Zuuske: spannend meid, die laatste dagen zijn killing he. Ik duim voor je dat inderdaad in juni een mooi beebje in je armen kunt sluiten ! Mysteriousgirl en Adriana: ook aan het wachten... elke periode van de cyclus heeft wel weer z'n spanningen he. Maar die laatste 2 weken zijn toch anders. Lekker veel afleiding zoeken. Duim ook voor jullie natuurlijk en voor iedereen hier . Zou mooi kadootje zijn Adriana! Kan me zo voorstellen dat je dan echt niet ongi wilt zijn op zo'n dag. Vind ik nu ook zo dubbel. Heb allerlei vrolijke feestjes dit weekend en ben zelf helemaal niet in vrolijke stemming... Heeft een van jullie menopur of gonal-f o.i.d. ergens mee naar toe genomen? Heb vanaf 4 uur een feestje met aansluitend eten. Maar om half 7 zet ik altijd menopurspuit. Het is dichtbij, dus ik kan ook ff heen en weer fietsen. Maar zit niet op vragende blikken te wachten... dus misschien toch meenemen en daar op toilet prikken?
Hmm, Pien das lastig. Ben je laat thuis? Anders zet je m toch als je terug komt? Op de wc op een feestje lijkt me ook zo'n gedoe. De eerste ronde dat ik gonalf gebruikte begon ik in mn vakantie en zat mn priktijd om 13.00 smiddags, maar de week daarna moest ik werken en meenemen leek me te onhandig dus heb ik die maandag pas om 19.00 gespoten en vanaf toen die tijd aan gehouden. Ik weet niet echt of dat het veel kwaad kan. Er wordt aangeraden het iedere dag om dezelfde tijd te doen inderdaad. Maar las ik pas ook niet iemand die twee keer vergeten was? Weet hetb niet meer zeker, heeft dat gevolgen gehad? Succes iig, meis.
hmm....moeilijk ik zet hem stipt altijd om 7 uur. Als ik dan aan het werk ben neem ik m ook mee naar het toilet. En heb ook al een keer etentje gehad en een feestje en gewoon op t toilet gedaan. Was niet echt onhandig goed te doen. Ik ben echt van de tij d wat dat aan gaat...ik wil er geen kwartier tussen hebben zitten (contolfreak) haha. Als je het aan mij zou vragen zou ik hem dus gewoon meenemen. Hier nog 2 dagen tot de ei meeting! fijn weekend!
Nou ben ff terug van feestje . Zal zo spuit zetten. Ga ik zo weer terug. Zie wel of ze me gemist hebben .
Goedemorgen voor de tweede keer. Ik had al een heel verhaal getypt, maar toen klikte ik even verkeerd en weg was alles.... Hier alles weer rustig, de menstruatie is weer verdwenen en ik kan weer lachen Ik heb vanmorgen de eerste Clomid weer ingenomen, vond het toch wel een beetje dubbel gevoel. Niet te hopen dat ik weer zo vreselijk ga vloeien ,maar ja je gaat toch door he? Pien je bent toch even naar huis gekomen voor het spuiten. Was het feestje in de buurt? Vast wel anders was het niet te doen. Zuuske waarom moet je zo lachen om mijn nickname? Ik vond het leuk om een naam te bedenken die iets met zwangerschap te name had en dacht aan beschuit met muisjes haha...ach je moet iets verzinnen he? Adriana wat fijn dat de iui weer gelukt is, nu maar weer die rottige wachttijd in ... Julie nog leuke plannen voor vandaag? Wij niet echt , heerlijk luie zondag. Beetje filmpje kijken of zo. Lekker even ontspannen.
Goedemorgen allemaal @beschuitje goed dat je weer bent begonnen met de clomid. Idd een dubbel gevoel....hopelijk gaat het deze keer helemaal volgens planning zonder die ernstige bloedingen @zuuske wanneer kan je testen? nog maar een paar daagjes toch? sorry als je het al eerder hebt gezegt ik kan het allemaal niet meer bijhouden hier met mn full-time baan haha Wij gaan vandaag een nachtje weg in een hotel in roermond en daar even lekker winkelen hihih en morgen dan eindelijk de ei-meeting! de rest ook heel veel succes met spuiten en wachten! fijne dag nog allemaal
Goedemorgen!! Het lijkt er op dat ik me weer een beetje goed begin te voelen . Feestje (oma was jarig) was gisteravond gezellig, ben samen met manlief lang blijven hangen met de vrijgezelle/kinderloze neef en nichten. Dat deed me wel goed. Toen ik terugkwam van de spuit (20 minuten weggeweest) gingen vrij vlot de mensen met kleine kinderen weer naar huis. Het leek echt wel een creche zoveel achterkleinkinderen mijn opa en oma inmiddels hebben... Op zich best leuk natuurlijk, maar ik kan me er wel een beetje sneu doorvoelen. Mijn oma weet wel dat wij ook graag willen en soms vraagt ze er even naar. Da's wel lief. In hoeverre de rest van de familie het weet, weet ik eigenlijk niet, want ik heb het er zelf niet met ze over, maar wie weet wat oma allemaal verteld he... Eind van de middag krijg ik vriendinnen op bezoek en gaan daarna in de stad een hapje eten. Maar heb ik dus weer zelfde issue met die stomme spuit. Denk dat ik 'm van te voren klaar maak en hopelijk gaan we niet te vroeg weg, kan ik 'm mooi thuis nog even zetten. Niet alle vriendinnen weten nog van ons traject. En ik moet zeggen dat ik het ook wel prima vind zo. Maar misschien dat ik het ze ook nog wel vertel, je weet het soms maar nooit met jezelf . Beschuitje: probeer er maar niet aan te denken, maar denk maar zo: die clomid gaat er voor zorgen dat ik deze ronde zwanger raak . Geniet van je lazy sunday . Ik moet vanmiddag weer aan de bak met klusjes in het huis, maar eerst nog ff bakje koffie halen bij m'n ouders. Miracle: veel plezier in Roermond! Shopse . Lovely: he meid al ff niets van je gehoord... Alles wel? Of beginnen de kwaaltjes op te spelen? Hopelijk gaat het goed meis!
