beschuitje,gefeliciteerd met je man! Succes nog met wachten,zoo irritant is dat! Lovely,mijn vriend is echt veel van huis Zie hem per week alleen in het weekeind en dan moet ie studeren en doordeweeks van 9 uur avond tot 7 uur ochtend. Niet veel dus. Maar ja ik kan altijd bellen dus het is wel iets anders dan als ie een week of langer weg zou zijn Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je je wat geruster voelt en het bloeden afneemt. En ik hoop zoo op een mooi kloppend hartje wederom over 2 weekjes. Mysterious,ik geef je groot gelijk. Gewoon lekker gaan. Trouwens je man in ploegen lijkt me ook geen pretje. Pien,hoe is het met je? MissMiranda,ik heb geen antwoord op je vraag maar mij leek het ook logischer om door te gaan totdat er wat gebeurd. Maar goed ik ben geen dokter. miracle,hoe is het met jou? Hou je het wachten nog vol?
Goedemorgen dames... Pien, dank je voor je positiviteit! Ik denk ook zo hoor van heb ik geen krampen of zie ik geen wit vruchtzakje dat zal het wel goed zijn! Maar ja ik praat ook gelijk alles goed. Doe jij zelf de rondleidingen in het huis of doet de makelaar die. Succes morgen en dinsdag met de kijkers! Adriana, dat is ook balen dat je mannetje zo druk is. Gelukkig is een studie tijdelijk! Tja we hebben niet altijd wat te willen he. Wel fijn dat je hem altijd kan bellen. Ik wacht meestal tot hij mij belt. Helaas is het bloeden weer heftiger geworden na een nies en snuit bui! Ik vind het wel heel vreemd. Dinsdag a.s. krijg ik de echo en morgen komt mijn vriend weer thuis. Hij is meestal 2 weken van huis. Ik hoop dat IUI 5 slaagt! Zet hem op he x Mysteriousgirl, fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad en dingen hebt ondernomen en gekocht! Dat zegt ook veel over je karakter! Als ik alleen ben kan ik in mijn schulp kruipen, dat moet ik niet te vaak doen natuurlijk! Dat is idd. vervelend dat jullie elkaar ook niet zo vaak zien i.v.m. die ploegendiensten. Blijft hij dat altijd doen? of weet je dat (nog) niet. Beschuitje, congratz met je man! ik wens jullie een hele fijne dag en succes met de wachtdaagjes! Je komt er wel doorheen! Missmiranda, ik weet het niet zeker maar is de reden dat ze het spuiten na 20 dagen afbreken niet omdat het eitje dan van minder kwaliteit wordt? Irritant he al die keuzes en onzekerheden. Ik zou naar dat ziekenhuis van Pien bellen morgen en horen wat ze daar zeggen, noteer je vragen.. succes meid! Hier na een nies,- en snuitbui behoorlijk wat bloed verloren, het leek alsof het er als een kwalm uitkwam en was helder rood. Ook wat vliesjes in mijn urine. Ik maak me niet te druk hoor, maar ga dinsdag wel even vragen hoe dat nou komt... Lekker een muziekje op en van het zonnetje genieten, het is gewoon 22 graden in huis door de zon! Fijne zondag allemaal x
He ladies: Beschuitje ook namens mij gefeliciteerd met je mannetje! Heb je een leuke dag gehad? Mysterious: fijn te horen dat je volgende week er toch heen gaat. Je moet soms ff over een drempel heen denk ik. Fijn dat je een oplossing hebt gevonden . Het is idd goed om er toch uit te gaan, ook al heb je soms helemaal geen zin. Ik herken dat wel hoor. Maar meestal voel je je toch beter als je op pad gaat. Thuis is er te veel ruimte om sip te worden... Adriana: hoe is het nu met de buikpijn? Al wat minder? Ik had niet zozeer veel meer buikpijn, maar wel meer bloed bij de ongi. Ik neem altijd finimal (ook paracetamol) en dan 2 tegelijk. Soms combineer ik een finimal met een ibuprofen (tip van het ziekenhuis), dat werkt ook goed. Wat vooral handig is om het VOOR dat de pijn echt doorzet je al paracetamol neemt. Op de dag dat ongi bij mij flink doorbreekt neem ik 's ochtends gelijk 2 paracetamol ook al heb ik dan nog niet echt pijn. Preventief slikken helpt beter dan achteraf. Sommige vrouwen slikken feminax o.i.d. da's speciaal voor de menstruatie. Lovely: de rondleidingen doet de makelaar voor ons. Behalve vorige week tijdens de open huizen dag. Toen moesten we het zelf doen. Was best leuk om te doen moet ik zeggen. Balen dat je nog steeds bloed verliest zeg. Misschien is het wel een adertje dat steeds bloed, zeker als je zegt dat het na niezen erger wordt. Dan springt dat door de druk misschien weer kapot. Ik hoop dat ze je dinsdag gerust kunnen stellen. Micale: hoe ist met jou meid? Voel jij al wat? Ik nog niets bijzonders, in elk geval niets wat ik anders niet voel... en ik heb er dit keer echt geen idee van... anders heb ik namelijk na ei paar dagen last van m'n borsten, en als dat dan langzamerhand afneemt, krijg ik altijd het idee dat ik niet zwanger kan zijn. Maar nu heb ik geen last van mijn borsten gehad, dus maak ik voor mijn gevoel toch nog een beetje kans . Zuuske: en hoe was de meting vandaag? Zijn de eitjes mooi doorgegroeid? Hoop het voor je! Miranda: bedacht me later: waarom neemt je huidige ziekenhuis geen contact op met het MCL? Als ze iemand doorsturen lijkt het me toch goed dat ze de situatie even uitleggen en jou officieel 'overdragen' of zoiets? Misschien kun je dat nog eens navragen bij je eigen ziekenhuis? Fijne zondag nog allemaal!!
@Adriana is idd niet leuk, maar hij werkt in twee ploegen. Ene week gewoon een ochtenddienst en de andere week een middagdienst. In de week van middagdienst is hij om 0.30 uur thuis en dan slaap ik natuurlijk al. In die week doe ik gewoon dingen waar ik normaal geen tijd voor heb. En het weekend zijn we altijd samen. Het went wel. Is jouw vriend nu zo vaak weg door z'n studie? Of ook voor z'n werk? Hoe voel je je verder? En al begonnen met spuiten? @lovely hopelijk kunnen ze je dinsdag geruststellen. Idd gewoon proberen positief te zijn, dat helpt een hoop. Met mijn man z'n werk zullen de ploegendiensten altijd blijven, maar zolang het er maar twee zijn valt het allemaal wel mee. @pien dat je weinig voelt is hopelijk een goed teken voor je dat het deze keer raak mag zijn. Hopelijk wordt jullie huis snel verkocht. Fijne dag allemaal!
beschuitje ook gefeliciteerd namens mij! hihih pien ik voel ook helemaal niks!!! maar heb nog geen vergelijkingsmatriaal haha hopelijk betekend het voor ons allebei iets goeds! al zegt mn gevoel iets anders geen idee waarom...ik heb maar besloten om niet te testen vrijdag. donderdag neem ik de laatste utro pillen en moet ik volgens planning zaterdag ongi worden. ik voel het altijd aankomen als ik het wordt en merk het ook aan mn huid...dus als ik t maandag nog niet ben dat ga ik is testen...ik durf ook eigenlijk niet zo goed gek he. als ik het volhou natuurlijk he weet jij al wanneer je wilt testen? lovely dat je geen krampen erbij hebt is idd een goed teken meis! mn schoonzus heeft die bloedingen ook gehad tijdens haar zw schap een aantal maanden achter elkaar. afgezien van vroeggeboorte is alles goed gekomen! over twee weken(toch?) zie je gewoon weer een kloppend hartje wat voor soort vliesjes heb je in je urine? fijne zondag allemaal xxxx
Miracle: we kunnen niets anders dan afwachten... Ik test niet eerder dan 14 dagen na IUI, en dat is a.s. vrijdag. Maar vorige keer was ik al na 8-9 dagen ongi. En voor de IUI had ik ook nooit lange LF's, hooguit 12 dagen. Dus aan testen ben ik eigenlijk nooit toegekomen . Ik krijg ook geen utro die de LF verlengt. Als ik de 14 dagen haal zou ik zeker wel willen testen, want dat zou al uitzonderlijk lang zijn voor mijn doen . Dan zou het op zich ook moeten kunnen.
@pien, ja ik heb morgen een gesprek met mijn gyn. en ik weet wel bijna zeker dat ze dat ze doorsturen dan naar mcl... maar ik vroeg het me even af bedankt voor de website! @all... sorry meiden, dat ik niet zo uitgebreid reageer! heb een drukke werkweek gehad. en dit weekend ook weer dagdienstn van 7 tot half 4... kom er niet echt aan toe om uitgebreid te reageren... als het wat rustiger is allemaal lukt dat wel weer hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen
Ik heb normaal een cyclus rond 27 dagen maar daar klopt nu helemaal niks meer van natuurlijk en weet niet hoe lang m'n lf normaal is... Dus wacht maar tot 18 dagen dan. Begrijp jou heel goed hoor pien als jou lf normaal niet langer is dan 12 zou ik ook zeker wel testen! Nog 5 dagen! Hoop t zoooo
Meiden bedankt voor de felicitaties ! We hebben een gezellige dag gehad. Nu opruimen en wat eten en daarna gevloerd op de bank klaar voor boer zoekt vrouw HEERLIJK !!
