Ster hoe is het gegaan vandaag? Cryo goed ontdooit? Ik heb voor je geduimd hoor! Boboke hoe voel je je? Succes de komende twee weken. Bedankt voor je tip, ik zal een hysteroscopie in mijn achterhoofd houden... Hoop natuurlijk dat alles goed blijkt! Dat heb ik wel verdiend vind ik zelf M676, toevallig heb ik van de week gebeld voor accupunctuur! Ik kan vlg wk maandag terecht. Ben heel benieuwd. Heb ooit al eens 1 afspraak gehad ergens anders en ben toen afgehaakt ivm dure kruiden en dat ze vond dat ik met het ziekenhuis moest stoppen. Dus ben benieuwd hoe het nu uitpakt. Helemaal geen afspraken tijdens stimuleren dus voor jou? Succes morgen met de eerste spuiten!! Yaraah poeh, das echt een domper zeg! Ben het eens met ster dat het goed klinkt om je lichaam zo voor te bereiden. Zeker als je zoveel kans had en een goede bevruchting er niet tussen zit. Zo wil je de pogingen die je krijgt ook niet verdoen... Aan de andere kant lijkt een volgende poging nu heel ver weg. Vind het zo rot voor je! Dikke knuffel voor jou! En geen sorry zeggen voor een heel verhaal hoor we zijn er om naar elkaar te luisteren! Hè beschuitje, wat rot van je dipje! Je had er al de tijd voor genomen om hier klaar voor te zijn en na 1 rotpoging zakt de moed je in de schoenen. Het is ook een oneerlijk klote traject dit. Sorry voor mijn woorden, maar ben er zelf ook even helemaal klaar mee. Alles in de wereld lijkt om een gezin/kinderen te draaien. Neem je tijd en ik zou zeker gelijk voor de cryo gaan! Wie weet waar het tot leid en hij ligt er toch al hihi. Sterkte! Doom en Mamamies, het is niet eerlijk maar bij jullie heb ik er inderdaad helemaal geen moeite mee om er over te lezen! Geeft juist hoop. Op fb heb ik dat wel hoor, maar op de een of andere manier stelt het idee dat jullie er voor gevochten hebben en via/ondanks dit traject zwanger zijn geraakt. Spannend Mamamies, wanneer heb je de eerste echo? Girlliej, wanneer mag jij om te kijken hoeveel follikels er groeien? Iemand iets gelezen van Nijn? Volgens mij is haar testdatum al geweest? Alle berichtjes en mij gevoelens hier kunnen delen helpt! Het gaat elke dag weer een stukje beter, ook lichamelijk. Op naar donderdag maar...
Oh ster, ik lees je bericht nu, was de mijne aan het typen Fijn zeg!! 2 weken lekker broeden! Heb jij ook nog accupunctuur afspraken nu?
mammamies gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap wanneer heb je je echo? Doom wat leuk een jongetje gefeliciteerd! Yaraah jeetje wat balen zeg weten ze hoe dat komt dat er uiteindelijk niets bevrucht is?
Bobo en ster lekker broeden nu hopelijk hebben jullie een plakkerd! ik duim voor jullie!succes deze 2 weken! Ups ik moet morgen me laatste primolut slikken en dan wachten op me menstruatie en dan krijg ik de eerste echo en vanaf dan spuiten dus denk over 3 weken een punctie? Hopelijk krijg jij goed nieuws en is het nu klaar! wat een rot periode is dat he Nemen jullie nu een pauze? of willen jullie weer snel beginnen? doom en mammamies ik vind het heel fijn voor jullie dat het zo snel gelukt is! het is jullie gegund en vind het ook wel leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie! en natuurlijk dat jij een kleine man krijgt doom! Geniet van jullie zwangerschap
ups ik heb 1 dag voor de tp en 1 dag na de tp acupunctuur. sinds gisteren ook begonnen met de kruiden. ieeeeee wat zijn die smerig zeg . fijn dat het beetje bij beetje beter met je gaat. girlie voor jou komt het ook weer allemaal dichtbij. spannend weer he
Ow nee Nijntje dikke knuf meid! Ik mag morgen weer acupunctuur maar heb nog geen adviezen gekregen, ik denk dat ik daar morgen meer over te horen krijg dan word het de tweede keer. Loop nu rond met een naald in mn oor Ster wat fijn dat goed is gegaan met ontdooien, nu lekker broeden!
Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl