Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Adriana: slopend he die laatste dagen... ik denk het dan ook altijd al te weten dat het niet goed zit... maar weet aan de andere kant ook dat het niets hoeft te betekenen. Dus hoop hou je toch ;). Ik hoop en duim nog keihard voor je door :)!
    Miranda: succes morgen, hopelijk wat meer groei te zien en gauw de IUI er achter aan :)!
    Mysterious: hoe voel jij je? Je LF zal vast en zeker langer zijn met de utrobolletjes. Lijkt me ergens ook wel lastig, want je moet dan waarschijnlijk echt die 14 dagen uitzitten in onzekerheid. Ik hoop zo dat die bolletjes goed voor je uitpakken :)!
    All: morgen IUI om 11:15. Toch weer spannend, maar al wel stuk minder spannend dan vorige keer. En 's middags acupunctuur. Ben ik ook erg benieuwd naar...

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien hier alles rustig. De vorige keer was ik nu al ongie.
    Nu nog geen ongie te bekennen, maar dat komt volgens mij door de Utrogestan bollen.
    Dat maakt t ook weer extra spannend!
    Nog een week en dan weet ik 't.

Hoe is het met jou Pien?

@all en hoe gaat het met de rest?

3. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    heel veel succes ook vandaag pien!!! ik heb om 9:45 de iui.
    daarna kunnen we samen gezellig aftellen ;) voor mij de eerste keer dus ben wel een beetje zenuwachtig! laat je weten hoe het is gegaan?

de rest ook heel veel succes met fm meting's spuiten en wachten!!

4. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Succes pien & miracle met de IUI.
    Dat het een succesvolle mag zijn :)

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: en is het goed gegaan? Vond je het spannend? Nu is het aftellen begonnen! Ik duim voor je!

Manlief is net vertrokken om zaadjes in te leveren. Over een uur gaan we samen terug.

Maar ik heb heeeel sterk het vermoeden dat mijn ei al gesprongen is :(. Gisteravond had ik steekjes rechts onderin m'n buik. Ik heb deze ronde mijn temperatuur bijgehouden en vanochtend was deze gestegen... dat zou betekenen dat ik gisteren m'n ei heb gehad.
    Ben enorme controlfreak, maar wil gewoon ook weten dat de timing juist is. Heb net met de poli gebeld. Misschien dat er voor de IUI nog ff tijd is van de fertiliteitsarts om snel een echo te doen. Just in case... misschien dat het handig is om bij een volgende keer wat minder tijd tussen de pregnyl en de IUI te hebben...
    Had ik niet getempt, had ik het niet geweten natuurlijk... da's wel irritant, maar aan de andere kant wil ik wel graag dat m'n kansen goed benut worden, dus een optimale timing. Ik hoop dat ze tijd heeft en ik hoop natuurlijk dat eitje er nog zit en vlug na de IUI gaat springen ;)

6. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien we gaan er gewoon vanuit dat de timing perfect is.
    Probeer je niet al te druk te maken meid, ook al weet ik dat dit moeilijk is.
    Een eitje is na springen gemiddeld 12 uur te bevruchten.
    Het komt vast goed.
    Heel veel succes!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Mysterious :), ben ook zo'n controlfreak he. Waarom kan ik die mensen van het ziekenhuis nou niet gewoon domweg vertrouwen??
    Doe m'n best. Als ik geen echo kan krijgen, jammer dan. Dan toch maar goede hoop houden dat het toch goed zat ;).

8. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

pien,doen ze niet altijd eerst een echo voor de IUI om te kijken? hier wel. Ik wist trouwens niet dat het erg was als het eitje al gesprongen was voor de IUI. Maar ik snap je wel hoor,ik ben ook zo een controlefreak en zou het ook zeker willen weten! Heel veel succes!

miracle,succes vandaag!!
    miranda,jij ook succes en hopelijk zijn er mooie eitjes te zien!

Dank jullie wel allemaal trouwens voor de lieve hoopvolle woorden.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Nee dat doen ze dus niet... Het zou niet erg zijn als een paar uurtjes van te voren het eitje al was gesprongen, maar meer dan 12 uur eerder da's niet echt goed zeg maar...

Jullie ook bedankt :). Toch fijn om het er even over te kunnen hebben met meiden in dezelfde situatie :).

10. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Bij ons doen ze dat voor de IUI ook niet helaas.

@Pien hoe laat heb heb je de IUI?
    Veel succes!

@Adriana en hoe gaat het met jou?

11. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    nou het zit erin hoor! het viel echt reuze mee het voelde net als een soort uitstrijkje ofzo! ik moest als ik thuis kwam 2 bolletjes utro nemen en half uurtje gaan liggen dus dat heb ik net gedaan :) nu maar hopen op een positieve uitslag. bij ons deden ze ook geen echo van tevoren dus weet nu niet of de eitjes van 13 en 14 mm ook nog zijn gegroeid in de afgelopen 2 dagen maarja er was er zoiezo toen al 1 van 19 mm dus hoop dat het helemaal goed komt.
    en hoe is het bij jou gegaan pien??
    @mysterious voor jou wordt het nu steeds spannender! je bent al over de helft het gaat nu echt opschieten! heb je nog een beetje afleiding deze week?

