Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Lovely: jij ook fijne avond met je mannetje meid! Wat zul je blij zijn om hem weer te zien :). Succes morgen, ik duim voor je!

All: Ik ben vandaag uurtje eerder naar huis gegaan, omdat ik ineens behoorlijke buikpijn kreeg :(. Voelde echt alsof ik ongi moest worden :(. Of het zijn toch m'n darmen? Ik weet het niet, maar het gaat nu wel weer... Nog geen bruinverlies gezien. Maar probeer nog maar niet teveel te hopen, tis nog maar 10 dagen na IUI, dus het kan nog alle kanten op...

2. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    hallo meiden,
    vandaag een gesprek gehad met mijn gyn.
    alles op een rijtje gezet en samen besloten dat ik naar een ander
    ziekenhuis ga...
    simpelweg omdat mijn huidige ziekenhuis niet kundig genoeg is om mij goed te kunnen helpen. hier heb ik weinig kansen en kom ik niet vooruit...

in het volgende ziekenhuis krijgen ze al mijn gegevens, maar krijg ik ook een second opinion. puur om de situatie vast te stellen zoals hij op het moment is...
    dan een behandelplan maken.

ik heb aangegeven dat ik graag eerst nog IUI wil voordat we gelijk naar IVF overgaan... dit zet ze ook in de verwijsbrief.
    ik vind het best spannend, en heb er nu wel een goed gevoel bij...

het enige is dat ik zelf mag kiezen: Zwolle of Groningen.
    iemand ervaringe/tips/adviezen???

(eerst was er sprake van leeuwarden, dit is wel dichterbij voor mij, maar mijn gyn raadde het af. omdat zwolle en groningen toch ''beter'' zijn. ik heb daar meer kansen dus daarom ga ik daar ook voor)

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miranda: fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden meid! Het is goed dat je verder kunt in een ziekenhuis met meer kunde. Ook heel goed dat je dan gelijk een second opinion krijgt! Ik zou denk ik dan voor Zwolle kiezen. Ik heb daar veel goede verhalen over gelezen/gehoord. Maar misschien moet je het ook ff in een nieuw topic vragen. Ik kan namelijk niet uit eigen ervaring spreken. Je kunt altijd eens bij de ziekenhuizen op de website kijken. Wel jammer dat je niet 'gezellig' bij ons komt. En ergens baad het me voor mezelf ook wel weer wat zorgen dat het mcl blijkbaar niet bekend staat als al te best voor dit soort situaties. Zou jouw situatie zo uniek zijn? Maar goed, dat doet er nu niet toe, jij moet gewoon naar het beste ziekenhuis gaan, zodat je snel lekker hartstikke zwanger bent :)!

4. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    pien ohh! dat kan misschien wel innesteling zijn? of is dat te laat? volgens mij vindt die plaats tussen dag 7 en 10? klinkt in ieder geval een beetje hoopvol! hopen dat het niet je ongi is :) heb je normaal bij die buikpijn dan gelijk bruinverlies? hier nog steeds t zelfde voel helemaal niks heb wel weer pukkels net als altijd voor mn ongi dus mn gevoel zegt nee niet gelukt. nog 4 nachtjes!! dan kan je testen :) misschien test ik toch wel met je mee ik ben dr nog niet uit hahah.

miss miranda goed dat jullie nu overstappen naar een ander zh...nu de moeilijke keuze om te kiezen tussen welke 2...ik heb geen idee woon aan de andere kant van t land ;) kan je miss kijken bij ervaringen op het i-net?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    miracle: ja ik maak mezelf ook van alles wijs op het moment, maar wil me ook weer beetje behoeden voor de teleurstelling. Het kan in elk geval niet lang meer duren voor dat ik het weet. Nog geen bruinverlies gezien. Maar meestal als ik dat zeg, is het vrij snel daarna zo ver, dus ik heb niets gezegd ;). Het zijn denk ik ook wel deels m'n darmen, maar er komt niets uit dat verlicht, behalve wat lucht :).
    Voor de rest heb ik net als jij helemaal geen enkele aanwijzing... Toch hoop ik dat we beide eind van de week samen positief testen :). Laten we positief blijven en nog ff doorhopen, ik duim voor jou!!

6. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @zuuske heel veel succes morgen! Dit wordt 'm gewoon.
    Onze duimen draaien voor je meid!

@lovely leuk dat je vriend er weer is.
    Heel veel succes en plezier morgen bij de echo.
    Hoe laat moet je er zijn?
    Zal aan je denken.

@pien hopelijk is het een voorbode van iets moois.
    Mijn duimen draaien voor je.
    Erg he die onzekerheid.
    Nog even volhouden en dan weet je het.

@miranda goed om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad.
    Nu op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
    Heel veel succes meid!

