sorry beetje late reactie... drukdrukdruk ik ben dus gister weer voor een fm geweest. was helaas nog steeds niks te zien... dus ik mocht ophogen. van 100 eenheden naar 125... gister zij de fertiliteitsverpleegkundige: maar dan moet je morgen wel weer terug komen,.. oke, dus ik vandaag naar het ziekenhuis... in de weekenden doet de gyn met weekenddienst de fm's altijd.. dus ik kom daar, zegt ze: ik snap niet dat de verpleegkundige je nu al terug liet komen... want je spuit 's avonds en nu is het de volgende ochtend... dus het zit wel heel dicht op elkaar. ik had je liever morgen dan gezien... Dat zei mijn eigen gevoel ook al, maar ja... er was vandaag ook nog niks te zien,... ik moet doorgaan met 125 eh spuiten en maandag weer terug komen!
miss miranda nee dat is inderdaad wel heel snel op elkaar! soms weten ze ook niet wat ze zeggen geloof ik...nu maar hopen dat er maandag wat moois te zien is! succes met spuiten. pien okee vandaar die krampjes weer wat geleerd hihi ohh dus lekker open huis! hopen dat er veel mensen op af komen. bij alles wat ik voel ga ik nu vraagtekens zetten zo van ???wat zou dat dan weer zijn? ik voel vanalles...konden we maar gelijk weten of het gelukt is he. ik heb namelijk weinig geduld hihi
Miranda: tsja ze zijn niet altijd ff slim he in die ziekenhuizen... balen dat je nog geen eitjes hebt. Hopelijk heeft de ophoging snel effect en is er maandag wat moois te zien ! Miracle: hier nog zo een zonder geduld . Maar we moeten ondertussen al heeeeeel lang geduld hebben he. Ik hoop dat het eindelijk beloond mag worden. Ik voel eerlijk gezegd helemaal niets dit keer, hmmm .
Hoi dames, Hier sinds gisteren buikkrampen en geborrel in m'n buik. Ik word hier zo onzeker van Hoe gaat het verder met jullie? @miss Miranda succes met 't spuiten nog even. Hopelijk zijn er maandag mooie eitjes te zien. @pien en hebben veel mensen jullie huis bezocht? Fijn weekend dames!
Mysteriousgirl: lastig he al die dingen die je voelt... hopelijk betekent het iets goeds bij jou! Ik duim er op los . Nog ff volhouden meid! En nee, er is welgeteld 1 iemand geweest... Ze was wel enthousiast, maar ze wist nog niet of ze uberhaupt in onze stad wilde wonen... dus ik verwacht er niet veel van.
Ook hier is het geduld ver te zoeken... nog 4 dagen tot nod. nog 7 voor ik mag testen. Niet dat me dat gaat lukken. Voel aan mijn lichaam dat het wederom niet zo mag zijn. Denk dan ook altijd een beetje laat het dan maar te vroeg beginnen.. kunnen we weer verder. Helaas zal ik gewoon geduld moeten hebben. Scheelt wel dat ik zo mag gaan werken. Morgen lekker ga shoppen, dinsdag en woensdag weer werken en dan is het al weer nod. Mijn man weet het nog niet zo zeker af het niet gelukt is. Heb voor de ongi altijd ren pest humeur. Nu niet...
liefde overwint oooohhwww erg heh geduld hebben dat heb ik namelijk ook nooit! en die w8weken zijn echt het ergst van het hele traject vindt ik...pffff. hoe voel je je voor de rest? last van je buik ofzo en heb je al het gevoel dat je ongi eraan gaat komen? nou meis nog ffies volhouden...nog 7 nachtjes slapen zo gaan werken...dan heb je wel ff lekker afleiding inderdaad hopelijk gaat de tijd dan wat sneller! en hopelijk betekend je goeie humeur dit keer iets anders mogen we hopen! lekker veel afleiding zoeken dan maar deze week... hier nog 16 dgn voor ik mag testen hihi ze zeggen bij ons in het zh 18 dgn na de iui testen. nou mn geduld wordt op de proef gesteld hoor heb rommelende darmen en nog steeds af en toe krampjes. en nog steeds niks gehoord van lovely he??
