Hallo lieve meiden. Ik kom net thuis van mijn avond dienst dus ik reageer morgen beter maar ik wilde even laten weten hoe mijn fm vandaag was. Op dag 19 was er nog niks te zien helaas. Dus ik moest stoppen met spuiten. Helaas moest mijn gyn snel weg na de fm ivm een spoed keizer snee. Dus ik moet maandag terug komen en dan gaan we bespreken over hoe we nu verder gaan. Ik ben wel wat verdrietig maar eigenlijk had ik dit wel verwacht. Verstand op nul en doorgaan! Ik heb een doel en dat wil ik bereiken, dus ik ga er ook voor. Ik geef niet zo makkelijk op ookal vind ik het best moeilijk allemaal op het moment. Ik ga nu lekker slapen meiden Knuffel!
Miracle: ik hou het tot nu toe redelijk vol. Genoeg afleiding gehad ook. En nee voel nog niets... Vorige keer voelde ik het zoals jij het nu hebt: 1e week buikpijn (en bloedverlies) en daarna eigenlijk vrij weinig meer en al na 8 dagen ongi... Mocht het resultaat negatief zijn, heb ik het liever zoals ik het nu had dan bij de vorige keer, want klachtjes bieden blijkbaar ook geen garantie . Ben ook wel benieuwd hoe lang ik het nu volhou, hopelijk langer dan 8 dagen, maar nog mooier: 9 maanden . En dat hoop ik ook van harte voor jou meid !! Miranda: balen... dus nu wordt het toch duidelijk dat je er echt niet blijven kunt. Hopelijk heb je vanmiddag een goed gesprek met de gyn en kun je met vertrouwen weer verder. Misschien dat de gyn jou ook wel adviseren kan naar waar je naar toe kunt gaan straks: mcl of nij barrahus. Succes! Met het poetsen valt het wel wat mee hoor meiden. Heb vorige week voor de open huizen dag al zoveel gedaan dat het nu wel meevalt. Gewoon weer ff netjes maken. Maandag weer kijker, dus de boel gewoon wat netjes houden is wel te doen. Ach het houdt me mooi bezig toch? . Goed weekend allemaal!!
@pien, ik moet vandaag niet hoor, maandag heb ik dat gesprek. ik ben ook benieuwd. het is allemaal zo spannend, maar ook wel weer in positieve zin natuurlijk want het kan vanaf nu alleen maar beter gaan! gaat goed met de kijkers!! ik hoop dat jullie huis snel verkocht is meid!
That's the spirit miss! . Oh sorry, niet goed gelezen dus. Eerst maar even genieten van je weekend dan.
@pien... ik had even naar mijn zorgverzekeraars gemaild, om te vragen of het met de vergoedingen in NBH hetzelfde is als in ziekenhuizen... zij hebben dus geen contract met NBH! dus het komt erop neer dan je wel dingen vergoed kunt krijgen, maar je moet de behandelingen dan wel eerst zelf betalen en daarna zelf declareren bij je zorgverzekeraar! pfoeh dat is natuurlijk niet niks... ik denk dat ik dan toch voor MCL ga... maar ik weet het nog steeds niet zeker allemaal hoor
Da's goed om te weten ja! Gelukkig wordt het wel vergoed, maar dan moet je dus wel genoeg op de bank hebben staan om het te kunnen voorschieten, en het zijn denk ik wel grote bedragen, zeker bij ivf...
@miranda wat jammer dat de IUI is afgeblazen. Het is zo oneerlijk meid. Hopelijk vinden jullie gauw een oplossing om verder te gaan. Hier vandaag zwaar ongie en depri Vanaf morgen weer beginnen met Menopur. Volgende week donderdag naar een concert en die zaterdag op kraamvisite en daar eten. Weet dan niet wat ik moet doen met de spuitjes. Hoe laat moet ik ze dan zetten en neem ik ze mee. Ik kan niet even op en neer rijden...te lange afstand. Ik denk er echt over om maar af te zeggen voor beide afspraken. Het zwanger worden is m'n leven gaan beheersen en god weet hoe lang het zal duren. Het is allemaal voor een goed doel, maar het is verdomd moeilijk allemaal.
