ah pien wat toevallig! bij mij is mcl ongeveer dik 20 minuten rijden... nij barrahus ongeveer 3 kwartier... Máár ik heb geen rijbewijs en moet dus vaak met de bus enzo... want vriendlief heeft net een nieuwe baan en dus kan hij er niet 2 keer per week of meer tussen uit.... nijbarrahus moet ik volgens mij een stukje met de trein en een stuk met de bus... mcl moet ik alleen met de bus, en 1 keer overstappen... verder denk ik hetzelfde als wat jij beschrijft,,, mcl, is een ziekenhuis, en tuurlijk zijn ze daar kundig anders mogen ze het allemaal niet doen... maar nbh is een echte kliniek... die zijn daar echt helemaal gericht op fertiliteitsproblemen... en dat trekt mij ook wel weer. ik vind het wel moeilijk om deze keus te maken...
Ja lastig miranda... en jee volgens mij woon je echt lekker afgelegen of niet? . Misschien moet je ook afwegen wat het minste stress geeft. Geeft het idee van lang reizen je stress? Of maakt het je niet veel uit? Kun je het wel of niet makkelijk combineren met je werk? Als je niet moeilijk met tijd zit, zou ik het nij barra hus proberen... en dan ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar je ervaringen
Adriana, dank je voor je steun meid!! het blijft spannend allemaal! je mag bijna testen en die ongie mag echt niet komen hoor! Laat die maar lekker wegblijven, ik hoop met je mee meid! succes.. Pien, ja alleen zijn is soms best wel eenzaam al zoek ik wel afleiding, je komt toch alleen thuis..op zich gaan de laatste dagen best wel snel en het is zo maandag. Misschien is die acupunctuur ook wat voor mij hihi, bevalt jou wel goed toch? Doe je dat vanaf nu dan regelmatig? Miranda, ik zou gaan voor de keuze waar je je het beste bij voelt en waar je zelf denkt dat ze het beste kunnen bieden, wel moeilijk als je geen rijbewijs hebt, en zoals Pien zegt die afwegingen zou ik ook maken! In elk geval kom je weer een stap verder! Hier: nog steeds bloedverlies, vandaag wel iets minder en donkerder, gisteren was het helder rood. Ik hoop dat het afneemt. Fijne avond meiden! Ik ga nu eten, mijn dagen zijn nu best kort en ik begin een soort van bewegingsangst te ontwikkelen, ach ik moet hier ff doorheen...was het maar dinsdag!! Knuf x
Lovely: je bent natuurlijk wel gewend om een tijdje alleen te zijn, maar je nu in deze situatie zit, is het wel lastig natuurlijk... maar misschien heb je wat steun aan ons hiero op het forum . Ik bewonder je dat je je hier zo door heen slaat. Heb je wat afleiding van je werk? Gelukkig dat bloedverlies weer wat afneemt. Ik hoop voor je dat het gewoon helemaal stopt, want ook al kan het misschien geen kwaad, je wordt er wel onzeker van en daar is niets aan... Wat betreft de acupunctuur: ik ga er over 2 weken weer naar toe. Ik weet niet waarom, maar heb er wel een goed gevoel bij. Ik voel me in elk geval dit keer na de iui meer relaxed en heb lichamelijk ook geen klachten. En tsja of het daar door komt, geen idee natuurlijk... Ik zal haar volgende keer vragen of ze ook prikken wil op het 'ontspanning'. Heeft ze nu niet bewust gedaan, maar dat lijkt me wel wat . Misschien is trouwens yoga ook iets voor jou? Tis nog wat vroeg denk ik voor zwangerschapsyoga, maar je zou alvast een rustige vorm van yoga kunnen proberen. Ik hoop niet dat ik nu als een of andere alternatievegeitenwollensokkenyogagoeroe overkom trouwens .
Meiden mijn tweede iui zit erop hoor ! Eendebek deed flink zeer dit keer, maar niet veel napijn. Heb alleen wat lichte kramp. De zaadjes van beschuitenman waren beter dan de vorige keer. Goed teken dus. Moeten op verzoek van de arts toch vanavond nog een keertje gemeenschap hebben. Dat is niet echt bewezen maar blijkt toch wel effectief te zijn. Dus dames, tip van de dag Lovely fijn dat je er weer bent ! Balen van de bloedingen, ik duim voor je dat het snel mag stoppen.
