Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Fijn Miranda dat er eindelijk iets groeit :), hopelijk groeit het mooi door en kan de IUI doorgaan!!! Ik duim voor je!

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb net mijn eerste Menopur spuit gezet en het viel erg mee :)
    Hopen dat het tot iets goeds mag leiden.

X

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Gelukkig meid :)!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    goed mys. girl!!!

:)

5. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    jeej mijn ei is weer gegroeit!!!

hij is nu 11x17 mm, zit wat in de verdrukking,
    hij is nu gemiddeld 14 mm!!

dit weekend nog doorspuiten met 100 eh,
    maandag terug en als hij goed doorgroeit mag ik maandag misschien pregnyl zetten en dinsdag IUI !!!

:D:D

ik ben heel blij :)

6. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @MissMiranda yeahhh!! Goed om te horen. Veel succes!!

7. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Hoi even me zelf voor stellen...

Liefde overwint! Dat is 1 ding dat zeker is... min. Naam is Ellen ben 6-8-10 getrouwd met Eric de liefde van mijn leven! Mei 2010 ben ik gestopt met de pil. Het leek ons wel wat trouwen en stiekem met zijn 3tjes trouwen. Helaas mocht dat niet zo zijn.
    Na een jaar via ha. naar de gyn. Iedereen het zelfde riedeltje volgens mij. Onderzoekje hier en daar maar alles was goed! Dat geeft hoop! We moesten nog maar een half jaar aankijken en dat hebben we gedaan. Ook dit Zonder resultaat.

Inmiddels 2 iui behandelingen gehad. (Clomid en pregnyl)
    Woensdag de eerste afspraak om te kijken of de folicels al aan het groeien zijn!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Mysteriousgirl: super! Nog eventjes geduld, ik duim voor je dat je dinsdag voor de IUI kan :)!
    Liefde overwint: welkom! Mooie naam heb je :). Dus bij jullie lijkt ook alles in orde... bij ons ook, vreemd he dat het maar niet lukken wil... En al 2 x IUI achter de rug zie ik. Hopelijk is 3 x scheepsrecht :)!
    Wij moeten nog beginnen met nr. 1, volgende cyclus gaat het gebeuren!

9. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @pien, je had het tegen mys. girl, maar volgens mij bedoelde je mij :p

@all...
    nu zit ik even te denken over het klus schema :)P)
    als we er vanuit gaan dat het eitje doorgroeit, dan mag ik maandag misschien pregnyl zetten... heb ik dan dinsdag de iui? of woensdag?
    want ik zit even met het dilemma: wanneer klussen...
    wat voor een iui moet het zaad niet te lang opgespaart zijn en ook niet te kort...
    wanneer raden jullie me aan te klussen....

en na de iui wil ik zelf ook nog gaan klussen...
    want ja het wordt wel ingebracht maar voor de zekerheid wil ik er dan nog wel wat extra bij doen zeg maar, dan kan het daar niet aan liggen...

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    O sorry miranda... ik bedoelde jou ja :).
    Maar goede vraag. Heb ik ook al eens over nagedacht. In onze folder staat dat meer dan 3 dagen onthouding geen zin heeft. Dus ik zou van 3 dagen uitgaan. Je IUI krijg je 36-40 uur na de pregnylspuit. Dus als je maandagavond de pregnyl spuit, heb je woensdagochtend de IUI. En dat zou betekenen dat je vanavond nog een keertje klussen mag. Maar als je weet dat het zaad verder in orde is, kan het volgens mij geen kwaad om het morgen ook nog eens te doen, dan zit er nog 2 dagen tussen. Volgens mij ook dikke prima. En na de IUI mag je zoveel klussen als je wilt :).

11. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @pien, omdat de gupppies van mijn vriend niet zo goed zijn hebben we besloten vanavond te klussen... dan morgen hopelijk pregnyl, dan gaan we niet meer klussen.
    woensdag dan iui, en na de iui gaan we natuurlijk wel klussen om de kansen te verhogen! :)

nu maar hopen dat het allemaal uitkomt zoals ik het nu geplant heb ;)

12. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @Liefde overwint leuk dat je hier komt mee kletsen.
    Heel veel succes met de volgende IUI.
    Dat wij onverklaarbaar onvruchtbaren snel onverklaarbaar vruchtbaar zullen zijn :)

13. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Hallo meiden,

Tot mijn verbazing kreeg ik vrijdag weer een ongie en mag vandaag ook voor het eerst gaan spuiten. Ik heb Menopur, een poeder en oplosmiddel voor oplossing voor injectie 75 IE. Het is wel een gedoe en ik kreeg de flesjes eerst helemaal niet kapot haha. Gelukkig heeft mijn vriend ook meegekeken. Nog meer goed nieuws want heel toevallig is mijn vriend dus thuis en hoefde hij maar 2 dagen i.p.v. 2 weken van huis te zijn voor zijn werk. Hij vraagt nu ook aan zijn werkgever of hij de komende 2 weken in de buurt ingepland kan worden en niet over ver hoeft.

Ik spuit in de avond op advies van het ziekenhuis. Pregnyl is hier tot 7 sept. niet te verkrijgen i.v.m. een te kort aan grondstoffen en moet ik daarom Ovitrelle spuiten.