Miranda,echt ontzettend k*t om het maar even zo te zeggen. Je zult je doel uiteindelijk wel bereiken en het is goed om zo positief te blijven,vind het knap van je want het valt niet mee allemaal. Mysterious,kun je je medicijnen niet in een koelbox meenemen? Heb ik ook gewoon gedaan met een paar zakken ijs in de koelbox en in de auto spuiten. Niet ideaal maar het gaat. Het is zeker verdomde moeilijk. En die onzekerheid van hoe lang het gaat duren is echt zooo rot!! Pien,succes nog met daagjes tellen. Zo. Ik heb voor mezelf maar een mooie Trollbeads gekocht. (is een sieraad) Geen vervanging voor een baby maar het maakt me toch blij.
Hoi meiden! Ik heb vandaag bij het plassen in de wc allemaal witte vlokjes (sorry voor details) weten jullie wat dit is of kan het aan de utro liggen?
Dankje mysterious! Verder voel ik helemaal niks...af en toe is een steek, en 5 dagen lang na de iui buikpijn gehad. Gaat het een beetje met je? Ik begrijp je depri bui heel goed...nu maar weer moed verzamelen om morgen te beginnen aan de menopur. Ik zou je afspraakjes niet afzeggen als ik jou was denk ik, is misschien wel lekker even wat afleiding.. Alleen is het een kraamvisite zal wat moeilijker gaan misschien... Dat het je leven gaat beheersen herken ik ook wel je denkt haast aan niks anders meer. Echt zwaar irritant soms wil je er gewoon is niet aan denken! Maar is helaas niet zo makkelijk. Ik wens je heel veel succes bij je volgende poging, dat het maar een succesvolle mag zijn!
Dankjewel meid. Het gaat nu wel weer. Morgen shoppen met m'n mannetje, dus iets leuks om naar uit te kijken. Ik heb ook geen last gehad van de Utrogestan, afgezien van wat afscheiding dan. Hopelijk helpt het je om deze ronde zwanger te zijn. Succes met het wachten.
Adriana, als je het niet gewend bent dat je vriend veel van huis is dan is het wel ff wennen als hij een week weggaat. Ik ben er nu na 8 jaar wel aan gewend maar leuks is anders, je voelt toch dat je elkaar de helft van het jaar niet ziet. Ik hoop dat je vriend ook als ZZP-er kan werken, het valt allemaal nog niet mee in deze tijd! Balen dat je meer klachten hebt als het buiten kouder is. Dikke knuffel meid xx Mysteriousgirl, veel plezier met winkelen, gezellig met je man!! De zon schijnt, ik hoop bij jou ook dat het droog blijft! Dikke knuffel en hou de moed erin en succes met het spuiten! Ik heb dinsdag de echo. Miracle, dank je, gisteren was ik echt kapot, nu even bijkomen en van het weekend genieten. Ben nu verkouden, dus heb mijn thermolegging aan gedaan vandaag en een dikke sjaal om straks! Succes met de wachtdaagjes! Het duurt niet lang meer, spannend. Pien, wat fijn dat er maandag ook mensen komen kijken! Dat gaat de goede kant op ik hoop dat het een succesvolle week wordt voor jullie!! Nog even meid je kan ook aftellen.... duim duim Miranda, wat balen dat het maar niet wil groeien! Misschien dan toch maar snel naar een ander ziekenhuis. Laat je goed informeren en volg je hart! Succes met je keuze! Hier: Ik ben nu snotverkouden maar ga zo wel ff de stad in. Nog steeds bloedverlies, vraag me toch af waar dat nou vandaan komt. Fijn weekend meiden! Toi Toi Toi iedereen! Knuf x
Lovely: als je zwanger bent is je weerstand verminderd, dus niet zo gek dat je een verkoudheidje hebt opgelopen. Laten we het er maar op houden dat het een goed teken is . Maar wel balen dat het bloedverlies er nog steeds is, dat maakt het gewoon zo onzeker en kun je er misschien niet helemaal van genieten. Maar zo lang het niet met erge krampen en veel vloeien gepaard gaat, valt het vast wel mee. Ik duim op een super mooie echo voor a.s. dinsdag! Hopelijk geeft dat de bevestiging en dat je daarna samen met je vriend lekker kunt gaan genieten van deze zwangerschap! Mysterious: nog wat leuks weten te scoren tijdens het shoppen? Ik ben net ook even geweest. Jasje en jurkje gekocht. Wordt ik toch ook wel weer beetje blij van. Hoewel ik nog steeds goed in m'n hum zit overigens, want zit nog in de hoopvolle dagen he. Da's anders dan je ongi bent... Ben je er al over uit of je volgende week naar het feestje gaat? Misschien is de tip van adriana wel een goeie. Ik zou het eerlijk gezegd anders ook niet weten. Maar snap je twijfel zeker wel, had ik immers 2 weken terug ook. Op dat soort momenten besef je wel hoe veel de MMM je leven gaat beheersen. En dat staat dan nog los van wat er allemaal in je hoofd gebeurd... Ik hoop dat je een goede oplossing weet te bedenken wat het beste voelt. All: dinsdag al weer kijkers voor ons huis! Goed he. Gisteren ook een kijker gehad, maar die was niet heel enthousiast. Dus dat wordt 'm waarschijnlijk niet. Maar goed, we hebben nog 2 potientiele kopers te goed .
