Veroo, hoe is het met je? Had jij nog cryo´s? Beschuitje, wat een ellende meid! Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent en verdrietig. Sterkte! M676, wat fijn dat je weer mag beginnen, duim voor een goed verloop. Yaraah, leuk feestje gehad? Ups, hoe is het met je? Evertje, bijna echo voor jou, wat ontzettend spannend! Hoe voel je je verder, duim dat de kleine lekker groeit. Hier heb ik al getest, afgelopen zaterdag een licht streepje. Had last van gevoelige boobs, veel pukkels en het rommelde veel in mn onderbuik. Ik voelde me echt zwanger de afgelopen dagen. Sinds gisteravond zijn alle klachten ineens weg, foetsie. Vanmorgen getest, omo witte test! Ben bang dat ik gewoon ongi ga worden. Officieel is woensdag pas mn testdag, dat is dus 14 dgn na mn punctie. Moet er niet aan denken om dat hele circus weer opnieuw te doen, bah! Wat denken jullie, zou het nog mogelijk zijn een positieve test? Vandaag ook de laatste dag dat ik de bolletjes gebruik. Baal ervan dat we geen cryo´s hebben, dan is gelijk de hele poging voorbij.....pffff
Julia, je hebt best kans dat je zaterdag nog iets in je bloed had zitten van de pregnyl of zoiets dergelijks..ik hoop voor je dat je woensdag een positieve test hebt! Dat kan nog steeds!
Ik had ovitrelle gespoten en dat zit tot max 10dgn in je lichaam. Donderdag nog getest en toen was het ook een licht streepje, net zoals zaterdag eigenlijk. Jeetje mina, wat kan je jezelf gek maken he. Maar thanx voor je reactie, hoop ook stiekem dat het toch nog gelukt is.
Hoi meiden. Daar ben ik ook weer een keer. En wat een verdrietig nieuws voor een aantal van jullie. Vero, Fisher en Beschuitje dikke knuffel voor jullie. Julia het is als ik het goed gezien heb in het lijstje pas 12 dagen na de punctie dus het kan alle kanten nog op. Duim dat je woensdag alsnog een positieve test hebt. Evertje succes morgen bij de echo. Nijntje hoe gaat t met jou? Jij bent nu toch ook ongeveer weer begonnen? Zwaai voor de rest! Ego. Ik mag eindelijk starten ! Wel weer een beetje vreemd verloop...vrijdag had ik mijn uitgangsecho en daar was iets te zien van al 12 mm (dag 3). Het zou al een groeiend eitje kunnen zijn dus ik mocht nog niet starten met spuiten. Natuurlijk helemaal in zak en as, zo naar toe geleefd en dan ging het misschien weer niet door. Vandaag terug en hetgeen er te zien is, was gelukkig niet gegroeid, maar het is onduidelijk wat het nu is. Het lijkt eerder buiten mn eierstok te zitten . Vanavond dus de eerste spuit er weer in.
in afwachting om te starten: willeke86 - 1e kindje - ivf 1 - siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15 kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - enschede007 - 1e kindje - jan10 - 1e kindje - fisher - 1e kindje - ivf2 - y84 - 1e kindje - icsi 1 - nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 25/6 stimulerende fase: boboke - 1e kindje - ivf 2 - start 16/6, echo 24/6 punctie/terugplaatsing/nod: ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6 Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5 julia1984 (29jr) - 1e kindje - ivf1- 4/6 punctie 7/6 TP 18/6 testen Veroo (31jr)- IVF/ICSI - ...kindje - 14 juni zwangerschapstest... (test pas zondagavond 15/6 ivm weekend Milaan) zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Hai meiden! Hier ben ik ook weer even. Veel nieuwe meiden hier! Goed nieuws, maar helaas ook veel slecht nieuws. Binnenkort kom ik weer meer langs. Door het tegenvallende resultaat vorige keren en drukte van bruiloften en mn moeder in het ziekenhuis, langer pauze.genomen dan gepland. Aankomend weekend ongesteld, dan dag 23 weer beginnen met deca. Tot snel en sterkte meiden!
Jeeej boboke! Eindelijk beginnen en wat fijn dat het toch door kan gaan, toppie! We gaan voor een plakker of twee lopen we samen op, spannend! Mimami...gaat het wel weer met je moeder? Welkom terug!
Beschuitje, wat vreselijk naar voor je. Sterkte meid! Julia, onzeker voor je. Toch woensdag maar afwachten. Ik kan me voorstellen dat je niet het hele traject weer wil doorlopen. Maar wel moed houden! Boboke, fijn dat je gestart bent! Idd wel weer iets geks te zien, maar gelukkig geen reden om niet te spuiten. Mimami, ook weer aan een nieuwe ronde toe. Hoe is t met je moeder? Fisher, op naar een plakker idd! Ben je begonnen met spuiten?
