Succes U&D, mijn duimen maken overuren voor je! Nijntje, leuk dat je ook weer om de hoek komt kijken, jij loopt denk ik een weekje voor op mij. Al moet ik zeggen dat ik na 4 dagen stimuleren al heel veel voel gebeuren in mijn buik, eierstokken zijn flink gevoelig, kan mij niet herinneren dat ik vorige keren al zo snel last had.
U&D hoe is het geweest??? Ego: startecho was goed, endo nog steeds weg. 7 eicellen klaar aan elke kant, waarvan 1 die al iets groter is. Vandaag starten decapeptyl en vanaf morgen puregon. Volgende week vrijdag dan echo.
Ups, hoe was de echo vanmiddag? En hoe voel je je verder? Fisher, vervelend dat je al zo snel wat voelt in je buik, wel een teken dat het er goed op reageert. Yaraah, fijn dat je uitgangsecho goed was, jij kan lekker van start. Boboke, jij ook succes deze nieuwe poging! Evertje, hoe is jou echo geweest vandaag? Hoop dat alles goed is! Gebruik je de utro nog? Hier nog geen bloed, voel me opzich ook wel aardig! Vanavond tijdens de voetbal een testje wagen met manlief
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het heeft geholpen er zit een vruchtzakje! We zijn al super blij en natuurlijk weten we dat er nog van alles mis kan gaan, maar dit is gewoon zo fijn!! Volgende week mag ik weer terug voor een echo om te kijken of het hartje klopt. Dus we gaan hier gewoon een weekje van genieten! Julia, hoop dat jij vanavond ook goed nieuws ziet en een positieve test na een mooie winst voor Nederland hihi. Succes!! Yaraah goed nieuws! Hoeveel ga je spuiten? Er ligt in ieder geval zat klaar... Succes met de injecties en op naar een punctie meid. Fijn dat je na de operatie en al het wachten nu lekker begint hoor. Nijntje leuk je weer te zien! Wat fijn dat alles goed gaat ook. Morgen al een punctiedag om naar toe te leven. Succes morgen! M676 hoe is het nu met jou, gaat het spuiten goed? Fisher ik snap dat van de alcohol hoor, zo denk ik ook! Je wilt er toch alles aan gedaan hebben. Fijn idee dat je er al wat van voelt hè. Jij ook succes! Doom is je vakantie leuk? Fijne avond allemaal, hup Holland hup!
JEEEJ U&D Super goed nieuws! op naar een mooi kloppend hartje volgende week! ik blijf nog door duimen Julia bij jou klinkt het ook goed...hopelijk dubbel goed nieuws vanavond, juichen we ook voor jou!
Wauw ups gefeliciteerd meis, zo verdient!!! Vakantie is heerlijk. Prachtig land Kroatië. Nog een weekje te gaan en dan weer naar huis!
Julia, gatver wat balen! Pfff dit is echt ... Sterkte meid! Ups, wat een goed nieuws! Hopelijk nu goed doorgroeien en volgende keer een nog mooiere echo! Hier vandaag echo gehad. Alles zag er goed uit, groei en kloppend hartje. Helemaal blij hier. Wel wat minder actief op forum hier ivm dagelijkse kotsmisselijkheid
Julia sterkte meid! UPS joepie gefeliciteerd !! Heel dubbel om deze twee berichtjes zo onder elkaar te moeten schrijven...ik ben er zelf ook nog niet echt overheen..
UPS: jeej wat goed. Ben zo blij voor je Julia: dikke knuffel meid Ego: vandaag gestart met decapeptyl. Vanaf morgen 150 Puregon erbij. Het viel nog mee om te prikken.
Hoi allemaal, Ik ben een nieuweling hier. Ik zal eerst kort iets over mezelf vertellen. Mijn man en ik zijn sinds januari in de MMM. Wij zijn nu bezig met onze eerste ICSI omdat er bij mijn man wel zwemmertjes zijn maar die niet krachtig genoeg zijn voor een spontane bevruchting. Onze ICSI wordt gecombineerd met een PESA bij mijn man waarbij er uit zijn teelbal zaad wordt gehaald om de ICSI mee te doen. Vanmorgen echo gehad en ook begonnen met spuiten van decapeptyl. Dat ging me niet verkeerd af zo'n allereerste keer maar merk wel dat het een warm plekje is waar ik de spuit heb gezet. Verder ben ik een beetje "zwabberig" en heb ik een lichte hoofdpijn maar goed het hoort erbij. Iedereen heel veel succes en ik ga jullie volgen!