Pien, ik ben super blij met jullie steun! en bedankt voor je tips, nou lichamelijk voel ik me nu 60! dus kom maar op met je goede adviezen hihi. Yoga klinkt niet verkeerd, ik zal me er eens in verdiepen of ze dat in de buurt geven. Voor ontspanning zou ik ook wel acup. willen, want alles in mijn hoofd is best chaotisch en dan ga ik fouten maken en vergeet ik dingen. In mijn werk kan ik genoeg afleiding vinden, ik hou het alleen niet lang vol omdat ik snel moe ben. Jee nu klink ik wel heel oud Komt ook van de spanning denk ik... net nog even gebeld met mijn vriend dat was heel fijn. Beschuitje, dank je meid en wat fijn dat de IUI erop zit, dat heb je ook weer gehad en hopelijk de laatste! die zwemmertjes beginnen nu aan de wedstrijd van hun leven!! Dat de beste mag winnen! Ik hoop dat het raak is! Veel liefs en welterusten alvast x
Beschuitje: mooi zo, die zit er weer op! Schuift u maar aan op het bankje . Fijn dat de zwemmertjes beter waren! En bedankt voor de tip. Mijn man denkt dat ie dan juist niet aan me moet komen . Heb 'm al gezegd dat dat echt onzin is... Lovely: fijn dat je vriend nog ff belde! Kan me voorstellen dat je wat rust nodig hebt. Hopelijk brengt de echo van volgende week al een stuk meer rust. En voor nu: welterusten alvast!
Effe een ego berichtje. Ben ongi helaas. Het heeft weer niet zo mogen zijn. Mijn LF is gelukkig wel 12 dagen nu ipv 9 of 10,daar ben ik blij mee. Voor iedereen die nog moet wachten: veel succes. Ik zit er even doorheen. Nog steeds heel ziek,ik word er gestoord van en vraag me soms af of ik wel ooit helemaal vanaf kom. Ook al is er een groter verbetering sinds vorig jaar.
Lovely, wat een akeligheid zeg. Hoop dat de bloedingen snel helemaal weg zijn en alles goed blijft gaan. Sterke vrouw ben je! Beschuitje, fijn zo'n goede iui. Bij ons raadde ze ook gemeeschap aan na de iui. Je weet ooit nooit. Missm, veel succes vandaag. Ik ga zo even de fa uithoren en mn follikels laten meten. Ik ben toch echt een beetje ziekjes aan het worden, wat naturlijk altijd heeel slecht uitkomt. Had gisteren onwijze steken in mijn hoofd, vond het zelfs een beetje eng, god weet wat die hormonen allemaal in mijn lichaam veroorzaken... Hoop dat de arts me gerust kan stellen.
Hoi dames, Ook hier zoals ik al vreesde m'n ongie doorgebroken Sinds gisteren al buikkrampen en heel licht bruinverlies. Ik heb deze maand gezien dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Er waren een aantal symptomen waarvan ik dacht dat ik best zwanger zou kunnen zijn, zoals warm gevoel in buik, rugpijn noem maar op. Ook de Utrogestan pillen leken hun werk goed te hebben gedaan. Waar het dan mis gaat weet ik ook niet. Ben wel heel erg teleurgesteld. Veel succes aan iedereen.
Ah nee Myst grl, getver, bah, wat een teleurstelling. Veel sterkte. x Mijn meting was goed. Heb voor het eerst 2 eiblaasjes van beide 11mm. Zondag dus nog een meting en zoals het er nu uitziet wordt dinsdag de iui. Dit moet m worden want daarna zullen we verder moeten gaan met ivf. Wat ik eigenlijk al wel verwacht, zou wel heel toevallig zijn als de iui nu de zevende keer in een keer wel werkt.
