? Ik heb m'n schema binnen. Medicijnen worden aan huis bezorgd 25-6 starten met deca, 16-7 echo, helaas geen uitgangsecho hier! Stuk korter aan de pil dan vorige keer gelukkig!
in afwachting om te starten:[/B] willeke86 - 1e kindje - ivf 1 - boboke - 1e kindje - ivf 2 - start juni siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15 kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - enschede007 - 1e kindje - jan10 - 1e kindje - fisher - 1e kindje - ivf2 - y84 - 1e kindje - icsi 1 - nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 25/6 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6 Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5 julia1984 (29jr) - 1e kindje - ivf1- 4/6 punctie 7/6 TP 18/6 testen Veroo (31jr)- IVF/ICSI - ...kindje - 14 juni zwangerschapstest... (test pas zondagavond 15/6 ivm weekend Milaan) zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Hier is het niet meer goed gekomen. Vanaf vrijdag heel veel bloedverlies en dus zeker niet zwanger. Voel me verdrietig. Nemen een maandje rust en daarna door met de cryo.