Ik heb trouwens deze ronde Brevactid gekregen ipv Pregnyl. Is een Duitse variant op de Pregnyl. Ben benieuwd!
Die heb ik ook. Heb nu dus nog 1 ampul gelukkig. Is ook van HCG gemaakt, dus niet syntetisch zoals otrivelle. Beschuitje: en??
@pien oké, gelukkig wordt dit merk vaker voorgeschreven. Had van tevoren niet gekeken. Stom, had ik misschien wel moeten doen voor het geval dat er iets helemaal anders in zat Spuitje is in ieder geval gezet voor de IUI van morgen. @beschuitje ik ben ook wel benieuwd Fijne dag dames!
Ik ben ook benieuwd beschuitje! Mysteriousgirl,ik zou denk ik toch ook niet mee zijn gegaan als ik jou was dus voel je niet schuldig. (mocht je dat doen) Sterkte trouwens met het zwangere familielid,doet altijd zeer zoiets. Bij mij is mijn schoonzusje eerder zwanger geworden dan ons,doet me nog steeds zeer omdat ik langer bezig ben. Maar ja,het leven is niet altijd fijn helaas pien,fijn dat paracetamol helpt! Ik moet er 3 tegelijk nemen als ik de eerste krampen heb en dan helpt het pas. Daar ben ik echt blij mee want voor dit had ik geen eisprongen door lyme. Het baart mij ook zorgen dat er geen pregnyl of otrivelle is! Ik heb nu otrivelle gelukkig nog. Lovely,nog veel plezier op je roze wolk, ook al zijn ze hier grijs als ik zo effe naar buiten kijk. miracle,waarom moet heel je cyclus platgelegd worden dan? Je doet toch geen IVF of heb je PCO? Sorry als ik dom overkom
Mysteriousgirl, thanx..knuffel terug meid, het is ook heel confronterend en niet eerlijk als iedereen (eerder) om je heen een beebje heeft...het doet pijn! maar nu is het jouw beurt, jouw tijd komt ook meid Fijn dat de laatste spuit weer gezet is, op naar een succesvolle IUI morgen! Pien, ah dat doet me wel goed, al is mijn geheugen ook niet alles hoor, ik vergeet regelmatig een afspraak..'k heb een agenda, nu moet ik er alleen nog even vaker in kijken!!.. Je weet idd nooit of het zo uitkomt maar het is zeker fijn en een zorg minder dat je weet ook in het weekend terecht te kunnen voor een IUI. Follikelmetingen doen ze bij ons ook niet in het weekend tenzij het echt noodzakelijk is en dat was bij mij niet nodig. Leuk dat je weer met je collega's gaat hardlopen, goede afleiding en idd het zou jammer zijn als dat stukje in,- en ontspanning afgepakt wordt door de ongie en klachten, heel veel plezier straks (hoop dat je ongie minder is nu)...ik zal voldoende gaan drinken (dat schiet er bij mij nog weleens in) en de flessen even goed volmaken als ik ze heb Gelukkig dat we een beetje hulp krijgen van onze duitse buren dan! Beschuitje, ik hoop het ook meid! Succes! Adriana, een zonnestraal voor jou meid dat jij ook snel op die roze wolk mag zitten!
Meiden , hier drama !! Vanmorgen getest en niet zwanger. Tot op nu nog geen ongi, alleen heeeeeeel licht roze bij afvegen. s morgens wel een veegje bloed. Zo is het elke dag tot nu toe... Ik weet niet meer wat ik nu moet hoor, laat het dan nu maar komen als ik niet zwanger ben. Ik heb wel een opgeblazen onderbuik gevoel. Ik word er flink nerveus van.Vandaag een grote beker optimel staan schudden terwijl ik net ervoor de deksel eraf gehaald had. OVERAL optimel, op mijn kleren, op de vloerbedekking, op de schriften van mijn leerlingen....toen nog een preforator uit mijn handen laten vallen en overal wan die witte rondjes op de grond...ik kan er nu wel een beetje om lachen maar vanmiddag....pff zijn dat nou hormonen of zenuwen of wat dan ook? Ik ben echt mezelf niet...laat die ongi please komen !!!!!!
Hey Beschuitje, ken je dat van jezelf dan dat het doorbreken van je ongie langer dan 2/3 dagen duurt? een innestelingsbloeding kan ook 2 dagen licht bloedverlies geven. jee het is nog wel even spannend hoor, trek geen conclusies nog maar kan wel wel voorstellen dat je er helemaal "gek" van wordt. Logisch dat je nerveus bent. Tja er zit niks anders op dan een paar testen inslaan en morgen weer testen? of anders sla je een dag over en ga je do. testen. Als het vrijdag nog niet doorgebroken is dan zou ik gaan bellen, dan zit je toch op 18 dagen na iui? Leef van dag tot dag hihi, ik hoop zo voor je dat het raak is!!! JOIN ME!
