Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja ik hoop het ook. 't is zo plotseling dat ze niets meer laat horen... ik hoop ook maar dat alles in orde is...

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik heb even gecheckt...

lovely was voor het laatst op ZP op 19 september om 20.04 uur...

hmm als er maar niks is!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Had ik ook gezien ja... tis dus ook niet zo dat ze gezellig in een zwangerschapstopic zit te kletsen...

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst zeg vandaag . Ik kom net uit mijn werk, jeetje wat een bar weer. Is het bij jullie ook zo vreselijk aan het waaien en regenen?
    Vies hoor, de herfst is nu echt begonnen. Ach heeft ook wel weer wat. Lekker kaarsjes aan.
    Vreemd he dat Lovely er niet is, maarre ging ze niet even op vakantie of zo? Aan de andere kant het is vijf dagen geleden. Zo lang is dat ook weer niet he?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja lekker stormachtig he, heeft wel wat hoor :)
    Je hebt wel gelijk beschuitje hoor, maar Lovely was er elke dag, en ik heb niet opgevangen dat ze op vakantie ging... vandaar dat ik het wat vreemd vind... Maar goed, wie weet duikt ze straks ineens weer op. Ondertussen kletsen wij gezellig verder :).

6. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    zuuske veel succes morgen hopelijk komt er nog een positieve draai aan het verhaal! duim duim :)

toch wel een beetje verontrustend he van lovely zo is ze er iedere dag en zo 5 dagen niet. hopelijk gaat alles goed en had ze gewoon ff geen tijd?

weltruste allemaal

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: succes morgen, ik hoop dat je gevoel het mis heeft. Ik duim nog ff voor je!!

8. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Een fijne dag!
    @zuuske hopelijk toch nog goed nieuws voor je.

9. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ah dank lieve dames. Heb vanochtend bloed geprikt en moet straks even bellen voor de uitslag. Nog geen mestruatie, wel alle voorverschijnselen (die ik inmiddels natuurlijk tot in de puntjes herken). Als het goed is ben ik vanavond of morgen ochtend ongesteld, tenminste als mijn cyclus nog even regelmatig is met hormonenzooi als zonder..

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    En inderdaad...hoop toch snel een berichtje van Lovely te spotten. Ik wordt er nerveus van.

11. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Helaas is voordat ik voor de uitslag kan bellen mijn menstruatie alweer door gebroken en ben ik ook gebroken. Ben er zó klaar mee!

12. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Zuuske balen man snap helemaal hoe je je voelt. Ook al voel je de menstruatie aankomen blijf je toch hoop houden op een positief resultaat. Is toch elke keer weer een klap in je gezicht! Misschien een rust maand nemen? Even je gedachten op een rij zetten om.met goede moed verder te kunnen gaan.

Zelf donderdag iui gehad zondag wat roze afscheiding met af eigen. Gelijk aan het piekeren. Zou dit komen door een in nesteling? Of maak ik me zelf gek? Nog ander halve week wachten....

13. liefde overwint

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Af eigen = af eigen. Fijn joh auto correctie op je gsm!

14. liefde overwint

18 mei 2012
    200
    0
    16
    En gewoon nog een keer af vegen!

15. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Haha, vegen!!
    Dankje voor het meeleven, liefde. Vind mezelf ook zo zielig omdat ik nu alleen thuis zit en zo nog moet gaan werken, bleeehhh.
    Ja, het is niet echt een klap maar weer een enorme teleurstelling. En nee, rustmaand is voor mij geen optie, het verdriet en de zorgen blijven toch wel. Maar ben 35 en wil zsm door ivm de tijd. Ik ben er inmiddels zelf van overtuigd dat iui niet de manier is voor ons, maar moeten protocol-matig nog zeker 1x iui in gestimuleerde cyclus, dus dan maar meteen zodat we dan hopelijk/waarschijnlijk verder kunnen met ivf o.i.
    Maar either way is het nog steeds zo hard.

16. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zuuske, veel sterkte!! Begrijp het. Heb hetzelfde gevoel dat IUI bij ons niet gaat werken, maar dat we het volgens protocol moeten afmaken.
    Ik had vandaag IUI. En toen ik vroeg of we dan niet evt met hormonen moesten beginnen (is bij mij nog in niet gestimuleerde cyclus) zei de gyn dat ik dat zelf moest kiezen. Toch raar? Dan maakt het geen verschil zeker met of zonder.
    En dan op mijn werk nog allemaal ellende. Kortom ik zie het ook even allemaal niet meer zitten.

Veel sterkte,moed of succes aan iedereen

17. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Zuuske sterkte meid:( Eerlijk is het zeker niet nee. Kutgevoel he dat je weet dat IUI niet werkt en je moet nog. Heel veel sterkte vandaag met die rotongi.

Ik vind het ook raar dat Lovely niet online is. Neem aan dat ze niet zomaar op vakantie is.

hiero,ik heb in deze IUI ook geen vertrouwen. En ik moet er nog 3 voordat ik aan IVF kan beginnen. Ben over 2 weken 36 en de tijd dringt. Baal zo enorm! Ik ben trouwens wel begonnen met utrogestanbollen omdat ik zo een korte LF heb. Als de komende IUI weer mislukt vraag ik mn dokter of ik ze van haar krijg ipv te kopen online.

miracle,fijn dat er 2 mooie eitjes zaten~!

Pien,erg he als mensen van die vervelende vragen stellen. Soms wil je ze wel de nek omdraaien!

missMiranda,had je mooie eitjes?

Sorry als ik mensen vergeet,heb een tijdje slecht internet gehad! Dus ik loop achter hiero

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zuuske wat rot voor je meid ! Ik kan me goed voorstellen dat je echt even gebroken bent. Hoop dat je wel de kracht kunt vinden om jezelf weer bij elkaar te rapen en weer door te gaan.....Sterkte !

Liefdeoverwint, ik snap je frustratie over die telefoon woorden hahaah ik heb het ook steeds...ben gelukkig niet de enige lol

Adriana vervelend he als je leeftijd ook zo mee gaat spelen. Je voelt ook nog eens die druk op je nek liggen. Ik herken het wel wat, al ben ik nog geen 36 maar 34...

Lieve meiden even voor ons allemaal incl mezelf ;) een dikke dikke oppepper en een hele dikke dikke knuffel:D:D:D:D:D !! Eens komt het kindje waar wij zo lang naar verlangen vast, maar je wilt gewoon weten wanneer dan is het wachten minder erg....:p

19. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    zuuske wat is het toch allemaal oneerlijk. Het is om gek van te worden!!! echt enorm balen weer pfff! dus nu jezelf weer mentaal voor bereiden op de volgende poging...moet je nog zoiezo 1 keer iui ondergaan? dan moet je het maar zien als elke kans is er 1 je weet maar nooit wanneer het wonder gebeurd en het toch raak is! we blijven maar weer hopen!

hier morgen weer een ei-meeting. misschien zijn de 2 goede die er zaten allebei goed gegroeid of misschien toch 1-tje? we horen het morgen wel weer :)

ben nu 'lekker' aan het koken...kip madras ;)
    fijne avond nog allemaal

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oeeee kip madras lekker ! Eet ze !

Deel Deze Pagina