Nu gaat het ineens zo snel. Hoe gaat met bij jou Mysteriousgirl?
    Pien, Miss Miranda, Beschuitje en alle meelezers/chatters heel veel succes deze maand!

14. Chanti1

Chanti1 Actief lid

Feb 16, 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel succes! en wat een geluk dat je vriend in de buurt kan blijven.
    je went wel aan dat spuiten hoor, de eerste keer is gewoon beetje vervelend.

15. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Dank je Chanti1, het spuiten zelf heb ik vanmorgens in het ziekenhuis mogen proberen (dan wel zonder vloeistof) en vanavond, ik denk rond 20.00 uur, gaan wij het zelf doen. Ik voelde er trouwens niets van. Het was meer het idee van oh als je die naalden ziet (helemaal die lange, maar gelukkig was die alleen voor het transporteren van de vloeistof van de ene fles in het andere. Ik heb eens acupunctuur gehad en die prikjes voelde ik meer dan dit prikje, maar ja met vloeistof kan het natuurlijk anders zijn, dat merk ik snel genoeg hihi.

Yep, ik ben super blij dat mijn vriend thuis is en zijn werkgever houdt er rekening mee nu.

Ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd, wat goed! Spannende tijd voor je!

16. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @Lovely79

Wat goed dat je zo snel mocht beginnen.
    Dan gaan we redelijk gelijk op.
    Fijn dat je vriend in de buurt kan blijven.

Ik ben afgelopen donderdag begonnen met mijn eerste Menopur spuitje. Ik zet 'm meestal rond 21.00 uur.
    Ik had vannacht erg veel pijn in m'n zij.
    Weet niet of dit van de Menopur komt.
    Als het aanhoudt dan ga ik morgen even bellen.

Het spuitje prepareren is wel telkens een gedoe.
    Bij t afbreken van t glazen vloeistofje elke keer een snee in m'n vingers :eek:
    En het opzuigen in het spuitje lukt me ook niet altijd in 1 keer.
    Het spuitje zelf zetten went, maar echt fijn is het niet.
    Maarja, het is voor het goede doel.

Vandaag op t werk ff down omdat een collega vertelde dat hij papa wordt. Dan heb ik t toch wel ff moeilijk.
    Ondanks alles probeer ik positief te blijven.
    Onze tijd komt wel dames!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Lovely: spannend meid, de eerste ronde voor IUI is een feit :). En wat super dat je vriend nu in de buurt is en dat zijn werkgever er rekening mee wil houden! Dan hoef je daar ook niet om te stressen :). Ik spuit ook menopur en daarna bevactid (duitse variant van pregnyl). Ik vond het ook vooral het gedoe met dat overhevelen tijdens de prikinstructie nog het vervelendst. Het prikje valt best mee. Flauw dat ze die prikjes niet gewoon kant en klaar hebben ;).
    Weet je trouwens waarom ze adviseren om 's avonds te prikken? Bij mij zeiden ze dat het niet uitmaakt... als het maar rond hetzelfde tijdstip is steeds.
    Mysteriousgirl: Heb je dan niet een afbraakplasticje erbij gekregen om de ampullen open te breken? Die heb ik van het ziekenhuis meegekregen en volgens mij zal je je dan niet zo snel bezeren...

18. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @Pien15 Ik heb het volgens mij niet gezien. Hoe ziet het eruit?

19. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
  20. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    hoi meiden,

vanmiddag bij mijn fm helaas niet het nieuws dat ik stiekem een beetje verwacht had...

het eitje dat zo mooi aan het groeien is gewoon verdwenen!!:(
    ik baal echt ENORM!!
    ik had echt hoop dat dit keer een echte kans werd...

de fertiliteitsverpleegkundige zij dat er 2 mogelijkheden zijn:

1) het eitje was niet goed of het was een ''lege'' follikel, dus een eiblaasje zonder eitje erin... en ze zei dat het dan kan gebeuren dat een eitje krimpt of dat je lichaam het eitje zelf een soort van afstoot en kapot maakt...

of

2) het eitje is uit zichzelf gesprongen...

beide keren baal ik, want beide hebben we niks aan...
    optie 2 zou nog mooi zijn als er bij vriendlief niks mis was, maar omdat het bij hem niet goed zit hebben wij er dan nog niet echt wat aan :(

ik moet nu stoppen met spuiten.

over 8 dagen moet ik bloedprikken om te zien of er daadwerkelijk een eisprong is geweest...

en dan moet ik mijn menstruatie afwachten... als die er over dik 2 weken nog niet is en de zwangerschapstest is negatief, dan moet ik weer aan de provera en beginnen we met 100 eh spuiten.

(ik bedacht me later dat als de bloeduitslag aangeeft dat er geen eisprong is geweest, dan kan ik toch gelijk weer aan de provera? dan zie ik het nut niet om nog af te wachten en te testen)

pffff... ik ben echt even verdrietig!
    we waren zo goed op weg en het leek allemaal zo goed, en dan opeens *poof* al je hoop weer weg...

nou hebben we gister geklust en ik denk vanavond nog maar even (als ik de zin kan maken:)) of heeft dat geen zin denken jullie?

xx

Share This Page