Fisher, fijn! Hoe voel je je nu? Nog lang last gehad vd punctie? U&D. Wat ellendig nu hè? Ik denk aan je. Nijntje, knap dat je er niet teveel mee bezig bent. Succes met wachten! Ster, niet fijn dat je last hebt van je hormonen. Ik hoop met je mee dat het in 1x goed gaat. Boboke, di de punctie, nog even de tijd om de eitjes mee te laten groeien, mooi. Yaraa, 10 is mooi. Dus ook mss dinsdag de punctie?
Fisher wat fijn! 5 is een mooi aantal! succes maandag met de terugplaatsing Bobo krijg je voor je punctie nog een echo? hopelijk zijn er nog een paar bij gegroeidsucces alvast dinsdag! Ik ben vandaag begonnen met de primolut poeh zie al op tegen maandag dan gaat de eerste deca erin!
U&D hoe gaat t meis? Denk aan je. Dikke knuffel Nijntje die eerste week gaat altijd nog wel, maar dan die tweede . Wel fijn dat je er niet zo mee bezig bent. Hopelijk volgende week goed nieuws. Ster kan je niet aangeven dat ze je niet bellen als de eerste cryo niet goed zou ontdooien? Waarom die stress als er nog 2 zijn om te ontdooien? Tenzij je het liever hoort voor de tp dan tijdens de tp? Dan mogen we samen op het wachtbankje, zou mooi zijn als het bij allebei gaat lukken. Fisher goed nieuws. Gelukkig had je vriend gelijk. Succes morgen met de tp. Nog last van de punctie? m676 nog een weekje en dan kan je ook weer beginnen Girlliej ja ze maken altijd nog een echo voor de punctie. Waarom moet jij primolut gebruiken? Heb je geen cyclus van jezelf? Succes morgen met de eerste decaspuit. Hier weinig nieuws. Vanavond de pregnyl en dan zit het spuiten er weer op. Wel al vanaf maandag die heerlijke utrobollen
net terug van de gyn. Vanavond menopur, dan morgenavond pregnyl en woensdag punctie. Als alles goed gaat, is dan maandag 07/07 de terugplaatsing en mag ik 16/07 testen
Girl succes vandaag met de eerste Deca! Ennuh Boboke altijd fijn he die bollen! Heb nu voor het eerst een inbrengbuisje mee gekregen en dat is wel echt een stuk beter! Yaraah voor jou komt het ook al dichtbij...spannend! Vanmorgen tp gekregen en uiteindelijk heb ik zowat hele ochtend gehuild omdat er maar twee echt goed waren uiteindelijk. Ik baal dat het er zo weinig zijn en we maar 1 achter de hand hebben. Ik weet dat je er maar 1 nodig hebt maar dit word ondertussen nummer 8 en vanaf nu moeten we het zelf aan betalen. Einde komt zo wel dichterbij...hoop gewoon dat het gaat lukken dit keer!
Fisher dat is inderdaad een tegenvaller. Ik vind t ook wel vreemd eerlijk gezegd dat je nu een minder resultaat hebt dan bij de vorige 2x. Hebben ze hier nog iets over gezegd? Ik duim natuurlijk voor een plakbeeb, maar mocht het toch niet zo zijn, heb je dan al eens overwogen om qua verzekering over te stappen naar pno? Deze vergoeden ook een 4de poging. Dan zou je wel tot volgend jaar moeten wachten om over te stappen. Voor nu draaien de duimen en hoop ik op een mooie test over 2 weken. Dikke knuffel
bobo geen idee waarom..? ik heb een loepzuivere eisprong zelfs na de eerste behandeling gelijk weer zoals t hoort.. bij ons doen ze op de eerste menstruatie dag primolut en dan dag 4 deca na 10 dagen de primulot geslikt te hebben moet je wachten op je volgende menstruatie en daarna krijg je pas je uitgangsecho.. duurt dus mega lang allemaal succes met die fijne bollen ag op naar een mooi resultaat! Fisher dankjewel! hoeveel heb je er laten terug plaatsen?spannend hoor..deze blijft gewoon plakken! laat het maar lekker innestelen! yaraah woensdag is al snel!hoeveel eitjes heb je?succes!
Ik wilde sws een half jaar wachten tot ik weer een punctie zou doen, dus verdiepen in overstappen is een optie, thanks boboke! Mn man wilde liever twee kansen dan 1 kans dus we hebben er een terug geplaatst en de andere laten invriezen. Ik heb echt nog last van mn buik en lijkt vandaag weer erger, helaas ook dit keer weer een week bezig om te herstellen.. Vind je hetbspannend boboke, weer een punctie?
Girlliej blijft apart altijd te lezen over de verschillende manieren van werken in de ziekenhuizen. Hopelijk gaat de tijd snel om voor je. Fisher dat kan ik me wel voorstellen van je man, dat hij liever 2 kansen heeft. Als er nu meer goede bevruchtingen waren, was het misschien anders geweest. Ik heb al veel goeds gelezen over pno. Zorg er alleen voor dat je geen fysio hebt, want dan keuren ze het vreemd genoeg af. Duim toch verder dat het allemaal helemaal niet nodig zal zijn. Ik moet zeggen dat ik deze ivf er heel erg rustig in sta. Denk toch dat de voetreflex hier mee te maken heeft. Ik weet nog goed hoe ik bij de eerste ivf over alles aan t stressen was en dat heb ik nu helemaal niet. Punctie zie ik ook niet tegenop, aangezien het vorige keer alleen pijnlijk was aan de linker kant en daar hoeven ze deze keer helemaal niet te zijn. Hopelijk kan ik je over een paar dagen gezelschap komen houden op t wachtbankje
fisher ik snap het ook van je man! nou laten we hopen dat deze gewoon lekker blijft plakken doe maar rustig aan goed voor jezelf zorgen! heel apart bobo ik sta er ook elke keer van te kijken!:O maar ja wat doe je eraan als we er maar zwanger van wordvind ik t goed haha! nog 3 kwartier voor me eerste spuit!
Ja woensdag is al snel de gyn denkt dat het rond de 10 eitjes zijn. Maar ik ga mij niet te veel vastpinnen op een getal, want dan is de teleurstelling minder groot. En hoe is de eerste spuit gegaan?
Hoi allemaal, Vond het even te lastig om te reageren. Gun het jullie zo. Sterkte ups! En fisher mijn duimen draaie! Yaraah pin je daar idd niet op vast. Wat de gynaecoloog bedoeld is dat je ongeveer 11 follikel zakjes heb. Van de 11 zakjes bij mij zaten er uiteindelijk maar 4 eicellen in. Gelukkig allemaal van top kwaliteit en ingevroren maar ik schrok daar ook erg van. Het merendeel was dus leeg... Wij hebben morgen al de geslacht bepaling. Spannend hoor!
Fisher - Ook aan het wachten? Gezellig. Boboke - Voor jou ook bijna op het wachtbankje. Ego - Ik voel nu wel kriebels om een paar testjes te gaan halen. Ik hou het niet meer vol. Heb wel al sinds gister menstruatiepijn vandaar dat ik er nu erg mee bezig ben.
Doom wat spannend dat je hoort wat het is, tijd gaat hard! Hoe was he vakantie? Nog last van kwaaltjes?