Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Girlliej het is inderdaad uit de eerste poging. Ivf was wel plotseling ICSI geworden maar het resultaat mag er zijn, heb nog 8 cryo's!

Nijntje, nu de lange 2 wk in! Ik vind 4 ook wel heel veel, maar die wilden natuurlijk allemaal zien hoe jij zwanger bent geraakt van deze top emmy ;) succes de komende weken meid! Wanneer is je testdatum? Ga je het volhouden of heb je daar altijd moeite mee?

Dank je Yaraah, Puregon is wel fijn hè? Had ik ook! Las ik nu hieronder dat iemand moest stoppen met de deca zodra ze met stimuleren begon? Ik heb de deca er de hele tijd bij moeten spuiten... Van je borsten herken ik. Vond het zelf wel een fijn idee dat ik er in ieder geval iets van merkte. Heb jij dat ook?

M676 nee vanmiddag om 15 uur pas :) haha. Wordt een lange dag.... Vandaag is mijn vrije dag dus heb heeeeel lang de tijd om te piekeren ;) hoop zo dat we vanavond onze ouders speciaal nieuws kunnen vertellen. Maar ja dat hopen we allemaal hier!
    Klinkt nog ver weg 28 juli.... Lang protocol dus? Hou vol meid!

Fisher, lief dank je! Wat goed dat je daar zo van kan genieten! Mijn twee beste vriendinnen zijn vorig jaar bijna tegelijk zonder hulp zwanger geraakt. Dat was voor mij even slikken. Maar de eerste is er nu en ik vind het ook heerlijk om te knuffelen! Bij mensen die verder van me afstaan heb ik dat niet. Die begrijpen mij niet, weten het niet en die sla ik het liefste over. Gelukkig hadden we laatst een kraamfeest, ideaal! Gewoon met vrienden aan een tafel kletsen en je hoeft de baby niet eens te zien als je niet wilt ;)

Voor de duidelijkheid, ik gun het natuurlijk iedereen! Maar ik vind de verschillen in hoe het zwanger worden bij iedereen gaat zo lastig te accepteren. Een stel wat niet weet van onze situatie, zwanger van de 2e nu, zei "ja bij de eerste heeft het 4 maanden geduurd... Pff dat was echt lang!" Ehm, ja dus. Barst dan maar niet in huilen uit als je net bent begonnen met spuiten...

Oh jee het is een heel verhaal aan het worden, ik stop er snel mee. Moest het even kwijt denk ik :D

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wow ups..wat heb je gezegd tegen dat stel over 4 mnd lang vind duren? Ik zou denk ik helemaal uit mn plaat gaan hihi. Wanneer heb je de volgende echo? Ikduim voor je!

Nijntje,jammer dat het er maar eentje is maar hopelijk een plakker!

Sorry,ik heb niet alles bijgehouden maar iedereen succes met spuiten,snuiven en slikken:D Nee flauw;)

3. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oefff dat gaat een lang dagje worden dan voor je Ups...! Zou leuk zijn als je vanavond gelijk leuk nieuws kan brengen.
    Jeetje als mensen zulke opmerkingen maken over 4 maanden lang...hou mij dan uit de buurt, ik kan er erg aggressief van worden :).

Net echo gehad, ziet er heel goed uit ze waren super gegroeid, aan allebei de kanten 6 grote en dan nog wat kleintjes, wrs vrijdag de punctie dat hoor ik vanmiddag. Ze zei wel dat mijn rechtereierstok omringt is door vocht dus dat gaat waarschijnlijk leuk worden met de punctie: wegschieten enzo, drukken op de buik, phoe phoe leuk vooruitzicht, maar ja een pretje is het toch al niet. Dit keer gaat mijn Mamsie ook mee, ben erg benieuwd hoe zij het vind. Eigenlijk wil ik dat mijn man het scherm filmt, want ik nu weleens zien hoe het eruit ziet. Ik kan nooit kijken omdat ik teveel pijn heb, ben benieuwd of hij mag filmen (alleen het scherm) we shall see!

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ups, succes vanmiddag, hopelijk een echo waar je van kan genieten!

Yaraah, fijn dat het spuiten goed gaat, ik mocht nooit met de deca stoppen, anders springen je eitjes toch?!?

Fisher, Fijn dat je follikels goed gegroeid zijn, bijna de punctie

M676, succes met het traject meid!