Zuuske heel veel succes met je laatste IUI! Ik hoop dat ie werkt voor je. Ahoewel ik zelf nog steeds meer vertrouwen heb in IVF ondanks dat het veel heftiger is dan IUI. Lovely waar is je mannetje? Sorry ben het kwijt. Alleen zijn is niet leuk nee. Succes nog met wachten en veel sterkte met die bloedingen,ik hoop dat ze snel stoppen want zo heb je ook geen rusitge zwangerschap! Mysterious,jij ook sterkte Dames die nog moeten wachten op de ongi,ik ga voor jullie duimen! Ik heb effe een vraagje. Is het normaal om zoveel buikpijn te hebben bij ongesteldheid na IUI? Ik heb 4 paracetamols tegelijk moeten nemen vandaag anders viel ik flauw. Ik moet eigenlijk iets anders nemen tegen de pijn maar geen idee wat.
Nou moe dat was niet de afspraak meiden .... 2 ongi's op 1 dag. Ik wilde 2 roze strepen zien (of beter nog 4). Balen, balen! Dikke knuffel voor jullie Mysterious en Adriana! Zuuske: nou hopelijk wordt dit dan toch jullie gelukspoging! Ik gun het je zoooo vlak voor het IVF gebeuren... Nou hier verder niet zo veel nieuws. Toen ik thuis kwam van m'n werk kreeg ik ineens een vlaag sjagerijnigheid over me heen... terwijl voor mij het weekend net begonnen is. Dus hopelijk kan ik me er weer over heen zetten . Morgen weer een kijker voor ons huis. Heel mooi natuurlijk . Maar moet straks ook weer ff aan de schoonmaak. Misschien dat daar die sjagerijnigheid vandaan komt .
Hallo lieve en moedige meiden, Jee wat lees ik nu :*-( Adriana en Mysteriousgirl, wat oneerlijk en weer een teleurstelling die je moet verwerken he bah ik had ook zo graag roze streepjes gezien bij jullie! Blijf in jullie droom geloven. Ik kan me voorstellen dat je er zo onzeker van wordt, je wilt gewoon weten waar het aan ligt. Hou de moed erin, hele dikke knuffel voor jullie -x- Adriana, ik kan me voorstellen dat je meer hoop uit IVF haalt nu als je zo vaak teleurgesteld bent door de IUI. Je hebt gelukkig nog kansen, ik hoop zo voor je dat je gezondheid beter wordt! Heb je ook meer klachten naar mate het kouder wordt? Mijn vriend werkt in het buitenland en doet verschillende klussen voor een bedrijf, maar hij wil straks graag als zzp-er werken en zelf zijn dagen en projecten gaan indelen. Ik hoop dat het gaat lukken want we kunnen bijna nooit iets plannen zo. Wat heb jij prachtig haar op het icoon fotootje! Ik wens je heel veel succes meid met alles wat er komen gaat en dat het niet meer lang hoeft te duren. Ik duim voor je! Zuuske, wat lief! dank je meid! ik hoop dat IVF niet meer hoeft en dat de IUI beloond wordt met een mooie roze test! Blijf de moed houden. 7x = scheepsrecht was het toch? Knuf xx Pien, WEEKEND voor jou!! geniet ervan en moet je echt alweer schoonmaken? zullen ze daar echt zo op letten? en daarna mag jij zeker weer gaan boenen wat anderen vies maken! eigenlijk te gek voor woorden... het mag ook wel iets minder toch? beetje opruimen oke, maar ik herken het hoor en heb makkelijk praten, doe waar je je goed bij voelt en ga anders lekker iets leuks doen of koop iets leuks voor jezelf of laat je verwennen! Je verdient het! Vandaag voelde ik me een beetje zweverig als ik te lang op mijn benen sta word ik echt duizelig. Ik kijk uit na(ar) het weekend. Vanaaf vroeg naar bed dat is zeker! Veel liefs, denk aan jullie allemaal xxx
Ohhh nee weer twee keer ongi! Lieve meiden wat een baaldag voor jullie heel veel knuffels voor jullie. Adriana ik had na mijn eerste iui ook echt vreselijke menstruatie... Niet zozeer de pijnen maar de vreselijke bloeding. Ik heb het nagevraagd en dit kunnen allemaal bijwerkingen zijn van de hormonen. Balen hè... We hebben al extra verdriet en dan ook nog eens extr pijn en bloed. Meiden sterkte hoor! Hier wel een aardig dagje gehad. Ben wel moe dus dit Keer wat kort sorry.