Hoi meiden, vandaag een relaxed dagje. Morgen is mijn mannetje jarig dus vandaag een taartje gebakken en een beetje voorbereid voor morgen. Verder niet veel nieuws. Zit nu weer in mijn wachtweken he? Wachten duurt langggggggg........... Oh ja heb de film ' what do you expect when you expecting' (ehmm ik dacht dat ie zo heette ben niet zo goed in titels haha) gezien. Vond 'm tegen vallen.
De titel klinkt toepasselijk Beschuitje. Heb er niet eerder van gehoord. Maar jammer dat het geen aanrader is . Morgen heb je in elk geval weer veel afleiding, dus die dag vliegt vast voorbij, en ben je weer een dag verder . Fijne dag morgen!
Het gaat ook over allemaal dames die zwanger willen worden. Was een echte vrouwenfilm. Normaal hou ik daar wel van, maar vond 'm nu niet zo. Misschien ook omdat ik er gewoon even niet zo tegen kan...
ah die film, heeft vriendlief voor me gedownload.. hij leek me wel leuk... zal em binnekort es even zien... @pien.. even een MCL vraagje. tot hoeveel eenheden mag je daar puregon spuiten... ik hoop niet een max. van 125 eenheden ofzo? en hoelang mag je in een cyclus door gaan met spuiten... in mijn huidige ziekenhuis volgen ze maar tot cylcusdag 20... maar ik hoor soms ook wel dat ze in andere ziekenhuizen net zolang doorgaan tot er iets gebeurt. hoe is dat in MCL?
Hoi dames, Lig net in bed en dacht nog ff snel reageren Vanochtend vroeg wakker van de ongiekrampen. Voelde me niet echt goed, maar toch met m'n mannetje weg geweest. Anders zat ik toch maar thuis depri te zijn. Ben blij dat we weg zijn geweest. Gezellig dagje gehad met mijn mannetje. Lekker de stad in geweest en een aantal leuke dingen gekocht. Verder op visite geweest en lekker gegeten. Heb vandaag weer de eerste Menopur gezet. Ging gelukkig goed. @miracle Ik hoop voor je dat het raak zal zijn. Wanneer mag je testen? Ik duim voor je. @lovely mijn mannetje werkt in ploegen, dus de ene week als hij thuiskomt lig ik al te slapen. Je raakt er idd aan gewend. Veel succes met de echo dinsdag. Hopelijk kan je mannetje dan met je mee. Knuffel! @Adriana ik ga toch naar t concert en etentje. Ik neem de spuitjes mee en zet ze van tevoren. Het moet idd niet zo zijn dat ik door de MMM geen sociaal leven meer heb. En het zal me vast goed doen. @pien ik heb een leuk truitje gekocht, dvd van Sex And The City 1 & 2 en wat spulletjes voor in huis Leuk dat je ook leuke dingen hebt geshopt. En goed om te horen dat jullie meer kijkers hebben. Zo vliegen de wachtdagen wel om. En wanneer mag jij testen? Ik duim voor je meid. @beschuitje gefeliciteerd met je mannetje. En wat voor taart heb je gebakken? Wanneer mag je testen? Die film heb ik ook gezien. Ik vond 'm wel leuk. Nou dames nu ga ik echt slapen. Knuffel aan jullie allemaal. Hopelijk snel weer goed nieuws!!
ff snel voor miranda: Fertiliteitspolikliniek - Medisch Centrum Leeuwarden Er staat een e-mail adres bij en een telefoonnummer. Ze willen vast je vraag wel beantwoorden als je uitlegt dat je naar een ander ziekenhuis moet. Ik zelf heb geen idee tot hoever ze gaan. Ik heb trouwens Menopur gehad, geen purgeon. Misschien reageer jij ook wel beter op Menopur? In elk geval, ik zou het gewoon ff vragen als ik jou was .