Oh nee Yaraah! Dat is echt hartstikke erg zeg! Een punctie voor niets... Nou daar mag je zeker wel over klagen hoor en al helemaal hier! Leef met je mee meid. En nu? Volgende afspraak na ongesteldheid of toch een rustmaand? Bloempie gelukkig geen ervaring mee, maar het lijkt me erg frustrerend. Sterkte! Doom, gefeliciteerd!! Wat super een knul, nu lekker blauwe dingen en auto's kopen Mamamies gefeliciteerd!!! Wat goed nieuws konden we hier wel gebruiken. Nijn, hoe is het op het wachtbankje? Je mag bijna testen toch? Hier nog niet al te best helaas. Wat vond ik die miskraam heftig. Tot dinsdag nog veel bloed verloren. Was vandaag weer voor het eerst gaan werken maar ben nu super moe. En dat terwijl ik maar 6 uur heb gewerkt (normaal werk ik 4x9 uur). Dus heb net anderhalf uur geslapen en ga nu maar op de bank liggen. Ben er zo klaar mee allemaal. En zie ontzettend op tegen donderdag. Dan heb ik controle of alles schoon is. Anders alsnog curettage. Ik blijf steeds verdrietig omdat ik zo dichtbij was. Hopelijk kan ik het na donderdag afsluiten en weer vooruit kijken. Weet dat ik blij moet zijn met mijn cryo's dus hup schop onder mijn kont en weer positief zijn
Fisher, lekker rustig aan blijven doen hoor! Laat die emmy zich maar lekker nestelen in een relaxte omgeving Zo vervelend als je nog pijn hebt en daar is altijd weer het werk wat op de loer ligt. Nou daar heb ik nu wel van geleerd, gewoon luisteren naar je lichaam. Boboke wat spannend morgen! Ik duim voor in iedér geval een tp van een toppertje! En stiekem ook nog voor wat cryo's natuurlijk. Laat je het ons weten? Girlliej, alweer gewend aan de spuiten meid? Wanneer heb je je eerste echo? Ik zal het lijstje weer is tevoorschijn halen want ik weet het allemaal niet meer hihi.
Dit is wel echt een oude, maar volgens mij heb ik er geen over het hoofd gezien... Zet iedereen de recente wijzigingen er weer in? Ik heb alleen de namen erin laten staan die recent gereageerd hebben. Lijst was zo lang. Uiteraard kan iedereen er weer bijgezet worden! Yaraah jij staat er nog helemaal niet in? in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - Start juli fisher - 1e kindje - ivf2 - nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept julia1984 (29jr) - 1e kindje - Veroo (31jr)- IVF/ICSI - ...kindje - Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - cryo tp onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7 stimulerende fase: boboke - 1e kindje - ivf 2 - start 16/6, echo 24/6 punctie/terugplaatsing/nod: Beschuitje - 1e kindje - ivf1- punctie 30/5 zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Yaraah jeetje dat is wel heel zuur al die moeite voor niks. Ik ben benieuwd naar je gesprek zaterdag hoe dit heeft kunnen gebeuren. Dikke knuffel U&D het is heel normaal dat je je nog zo voelt hoor. Neem de tijd om het vertrouwen weer terug te krijgen en vol goede moed weer te starten. Hopelijk donderdag "goed" nieuws en heb je geen curettage nodig. Mocht het niet heel veel zijn, is een hysteroscopie misschien ook een mogelijkheid. Is toch een stuk minder ingrijpend en geen kans op verklevingen. Sterkte en knuffel Doom leuk een jongen! En al wezen shoppen ? Mamamies gefeliciteerd! Fisher hoe gaat t met jou? Is de pijn ondertussen al minder geworden? Anders misschien toch eens contact opnemen met het ziekenhuis of dit wel de bedoeling is om zolang pijn te hebben. Bloempie welkom. Is jouw amh wel eens gemeten? Hopelijk groeien er toch nog een aantal eitjes de komende dagen.
Pijn is inmiddels al wat minder geworden maar blijf morgen ook nog lekker thuis. Vanmorgen en vanmiddag weer heel erg last van mn maag gehad en was ook keihard. Ook naar acupunctuur geweest en voelde mij echt wel een soort anders. Dinsdag weer...moet nog wel heeel vaak plassen ook snachts twee keer, het is nog gevoelig en zodra mn blaas iets drukt dan moet ik al plassen. Alles voor het goeie doel!
U&D ik mag zaterdag bij de gynaecoloog, maar gister zij hij dat het nu eerst wachten wordt op de ongesteldheid en dan zeker nog een rustmaand, dus ik denk dat wij pas weer kunnen starten ergens half augustus. Ik hoop ook voor je dat donderdag alles schoon blijkt te zijn en dat je weer verder kan met alles. Moet jij dan ook eerst rustmaand?