@miracle hopelijk hebben jij en pien aan het eind van de week een mooie test in handen. Ik duim voor jullie.
    Succes met 't nog even wachten.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    hee meid, ik wil jou geen rot gevoel bezorgen...
    maar nee, mijn situatie is niet uniek ofzo... Het MCL is over het algemeen minder kundig dat zwolle/groningen.
    daarom kies ik niet voor leeuwarden, ik wil niet aan het einde van de rit spijt hebben van mijn keuzes...
    tuurlijk zal mcl ook wel weten wat ze doen enzo... maar nu ik dit heb gehoord van mijn gyn wil ik gewoon naar een andere, puur mijn gevoel... verder doet mcl ook niet helemaal IVF, en omdat er best een grote kans is dat dit aan de orde kom wil ik liever gelijk naar zwolle of groningen. ookal is het 2x zolang rijden...

@all. bedankt voor de lieve reacties...:)

8. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @mys girl

ik ben niet gelovig, maar ik vind jou zin zó pakkend! erg mooi!

Keep your head up. GOD gives his hardest battles to his strongest soldiers.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, net even heerlijk gegeten met een vriendin. Fijn even bij kunnen kletsen ook over onze wens. Had haar al een tijd niet gezien, ze is erg betrokken. Dat voelt goed.
    Wat is er veel geschreven vandaag, ik kan helemaal niet meer bedenken wat ik allemaal gelezen heb. Sorry mijn hoofd is een zeef...morgen komt mijn baas in de klas kijken. Blerghhh ben daar ook weer nerveus voor. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan ! Ik sta al jaren voor de klas, maar voel me dan zo bekeken. Krijg de zenuwen. Nou ik ga lekker gtst kijken en heerlijk op het bankje.
    Fijne avond allemaal !

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Adriana, nog snel een p de valreep een welgefeliciteerd en dat dit jaar jou wensen allemaal mogen uitkomen.

Miss Miranda, fijn dat die knoop is doorgehakt, nu nog 1 vd 2 kiezen. Kijk inderdaad even goed rond op sites vd zkh zelf en forums.

Thanks voor de draaiende duimen beebs. We gaan er weer voor morgen!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Mysterious: thanks meid, ik zal idd nog ff geduld moeten hebben ;). Wanneer is jouw eerste FM weer?
    Miranda: no worries hoor, ik kan me je gevoel en redenatie helemaal voorstellen. Voor mij was het destijds niet meer dan logisch om naar mcl te gaan. Ik hoop dat ik daar kan blijven en het gaat lukken natuurlijk. Ik hoop dat jij slaagt in Zwolle of Groningen :)!
    Beschuitje: gewoon doen of de directeur er niet is. Jij kan dat gewoon! Succes meid!
    Zuuske: heel veel succes morgen!
    Lovely: nogmaals succes morgen, ik duim voor een mooie knipperende echo :)!

12. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!

Miranda,goed dat je het ergens anders gaat proberen en hopelijk kun je nog 'gewoon' IUI doen. (Alsof IUI zo gewoon is..)

Pien,innesteling zou nog best kunnen hoor. Ik hoop dat het dat is en niet je darmen.

Zuuske,succes vandaag!

Ik voel me niet zo lekker. De gyn zegt dat ons zaad prima in orde is ahoewel het bij stress niet zo goed is maar dat is logisch. Toch hebben we telkens maar iets van 2,5 miljoen zaadjes na bewerking. Dat zijn meer IVF aantallen vind ik. Maar ik moet hoe dan ook nog 3 IUI's doen. Het vervelende is dat ik komend weekeind op zaterdag mijn ei heb of ik nu otrivelle krijg of niet en dan is het ziekenhuis DICHT. Ik hoop dat ze het eventueel vrijdag kunnen doen maar dan heb ik geen otrivelle gehad. Deze ronde zal dus weer niets worden. Ach hierna nog maar 2 te gaan ;)

13. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @all...
    sorry even een ego berichtje, maar ik word ongesteld! vaag!
    hoe kan dat nou weer?
    heb deze ronde dus wel puregon gespoten, maar nooit een ei gekregen... zit nu op cd 24...

14. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @pien mijn eerste fm is vrijdag.
    Ben benieuwd!
    En hoe is het vandaag met jou?

@adriana vervelend meid! Hoe weet je trouwens precies wanneer je eitje zal gaan springen? Hopelijk zijn ze op tijd met de IUI.

@miranda wat vervelend. Misschien goed omdat je dan weer snel kunt beginnen in het nieuwe ziekenhuis.
    Succes meid!

@lovely hoe was de echo?
    Hopelijk heel mooi :)

Hoe is het met de rest?

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Adriana: kan me je onzekerheid wel voorstellen, maar op zich zou het met zoveel aantal wel moeten lukken met IUI. Maar wat stom dat je ziekenhuis geen IUI doet in het weekend :(! Bij ons doen ze geen FM's in het weekend en dat vind ik ook al vervelend, maar geen IUI vind ik echt raar hoor! Maar heb het wel vaker gehoord/gelezen dat er ziekenhuizen zijn die dat niet in het weekend doen... blijf het echt dom vinden.

Miranda: hmm ja das wel apart... maar goed, misschien ook wel ff goed om een nieuwe cyclus te beginnen nu je naar volgend ziekenhuis gaat? Is het ook echt doorgezet? Misschien is het ook wel je ei geweest. ik heb ook wel eens bloedingen rondom eisprong namelijk...

