Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miranda: Och meisie toch :(, dat is natuurlijk ook niet leuk om allemaal te lezen. Wij kunnen tenminste af en toe nog hoop en hebben en jij kunt alleen maar wachten op een eitje... Ik hoop voor jou dat je snel bij het mcl terecht kunt en ik hoop dat ze je daar goed kunnen helpen meid! Knuffel!
    Beschuitje: ik hoop het zooooo voor je, wat zou dat heerlijk zijn he zo vlak voor een weekje vrij :). Maar ik kan me je gereserveerdheid wel voorstellen, je wilt jezelf ook weer wat beschermen...
    Adriana: ik heb een aanvullende verzekering (beetje extra) en kan daarmee 10 alternatieve behandelingen voor 50 euro vergoed krijgen. Aangezien de acupunctuur bij mij iets rond de 50 euro kost, kan ik gewoon 10 behandelingen zo goed als gratis krijgen ;). Mocht je geïnteresseerd zijn, zou ik eens in je polis kijken hoe het zit met vergoedingen.

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen, hier nog steeds goed nieuws :D! Althans nog geen slecht nieuws zo kan ik het ook zeggen. Ik voel nog weinig en geen ongi dus ik = BLIJ! Morgen is de iui precies 14 dagen geleden dus mijn testdrang wordt nu met de dag erger. Mijn man wil echt wachten tot zaterdag met testen, weet niet of ik dat wel kan.;)

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ga zo door beschuitje :)!!

4. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Jeej beschuitje hoop het zo voor jullie!

5. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

#965 Molitalia, Oct 16, 2012
    Last edited by a moderator: Oct 16, 2012
    Pien,ik ben ook aanvullend verzekerd volgens mij. Misschien moet ik er toch eens achteraan. Wie weet kunnen ze iets aan mijn rommelige cyclus doen.

beschuitje ik zou denk ik gewoon gaan testen :D Ahoewel ik me kan voorstellen dat je niet durft,bang voor teleurstelling.

Zo,de IUI zit er weer op. Wel maar weinig zaad,7 miljoen en na bewerking 1,7 :( En mijn cyclus is dus ook niet geweldig en ben behoorlijk ziek deze week. Pff gaat em niet worden denk ik.

oh ja,ik had nog wel 3 eitjes zitten:$ Oeps,me toch vergist wb eisprong. En ik heb zo zitten vitten op het zkh:)

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik ga echt nog niet testen hoor Ariana, ik zou wel willen maar lijkt me niet verstandig. Ik voel wel licht zeurende pijntjes in mijn buik, maar geeeeen idee of het nou menstruatie is of niet. Borsten doen inmiddels behoorlijk pijn ! Geduld geduld geduld haha
    Wat balen dat de zaadjes wat minder goed waren, maar er is er maar eentje nodig he? Zou het een drieling worden :p?

7. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Voor een 3-ling heb je denk ik wel minimaal 3 zaadjes nodig ;)
    Adriana: ik denk dat je het geluk hebt gehad dat het er 3 waren, omdat 3 minder snel gaan dan 1 ;). En je hebt het weekend wat minder gespoten toch? Dus al met al een perfecte timing, beetje van jou, beetje van het ziekenhuis :). 1,7 is niet heel veel nee, maar goed, er zijn 3 eitjes waar ze naar toe kunnen he, ik ga gewoon weer heel hard duimen!

Beschuitje: goh heb je anders ook zulke pijnlijke borsten? Ik vind het een goed teken :). Ik zou denk ik vrijdag testen als je nog geen ongi gespot hebt... Dan moet het haast wel positief zijn ;).

All: wordt beetje ziekjes denk ik... zit ik niet echt op te wachten natuurlijk... verder geen nieuws hiero ;).

Lovely: al terug van weekendje weg? Lekker gehad meid?

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Adriana: ook toepasselijke banner zie ik, 3 katten = 3 eitjes ;)

9. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hahaha Pien,ik heb thuis ook 3 katten ;) Vandaar de banner. Maar wie weet word het een drieling, ahoewel ik dat wat veel van het goede vind. Een tweeling vind ik prima :D

Ik heb trouwens wel een nabloeding,vorige keer ook al en flink nog wat krampen,niet leuk.

beschuitje,oei wat spannend!! Ik hoop gewoon dat er niets komt. (ongi dus haha)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ja 3 kids ipv katten is wel errug veel he ;).
    Ik had ook nabloeding bij de eerste IUI toen ik 3 eitjes had. Ik denk dat dat gewoon wat heftiger is allemaal ;). Heeft bij mij bijna een week aangehouden...

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien normaal heb ik ook een aantal dagen voor mijn menstruatie pijnlijke borsten dus het zou heel goed kunnen zijn dat ik ongesteld ga worden :( Ik wil er nog niet aan denken. Vrijdag krijg ik vakantie, zal je zien ben ik dan zielig... :(
    We gaan voor de drieling voor adriana hahahahaha

12. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @adriana nou we gaan voor een drieling.
    Neem en vraag nooit meer :p grapje hoor!
    Veel succes meid!

@beschuitje wat spannend!! Ik hoop het zo meid.