Ik ga even gedag zeggen hier, voorlopig nemen wij even rust en doen we even niks rondom de IVF. Waarschijnlijk pas weer over een paar maanden als we er weer aan toe zijn. Ik vind het een heftig traject en ben super trots op alle meiden die dit maar ondergaan voor hun grote wens. Heel veel succes en wie weet tot over een paar maanden. Zal af en toe nog wel even spieken.
    Bedankt voor jullie steun in ieder geval!

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    #4905 m676, 25 jun 2014
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
    Julia, ik wens je een fijne tijd toe!

Ups nog een uurtje!
    En over het gunnen, ik gun het ook iedereen hoor, maar ik vind intussen dat het bij ons allemaal nu ook wel mag lukken!

Fisher, mooie score, geen punctie om naar uit te zien maar alles voor het goede doel hè? Gaat je moeder mee voor steun of om ook eens te zien hoe het is? Of voor beide natuurlijk?

Boboke, hoe was je echo? En nog gefeliciteerd!!! Leuke verjaardag gehad?

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    in afwachting om te starten:

willeke86 - 1e kindje - ivf 1 -
    siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15
    kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt
    girlliej -1e kindje - icsi 2 -
    enschede007 - 1e kindje -
    jan10 - 1e kindje -
    fisher - 1e kindje - ivf2 -
    y84 - 1e kindje - icsi 1 -
    nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni
    mimami - 2e kindje - ivf 1 -
    ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp?
    Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept
    julia1984 (29jr) - 1e kindje -
    Veroo (31jr)- IVF/ICSI - ...kindje -

onderdrukkende fase (lang protocol):
    m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7

stimulerende fase:
    boboke - 1e kindje - ivf 2 - start 16/6, echo 24/6

punctie/terugplaatsing/nod:
    ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6
    Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5

zwanger:
    doom8 - 1e kindje
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje
    Evertje - 3e kindje

7. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia, begrijpelijk afstand is soms ook goed!
    Hopelijk sluit je weer aan bij dit groepje als je e weer klaar voor bent.

Ik heb mijn moeder meegevraagd zodat ze kan zien hoe het is, qua steun heb ik wel voloende aan mijn man. Vrijdag om 9.45 is het zo ver...ik heb er gewoon zin in, haha!

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    up and down hoe was de echo?? ik hoop zo op een heel mooi sterk hartje!!

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fisher fijn dat je vrijdag al je punctie heb:) heel veel succes alvast! hopelijk een mooi aantal goede eitjes:) spannend!

julia goed dat je even een pauze inlast heel veel succes! Komt goed meis!

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    m676 ja dat was echt drama dat wachten...

bij het nagesprek zei mijn arts al jij hebt wel een heel moeilijk begin... last van de spuiten twijfeld zwanger dan nog zolang wachten op een miskraam en dan nog een embryo die niet ontdooit nou ja hopelijk heb ik alles gehad...en ben ik na deze poging zwanger:) maar goed dat hopen we allemaal!

Zie er wel heel erg tegenop om dit hele traject weer te doen.. maar ja alles voor een klein wondertje:)

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    in afwachting om te starten:

willeke86 - 1e kindje - ivf 1 -
    siepie85 - 1e kindje - ivf 1 - nog even uitgesteld tot '15
    kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt
    girlliej -1e kindje - icsi 2 - Start juli
    enschede007 - 1e kindje -
    jan10 - 1e kindje -
    fisher - 1e kindje - ivf2 -
    y84 - 1e kindje - icsi 1 -
    nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni
    mimami - 2e kindje - ivf 1 -
    ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp?
    Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept
    julia1984 (29jr) - 1e kindje -
    Veroo (31jr)- IVF/ICSI - ...kindje -

onderdrukkende fase (lang protocol):
    m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7

stimulerende fase:
    boboke - 1e kindje - ivf 2 - start 16/6, echo 24/6

punctie/terugplaatsing/nod:
    ups and downs - 1e kindje - icsi 1 - punctie 19/5 tp 22/5 test 5/6
    Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5

zwanger:
    doom8 - 1e kindje
    lusvi - 1e kindje
    tebbie27 - 1e kindje
    Evertje - 3e kindje

12. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Helaas, geen goed nieuws. Het was gestopt met groeien en het hartje is niet gaan kloppen. Morgen naar de gyn en dan krijg ik medicijnen om de miskraam op te wekken. Die ga ik het weekend nemen, dan krijg je binnen 24 uur de miskraam als het goed is.

