Ego; heb nog zoveel last van de punctie. Gisteravond werd de buikpijn weer erger, helaas dit keer dus weer een week thuis om te herstellen. Het lijkt mij ook zo onwaarschijnlijk dat een embryo in zo'n lichaam wil nestelen. Donderdag begin met acupunctuur, ben heel benieuwd
Fisher wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van de punctie. Lekker rustig aan doen en je laten verwennen. Hopelijk geeft de acupunctuur je ook wat rust. Doom meid jij kan er toch niks aan doen dat het bij ons zo moeizaam gaat! Gewoon genieten dat het bij jou wel goed gaat. Laat je het ons wel weten wat het wordt? Yaraah succes morgen met de punctie! Ego. De punctie zit er weer op. Was hoogstens wat gevoelig, maar geen pijn gehad. Helaas wel maar 5 eitjes . Krijg vrijdagochtend een telefoontje of er bevruchtingen zijn en zo ja om 11 uur de tp. Nu lekker gaan genieten van het zonnetje
Goed zo boboke! Goed om te horen! Ben er toch wel jaloers op als het zo 'makkelijk' gaat, ben erg benieuwd of ik mij aanstel of dat het blijkbaar zo kan verschillen per persoon! Goed idee buiten even uitrusten, moet ik vandaag ook maar gaan doen, ik hang alleen maar op de bank of in bed
Fisher de follikels liggen er bij mij ook heel makkelijk voor. Ze hoeven niet eens op mijn buik te drukken. Ik ben ook wel heel blij dat het bij mij nooit echt pijn heeft gedaan, daardoor zie ik niet op tegen de evt volgende punctie. Misschien heb ik ook wel een hele hoge pijngrens door de ervaringen in de afgelopen jaren met operatie en miskramen. Wij hebben een heerlijke loungebank en dat is nu wel genieten buiten Sterkte meis
Fijn boboke dat het goed ging. Ik weet het allemaal ook wel maar vind het zo vervelend! Er zijn hier meiden die een punctie hadden indezelfde periode als mij. Ik zit alweer bijna op de helft en die meiden staan nog met lege handen en als het dan lukt is het een rot miskraam. Vind het gewoon waardeloos! Ego hier gaat alles goed en heb ik een top zwangerschap. Ga het nu wel voelen en krijg een buikje. Het begint wat te belemmeren met bijv slapen of zitten. Maar mag niet klagen ben niet moe of misselijk en voel me in dat opzicht niet anders dan anders. Fijn hoor!
spnnend nijn nog even geduld! ga voor je duimen hopelijk een mooie dikke streep!! doom wat denk je zelf dat het word?het gaat iid echt super snel! gelukkig heb je een fijne zwangerschap! voor je het weet heb je de kleine alweer in je handen haha yaraah succes morgen met de punctie!! fisher ik was er de vorige keer ook een week uit kon geneens de was enzo doen ik moest zo min mogelijk bewegen anders kreeg ik ontzettende steek in me buik! dus goed rust houden en je lekker laten verwennen! nou vanavond spuit nummero 2 ben blij als de punctie achter de rug is haha
Bedankt meiden, als het goed gaat, dan ben ik als eerste aan de beurt morgenochtend. Dus tegen de middag ben ik wel weer thuis en dan ga ik lekker luieren aan mijn zwembad, als het weer goed is hé Girliej: ja die spuiten zijn niet zo leuk, maar het is voor het goede doel uiteindelijk.
Fisher: wat stom dat je zoveel last hebt van de punctie, rust maar lekker uit en idd een beetje buiten zitten zal je goed doen Boboke: goed dat het zo vlot ging bij jou. Ok 5 eitjes is niet enorm veel, maar laat ons hopen op minsten 4 top bevruchtingen
*breekt even in* Hoi meiden, Ben heel lang niet geweest. Na de punctie toch flinke overstimulatie gekregen en ik was er even helemaal klaar mee! Uiteindelijk herstelde mijn lichaam toch redelijk snel en heb ik 17 juni mijn eerste cryo tp gehad. Deze is geslaagd en ik ben zwanger. Hopelijk gaat alles goed. Ik wil jullie onwijs veel sterkte en succes wensen en hoop dat jullie snel allemaal (nog) een kindje mogen krijgen! Heel veel liefs
Jeej mamamies wat fijn! Geweldig dat het toch nog zo snel gelukt is. Geniet ervan! Yaraah hoe is het bij jou gegaan?
Mamamies zo fijn ego: net terug van Gent, punctie op zich viel wel mee, er zijn 10 eicellen gevonden, maar er zaten heel wat onrijpe bij, de prof wist ons te zeggen het aantal zeker nog zal halveren. Morgenmiddag wordt ik opgebeld hoeveel eicellen er nu uiteindelijk zijn en hoeveel bevruchtingen er zijn. Dan wordt ook de dag en het uur van de terugplaatsing vastgelegd.
Hoi Dames, Ik ben sinds pinksteren gestart met het spuiten van de deca en nu een anderhalve week met de gonal bezig meerdere echo's gehad, maar de eitjes willen nog niet echt groeien... Wel lijkt het of heel me lijf mee doet behalve me bloed en hetgeen het moet doen... Afgelopen maandag ben ik omhooggezet naar de maximale dosis gonal en vrijdag terug komen, bloed prikken en weer een echo.. pff hebben jullie hier ervaring mee ondanks een hoge dosis dat ze bijna niet groeien? met vriendelijke groetjes bloempie
Hi Bloempie, geen ervaring mee helaas. Hopelijk gaat het nu wel goed, hoeveeleenheden spuit je nu? Doom gefeliciteerd
Bloempje: sorry geen ervaring mee Doom: gefeliciteerd Ego: net telefoon gekregen van UZ Gent, van de 10 eitjes die ze gevonden hebben, waren er 3 goed om ICSI mee te doen, maar daar zijn geen bevruchtingen uitgekomen.
Nee gatsie Yaraah dat meen je niet! Zit ik te zeuren om mn twee bevruchtingen dat word dan opeens in een heel ander perspectief gezet. Vind het echt heel erg voor je! Dikke knuffel
Thx Fisher. Ik mag ook nog niet klagen, het is nog maar de eerste behandeling. Volgende zal beter gaan.