@pien is idd erg vervelend. Bij ieder pijntje of krampje denk je...oh nee, weer niet gelukt. Mijn geduld wordt op de proef gesteld. Jammer dat er maar 1 persoon is langsgekomen. Hopelijk wordt jullie huis toch nog snel verkocht. @liefde overwint hier hetzelfde. Geen geduld, maar niet veel keus dan te wachten. Succes in de laatste dagen. Duimen dat 't bij ons beiden raak mag zijn. @miracle succes in de wachtweken!!
waar is lovely nou? haar laatste activiteit hier was op 19 september! als er maar niks met haar of haar beebje is, of haar man/familie!
missMiranda,succes met ophogen! Ik hoop dat je binnenkort beter nieuws hebt! liefde overwint,we lopen gelijk. Ik moet donderdag of vrijdag ongi worden. Hopelijk is het bij jullie raak! Erg he die onzekerheid pff. miracle,pien ook zo aan het wachten? Zoo irritant als je denkt iets te voelen! Ik zit maar te wachten maar denk dat het mislukt is hoofd vol puisten alweer. Ik denk telkens 'zou het gelukt zijn' maar ik voel helemaal NIETS. Ja krampen zoals altijd dat ik weer ongesteld moet worden. Baal er zo van. Heb nu 3 IUI's gehad dus ben op de helft. Hopelijk meer succes bij de andere 3. Ik heb er in ieder geval meer vertrouwen in nu ik 2x daags utro gebruik. mysterious,wanneer mocht je testen? beschuitje,heb je maandag de eerste fm?
Hoi ladies! Wat betreft Lovely: ik heb er ook geen goed gevoel bij . Niets wees er op dat ze zo lang weg zou blijven... dan had ze dat vast en zeker wel even gemeld. Vorige week heb ik haar nog een pb-tje gestuurd, daarvan krijg je ook via e-mail een berichtje. En ik heb haar afgelopen week nog een krabbel gestuurd. Ze is gewoon verdwenen . Tis zo raar he, want je kent haar verder helemaal niet. Er is geen andere mogelijkheid om contact te zoeken dan via dit forum... Wat betreft geduld: heb ik ook niet . Maar merk dat ik gisteren en vandaag er redelijk rustig onder ben. En m'n humeur is dit weekend stukken beter dan vorig weekend...Ik weet gewoon dat ik nu nog niets voelen kan. Ik heb zo'n gevoel dat we te laat zijn geweest, maar weet dat niet zeker, maar als ik daar vanuit ga, kan het straks alleen maar meevallen . Maar goed dat is nu, volgende week wordt het al weer een ander verhaal . Ben al zo blij dat ik nu geen buikpijn of bloedverlies heb . 18 dagen tot testen? Da's wel erg lang hoor. Kan toch met 14 dagen ook wel? Zo lang haal ik zelf namelijk nooit, als ik de 14 dagen haal, zal ik zeker gaan testen . Maar ja als je utro gebruikt, stelt dat je ongi natuurlijk hoe dan ook uit, of je wel of niet zwanger bent. Dus dan moet je wachten tot 18 dagen na IUI? Dan testen als je nog geen ongi gespot hebt, en als het niet positief is, stoppen met utro? Wat is het idee ervan eigenlijk: kun je wel ongesteld worden door de utro heen? Heb straks verjaardagsvisite. Meiden, fijne zondag nog!
@Adriana ik heb ook sinds eergisteren last van krampjes en pijntjes die ik normaal gesproken ook voor m'n ongie heb. Ik ga er dus nog steeds van uit dat 1 van deze dagen m'n ongie doorbreekt. Ik moet twee weken lang de Utrogestan bolletjes gebruiken en dus woensdag voor 't laatst. Bij mij in de folder staat dat je na 2 weken ongesteld word of niet. Mocht ik donderdag nog niet m'n ongie hebben dan wil ik vrijdag/zaterdag testen. Of ik het zo lang volhou weet ik niet. Ik weet niet of je bij gebruik van Utrogestan later pas mag testen. Wanneer ga jij testen? Liefde overwint, jij en ik gaan gelijk op. Succes met de laatste stressvolle wachtdagen. Fijne dag allemaal!