Jeetje wat een hoop teleurstellingen deze week. Hopen dat oktober een vruchtbare maand word voor ons allen! Zuuske hoop echt voor je dat ivf niet nodig hoeft te zijn. Bij ons komt ivf ook stukje bij beetje dichterbij. Gaan nu de 5e iui in. Daarna nog 1 te gaan. Wij gaan er vanuit dat het ivf gaat worden. Na bijna 3 jaar proberen nog steeds negtief resultaat. Soms ben ik bang dat we niet matchen ofzo. Je leest de raarste dingen. Maar goed dat duurd allemaal nog wel even.
Jullie zijn schatten,dank jullie wel *snik* en Lovely dank je wel voor het compliment over mn haar! Ik heb inderdaad meer klachten nu het kouder word,heb het al vaak koud door rotziekte en moet dan mega veel plassen en dat is nu nog erg Ik hoop dat je vriend snel als zzp-er kan werken en er dan natuurlijk ook geld mee verdiend haha. Mijn vriend wil dat ook graag. Lijkt me zwaar als je vriend veel weg is,ik moet al janken als ie een week op wintersport gaat hiero Pien,nu duimen dat jullie huis verkocht word!! Lekkere appeltaart of zoiets maken he,bevorderd de verkoop zeggen ze. beschuitje,zo een hele erge bloeding heb ik ook een keer gehad. Trouwens bij mij was die heftige bloeding ook na de eerste IUI. Inderdaad echt balen ja want sommige dingen zijn gewoon eng! Zoals die buikpijn van vanmiddag. He ik lees nu pas dat je de IUI hebt gehad,gaap die ik ben. Hopelijk gaat het bij jullie nu lukken deze maand! Ik ga zeker duimen! Heel erg,normaal heb ik er altijd moeite mee als mensen zwanger raken,zelfs op forums ( te erg!) maar omdat iedereen er zoveel moeite mee heeft hiero gun ik het iedereen heel erg. Vreemd is dat.
Dankjewel meiden voor jullie steun. Ik ga met volle moed door met IUI 3. Over een paar dagen beginnen met spuitjes. Ik merk dat ik er nu beter mee om kan gaan dan de afgelopen teleurstelling. Ik weet gewoon dat 't een keer zal lukken. @zuuske heel veel succes bij de volgende fm. Ik blijf duimen dat 't raak zal zijn. @pien geniet lekker van je weekend meid! Leuk dat er nog een kijker komt. @lovely rust goed uit meid! Nog even en dan is het weekend. Moest je maandag terug naar het ziekenhuis? Spannend!! @beschuitje rust goed uit meid! @liefde overwint hopelijk is IVF niet nodig en ben je deze ronde gewoon zwanger. Dikke knuffel meiden. Ik gun het ons allemaal om mama te worden.
adriana & mysterious aahhww weer een poging mislukt meiden....echt vreselijk k*t (sorry) nou maar weer vol goede moed verzamelen om weer aan de volgende ronde te beginnen...ik wens jullie heel veel sterkte. pien veel succes met schoonmaken hihihih hopelijk voor een KOPER. lovely beetje dizzy dus? hm....heb je ook nog steeds last van bloed verlies of is het minder geworden? lekker vroeg naar bed inderdaad! pak lekker je rust zodra het kan en luister goed naar je lichaam liede overwint Ga duimen voor jullie dat jullie 5e iui eindelijk een succes wordt! ik hoop t zuuske hopelijk voor jullie ook deze ronde raak zodat jullie de stap naar ivf alsnog niet hoeven te maken... Hier: heb 5 dgn buikkramp gehad na de iui maar is na gisteren verdwenen...nu af en toe wat steekjes. vindt het maar niks dat ik nu ineens niks meer voel, maar ja we kunnen helaas niet anders dan afw88. alles wat je voelt kan 2 kanten op dus weten zullen we het nooit. aftellen, aftellen, aftellen... nog 8 nachtjes hahah pien hou jij het nog vol met t aftellen? ga jij ook volgende week vrijdag testen? en voel jij iets deze keer?? weltruste allemaal