Miracle, ik kan in principe woensdag testen maar laat dinsdga bloedprikken in het zkh, dus weet ik het die dag al. Weet het eigenlijk nu al, want pre-menstruatie seinen zijn alweer in volle gang. Beschuitje, vindt je nick gewoonweg zo cute! En ikke ook altijd vanaales typen en dan...huh?...weg Daarom doe ik nu vaak via een worddocje en dan copy/paste. Pien, fijn dat het zo vlotjes is verlopen met je spuit probleem. Irritant he? die rot-spuiten. Ach, als het middel maar het doel heiligd Oeh, had vanmiddag op een familiefeest weer de ergerlijke vraag van een goedbedoelende oom; Jullie nog geen kids? Al plannen? Ik; Kan je dat plannen dan? Gelukkig heeft mn lieve zusje me gered voordat ik mega gefrustreerd raakte. Moet zeggen dat er inmiddels best wat lieve mensen om ons heen zijn die van onze mmm weten, maar ik ga dat niet bij iedereen aan zijn neus hangen. Mijn virendinnen zijn op de hoogte, mn zus (al heeeeel lang, mijn steun en toeverlaat), mijn ouders, zijn moeder en broer, de meeste van mijn collega's en leidinggevende want daar kon ik op een gegeven moment niet meer onderuit en zijn beste vriend. Het helpt me wel dat ik niet zo geheimzinnig hoef te doen en dat we niet iedere keer alleen staan in onze zorgen en verdriet, maar ik vind het ow-zo-jammer dat ik niet meer met een blijde verrassing zal kunnen komen na een tijdje er stiekum met zijn twee genoten te kunnen hebben. Alhoewel.... als ik nu een keer een colaatje pak op een feestje ben ik ook al bang voor opmerkingen dus drink dan nog liever 1 glaasje wijn waar ik dan de hele avond over doe hihi. Beter dus dat er mensen zijn die mij kunnen dekken....
@zuuske hopelijk zijn de verschijnselen gewoon van een zwangerschap. Ik duim voor je meid. Nog ff een paar dagen volhouden. @miracle heel veel succes met de fm. Hopelijk mooie eitjes te zien. Hoe was het in Roermond? @beschuitje gelukkig is de hevige ongie weg en kun je weer beginnen aan een nieuwe ronde. Succes! @pien gelukkig heb je het gezellig gehad. Afleiding is erg nodig in deze periode. En gelukkig heb je genoeg steun. Hoe heb je het vandaag opgelost met t spuitje? Hier een gezellig weekend gehad. Gisteren een bruiloft gehad en vandaag naar de film geweest. De Utrogestan bolletjes gewoon op t toilet kunnen inbrengen gelukkig. Komende week een drukke week op t werk en vaak later thuis, dus hopelijk vliegt deze week om. Fijne avond nog en slaap lekker alvast!
Zuuske: ja fijn he dat soort vragen... maar vind dat je een goed antwoord paraat had . En wat betreft geheim houden: op zich kan dat wel een tijdje denk ik hoor. Ik heb voor nu besloten dat de mensen die weten dat we in de mmm zitten, niet allemaal hoeven te weten wanneer ik precies wat heb, en misschien sla je wel eens een rondje over met behandeling. Dus een 2-4 weken geheim houden zou op zich wel moeten lukken denk ik. Maar ik zie dat dan wel weer hoor, geen idee hoe lang ik dat vol zou houden . Mysterious: klinkt als een leuk weekend. Succes met de laatste week! En ja gelukkig spuitje is gisteravond ook weer goed gegaan. Had 'm van te voren klaar gemaakt, dus ff snel naar boven, hoefde niemand het te zien. Lovely, waar ben je meid? Begin zowaar wat ongerust te worden... je was er alle dagen.... gaat het wel goed?