Ik net als miss miranda...drukdruk en dat houdt voorlopig even niet op dus ff snel; 1 eiblaasje is doorgegroeid en 1 is blijven hangen op 1mm, dinsdga dus iui met 1 ei. Dat wordt onze allerlaatste iui dus...hopen dat last best is. XX
Pien, oh wat leuk om zelf de rondleiding te doen! Dat gedeelte van makelaar zijn lijkt mij het leukste werk en foto's/ brochures maken. Dat zou kunnen, dat het een adertje is. Ik kijk er echt naar uit dinsdag, dan ben ik toch meer gerustgesteld. enuh die ongie komt er gewoon niet he deze week, ook niet volgende week...lekker zwanger zijn! Miracle, bedankt voor je geruststelling! Wat fijn dat het met je schoonzus goed is gekomen. Mijn vriend is na 7 maanden geboren en was ook veels te vroeg maar hij is super gezond!Overmorgen zie ik als het goed is weer een kloppend hartje. Ik kan niet wachten! Die vliesjes zijn donker, ik denk oud bloed o.i.d. Jij en Pien gaan dus gelijk op? spannend nog een week(je), mijn duimen draaien voor jullie! Mysteriousgirl, dat valt te doen en idd je bent eraan gewend. Ik ook wel hoor maar nu er een kindje komt hoop ik toch stiekem op een verandering. Succes met de menopur spuiten! Zuuske, ik duim voor je dinsdag! Veel geluk en succes meid!! Beschuitje, gezellie op de bank zwijmelen, ik kijk nu naar RTL 8, vermist (serie). Veel plezier! Vandaag naar de pizzeria geweest met familie, gezellig en de dag vloog om. Meiden, fijne avond en een goede start van de week! Welterusten alvast, jeetje ik blijf niezen 5x achter elkaar nu en...6 x
Gezondheid Lovely Zuuske: mijn duimen draaien weer voor je, hoop zo voor je dat het eindelijk gaat lukken! Miranda: no worries, succes met de drukte!
AAAAH dames over 40 minuten ben ik 36 jaar,wat erg! Lovely,echt niet leuk dat bloeden! Fijn dat je wel wat geruster bent. Hopelijk is het gewoon een bloeding omdat de baarmoeder zo gevoelig is. Of zou je lijf nog denken dat je ongi bent? Fijn dat je vriend er over 2 dagen weer is. Lekker met hem knuffelen enzo,geniet ervan! Pien,dank voor de tip maar helaas ben ik er zelf ook zo achtergekomen alleen te laat. Ik zat donderdag op het station op de plee en dacht dat ik flauw zou vallen dus moet idd eerder beginnnen met paracetamol. Dat met ibuprofen ga ik proberen. Ik welke dag zit je nu trouwens? Spannend!! Miracle,ook succes met wachten. Lees dat jij en Pien gelijk gaan. Zuuske succes met de komende IUI. Lest best zeggen we in Brabant.. Mysterious,pfoe zwaar die ploegen. Heb het zelf ook gedaan. Eerste week half 5 eruit,6 uur beginnen,2e week 3 uur beginnen,half 12 klaar. Weet niet of je man er moeite mee heeft maar ik vind het dapper van hem hoor missMiranda,hopelijk heb je het snel wat rustiger. Sorry als ik iemand vergeten ben. Ga tukken nu. Zzz
Lieve Adriana, Van harte gefeliciteerd meid! Dat je hartewens in vervulling zal gaan en je snel mama zal worden. Ik gun het je van harte. Fijne dag! Mijn man werkt de ene week van 7.00 uur tot 15.30 uur en de andere week van 15.30 uur tot 0.00 uur. Nu tijdelijk 2 weken ochtend en 1 week middag. Dat is wel ff lekker. Normaal gesproken om en om. Hij vindt de ochtenddiensten juist zwaarder, omdat ie dan niet kan uitslapen Ik zou 't ook niet kunnen hoor. Fijne dag allemaal!
Adriana, van harte gefeliciteerd meid! Maak er een mooie dag van!! Mijn vriend heeft net gebeld en is geland, ik rij hem zo tegemoet. Morgend de echo, ik laat het jullie weten! Fijne avond meiden!