Hello girls, hier een lekker rustig dagje. Net even een flinke strijk gedaan en mijn mannetje zit een filmpje te kijken. Ik nu dus maar even lekker op ZP neuzen. Inderdaad Adriana ik mag morgen naar het ziekenhuis voor mijn eerste fm weer. Ik las over 'niet zo'n goed gevoel hebben' nou ik heb dit keer bij voorbaat al een gevoel van pfff het zal vast niet lukken. Geen idee, zal toch de teleurstelling wel zijn die er nog in zit. Ik begin er gewoon steeds meer van te balen. Ben inmiddels ook weer begonnen met afvallen want door al die stress van het wachten weer flink zitten snoepen en bij mij merk je dat meteen in gewicht... Wat betreft lovely, joh misschien is ze hartstikke misselijk en heeft ze geen zin en puf om online te komen, of ze is zo blij dat ze het ZP nu even 'vergeet' Het is jammer dat we geen echte naam hebben haha anders konden we nog even facebook of zo checken Adriana gaan ze bij jou door tot 6 iui's? Bij mij gaan we door tot eind dit jaar. Als het in januari niet gelukt is moet ik weer op gesprek komen. Ik moet trouwens 17 dagen wachten tot na iui voordat ik mag testen, eerlijk gezegd pien zou ik ook niet te vroeg testen. Het is niet voor niets dat ze dit zeggen...voorkomt teleurstellingen en dure testen.
@beschuitje heel veel succes met de fm morgen. Hopelijk een paar mooie eitjes te zien. Te vroeg testen kan idd zorgen voor een teleurstelling. Ik zie wel hoe het loopt.
He Mysterious,mijn dokter wil geen bollen voorschrijven dus ik ben die utro op eigen houtje gaan gebruiken. Ik wist wel dat je ze 14 dagen moet gebruiken en dan stoppen en dan word je ongi. (of niet) Ik ga niet testen,kan de teleurstelling niet aan. Wacht wel gewoon op het eerste bloed dat duurt denk ik toch geen 14 dagen Bescuitje,,bij mij gaan ze door tot 6 iui's maar dat zal wel komen omdat dat standaart is in ons zkh. Dat gevoel van het zal niet lukken heb ik ook steeds vaker. Heel vervelend is dat. Toch zeggen ze dat hoe meer IUi's je hebt gehad hoe meer kansen je hebt bij elke IUI om zwanger te worden. Er is een bepaald percentage wat na 6 IUI's zwanger is en dat is best hoog. Dus tsja wie weet bij de volgende reeks iedereen hier tot de gelukkige behoord
@Adriana gelijk heb je! Ik weet ook niet of ik dat aan kan. Ik wacht ook gewoon af tot de ongie wel of niet doorbreekt. Testen kan daarna altijd nog.
Ik hoop dat ik aan testen toe kom en dat ik tot die tijd nog geen bloed heb gespot! want het KAN je ongi uitstellen maar is niet bij iedereen zo. dus hopelijk na 18 dgn nog geen bloed te bekennen als je dan een negatieve test hebt moet je stoppen met utro en dan een dag of 2 later begint je ongi dan als het nog niet is gekomen uit zichzelf. ik ging dus vandaag naar de kermis en had een kaartje gekocht voor een of andere zweefmolen, stond ik in de rij zag ik ineens een bord verboden voor zwangere vrouwen...heb ik mn kaartje verkocht hahah had er toch niet een goed gevoel bij als dan mn ongi uitbreekt een deze weken heb ik een schuldgevoel dat weet ik nu al hihihi gek heh er zit nu nog helemaal niks natuurlijk maar hou overal al rekening mee pfff knuffel terug voor iedereen!!