@zuuske wat is dat balen meid Het is zo oneerlijk. Sterkte en hopelijk mag je gauw door met IVF of iets anders. Dikke knuffel! @liefde overwint ik ken het dat onzeker zijn Heb na m'n IUI ook 2 dagen licht bloedverlies gehad, maar dat komt waarschijnlijk van de IUI zelf. Innesteling kan volgens mij niet zo snel zijn. Ik dacht ongeveer een week na IUI. Ik wacht met je mee meid. Wat is t spannend! @hf5 het zit je allemaal niet mee he meid. Sterkte meid! Een dikke knuffel. Succes in de wachtweken. @Adriana hopelijk heb je geen volgende ronde nodig en is het deze ronde gewoon raak. @miracle heel veel succes morgen bij de meting. @all ik gun het ons allemaal zo om mama te mogen worden. Ik heb er vertrouwen in dat we allemaal een keer beloond zullen worden voor het lange wachten.
Zuuske: he getverderrie . Weer balen! Ik snap dat je vertrouwen in IUI er niet beter op wordt... Toch hoop ik voor je dat je straks de moed weer vind om door te gaan. Maar voor nu mag je gewoon ff flink balen! HF5: is er bij jullie een oorzaak gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap? Zo niet, zou ik toch zeker kiezen voor gestimuleerde cycli. Uit onderzoek is bewezen dat de kansen dan stijgen bij onverklaarde onvruchtbaarheid. Misschien niet super veel, maar alle beetjes helpen bij ons denk ik dan maar Beschuitje: bedankt voor de peptalk ! Ik weet niet wat ik heb, maar ik zit steeds zo te klooien bij het prepareren van die stomme menopur spuiten. Heb nog wel zo mijn best gedaan vandaag, maar als ik die luchtbellen uit de spuit wil hebben, schieten er steeds allemaal druppels uit... Heb ook het idee dat eitjes minder hard groeien dan vorige ronde, met al dat geklooi schiet het vast ook niet op . Morgen FM dus dan zullen we het weten. Ben wel benieuwd. Heb weer een andere arts als vorige ronde. Die van de vorige ronde vond ik erg prettig en schatte de situatie goed in door mij gelijk de volgende dag terug te laten komen. Hopelijk is die van morgen ook doortastend genoeg. Toch wel weer spannend dus. Heb nog 4 menopur spuiten. Gezien vorige ronde moet dat genoeg zijn, maar als het nu langer duurt, moet ik dat morgen wel ff aankaarten, anders heb ik misschien nog te weinig.
dames, even snel... kom net van mijn avonddienst thuis en heb niet bijgelezen... vandaag de eerste FM op CD10... nog geen dominante groeiende follikels te zien. maar helaas werd ik geholpen door de mevrouw die amper wat zegt. zij zegt bij wijze van spreken alleen wat als het eitje al 15 mm is ofzo. als dat nog niet zo is dan zegt ze standaard: allemaal nog te klein. dus eigenlijk weet ik nog niet zoveel. maar het is nog vroeg in de cyclus en ik ga vrolijk door met spuiten... de aanhouder wint
@pien dat geklooi met het prepareren van het Menopur spuitje had ik de laatste cyclus ook. Lucht die ik er niet uit kreeg en per ongeluk iets te veel druppels weggespoten. Blauwe plekjes en pijnlijke plekken. De eerste cyclus ging alles prima en ook veel sneller een groot eitje dan de tweede keer. Eigenlijk nergens last van. Zo zie je maar je lichaam kan altijd anders reageren. Succes met de meting! @miss Miranda cd 10 is idd nog best vroeg. Hopelijk heb je vrijdag een paar mooie grote eitjes.
missMiranda,ik had op cd 10 een eitje van 1,6 op een cyclus van 25 dagen dus je hebt nog veel tijd En verder zou ik die muts gewoon vragen stellen. Mag je trouwens niet meekijken bij het meten van de eitjes? hier nl wel dus ik zie toch wel op het scherm hoe groot ze zijn. Pien wat is menopur als ik vragen mag? Ik heb trouwens ook licht bloedverlies gehad 3 dagen. volgens mij komt het gewoon omdat het niet zo lekker is om een slangetje in je baarmoeder te krijgen.
Ja weet dat het kan voorkomen maar Ben dan zo... dat was de eerste 3 x niet zal het nu dan toch gelukt zijn? Maar ja heb nu al weer pijnlijke borsten die ik altijd een week voor de ongi heb. We wachten verder af. Ben trouwens wel blij dat gobal-f in voor gevulde pennen binnen komt. Kan weinig mee mus gaan.
