Hey Pien ik ga het idd proberen. Alleen kom ik bij de apotheek,geen pregnyl! Zkh zei dat die er wel zou zijn. Ik ga dus niet voor 40 euro otrivelle kopen terwijl ik niet zeker weet of ik die wel ga gebruiken. Wacht eerst maandag wel af en als de eitjes al weg zijn scheelt me dat weer 40 euro want ik sta op de wachtlijst (jawel) voor pregnyl. Ben benieuwd hoe het maandag is.
Adriana: he getsie ook dat nog . Ik heb juist voor het eerst wel pregnyl meegekregen voor komende ronde. Ik moest mijn schildkliermedicatie ophalen afgelopen week en toen kreeg ik de pregnyl die ik voor ronde 2 had besteld mee... ik had het geluk dat ik de eerste keer 2 x brevactid had meegekregen dus daar kon ik vorige ronde nog gebruik van maken. Volgens mij zou ik voor dat ik aan een ronde zou beginnen willen weten of er pregnyl of brevactid leverbaar is, tis toch ook zonde van de menopur die je tot nu toe hebt moeten spuiten... nou hopelijk maandag goed nieuws m.b.t. je eitjes en dan ook nog pregnyl leverbaar. Heeft jou ziekenhuis ook een apotheek? Misschien dat die nog wel iets heeft? Of een apotheek in de buurt? Je kan altijd eens een belrondje doen... Miracle: ach nee toch . Jij ook al .... knuffel!! nou het zit niet echt mee in dit topic. Ik hoop dat de meiden die nu nog op het wachtbankje zitten toch met beter nieuws komen. Wil wel iedereen een fijn weekend wensen!!
Miracle,knuffel meid en sterkte! Pien,heb je geluk gehad zeg! Ik had al gesodemieter met de dokter dat ze me nog geen recept wilde uitschrijven,daarom ben ik nu zo laat. Heb mijn recept daargelaten (apotheek) voor als het leverbaar is,ik het meteen krijg. Als er maandag eitjes zitten word het toch ovitrelle vrees ik. Ik heb spijt dat ik niet naar de ziekenhuisapotheek ben gegaan. Ben nu te moe om te bellen,had het eerder moeten doen maar misschien kan maandag ook nog wel.
Dames, sorry heb niet helemaal bij gelezen. Vandaag de 2e follicel meting gehad. Nog steeds 2 grote en 1 kleine maar niks was ge groeit dus maandag de iui.vandaag nog gonalf spuiten en morgen de ovitrelle. Op naar nummer 5 dus!
Adriana de pregnyl is tijdelijk niet leverbaar in het hele land ! Ik heb een Duits middeltje gekregen, wel 6 euro betalen, maar het heeft dezelfde werking. Tegen mij werd gezegd dat eind oktober de pregnyl weer beschikbaar zou zijn. Miracle jij ongesteld bah bah bah ! Sterkte. pien is het bij jou ook echt doorgekomen nu? Wel lekker dat het weekeind is, kan je lekker op de bank en hoef je niet echt iets. Of heb je een druk weekeind? Hier vanavond echt behoorlijk saggo terwijl ik een goede dag gehad heb.Heb lekker gewerkt en de kinderen waren ook wel te genieten haha... Ik heb vanavond het rijk alleen thuis dus ik kan lekker saggo zijn. Beetje jammer dat ik het wel voor vertrek van mijn lief op hem afgereageerd heb... Hoop dat ie straks niet boos meer is...ik heb zo de pest aan die stomme stomme hormonen..pfffffff Komend weekeind niet veel plannen eigenlijk. Ben zo onderhand steeds meer bezig met mijn aankomende menstruatie of niet natuurlijk. Ik ga nu wel wat steekjes voelen enzo, maar ja dat zegt natuurlijk nog niets. Een fijne avond allemaal !!
Liefde overwint heel veel succes maandag!! Een van de zes pogingen moet toch raak zijn? Ga keihard duimen op een succesvolle iui!! Beschuitje jaa die stomme hormonen inderdaad! En dan reageer je het meestal af op de persoon die het dichts bij je staat, die is dan de lul hihi nou hij moet het er maar bij nemen hoor mijn man lacht me meestal 'uit' als ik zo'n bui heb en later moet ik er dan ook wel weer om lachen
Adriana: zijn er geen apotheek met weekendienst? of zouden ze dit niet als spoedgeval bekijken... Ik weet natuurlijk niet hoe je financieel zit, maar om 40 euro zou ik persoonlijk zelf niet laten... Hoe dan ook: ik hoop dat je maandag dan nog op tijd bent, ik duim voor je! Liefde: op naar een succesvolle 5e IUI!! Beschuitje: ja het is vandaag toch doorgezet. Alleen valt het me nu nog erg mee. Het is echt wel ongi hoor, mooi helder rood bloed enzo, maar (nog) niet zo heftig als vorige keer. Ben benieuwd of dat dan morgen nog komt . Jij gewoon ff lekker saggo zijn hoor. Maar straks weer goed maken met je mannetje . En succes met de laatste lootjes van de cyclus!