Mimami hopelijk niks ernstigs met je moeder? Spannend weer bijna beginnen! Fisher gaan inderdaad gelijk op. Succes morgen met je echo. m676 voor jou ook weer bijna starten. Weet je al wanneer je mag gaan stimuleren? Nijntje welkom terug weer. Hoe was je echo? Yaraah fijn dat je nu ook kunt beginnen. Succes met spuiten U&D hoever ben je nu? Was er ook al iets te zien in het vruchtzakje? Ik duim nog even door voor een mooi kloppend hartje volgende week Doom geniet nog even van je vakantie. Zal waarschijnlijk de laatste zijn met zn tweetjes Julia hè bah wat een rot nieuws Knuffel Evertje goed nieuws , behalve de misselijkheid dan Beschuitje het valt ook niet mee dit hele traject met elke keer weer teleurstellingen. zeker bij een eerste ivf heb je toch heel veel hoop dat het gelijk lukt. Hoeveel cryo's had jij? Kwekkie welkom! Is de PESA bij je man al uitgevoerd? Weet je al wanneer je ook mag gaan stimuleren? Succes! Hier weinig nieuws. Het prikken gaat goed, het mengen van de menopur gaat soms nog wat moeizaam, vooral het breken van de flesjes. Wat mij ook wel onzeker maakt, is de neusspray. Je weet gewoon niet zeker of je wel genoeg binnen krijgt. Wat dat betreft is een spuit zekerder
Hoi Boboke, Mijn man heeft al een PESA gehad maar er is maar één staal ingevroren. De kans wordt groot geacht dat op het moment van de punctie er bij hem een acute PESA uitgevoerd dient te worden dus we nemen in ieder geval een "chauffeur" mee die dag Ik ben op CD3 (ik was toen op vakantie) begonnen met de Pil (lang traject) en nu op CD17 dus begonnen met Decapeptyl. Bij echo vanmorgen was er wel een follikel te zien ondanks de pil. Ik moet de pil afmaken en bij vloeien bellen. Dan krijg ik een echo en hoor ik wanneer ik Gonal F mag spuiten, dus ik begin echt pas net
jammer, toch weer behoorlijk wat teleurstellingen hier . Beschuitje, Veero, Fisher en Julia: sterkte meiden! Gelukkig ook wat positief nieuws van U&D, so far so good!! Boboke, leuk dat je er ook weer bent . Hoe staat het met het huis? Wanneer kunnen jullie over? Kan me voorstellen dat die neusspray je weer wat onzeker maakt, maar dat zal vast wel in orde zijn! Spannend weer! En ook ook voor alle andere meiden die op het punt staan (weer) te beginnen of al begonnen zijn: heel veel succes!! Ik ga zaterdag 2 weekjes met vakantie naar Frankrijk en vlak daarna kan ik weer beginnen met de pil (als het weer tegenzit ). Zie jullie dan weer!
Kwekkie kan zo'n Pesa dan zo snel gedaan worden? Ik dacht dat dit echt een operatie was? Lijkt nu misschien nog ver weg, maar voor je t weet is de punctie al. Pien Waar ga je ergens naar toe in Frankrijk? Gaan jullie kamperen of in een huisje? Ben nl zelf een echte Frankrijkkampeerder . Een hele fijne vakantie en hopelijk is die pil niet meer nodig.
@kwekkie: helaas welkom hier @boboke: ja het spuiten valt wel mee, vandaag voor het eerst de puregon spuiten. Ik moet decapeptyl ook zelf mengen en heb ook behoorlijk last met het breken van die kleine flesjes
Yaraah wanneer heb je een echo? Ik vandaag eerste echo gehad, heb sinds gisteren al een heel vervelend gevoel, alsof ik al tegen het einde aan loop (opgezet, pijn aan eierstokken met lopen etc.) maar niets is minder waar. Ik had aan beide kanten nog maar kleine blaasje van netaan 10mm, ik ben er dus voorlopig niet. Elke kant iets van 7 blaasjes. Ben heel benieuwd hoe de rest zal verlopen aangezien ik nu al zo'n last heb, maar we gaan vrolijk door