@Debs wat raar dat ze in dat ziekenhuis een 'rustmaand' hanteren. Lijkt me ook erg vervelend. Je wilt na een teleurstelling gewoon zsm door. @Pien dat klinkt hoopvol!
Debs1, idd bij ons mag je ook gelijk door, als ik een 2e ronde nodig had dan moest ik bellen voor een afspraak op cd 3 voor een uitgangsecho. Goed dat je een second opinion vraagt en meteen actie onderneemt, kom voor jezelf op morgen en ik hoop dat ze je dan ook gelijk kunnen helpen, dat zou mooi zijn. Vreemd eigenlijk he? dat elk ziekenhuis weer anders werkt, ze kunnen volgens mij veel elkaar leren. MissMiranda, thanks meid, laat die ongie maar snel komen dan kan je weer verder, dat wachten moet toch een keer beloond worden, good luck! Pien, superduper, wat fijn voor je! Thanks, de controlfreak en prefectionist kwam even weer naar boven Mysteriousgirl, nog 1 nachtje meis, succes morgen, ik ben ook benieuwd! Fijne avond meiden, maar er een leuke avond van.
Dankje! Ik heb sinds vanochtend veel rekbaar slijm. Weet nou niet of t komt omdat wij gisteren hebben geklust of dat mijn eisprong eraan komt of is geweest Hoop niet dat ik te laat ben voor de IUI.
Pien, volgens mij kan je wel vragen om een uitgangsecho toch? Toevallig heb ik een cyste gehad (2 maanden voor de iui en moest toen 2 maanden wachten want met een cyste mocht ik niet spuiten, mijn ongie bleef toen ook uit. Misschien is het niet standaard. maaaruh ik hoop dat die niet meer nodig hebt en een posi test krijgt
Mysteriousgirl, dat kan een teken zijn dat je lichaam zich klaar maakt voor een eisprong, dat kan 2 dagen duren hoor! Maak je niet te druk, mocht je eitje(s) flink gegroeid zijn dan mag je waarschijnlijk gelijk of diezelfde dag nog de pregnyl zetten ff afwachten, komt goed het is zo morgen!
Dankje voor het geruststellen. Als ik mijn gedachten nou eens kon uitschakelen dan was t wachten minder erg
Lovely: mocht ik een volgende poging nodig hebben (maar daar ga ik niet vanuit he ) dan zal ik wel ff vragen of dat idd niet nodig is. Ik heb namelijk ooit wel een cyste gehad. En kan me ook ergens wel voorstellen dat je van IUI met al die eieren wel grotere kans op cystes hebt . Mysteriousgirl: is helemaal goed hoor dat slijm. Dat krijg je paar dagen voor eisprong. Dat had ik ook al voor dat ik de eerste follikelmeting had op dag 10. Op dag 12 moest ik pregnyl zetten. Denk dat je morgen dus wel mooie eitjes kunt verwachten . Succes!
O ja, ik word al wat overmoedig geloof ik, heb net ff geklikt op een van die reclames met van die babyspulletjes en alvast wat rondgesneupt voor de toekomstige babykamer . Beetje dromen kan geen kwaad toch? .
Pien, ja die cystes zijn vervelende dingen... leuk he dat speuren daar krijg je wel de kriebels van. Ik heb me voorgenomen de eerste 3 maanden niets te kopen, eens kijken hoe lang ik dat vol kan houden. 'k ben bezig met een witlofschotel, aan tafel... oftewel remi op de bank voor de tv
@pien bij jou heb ik ook wel een gevoel dat 't raak zou kunnen zijn. Hopelijk is 't waar!! Lijkt me zo leuk om te shoppen voor babyspullen.
Thanks Mysteriousgirl, hoop dat je voorspelling bij mij ook uitkomt . Heb er zelf echt geen idee van moet ik zeggen. Lovely: eet smakelijk! Tja wel wat sneu zo in je uppie hoor..., hoewel in je uppie? Je bent met z'n tweetjes
Hallo meiden, wat een verhalen vandaag zeg ! Ik heb wel even flink moeten bijlezen. Dat is wel balen als je een fulltime baan hebt en zp verslaafd bent haha... Pien leuk he dat speuren. Ik doe het soms ook stiekem al een beetje. Wij weten eigenlijk al welke babykamer we fantastisch vinden. Veel te duur natuurlijk maar ja wij zijn verslaafden van riviera maison dus dan weet je het wel... Myster. girl weet je nog? Ik had precies hetzelfde met het slijm. Ik was ook in de stress maar dat is echt niet erg. De eisprong komt er dan juist aan, dus het is alleen maar goed. Je wordt erg onzeker van dit alles. Ik merk het ook, ieder dingetje dat je lichaam aangeeft, geeft weer vragen en twijfels. Debs wat balen voor je ! Sterkte met de ongi. Ik snap ook niet zo goed waarom je niet meteen door mag gaan. Bij ons moet ik bellen als ik ongesteld ben en dan meteen medicatie ophalen voor dag 3 en beginnen. Zonder enig controle of wat dan ook. Miss miranda even een zwaai naar jou !! *zwaai* Ik ga lekker even gtst kijken, heerlijk lekker no nonsens tv. Suf he ik volg het al jaaaaaren en kan er niet mee stoppen whahahah... Morgen nog 1 week wachten YES !! Ik merk wel dat elke keer als ik nu naar het toilet ga, ik kijk of ik nog geen bloedverlies heb...pff vind mezelf best erg, maar het gaat vanzelf...het wordt nu zo spannend.