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @miracle goed om te lezen dat alles goed is gegaan.
    Nu lekker rustig aan doen.

Hier zo onzeker :( voel allerlei krampjes
    Hopen dat 't goed gaat.
    Vanavond een bruiloft en het weekend bij m'n ouders.
    Voor nu genoeg afleiding.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: fijn dat het je meegevallen is :). Dus jij moest thuis nog een half uurtje liggen? Goh ook nog nooit van gehoord. Ieder ziekenhuis z'n eigen protocol dan he. Ik heb ook geen echo gekregen, wel om gevraagd. Maar dat doen ze dus gewoon niet. Het heeft volgens hun geen zin... Tsja, dan maar weer vertrouwen hebben he. Maar ga nooit weer temp bijhouden. Wordt ik alleen maar ongelukkig van... Bij mij ging het verder ook goed hoor. Het zit er weer in. Gezellig aanschuiven op het wachtbankje!

Mysterious: misschien juist goede krampjes? Je weet het niet he. Hou vol meid, nog een paar dagen. Gelukkig veel afleiding. Ik duim voor je!! Het wordt tijd voor weer wat roze :).

14. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    *breekt even in*

Pien, ik heb vorige maand ook mijn eerste IUI gehad en mijn temperatuur was de dag na de pregnylspuit ook gestegen. Ik heb de pregnyl donderdag om 19.00uur laten zetten en had zaterdag pas na de middag de IUI en dan dus op vrijdag al een gestegen temperatuur. Die temperatuur kan ook gestegen zijn door de pregnyl, dus maak je daar inderdaad niet druk om. Kijk maar naar mijn banner:D Overigens kun je ook beter niet temperaturen als je hormonen krijgt omdat dat niet betrouwbaar is. Maar ik kon het dus ook niet laten:)

*breekt uit*

15. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien het kan op dit moment nog twee kanten uit.
    Moeilijk is t zeker om dan nog positief te blijven.
    Geen rood is hoop zullen we maar denken ;)

@ukkie gefeliciteerd meid! Wanneer wist je dat je zwanger was?
    Door symptomen of door een test?
    Geniet ervan meid.
    Hopelijk mogen wij ons binnenkort bij jou aansluiten ;)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankjewel voor je berichtje Ukkie :)! Da's een geruststelling. Ik zal het niet meer doen ;). Brengt alleen maar onrustige gedachtes naar boven. Fijn dat het bij jou gelukt is! Gefeliciteerd!

Ben net naar de acupuncturiste geweest. Op zich wel interessant. Een aantal van mijn organen stonden nogal strak ofzo, lichaam was erg gespannen, en daardoor konden de energiebanen niet goed doorstromen. Aha. Dus... Hier en daar wat speltjes gekregen. Maar eigenlijk was het beter om het voor de inseminatie te doen. Maar goed, da's dan voor een eventuele volgende ronde. Het was niet vervelend, en het kan vast geen kwaad. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat ik geen volgende ronde nodig heb :).

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden ik duim voor jullie dat de iui gelukt is dit keer!!!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Beschuitje :)! Ik duim voor jou dat je maandag een mooi of mooie eitjes hebt!

Goed weekend allemaal!!

19. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    jaa beschuitje voor jou ook spannend maandag! hopelijk iets moois te zien :D

pien hoe voel jij je? ik heb echt een raar gevoel in mn buikje...krampjes,geborrel? en ik moet nog zolang wachten nog 17 dagen hihi begin nu maar alvast met aftellen he ;)
    gelukkig wel een druk weekend...eerst werken strakkies, vanavond een feestje en morgen dagje naar de kermis in limburg. jullie nog plannen van het weekend?

fijn weekend

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: gisteren had ik ook geborrel. Geen krampjes. Maar ben wel benieuwd hoe dat vandaag zal gaan. Vorige keer kreeg ik dag erna namelijk bloedverlies en buikpijn... Maar ik heb goede hoop dat dat nu wel meevalt, omdat ik dit keer maar 1 eitje had ipv 2.
    Krampjes kunnen komen van het feit dat zaad rechtstreeks in je baarmoeder is gespoten. Zaad zit normaal in vloeistof, maar die vloeistof komt normaal niet in je baarmoeder terecht. In het lab halen ze het er wel zo goed mogelijk uit, maar er kunnen altijd kleine resten in blijven zitten. Dit kan een krampend gevoel veroorzaken.

We doen mee aan open huizen route. Ben al de hele week aan de poets, nu nog laatste dingetjes. En dan maar hopen dat er mensen komen kijken ;).

Deel Deze Pagina