Fisher verstandig om nog lekker thuis te blijven en daarnaast is het veels te warm om te gaan werken Ego. Ik ben net gebeld en er zijn 2 emmy's ontstaan van topkwaliteit! Om 11.50 de tp en hopelijk ook nog een cryo.
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - start juli fisher - 1e kindje - ivf3 - tp 30/6 nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - ster - 1e kindje - ivf1 - cryo tp? Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept julia1984 (29jr) - 1e kindje - Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - cryo tp Beschuitje - 1e kindje - ivf1 onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: fisher - 1e kindje - ivf 3 - punctie 27/6, tp 30/6 boboke - 1e kindje - ivf 2 - punctie 1/7, tp 4/7 zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Yaraa, wat een domper! Hopelijk kunnen ze jullie er zaterdag iets meer van uitleggen? U&D, zo logisch dat je je er verdrietig om voelt!! Ik kan me goed voorstellen dat je opziet tegen donderdag. Was het maar vast achter de rug allemaal. Dikke knuffel voor je! Bloempie, hoe was de echo? Boboke, je hoort geloof ik pas later of er een cryo is of heb je het meteen gehoord? Hoe ging de tp? Fisher, hoe gaat het met jou? Mamamies, gefeliciteerd! Fijn zeg. Doom, leuk joh, een jongen! Op naar de winkels! Ego, intussen 3x acupunctuur gehad. Nu pas weer na de tp. Ben benieuwd of het helpt. Ze zegt dat ze met Chinese kruiden ook kan ondersteunen, ik weet nog niet of ik dat wil, hoe denken jullie daar over?
@Boboke: super meid, ik duim voor een mooie plakkerd voor jullie ego: net terug van de gyn. Hij was zelf erg geschrokken van het nieuws dat er geen TP zou zijn. Hij had het verslag gekregen van Gent en daarop werd vermeld dat er met ml zijn materiaal niks mis was, dat er gewoon een 3-tal eitjes bevrucht werden, maar dat er reeds op dag 1 te zien was dat de emryo's van zeer slechte kwaliteit waren en dat ze toch dag 5 niet zouden halen. Ze staan een beetje voor een raadsel wat er fout gelopen kan zijn, want de endometriose is mooi verwijderd en de follikelstimulatie is zeer goed verlopen en dan toch zo'n slechte opbrengst. Aangezien ik blijkbaar al een hele tijd last had van endometriose kan dit aan de oorzaak liggen. Nu dus een nieuw behandelschema meegekregen: vanaf de start van de nieuwe cyclus moet ik aan de pil, dan mag ik rond half augustus voor een inwendige echo om te zien of de endometriose niet teruggekeerd is, dan krijg een implantaat voor Zoladex, dan nog twee weken aan de pil en opnieuw een inspuiting met Zoladex, en dan zien we weer verder. Ik denk persoonlijk dat we niet voor oktober weer zullen kunnen starten met alles. Sorry is een heel verhaal geworden.
yaraah jeetje meid wat een slecht nieuws, dat verwacht je toch ook niet dat er geen bevruchtingen zullen zijn. dat zal wel even een klap zijn geweest. Ik vind dat je er heel goed mee omgaat. ik heb ook zoladex / lucrin gehad. ik heb dit 6 mnd gehad. mijn gyn is ervan overtuigd dat dit als je eerst lucrin of zoladex gebruikt dit ten goede komt voor de kwaliteit van de ivf , en het houdt de endo rustig, het legt alles "droog" in je lijf. hopelijk heeft het een gunstig effect zodat je straks wel embryos hebt. balen he dat het dan nu weer lang gaat duren voordat je mag starten m676 ik ben nu ook met acupunctuur bezig. ik heb het 1 week voor mijn ongesteldheid gehad, 1 week erna, 1 dag voor de tp, en ik krijg het 1 dag na de tp. Ze heeft mij ook kruiden geadviseerd. Die heb ik nu in huis. Ik moet die nemen vanaf de dag van de tp. Ik heb er nog geen ervaring mee maar ga het wel doen. Hopelijk heeft het effect bobo en fisher op het wachtbankje, spannend meiden!! ups een miskraam lijkt me zo verschrikkelijk. vooral in dit traject, het gaat al zo moeizaam, dan is het eindelijk raak en dan gaat het weer mis. hoeveel cryos heb je nog ? geef de moed niet op. Je lichaam heeft laten zien dat het zwanger kan worden. dikke knuffel, ik vind het heel erg voor je ego, morgen krijg ik een cryo tp. hopelijk ontdooit meteen de 1e goed . en dan zit ook ik weer op het wachtbankje. spannend weer. de 3e tp nu . 3x is scheepsrecht