OMG Pien je maakt mijn dag! wooohooo thanks dat had ik net even nodig, weg met remi, duo komt eraan! Tuurlijk, we gaan er vanuit dat we allemaal leuke dingen mogen shoppen, dat jullie ook een beebje krijgen en dan kunnen we elkaar linken sturen over wat we gekocht hebben, ik heb al wel 1 link en dat is deze : http://www.zoombee.nl/contents/nl/p161.html zo handig, verstelbaar, veilig slapen met je beebje naast je en later kan je er een bankje van maken! Komt goed meiden hoe dan ook dat moet gewoon! Beschuitje, dat herken ik ook, elke keer kijken als je naar het toilet gaat of ik bloedverlies had, dat is echt frusti!! nog een weekje meid Zijn jullie ook stiekum bezig met namen bedenken? dat vind ik nou zo moeilijk. Hier ook ff gtst kijken, knuf
Beschuitje: ik heb vaak ook alleen 's avonds tijd om te kijken, behalve op vrijdag en het weekend, dan ben ik lekker vrij . Ja leuk toch een beetje oriënteren kan geen kwaad he. Een voordeel dat het zo lang duurt om zwanger te worden is dat je meer tijd hebt om te sparen . Ik was al een week aan het broekloeren, maar hoop nu weer op zijn minst paar dagen rust te hebben wat dat betreft, eindelijk bruinverlies voorbij . Lovely: graag gedaan ! Bedacht het me ineens . En leuk bedje ja . Miranda: hoop dat je ongi snel doorbreekt meid, heeft al zo lang geduurd, kun je eindelijk weer een stap verder nemen. Succes met wachten!
@ pien&beschuitje dus jullie kunnen bijna tegelijk testen? das wel toevallig!! hoop dat de dagen snel voorbij gaan...snel naar bedje iedere avond dan is het eerder morgen hihihi @ lovely je kan het zeker allemaal goed verwoorden 4 weekjes zwanger echt zooo leuk! @ debs bij ons in het zh kunnen we ook gelijk door en krijgen ook gelijk alle medicatie mee voor eventueel een volgende maand, dus geen verplichte rustmaand. Als je zelf een rustmaand zou willen kan je dat toch aangeven...frustrerend dat hun dat voor je beslissen. Ieder zh werkt hier weer anders mee...zo zie je maar weer @pien hahah wat goed dat het nu gestopt is zeg dat zou ook echt wat voor mij zijn zo'n situatie hihih wel heel erg fijn dat het is gestopt!! En lekker rondsnuffelen op internet bij babyspulletjes is altijd leuk heb ik ook al vaak gedaan Ik ben nu 5 dagen bezig met spuiten van decapeptyl en maandag een echo. Iemand enig idee wat je te horen kan krijgen bij de eerste echo? Ik moet zoveel onthouden dat ik het allemaal niet meer zo goed weet haha.
@beschuitje klopt ja. Je zei het ook. We moeten ons niet zo'n zorgen maken, maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan @miracle de eerste echo gaan ze kijken of er een eitje of meerdere eitjes gegroeid zijn en of je nog door moet gaan met spuiten of dat de eitjes groot genoeg zijn om een IUI te laten plaatsvinden. Alvast veel succes! @lovely namen heb ik al vaak over nagedacht. Meisjesnaam heb ik al, maar een jongensnaam nog niet. En jij?
Oh namen da's echt moeilijk... en jongensnamen vind ik ook moeilijker... Maar ga er niet eerder echt over nadenken als dat het echt aan de orde is geloof ik.
Dan kijken ze even of er geen cysten te zien zijn van eerdere IUI's. Niet leuk als je ongesteld bent Heel veel succes morgen! Namen is echt leuk,voor een jongen weten we het al,meisje nog niet. En ik wil zo graag een schattig wiegje en een mooie babykamer! Overigens ben ik nog best ziek (Lyme gehad) en mijn vriendinnen zeggen dat ik had moeten wachten met IUI behandelingen totdat ik helemaal beter ben omdat dit wel de kansen verminderd. Ze hebben eigenlijk gelijk,denk er zelf ook wel zo over maar alles is bij mij verder goed en bij lief ook. M'n progesteron was ook goed en ik voel mn eisprongen. Ik weet het even niet. Gelukkig hebben we af en toe ook een rustmaand,meestal tussen afspraken in. Ik krijg ook echte ontstekingen (puisten) in m'n gezicht van die hormonen en zie er weer tegenop.
Adriana: begrijp dat je gevoel en verstand een beetje met elkaar in strijd zijn... lastig hoor. Ben je erg moe van de lyme o.i.d.? Ben je voor nr. 4 al begonnen met spuiten? Vervelend van die puisten ook ja. Ik heb er anders ook wel eens wat last van in bepaalde delen van de cyclus, maar het is me meegevallen dat het niet erger geworden is met die hormonen. Iedereen reageert er toch weer anders op he. Ik zie er ook al tegenop om weer te moeten spuiten, het is gewoon geen pretje. Maar als we ons doel eenmaal bereikt hebben, is het allemaal de moeite meer dan waard geweest! Succes meid!
jeempie wat wordt hier veel gekletst zeg! even een zwaai terug naar beschuitje *zwaai* ik ben nog steeds niet ongi, ook nog geen voortekenen... geduld is een schone zaak ik geniet nog maar even van de rust en de vrijheid voordat ik straks weer moet spuiten en al die ziekenhuisbezoekjes! ik kijk soms stiekem ook al naar baby dingen op internet... naar een mooie kinderwagen bijvoorbeeld! ik weet al precies hoe die eruit moet zien en namen, ja, ook daar heb ik al over nagedacht haha... we hebben voor zowel een jongen als een meisje al een naam nu.. maar dat kan ook zomaar weer veranderen! wat is het vies weer vandaag bah! het regent af en toe, waait, en zo triest... lijkt wel herfst! fijn weekend meiden