@ pien goed dat je je weer wat beter gaat voelen! het is allemaal niet niks de hormonen gieren door je lijf...je kan je soms gewoon zo gefrustreerd voelen. En het is ook zo moeilijk om er is een keer NIET aan te denken...we moeten toch elke dag weer spuiten he...en dan nog al die leuke vragen van andere MET kinderen zo irritant! Ik vraag zoiezo nooit aan iemand of ze al aan kinderen gaan beginnen, dat gaat mij toch niks aan? Maarja misschien omdat we zelf weten dat het niet te plannen is inderdaad. Hopelijk komen we deze of volgende ronde allemaal met het geweldige nieuws dat het eindelijk gelukt is dat zou toch geweldig zijn! En zuuske je hebt je er goed uitgepraat...ik sta dan meestal zo met mn bek vol tanden dat ik even niet weet wat ik moet zeggen en zeg dan meestal maar, nee hoor voorlopig nog niet! Maar ze moesten allemaal is weten... Niet dat ik er zo geheimzinnig over doe want veel mensen weten hoe en waar we mee bezig zijn, maar heb gewoon geen zin om het iedereen te vertellen die ik misschien 2 keer per jaar zie @mysterious lukt het een beetje met die utro dingen? Moet er binnenkort ook aan beginnen als alles goed gaat. Verder iedereen wel een goed weekend gehad zo te horen? hihi Wij komen net terug uit roermond en flink wat geld uitgegeven dat was wel ffies lekker dus was ook een geslaagd weekend hier. Strakjes half 4 de ei-meeting. En inderdaad waar is lovely gebleven? Volgens mij is ze ons zat hihihih
@miracle, succes vanmiddag, mijn duimpjes draaien. hoeveelste cylcusdag zit je nu? @lovely, joeehooee were are youu ? hoop dat alles goed is meis! @pien, vervelend he, al die vragende mensen... ze bedoelen het vaak niet verkeerd maar het is o zo frustrerend! op het werk weet niet iedere collega van onze mmm af, maar moet soms wel eerder weg of later beginnen door bv een FM. daardoor krijg je al snel vragen en vragende blikken... want wat zou er nou met miss miranda aan de hand zijn! hier heb ik het ook met mijn teamleidster over gehad. als collega's aan mij gaan vragen wat er is dan zeg ik standaard: jij hoeft je geen zorgen te maken, en als ik er over wil praten dan laat ik het je weten. moeilijk soms... @all morgen mijn 1e fm ... 3 uur. ik ben benieuwd!
Ik zit vandaag op dag 16. En ben net terug van het zh ik had meerdere eitjes, maar 2 die goed waren 1 van bijna 13mm en 1 van 14mm. Woensdag weer terug voor nog een meeting en dan vrijdag inseminatie als alles meewerkt natuurlijk Kunnen ze dan alletwee verder groeien of is het er meestal 1?
@miracle Lukt aardig met de Utrogestan bolletjes. Ik moet er 3 maal daags 2 inbrengen. Dit doe ik om 7.00 uur, 15.00 uur en 23.00 uur. Die van 15.00 uur is vaak wanneer ik op t werk ben, maar dan ga ik gewoon 5 min naar t toilet. Het is goed te doen. Je brengt de bolletjes net als een tampon naar binnen. Ik breng ze 1 voor 1 naar binnen. Het vervelende is dat ze klein zijn en dus weinig houvast hebben. Opletten dus dat je ze niet laat vallen Van bijwerkingen heb ik gelukkig nog weinig gemerkt. Hoe vaak en hoeveel moet jij er inbrengen? Goed om te horen dat er twee mooie eitjes aan het groeien zijn. @miss miranda veel succes met de fm morgen. Hopelijk een paar mooie eitjes aan 't groeien. @all hoe is het met de rest? En idd met Lovely? Hier alles rustig. Fijne avond!
@mysterious utro 2x daags 2 tabletten. Mooi dat je er geen bijwerkingen van hebt! Ben alleen benieuwd of die 2 eitjes nog gaan doorgroeien kan er niet veel over vinden voor de rest. Fijne avond allemaal
Miracle: da's een mooi begin. Het kan goed dat ze beide doorgroeien, maar soms stopt er ook wel eens eentje. Ik had er de eerste keer bij de eerste FM 3 van rond de 14 mm, maar bij de volgende FM waren er nog maar 2 voldoende doorgegroeid. Gewoon nog ff afwachten dus. As usual . Heb gisteren nog een priveberichtje naar Lovely gestuurd, want die krijg je volgens mij ook in je e-mail te zien... Vind het wel wat vreemd moet ik zeggen, en geloof toch niet dat ze ons zomaar ineens zat is . O ja, zat net wel enorm te knoeien met de spuit, d'r is wel wat vloeistof verloren gegaan. Ik probeerde zo ff een klein druppeltje er uit te laten komen, maar dat ging wat abrupt, dus 't waren meerdere druppels die de kamer invlogen . Maar al met al zat er nog wel 10 mm in. Dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn. En als we deze ronde een dag later IUI kunnen krijgen, zou me dat helemaal niet verkeerd uitkomen eigenlijk .
Het kan zijn dat ze beide doorgroeien maar het hoeft niet zo te zijn. Maar 1tje zal in iig flink worden en die heb je uiteindlijk nodig Morgen bloedprikken, maar de kramp is al aanwezig, dus ws helaas..