in afwachting om te starten: kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - start juli fisher - 1e kindje - ivf3 - tp 30/6 nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept julia1984 (29jr) - 1e kindje - Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - cryo tp Beschuitje - 1e kindje - ivf1 onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: fisher - 1e kindje - ivf 3 - punctie 27/6, tp 30/6 boboke - 1e kindje - ivf 2 - punctie 1/7, tp 4/7 ster - 1e kindje - ivf 1- cryo tp , tp 6/7 , testdatum 20/7 zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
misschien is het leuk als de zwangere dames ook de uitgerekende datum erbij zetten ? ik ben wel benieuwd hoe ver iedereen nu is
Hallo meiden. Sorry dat ik even een poosje niet in beeld geweest ben. Ik heb net alles bijgelezen, maar heb momenteel gewoon de puf niet zo om te reageren. Zit nog steeds in een kinderwensdipje. Ik denk dat we komende maand wel met de cryo verder gaan ( als ie goed ontdooit) maar ben gewoon nog weer zo bang voor al die teleurstellingen. Begin er zo onderhand echt genoeg van te krijgen dat heel mijn leven draait om de ziekenhuisbezoekjes...nou lekker gezellig ben ik haha kom ik eindelijk weer eens hier kletsen ga ik zitten miepen...😉
[/COLOR][/B]kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt girlliej -1e kindje - icsi 2 - start juli fisher - 1e kindje - ivf3 - tp 30/6 nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept julia1984 (29jr) - 1e kindje - Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - cryo tp Beschuitje - 1e kindje - ivf1 onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: fisher - 1e kindje - ivf 3 - punctie 27/6, tp 30/6 boboke - 1e kindje - ivf 2 - punctie 1/7, tp 4/7 ster - 1e kindje - ivf 1- cryo tp , tp 6/7 , testdatum 20/7 zwanger: doom8 - 1e kindje 9 dec lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Ups een miskraam is vreselijk. Hopelijk mag je snel een goede zwangerschap hebben. Heel veel sterkte. Beschuitje logisch dat je er even klaar mee bent, ik ken dat gevoel. Wellicht is een periode van rust en geen zkh een idee hoe moeilijk ook? Bij mij heeft het zeker geholpen. Ster onwijs veel succes met je cryo tp, ik duim voor een plakker! Doom een jongen leuk zeg! Gefeliciteerd! Ik ben trouwens 5 maart uitgerekend dus nu 5w3d, hartstikke pril nog. Ben dus ook nog niet volledig overtuigd en uitgelaten, omdat het nog zo onwerkelijk voelt en er nog zoveel mis kan gaan. Ik lees af en toe nog mee omdat ik het jullie allemaal zo gun, maar wil jullie niet confronteren met mijn (hopelijk) goede afloop want ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, dus zal niet al te vaak reageren.
Mamamies, dat gevoel heb ik ook... maar de meiden hier zeggen het toch wel gezellig te vinden Moet ook wel zeggen dat ik er bewust niet teveel over vertel, zo gaat het goed!!
in afwachting om te starten: [/B]kriti81- 1e kindje - ivf2 -sept okt fisher - 1e kindje - ivf3 - tp 30/6 nijntje00 - 1e kindje - ivf 2 - start juni mimami - 2e kindje - ivf 1 - Klaproos-1e kindje icsi 2 start aug/ sept julia1984 (29jr) - 1e kindje - Ups and downs (29jr) - icsi1 - 1e kindje - cryo tp Beschuitje - 1e kindje - ivf1 onderdrukkende fase (lang protocol): m676 - 2e kindje - ivf 2 - start pil 1/6, start deca 7/7 Girlliej - 1e kindje - ICSI 1 - start pil 28/6 - start deca 30/6 stimulerende fase: punctie/terugplaatsing/nod: fisher - 1e kindje - ivf 3 - punctie 27/6, tp 30/6 boboke - 1e kindje - ivf 2 - punctie 1/7, tp 4/7 ster - 1e kindje - ivf 1- cryo tp , tp 6/7 , testdatum 20/7 zwanger: doom8 - 1e kindje lusvi - 1e kindje tebbie27 - 1e kindje Evertje - 3e kindje
Mamamies wauw je bent zwanger ? Dat nieuws had ik gemist. Gefeliciteerd! ! Was dit van je 1e ivf? Super nieuws Beschuitje het is ook een zwaar traject. Ik heb me ook echt effe moeten opladen voor deze poging acupunctuur en mindfullnis helpen me hierin. Misschien ook iets voor jou? Ego, cryo was goed ontdooit. Zit nu lekker warm. Hopelijk nog 8 maanden 😍