Girlliej gelukkig hoef ik niet af te wachten zoals jij...

Fisher, wat fijn dat vrijdag doorgaat. Heel veel succes, hoop dat de pijn toch meevalt voor je.

Klaproos, ik ben maar weggelopen bij dat gesprek. Was het verstandigste op dat moment ;)

Julia ik snap je afstand, succes de komende maanden. Vergeet niet ook trots te zijn op jezelf! Jij bent ook zo'n kanjer.

Zelf neem ik ook even een forum-break. Tot de miskraam is geweest en alles echt weg is. Jullie snappen dat ik erg verdrietig ben. Als ik straks weer kan uitkijken naar een nieuwe kans wordt dat wel weer beter.

Voor nu; veel succes met alles!!!

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah nee dat meen je niet ups en down wat een vreselijk k*t nieuws! Ik had t je zo gegund! heel veel sterkte meis!!

14. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Ups! Ik word er verdrietig van, meen. Ik serieus....pfff gevoel komt weer bij me terug dat als je zwanger bent er nog niet perse hoeft te zijn. Hele dikke knuffel meis! Xx

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Dikke knuffel ups. Wat een verdrietig nieuws. Vindt het heel erg voor je!

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ups,wat afschuwelijk. Geen woorden voor. Dikke knuffel :(:(

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    U&D ach nee meis toch een miskraam :(. Ik had het zo gehoopt voor je dat het goed zou zitten. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel

Nijntje dat is inderdaad wel heel erg snel gegaan bij jou met spuiten. Balen dat er waarschijnlijk geen cryo komt, maar voor nu lekker broeden op je emmy in je buik.
    Ik gebruik neusspray op aanraden van DD ivm mijn lage amh, dit zou minder remmend werken dan deca.

m676 lijkt me inderdaad heel frustrerend dat jij een slechte naam krijgt door wanpresteren van collega's. Hopelijk levert het gesprek morgen iets op.
    Fijn ook weer iets meer duidelijkheid wanneer het nu echt gaat gebeuren. Kan je toch weer een beetje naar toe leven.

Girliej welkom terug :)! Weet je al wanneer je echt mag gaan spuiten?
    Hopelijk deze keer een beter resultaat.

Hyper welkom en kom gezellig meekletsen als je wilt.

Yaraah heb jij dan ook al bijna de punctie? Wij moeten hier nl doorgaan met de deca tot het zetten van de pregnyl (2 dagen voor de punctie)

Julia hopelijk doet de rust jullie goed. We zien je wel weer verschijnen als je er aan toe bent.

Fisher wow jij hebt gewoon al bijna de punctie. En de aantallen zien er ook goed uit. Hopelijk valt de punctie mee. Krijg je nu ook extra pijnstilling aangezien ze al verwachten dat het geen pretje gaat worden?
    Mijn verjaardag heb ik alleen met mn vriend samen gevierd. We hadden een dubbel feestje, want mijn vriend heeft mij gisteren ten huwelijk gevraagd :). Oh en ik heb ja gezegd ;):D

Ik had gisteren ook mijn echo en het viel eigenlijk behoorlijk tegen. Rechts 5 eitjes en links helemaal geen :(. Nou weet ik nog van de vorige keer dat het er in het begin ook niet zo heel veel waren dus hopelijk komt er nog iets bij. Anders duimen dat het wonder ei bij die 5 zit. Wie weet reageer ik toch beter op puregon dan menopur of mijn lage amh heeft me nu toch ingehaald qua stimuleren. Vrijdag weer echo en waarschijnlijk maandag punctie.

18. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Boboke! Super romantisch...eerst huisje zeker in orde maken? Als je maandag de punctie hebt dan zitten we weer redelijk dicht achter elkaar...nice! Ik duim ook nog even dat er vrijdag opeens meer zitten!

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    U&d. Wat een vreselijk nieuws. Ik weet er even niks over te zeggen. Neem de rust die je nodig hebt en nog wat extra! Sterkte!

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Boboke, ik duim met je mee voor nog een paar, maar anders zit hier gewoon de goed bij!!
    Wat een mooi verjaardagscadeau! Een huwelijksaanzoek. Hoe vroeg hij je?
    En natuurlijk gefeliciteerd!

Hyper, zitten we samen ook in een ander forum?

Deel Deze Pagina