@adriana voelde me ook wel schuldig dat ik niet mee ga met hè afdelingsuitje, maar op dit moment ga ik zelf voor. Dat komt niet zo vaak voor, maar is af en toe wel nodig. Het is helemaal moeilijk als mensen zwanger worden die altijd hebben geroepen voor mij hoeft het niet, pas over 10 jaar ofzo. Terwijl ik het zooooo graag en zooooo lang al wil. Wij kiezen er bewust voor, maar 't lukt niet. Eerlijk is dat in mijn ogen niet, maar 't zij zo. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen, maar vooral de mensen die er zoveel moeite voor moeten doen. Onze tijd komt ook...vast en zeker. @beschuitje oow meid, wat spannend allemaal. Idd als de ongie gaat doorbreken zsm, maar beter dat t nog niet doorbreekt en je gewoon zwanger bent. Ik gun het je van harte!
Mysterious: zo dit prik zit maar weer, hoe laat heb je morgen IUI dan? Adriana: 3 paracetamol is wel heftig ja... niks aan he van die buikkrampen . Lovely: ja heb net gelopen. Ging redelijk. We deden het rustig aan vandaag, waren alleen met wat meiden en op dinsdag doen we vaak rustig aan. Donderdag is de hardlooptrainer er weer bij en zijn er ook snelle jelles, dan gaat het er altijd iets pittiger aan toe. Maar als ik me goed voel is dat ook wel lekker hoor . Had nu wel wat last van m'n buik. Maar donderdag is ongi in elk geval wel weer stuk minder, maar dan heb ik wel weer eerste spuit menopur gehad. Hopelijk reageren darmpjes daar niet teveel op... En ja jij goed drinken he, lekker veel HCG piesen . Beschuitje: nou moe, da's toch ook verwarrend! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid, en dan wel de positieve variant natuurlijk! En sorry moest toch ff lachen om je optimel-perforator-actie . Morgen dag 3 voor mij en mag alweer de eerste spuit zetten. Gaat wel lekker snel zo met zo'n korte cyclus
@pien ik heb morgen om 9.30 uur de IUI. Vroeg aan de slag dus Heb vrij genomen, want ik ben zo moe. Morgen na de IUI lekker uitrusten. Ja, dat is het enige voordeel van zo'n korte cyclus dat je snel weer kunt beginnen. Op naar een succesvolle tweede ronde.
Ik zit vrijdag op 17 dagen na iui dus ik wacht maar even met testen tot vrijdag. Wie weet valt het mee en is het niet meer nodig. Morgen ga ik wel vast op testkoopjacht. Lief dat jullie me zo steunen !
Hoeveel uur zit er bij jou dan tussen de pregnyl en IUI? Lekker dat je daarna vrij hebt. Kun je het even letterlijk en figuurlijk laten 'bezinken' .
Erg he,mensen die zo roepen dat het niet hoeft en dan eerder zwanger zijn dan jou Ik wilde op m'n 25e al kinderen maar vriend maakte het uit. mijn vriendinnen waren nog helemaal niet met kinderen bezig. Mijn huidige vriend had geen zin in kinderen,vriendinnen kregen ze toen allemaal makkelijk en bij ons lukt het niet. Ik gun het ook iedereen en hoop dat niemand die rot MMM hoeft te doorstaan. Maar mensen zoals mijn lieve schoonzusje die IVF heeft gehad en een lief dinnetje van me gun ik het net iets harder!! Succes met de IUI morgen! Beschuitje,wie weet maak je je naam waar en is het over 8 maanden beschuit met muisjes. Hoe dan ook,ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt. Pien heb je ook zo een korte cyclus? Mijne is 25 dagen,wel lekker veel kansen om zwanger te worden
Het lijkt opeens toch wel te gaan beginnen hoor. Ik reken nergens op. Verwacht morgen echt ongi te zijn, heerlijk, dan kan ik weer door. Gek om dat te zeggen maar nu mag het dan wel komen ook.
Kan me voorstellen beschuitje, zo lang in onzekerheid is ook niets... Adriana: herkenbaar, ik gun iedereen een zwangerschap, maar sommigen net ff ietsje meer en op dit moment mezelf toch nog wel het meest . Hoeveel dagen na IUI werd jij ongesteld? Ik werd nu 9 dagen na IUI al ongsteld... bij een cyclus van 23 dagen. Normaal duurt m'n cyclus wel 28 dagen, en zo'n 12 dagen na ei. Assistente van ziekenhuis zei dat het wel vaker voorkwam zo'n korte cyclus als je hormonen spoot... Ga het volgende week navragen bij de fert.arts.