ja ik kan ook meekijken op dat scherm, maar zij had het scherm zo gedraaid dat ik het niet zo goed kon zien... en ze was zo snel... en ze is natuurlijk wel goed in der vak... maar helaas niet zo'n prater... ik wacht vrijdag af
Mysteriousgirl: ah dan ligt het niet helemaal aan mij gelukkig . Tis toch een gedoe he dat geknoei met die spuiten. Adriana: menopur is het medicijn dat de eitjes moet laten groeien. Je moet zelf d.m.v. een ampul met vloeistof en een ampul met medicijnen een mengsel maken voor in de injectiespuit. Dat is wel wat bewerkelijk... Gonal-f is volgens mij zelfde soort medicijn, maar dan met voorgevulde pen. Kreeg ik die maar... Liefde: tsja je weet het nooit he, iedere cyclus is weer net iets anders. Maar ik hoop voor je dat het op een of andere manier een goed teken is geweest en dat je volgende week positief test . Miranda: ach ja, dat soort types werken er wel meer in het ziekenhuis he. Hopelijk vrijdag grotere eitjes! All: heb vanmiddag vrij genomen. Het was toch zo rustig op het werk . Vanochtend FM 1 gehad op dag 10. Ik dacht dat het allemaal rustig aan ging dit keer. Was ook zo: er was maar 1 ei (vorige keer in eerste instantie 3). Dus dat verklaard waarom ik nog niet zoveel voelde. Maar daarentegen is dit ei al groot genoeg (18 mm) om vanavond de pregnyl te zetten! Dus vrijdag al IUI op dag 12. Dat had ik niet verwacht... Maar wel fijn, want zaterdag kwam ons niet zo goed uit . 't moest allemaal weer vlug vlug, maar kon nog net vragen of mijn LF niet te kort was. Volgens haar niet. Dus ja, geen utrobolletjes o.i.d. meegekregen. Als ik dan weer na 9 dagen ongi ben, ga ik wel rap door die 6 pogingen heen met die korte cycli . Ga vrijdag trouwens ook voor 't eerst naar de acupuncturiste. Heb goede verhalen van vriendin gehoord over acupunctuur (voor heel iets anders overigen) en ik heb er wel meer over gelezen. Dus ik ga dat maar gewoon eens proberen . Iemand ervaringen mee toevallig? Ben er zelf redelijk nuchter onder, maar doe het in het kader van 'baadt het niet, schaadt het niet'.
nog niet alles bijgelezen, maar vandaag ei-meting gehad...1 van 13 mm, 1 van 14 mm, en 1 van 19 zouden deze nog verder groeien als ik vanavond 10 uur ovitrelle spuit en vrijdag iui heb? ze zei dat dit door het oog van de naald was om het door te laten gaan met dit aantal dus ben benieuwd!
haai girls, hier een drukke dag gehad. Morgen laatste dag Clomid voor deze maand HOERA ! Zag net dat die vrouw van vorig seizoen van boer zoekt vrouw zwanger is. Weet haar naam niet, maar merkte bij mezelf toch een steekje jaloezie..pffff ik wil niet zo'n zuurpruimpje worden hoor.
Gezellig Miracla, dan lopen we gelijk op, ik heb ook vrijdag IUI . Maar ik heb 1 groot ei van 18 mm. Bij mijn vorige poging had ik bij eerste meting 3 eitjes: 3 van ca. 14-15 mm. Daarvan zijn 2 gegroeid tot 18-19 en toen de pregnyl. Die andere is dus niet meer meegegroeid en deed niet meer mee. Maar jij hebt in elk geval 1 die mooi groot genoeg is. Die andere 2 kun je als eventuele bonus-eitjes zien, denk dat de kans klein is dat alle 3 daadwerkelijk gaan springen, de kans nog kleiner dat ze alle 3 bevrucht raken . Maar hoop natuurlijk voor je dat er minimaal 1 bevrucht raakt . Beschuitje: wanneer moet jij pregnyl dan? Ook bijna? Je hebt nog geen FM gehad dacht ik toch?
Pien dankje voor je reactie! Gezellig kunnen we samen op het wachtbankje en aftellen vanaf vrijdag haha
Pien ik moet maandag voor de eerste FM en vorige keer kon ik vier dagen later meteen voor de iui. Als het nu weer zo gaat heb ik maandag fm en dan eind van de week pregnyl en iui....
@miracle dat is mooi 3 eitjes. Ze kunnen volgens mij allemaal nog groeien. Gem. groeien eitjes 2 mm per dag en vanaf 15 mm kunnen ze mee springen. Hopelijk is 1 daarvan raak. Heel veel succes vrijdag met de IUI. @pien wat gaat dat snel meid! Goed om te horen dat je een mooi groot eitje hebt. Ook jij veel succes met de IUI vrijdag. Deze ronde hopelijk raak! Lekker ff een dag vrij. @beschuije succes met t wachten op de IUI. Hopelijk mooie eitjes aan t groeien.
Miracle,mooie uitslag! En heel veel succes vrijdag! Pien,fijn dat je een mooi eitje hebrt en jij ook succes vrijdag! Wel erg die menopur,ik ga er vanuit dat het dezelfde glazen ampullen zijn als pregnyl? Daar zit ik nl ook mee te sodemieteren,gelukkig is het maar een keertje. stom dat je dat andere niet krijgt! Beschuitje,succes met broeden nog missMiranda,succes morgen! Ben benieuwd. hiero: ik voel helemaal NIETS van een innesteling En ik zie er zooo tegenop om 3 dagen voor mijn verjaardag ongi te zijn. Hopelijk is het allemaal snel voorbij
@pien en miracle... waauw meiden wat goed zeg! ben blij voor jullie! ik ga hier als een wilde zitten duimen... @beschuitje, maandag je eerste fm... ik hoop voor je dat het allemaal net zo mooi gaat als de vorige keer! @adriana,.. wat spannend allemaal! ik snap dat je tegen ongi worden op ziet... maar dat je geen innesteling voelt betekent neit dat het neit zo is! sommige vrouwen merken er wel wat van, andere niet... kop op meissie @all, morgen de 2e fm op cd13... ik hoop dat er wat te zien in!