Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    LOvely, wat super dat de echo zo goed was. En wat bijzonder toch he? Heerlijk genieten even.

Pien, gets dat moet niet. Wat knap wel dat je al meteen zo positef verder denkt, maar laten we tot het zover is nog hoop houden dat het niet zo zal zijn. (haha, vage zin, maa rje begrijpt wat ik bedoel?)

Vanmiddag iui gehad, zaadjes waren goed! 4,6 miljoen, zoveel hadden we nog niet. Had echt een heel lief zustertje, die ik al vaker had. Ze zei dat ze hoopte me niet meer te zien, gheghe.

Laatste ronde iui voor ons, ik geloof er niet meer zo in en denk dat wij de ivf weg moeten gaan inslaan, maar toch...voor nu... fingers crossed!!

xx

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hallo meiden, hier een goede dag gehad. Het bezoekje van mijn directeur is natuurlijk goed gegaan. Stress om niets natuurlijk zoals altijd ;)
    Morgen is mijn iui een week geleden en gaat de spannende tweede week in. Ik voel nu nog helemaal niets, maar dat is ook wel logisch. Ik zie wel weer op tegen de uitslag, heb het idee dat het dit keer niet gelukt is. Maar dat is nergens op gebaseerd haha..

Pien ik duim voor je dat je niet ongesteld gaat worden hoor. Waarom heb je nu weer wat hoop gekregen?
    Miracle ook voor jou blijven we duimen ! Sterkte!

Lovely wat geweldig nieuws ! Super hoor, gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je er heel blij mee was. Heb je al een idee wanneer je het gaat rond vertellen?
    Vandaag was hier een collega op het werk, zij is onlangs bevallen. Vond het toch wel een beetje lastig hoor. Zo'n mooi klein lief kindje...

Miss Miranda, ik kan je geen advies geven, ben bij beide ziekenhuizen niet bekend. Succes met het maken van je keuze. Misschien kan je bij beide een kijkje nemen?

Adriana knuffel voor jou ! Hoop dat je je snel wat beter voelt. Wel heel raar dat ze geen iui doen in het weekeind Alsof jij er wat aan kunt doen dat het in het weekeind valt.

Myst girl jij alweer vrijdag de FM spannend hoor !

Nou ik geloof dat ik iedereen nu wel gehad heb haha..zo niet sorry ;)

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Oh zuuske ik was jou vergeten ! Vandaag weer iui gehad ! Meid kop op we blijven positief, je weet maar nooit he misschien dit keer....
    succes weer met wachten !

4. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @pien laat de rode duivels maar wegblijven. Duim, duim, duim!
    Utrogestan heeft mij ook geholpen aan een langere LF, dus dat geeft mij weer hoop voor de nieuwe ronde.

@lovely goed om te horen dat alles er goed uit zag.
    Fijn dat je nu naar een gynaecoloog in de buurt kunt.
    En zo'n combinatietest is dat zonder risico's?
    Weten jullie al of jullie die willen laten doen?
    Nu lekker genieten meid.
    Je hebt het verdiend.
    Hopelijk volgen wij snel :)

@miracle rode duivels blijf weg!!
    Duim, duim, duim.
    Er is nog hoop!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miracle: och jij ook al weinig hoop meer? Ja ik herken dat wel dat je bijvoorbaat eigenlijk al wat verdrietig wordt...
    Zuuske: ja ik snap 'm hoor :). Hoop zo voor jou dat dit 'm gaat worden, de duimen draaien ook voor jou!
    Beschuitje: precies zo'n geval: hier ook op het werk een collega die paar maanden geleden bevallen is, nu weer voor 't eerst aan 't werk. Heb alleen een foto gezien, maar wel heel schattig. Tsja dan
    kun je alleen maar denken: dat wil ik ook ;). Jij hoop houden he, je moet nog een week. Succes met die laatste moeilijke week!
    Tsja ik had weer wat hoop om dat de verkleuring van de afscheiding net weer even weg leek, maar 't kan zo maar zo zijn dat het er zo weer is en dan is de hoop weer weg...
    Mysterious: bedankt voor het duimen :)

6. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje spannend! Nog een weekje,
    Ik duim voor je dat het raak zal zijn.

7. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Lovely,fijn dat alles er goed uit zag!!! Gefeliciteerd :D

Pien,,neee niet ongi worden! Zou zo zonde zijn :(
    miracle,jij ook niet :( Ik wil graag meer roze zien hier!

zuuske,mooi aantal! zoveel hebben wij nog nooit gehad. Toch heel veel succes.

Bescuitje,fijn dat alles goed was gegaan met de directeur. Nu nog een weekje wachten he. Dagen kunnen soms zooo lang duren.

Ik heb vrijdagochtend een FM op dag 9,heb nu al veel slijm (sorry) en weet dat ik een eisprong heb op dag 11,vaste prik hier. Het is alleen een tijd anders geweest toen ik zo ziek was.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Adriana: kun je niet ff contact opnemen met het ziekenhuis om te vragen wanneer de iui dan het beste plaats kan vinden als ze dat niet in het weekend doen? Kun je niet vrijdagmiddag dan de iui krijgen en b.v. vanavond of morgen al de pregnyl?

Overigens zie ik het nu echt niet meer zitten voor deze ronde :(. Afscheiding wordt langzamerhand donkerder... Best wel k*t natuurlijk :(.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pientje..sterkte ( en wie weet valt het mee...moed houden hoor !)

10. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @zuuske fijn om te horen dat de IUI goed is gegaan.
    We gaan voor goed nieuws!
    Succes met 't wachten.

@adriana kun je dan niet eerder terecht voor de fm en misschien vrijdag de IUI? Ik zou ook even bellen naar het ziekenhuis. Succes!

@pien nee, niet ongie worden meid :(
    Hopelijk vals alarm.

11. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    He bah zo te horen weer geen roze of blauwe wolken deze week. Sterkte allemaal met het wachten.
    Zuuske fijn om te horen dat het goed is gegaan. Geeft toch weer hoop!
    Morgen de eerste FM. Ben benieuwd. Voel niks en merk niks... we wachten af.

12. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Pien,k*t!! Zo jammer :( :(

liefde overwint,hopelijk is er toch iets te zien!

Ik ga vragen of ik naar het grotere ziekenhuis bij ons in de buurt kan. Dat is wel in het weekeind open en is verbonden met ons ziekenhuis dus dat komt goed uit ;) Ik denk trouwens dat ik aardig wat eitjes meesleep,veel krampen en steken. Ik denk wel 3,hoop niet meer.

13. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Thanks Pien! In het UMCG hebben ze een duidelijke visie: er zit een kortere tijd tussen injectie en inseminatie (nl. 24 uur) dit doen ze omdat uit een Scandinavisch onderzoek is gebleken dat dit een beter resultaat kan geven, ze hebben in Groningen ook betere resultaten gezien zei de gyn. gisteren. De reden is omdat een eicel minder lang vruchtbaar is en zwemmertjes langer kunnen overleven. Dit hoeft natuurlijk geen garantie te geven voor iedereen, maar als je een paar x een late IUI hebt gehad dan denk ik waarom die kans niet wagen? of anders 30 uur, dan zit je er midden in. Ik zou ook overleggen, je voelt het zelf aan. Balen hoor dat je ongie nu door breekt! Hoeveel uur zat er nu tussen de Pregnyl en IUI dan? meer dan 36-38 uur?

Mysteriousgirl, dank je meid, ik hoop dat jij/jullie ook snel mogen volgen het wordt toch wel tijd voor meer roze hier! Ik weet nog niet of ik beide testen wil, een bloedonderzoek in combinatie met een nekplooimeting tijdens echo vind ik wel oke, dat geeft geen risico's maar, een waterpunctietest vind ik nog best eng (toch klein risico). We denken hier nog ff overna. Veel succes overmorgen, dat er iets moois aan het groeien is en dat je dit keer een plakbeebje krijgt!