Jep sinds zondag ben ik weer aan het spuiten met Gonal F, per vandaag ook Cetrotide erbij spuiten. Een ander schema dan ik eerder heb gevolgd dus ben benieuwd, op naar een goeie kwaliteit De dames waarvan de kwaliteit van het zaad vd man niet goed is, doen jullie mannen nog extra dingen om de kwaliteit te verbeteren?
@Julia: ik duim dat het morgen toch nog posi mag uitdraaien @ Boboke: jeej starten met alles Ego: gisteravond ongi doorgebroken dus morgen om 7u30 bij gyn voor startecho.
Oh Veroo (( die had ik ook niet zien aankomen meid! Bah bah! Hoe gaat het nu met je? Wanneer heb je een afspraak om te praten over je cryo tp? Beschuitje hele hele dikke knuffel voor jou! Heb je na al die maanden rust de moed bij elkaar geraapt om te beginnen, krijg je dit! Heb ook zo geduimd voor je... Pak weer even lekker je rust! Yaraah, gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Ik hoop dat je wens dit levensjaar uitkomt, wat zeg ik, de eerst volgende maand al! Hoop op een mooie schone echo voor je morgen. m676 jippie schema binnen! hoeveel dagen na de deca start je met stimuleren? Of begin je daarmee ná de echo van 16-7? Geniet nog even van een paar dagen zonder die deca spuit, was nooit mijn favoriet! Julia, natuurlijk baal je er ontzettend van dat je geen cryo's hebt! Wat verwarrend van die testen... Morgen is dus je officiele testdag, spannend nog of heb je alweer een positieve test in handen? Boboke, jeejj jij ook weer beginnen!! Fijn zeg, weer een beetje vorderingen! Eerste spuiten weer goed gegaan? Was vast weer vreemd even... Nog een weekje wachten op je echo zie ik, succes! Hoop dat je veeeel eitjes aan het kweken bent meid. Mimami, ik hoop dat het goed met je gaat nu? Wel leuke bruiloften gehad? En je moeder weer helemaal in orde? Succes met de start weer dit weekend!! Fisher, jij dus ook weer begonnen, hoop dat jij en boboke straks lekker samen in zwanger-topic kunnen kletsen... Succes met je nieuwe schema! Veel meiden weer starten, fijn! Duim voor jullie allemaal, kunnen wel weer positief nieuws over veel follikels gebruiken hier! Bij mij gaat het allemaal redelijk. Hou nog steeds vast aan mijn plan; me tot morgen gewoon zwanger voelen! Omdat ik zo moe ben en zulke zere borsten hebt lukt dat prima. Misschien kop in het zand steken, maar dat horen we morgen wel. Ben ontzettend blij dat we morgen om deze tijd eindelijk meer weten. Mag om 14 uur voor de echo en mijn man gaat gelukkig mee. Fijne avond allemaal!
@ fisher, ik heb een enorme sportvriend.. ik lees veelal op internet dat voornamelijk de sport mannen wat slechtere kwaliteit hebben. Een maand voor onze icsi was de winterstop voor voetbal. Ook gingen wij nog op vakantie waardoor hij minder kon sporten. Hij heeft ook die laatste 1.5 maand alcohol laten zijn. Zijn sperma kwaliteit was nog niet goed. Maar dit keer had het wel de beste uitslag. Ik zelf denk dat het daardoor komt bij ons.. met koorts bij de man word ook de punctie geannuleerd voor de komende 3 maanden ivm zaad wat dood slaat. In de paardenwereld worden dekhengsten ook pas gebruikt na hun sport ook dit ivm sperma kwaliteit. Ik zelf denk dus ( met de gezonde sporttoestand van partner) dat het bij ons merendeel daardoor komt en het sperma door veel zweten op een te hoog temperatuur komt. .
Ups, niet meer getest, morgen avond samen met manlief. Jij veel succes morgen, duim voor een goede echo.
Dag dames, hoe is het hier. Ben lang niet op het forum geweest, ga alles nog teruglezen. Ik ben zelf inmiddels al aan mijn tweede poging begonnen. Donderdag is mijn tweede echo en hoor ik wanneer de punctie is. Wel erg snel, heb pas 8 dagen gespoten. Ben superblij met mijn korte schema, had vorige keer superkwaliteit hoop nu ook.
Doom, dat komt dan goed uit want mijn man voetbalt fanatiek en nu even wat minder vanwege zomerstop dus wie weet lukt dat. Aankomend weekend gaat hij wel stappen en ik heb hem al gevraagd om de alcohol wat meer te laten staan.. Vind dat hij ook wel zijn best mag doen ik heb al pijn genoeg gehad ondertussen