wat is het lekker stil hier pien ben jij ook weer begonnen al met spuiten? ik ben sinds vrijdag weer begonnen met decapeptyl en volgende week een echo en kijken naar 'niks'...of alles er goed uitziet om weer te beginnen met gonal-f. als ik het zo bereken in week 44 de iui dan...ben weer benieuwd gaat toch best wel snel als je eenmaal weer bezig bent met het spuiten. vandaag lekker ff winkelen fijne zondag all
Miracle het is inderdaad stil hier ! Ik was vanmorgen ook al even komen kijken of ik wat bij kon lezen maar nee. Dan moeten wij de tekst maar opvuillen haha... Succes weer met de volgende ronde he? Hier begint het nu wel spannend te worden. Ik zit nu op dag 11 na de iui en vorige keer zag ik op dag 12 dat ik ongesteld zou gaan worden. Ik had toen al een aantal dagen zere borsten, dat heb ik altijd als ik ongesteld ga worden. Nu voel ik nog praktisch niks, dus ik begin nu wel heel erg nieuwsgierig te worden hoe deze komende week gaat verlopen. Het is weer dr op of dr onder Duimen jullie met mij mee? Vandaag een heerlijk lui dagje, het giet hier al uren pijpestelen dus ook wel heerlijk als je dan niets moet maar lekker kunt doen waar je zin in hebt. Gister een beetje geverfd boven en vandaag lekker een luierdagje. Misschien ga ik straks wel even een filmpje kijken. Eerst zo maar eens wat lunchen. Kom straks nog wel even langs...
miracle, meissie, wat rot! pff... hou vol meid!!! liefde, morgen de iui, opnieuw spannend, ik duim voor je meid!! beschuitje, meid wat vervelend dat die stomme hormonen zo'n invloed hebben! ik heb er zelf ook wel last van en voel me dan ook regelmatig schuldig tegenover vriendlief. gelukkig heeft hij er wel begrip voor en neemt hij het me niet erg kwalijk... maar het is natuurlijk niet leuk... hier verder geen nieuws, ongi is weer over... fijne zondag!
Miracle: shopse!! Ik ga vandaag weer beginnen met spuiten, holadiejee Beschuitje: spannend weer! En tsja die wel of niet kwaaltjes he, het blijft iets waar je op gaat letten he . Ik duim uiteraard flink voor je! Miranda: wanneer kun je terecht bij mcl? Gebruik je nu ook weer clomid of nu ff niets? Hier ongi ook al stuk minder, lijkt bijna al weer weg. Maar dat heb ik wel eens vaker op dag 3, en dan is het dag 4 weer wat meer. Gek eigenlijk. Tenminste ik kan me haast niet voorstellen dat dit het was . Maar het was wel duidelijk ongi hoor. Maak mezelf niets wijs. Maar hoe dan ook was het een stuk minder heftig als vorige ronde. Scheelt denk ik toch wel of je 1 of 3 eitjes hebt gehad... Fijne zondag nog allemaal!
pien ik wacht op een bericht van het mcl wanneer ik terrecht kan... dat was binnen 4 weken, dus ik ga maar uit van 4 weken wachten. ondertussen even helemaal niks... clomid heb ik in het verleden gehad maar dat doet voor mij niks, dus dat zal ik zoiezo niet meer hoeven... pien jij zit toch ook in het mcl... tot hoeveel eenheden mag je daar spuiten? en hoelang mag je doorgaan in je cyclus met spuiten, stoppen ze op een bepaalde cyclusdag, of mag je doorgaan met spuiten tot dat er resultaat is?
Pien lekker toch zo weinig ongi. Ik teken ervoor ! Ik heb ook wel eens dat het een dag weg is en dan weer komt. Gek he?
Beschuitje tuurlijk duim ik mee, heel hard ik wil eind van de week hier zien dat het is gelukt hihi Liefde heel veel succes morgen! Laat je weten hoe het is gegaan? Pien jippeeee jij ook weer begonnen met spuiten? Miss Miranda moet je nu ook weer beginnen met volgende ronde?
Miranda: o ja dat is ook zo... ik spuit menopur, dus ik denk dat jij dat ook wel krijgen zult. Ik heb geen idee tot hoe ver ze gaan. Ik krijg de standaard dosis van 75 eh en aangezien ik er tot nu toe snel op reageer, weet ik niet wat ze doen als het langer duurt. Je kunt er altijd eens naar toe bellen en anders tijdens de intake navragen. Beschuitje: ja was prima zo, hopelijk voor jou helemaal geen ongi meer meid! Miracle: ja over kwartiertje zet ik m'n spuit weer . Vrijdag eerste FM, op dag 8 al, omdat ze in het weekend niet meten...
Ik ben er ook weer hoor Was even van het weekeind aan het genieten. Trouwens ik heb ook ooit gehad dat m'n ongi een dag weg is en dan weer komt. Echt heel vaag. Zo morgen weer een FM om 11 uur. Ben benieuwd. Heb wat minder puregon gespoten dit weekeind oh liefde,heel veel succes morgen!
Adriana: genieten is goed . Ja vaag he, ongi kwam net al weer terug, dus tis nog niet over . Ik ben heel benieuwd naar je FM van morgen, hopelijk alles nog mooi op tijd ! Succes! Liefde: succes met de IUI morgen!! Heb net de eerste spuit weer gezet, maar zo ineens een uur later dan ik zou... ineens helemaal vergeten, zat zo lekker op de bank te luieren .
Lieve meiden ik ben zo blij... Stom ja ik weet het, het zegt nog niets. Vorige maand werd ik op dag 12 s morgens na de iui ongesteld en nu nog geen spoortje!! Wie weet.... Ben zoooooo benieuwd. Deze weet is ja of nee.... Sorry voor mijn gezwijmel....