@pien hoe is ie met jou? Wanneer heb je de fm?

@miranda meid het komt goed. Jouw tijd komt ook meid.

@all hoe is het met de rest?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Vrijdag voor mij eerste FM, maar das dan nog maar dag 8.... dag 10 valt op een zondag. Dus dan pas maandag weer. Ik hoop dat we hierdoor de boot niet net missen... maar misschien kunnen ze wel een voorspelling doen van wanneer ik de pregnyl moet zetten, misschien zondag al wel (was bij ronde 2 namelijk op dag 10).

14. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    adriana, wat een leuke banner heb je, ik ben ook dol op katten! Ik wens ook mee en duim voor je, 3 eitjes is hardstikke goed ik hoop het zo voor je en de timing klinkt erg goed! Succes met de wachtdaagjes xx

Pien, balen dat je toch gelijk kreeg :(.... In elk geval heb je vrijdag de fm, beter te vroeg dan te laat.. jij denkt ook ver vooruit he? Dat doe ik ook vaak. Ik hoop dat het allemaal goed uitkomt en dat je maandag de pregnyl kan zetten. Ik heb een leuk weekend gehad, dank je!! gezwommen, lekker samen dingen gedaan, daar waren we wel even aan toe! Een dikke knuf voor jou en niet ziek worden he?

Beschuitje, heel veel succes nog met de wachtdaagjes! 14 dagen na iui nu, dat klinkt veel belovend! Dat zou wel heel mooi zijn net even voor de herfstvakantie! Ik duim voor je!

Mysteriousgirl, succes met de wachtdagen! Spannend meid! Dat het deze x raak mag zijn! duim duim

Liefde Overwint, wow wat een goede resulaten! Ik hoop dat het je zal belonen met een super gave test!!

MissMiranda, Succes meid! Jouw tijd komt ook!!

Miracle, jammer dat je toch ongie werd :(. Ik wens je heel veel moed en succes meid! Dat deze nieuwe ronde succesvol is!

Hier, alles goed af en toe nog licht bloedverlies, maar daar kijk ik niet meer vanop! Ik heb er de volste vertrouwen in. Wij hebben ook besloten om geen combinatietest te doen. Dinsdag a.s. weer een echo. Het wordt tijd voor wat roze hier who is next? beschuitje?..... ik duim voor jullie meiden!

15. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @adriana, woow 3 eitjes! jij kan goed broeden :p haha... nu moet het wel goed komen!!!

@beschuitje. waaaaa dat jij dit volhoud!!! ik zou echt gaan testen nu! ik word gewoon nerveus voor jou haha!

@pien niet ziek worden meis! doen ze in mcl geen fm in het weekend?! in sneek wel als het echt nodig is...

@mys. girl... succes met wachten meid!

@lovely, wat fijn meid dat je er zelf ook echt vertrouwen in hebt, dan kun je tenminste genieten :) ben blij voor je meid

16. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Dames,
    Ik heb me zelf voor genomen om de komende 2 weken hier niet meer aanwezig te zijn. Vind het super om mijn hart te kunnen luchten, om er over te pratrn maar ergens word ik er niet gelukkiger van. Een hoop teleurstellingen verdriet en onzekerheid.
    Denk niet dat het me gaat lukken hoor... misschien het proberen waard!

Word gewoon een beetje kriebelig van me zelf...
    Heb voor het eerst gehad dat ik verdrietig werd van een ander die zwanger is. Baby1 is net 7 maanden oud. Ook door middel van iui. Ze heeft geen natuurlijke ei sprong. Blijkt ze alweer 3 maanden zwanger te zijn van baby 2. Ben echt wel blij voor ze hoor. Maar als ik dan hoor dat ze geschrokken zijn omdat het niet gepland niet de bedoeling was word ik gewoon verdrietig. Waarom zij wel en ik niet.
    Tja dat is het leven maar wel ontzettend oneerlijk!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Liefde overwint dikke knuffel voor jou! Wij begrijpen je allemaal zo goed! Ik snap het als je even afstand wil nemen.

Update: nog geen bloed of enig teken van ongi ;)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Liefde: begrijp het wel hoor. Soms is het goed om even wat afstand te nemen. En ik vind het ook moeilijk hoor om aankondigingen van zwangerschappen te horen... Ik heb een tijdje gehad dat echt iedereen die me lief was zwanger was of net bevallen was. Het is nu al een tijdje rustig, maar het zal niet lang meer duren... en daar zie ik eigenlijk wel weer wat tegenop. Ik ben nu zooo aan de beurt voor mijn gevoel.

Beschuitje: hou vol, ga zo door!! Hou ons op de hoogte :)

All: ben toch maar thuis gebleven vandaag. Keelpijn is echt niet fijn :(. Hoop dat het na een dagje rustig aandoen gewoon weer overgaat.

19. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    lieve meiden even snel een berichtje...
    ik heb gebeld met mijn nieuwe ziekenhuis...
    de afspraak staat:
    30 oktober om 13.30!

dat is best snel :)

20. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Goedzo Miranda! Hopelijk geeft dat je weer wat vertrouwen :).

Share This Page