Miracle, bedankt! ik hoop dat je geen ongie krijgt meid! Ik duim voor je! Dat jij ook snel mag genieten en posi mag testen!

Zuuske, dank je het voelt zeker goed nu! Ik hoop dat jij ook snel op die roze wolk zit! Fijn dat het aantal zwemmertjes nu meer was...Heel veel succes, zet die IVF nog even in de ijskast, ik hoop echt dat die niet nodig is! Fingers crossed!!!

Beschuitje, dank je... mijn moeder is binnenkort jarig en dan komt een groot gedeelte van de familie, dus dat vind ik wel een mooi tijdstip. Jij verdient het ook om zo'n mooi klein schattig beebje te krijgen! Ik hoop dat het niet meer lang gaat duren en dat jij ook kan pronken op je werk! Fijn dat de meekijkdag goed ging! Succes met de wachtdagen, duurt niet lang meer! Ik duim voor je...

Adriana, thanks! ik hoop dat jij deze ronde het geluk mag krijgen om zwanger te raken! Goed dat je het ziekenhuis vraagt of je daar de IUI mag in het weekend. Heel veel succes en ik hoop voor je dat het lukt! Knuf xx

Miranda, succes met je keuze meid! Ben je er al uit?

@ All succes meiden zet hem op!! xx

14. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Liefde overwint, succes morgen met de FM, dat er iets moois mag groeien!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Liefde: succes morgen!
    Adriana: heb je het al gevraagd of doe je dat vrijdag? Maar dat lijkt me dan wel een goede zet ja! En hopelijk niet meer dan 3 eitjes...
    Lovely: da's wel interessant om te weten, bedankt :). Ik ga het zeker nog een keer benoemen. En de redenatie die jij benoemt zit ik ook mee. Waarom zo op het laatste moment zoiets timen als je weet dat een eicel maar zo kort leeft? Bij ons zit er 40 uur tussen. Ik heb op de website van de NVOG gekeken en de richtlijn is daar 38-42 uur. Dus dat is behoorlijk ruim, zit ons ziekenhuis er dus wel mooi tussenin. Maar die richtlijnen, wel typisch dan dat ze in scandinavie 24 gebruiken he.

All: het wordt steeds bruiner daar beneden :(. Het kan niet anders meer dan dat het uitloopt op een ongi. Ik denk dat morgen of overmorgen dag 1 van IUI ronde 3 is...

16. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    pien ooohh wat klote zeg.... hier nog niks maar dat komt door de utro natuurlijk. heb alle verschijnselen van een ongesteldheid die eraan zit te komen. voor jou ronde 3 dus weer...wij gaan dan nu naar nr 2. het maakt me echt niet uit wanneer het eindelijk zover is al moet ik 6 rondes w88 als het maar lukt :( pfff wordt er nu al gek van!

voorderest iedereen veel succes met metingen, hormonen en w88....

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien ik baal met je mee...:(
    Hier een drukke dag gehad maar wel gezellig. Ik merk aan mezelf dat ik nu wel steeds meer met mijn lijf bezig ben , voel ik wat, merk ik wat...maar nee nog helemaal niets. De spanning komt er weer aan pffff....geduld;)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    miracle: ik hoop dat het toch niet komt meid, je weet maar nooit wat die utro voor verschijnselen geeft he. Ik duim net zo lang door! Maar tis niet leuk om alleen al te denken dat het niet raak is :(.
    Beschuitje: succes met de laatste week, zo moeilijk he!

19. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    beschuitje hoe vond je de eerste w8 week? dat aftellen duurd zo lang...je bent al op de helft! veel succes met wachten nog ffies!! dat je denkt vanalles te voelen herken ik ook wel bij alles wat je voelt ga je denken dat het misschien iets zou kunnen betekenen :) hopelijk voor jou een posi test volgende week :)

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    De eerste wachtweek heb ik niet zo'n moeite mee eigenlijk. Dan is het toch nog lang niet in zicht. De tweede week vind ik meer stressen. Dan ga je nadenken over wat als het gelukt is of wat als het niet gelukt is..

Share This Page