Mysterious: hopen dat er vrijdag weer iets moois te zien is meid!

Lovely: hoe is het gegaan meid. Ben heel benieuwd. Hoop zo dat je weer met goed nieuws komt!

All: ben bang dat het toch weer verkeerd afloopt hier... :(. Heb veel afscheiding en zo begint de ongi vaak ook, en 't was al beetje gekleurd vanmiddag... dus dat geeft geen goed gevoel, mijn lichaam kennende :(.

16. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Adriana, wat vervelend dat je je niet lekker voelt! Wat naar dat je je ook nog bezig moet houden met weekenden (ei in het weekend), dat geeft alleen maar extra stress! Gelukkig krijg je wel meer dan 6 x een IUI, dan heb je nog even om alle kansen te pakken. Heel veel succes meid en ik hoop dat je gisteren toch een leuke verjaardag hebt gehad. Dikke knuffel voor jou!

Pien, dank je meid! Wat akelig die onzekerheid, je wilt het gewoon weten en het liefst vandaag nog! Ik duim voor je dat het positief is! Hoe is het gegaan met de bezoekers? Al iets van de makelaar gehoord over een mogelijke interesse? Knuf en fijn dat het nu weer beter gaat!

Mysteriousgirl, dank je! Ik ben erg blij dat mijn mannetje er weer is! Dikke knuf voor jou en dat de tijd een beetje snel gaat voor je, op naar een mooie follikel(s) nu x.

MissMiranda, oh dat zijn 2 andere keuzes dan je eerst dacht he? Ik heb goede ervaringen in het UMC Groningen! Wat fijn dat je een second opinion krijgt en misschien kan je bij beide een gesprek krijgen en kijken waar je je het beste bij voelt. Succes meid!

Zuuske! op goed geluk, duim duim, the moment of truth! Zet hem op eitje van Zuuske en zwemmertjes van Zuuske's man!!

Hier, vandaag de echo gehad en alles ziet er goed uit. Hartje klopte en het voedzakje was ook te zien. Het was mooi gegroeid. Ik heb nu nog maar 2 % kans dat het mis kan gaan, maar daar rekenen ze niet op! Ze zei als we dit zien gaat het meestal wel goed en vertrouwen heb ik ook zeker gekregen vandaag! Mijn vriend was ook helemaal blij en begon allemaal vragen te stellen haha, leuk! ik hoorde hem wel toen ik in de kleedruimte was! Hij is ook zo trots natuurlijk! We hoeven nu ook niet meer naar Groningen te rijden en ik mag een gyn. in de buurt zoeken. Dat scheelt weer een reis! Over 2,5 weken mogen we kiezen voor een combinatietest (kijken of er afwijkingen zijn) dus alles goed meiden! Het bloeden komt waarschijnlijk van de baarmoedermond en dat kan door blijven gaan, komt vaker voor en hoeft niets uit te maken voor het beebje.

Hoe gaat het met jullie?....zo even bijkomen van een zeer drukke maar wel leuke dag! Fijne avond meiden en succes deze week x

17. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Dikke knuffel Pien dan dat het niet waar mag zijn! Geen ongie!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Thanks Lovely :), heb nog maar heel klein beetje hoop hoor... Maar wat fijn dat jouw echo goed was :D! Super toch! Gelukkig zeg, en nu maar volop gaan genieten, samen met je vriend, en bloedverlies laten voor wat het is :). Heerlijk meid, ben echt blij voor je!

En ik zal hoe dan ook niet klagen over deze cyclus. Mocht ik straks ongi worden, dan is m'n LF nu minstens 11 dagen geweest, dus netjes. En geen bloedverlies en buikpijn gehad na IUI (ok gisteren ineens...). Maar zal zeker ook wel teleurgesteld zijn. Was vanmiddag al teleurgesteld, omdat ik er echt van overtuigd was dat ik ongesteld aan het worden was. Nu heb ik weer heeeeel klein beetje hoop... En misschien dat ik komende cyclus zelf de pregnyl ietsje later zal zetten (36-38 uur), omdat ik toch nog steeds wel denk dat we te laat met IUI waren... maar ga dat nog eens met de arts bespreken. Hopelijk heb ik dan die andere weer ;).

19. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miracle: hoe is het met jou nu? Inmiddels al wel iets gevoeld of nog steeds niet? Ik duim nog voor je hoor, er moet hier nodig weer wat roze komen!

20. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    lovely wat goed zeg dat het er allemaal goed uitzag!!!!
    super!!! nu lekker genieten he!

pien....ohneee heh ook al een slecht gevoel erbij? ik ook hoor ik heb pukkels en altijd last van lucht vlak voor mn ongi...en nu ook. en ook last van afscheiding idd en dat heb ik normaal ook. dus heb deze ronde echt geen hoop meer... ik wordt nog niet ongi door die utro maar weet zeker dat dat gelijk op gang komt zodra ik daarmee stop. donderdag de laatste pillen. dus ben ook een beetje verdrietig :(

Share This Page