Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pien,
    ik ga naar dr. Weijer,...

ervaring mee?

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja, prima dokter :).

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Pien, beterschap, rust goed uit!

Beschuitje, ik vind het zó spannend voor jullie, begin er steeds meer in te geloven.

Miss miranda, fijn die afspraak, met goede moed er tegenaan, misschien brengt het nieuwe zkh je wel geluk.

Ik heb het razend druk, dus ben hier nog maar heel weinig (vooral het reageren krijg ik vaak niet voor elkaar), maar duim voor jullie!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: ik duim ook nog steeds voor jou! De lastigste dagen zitten er weer aan te komen, succes!

5. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Zuuske,succes met de laatste dagen! Beschuitje wat spannend,ik begin er nu toch wel een beetje in te geloven hoor..

Pien,beterschap!
    Miranda,fijn dat je afspraak staat! Ook vrij snel al vind ik.

Hiero: die drieling komt er niet vrees ik,ik voel me erg beroerd door mn ziektetje. Denk dat ik hierna echt even pauze neem met de IUI's,heb er even allemaal geen zin meer in. We hebben er ook nog maar 2. Als ik IVF wil doen,wil ik helemaal opgeknapt zijn,dan maar een jaar wachten helaas. (Hoop niet zo lang!:$ )

6. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Pien, ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Beterschap meid.

Liefde overwint, succes meid en doe waar je je zelf goed bij voelt, ik wens dat je binnenkort gelukkig mag worden met een wondertje in je buik!

Beschuitje, spannend zeg! ik vind het knap dat je het vol kan houden! Ik hoop dat je snel een dubbele streep mag zien.. suc6

Miranda, wat goed dat je zo snel terecht kunt in Leeuwarden en fijn dat je ervaringen met Pien kan delen nu! Heel veel succes meid!

Zuuske, ik hoop dat je droom snel uit mag komen! Succes meid met de wachtdaagjes...

Adriana, balen dat je je zo slecht voelt! Ik hoop dat er een mooi beebje (s) bevrucht wordt en dat dat de reden mag zijn dat je je zo slecht voelt, sterkte meid!

Ik leef zo met jullie mee meiden, ik zie zo graag goed nieuws hier! Dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden, knuf xx

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Adriana: jeetje wat vervelend dat je je zo niet goed voelt :(. Mag ik niet klagen met een beetje keelpijn... Kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je je spoedig weer goed gaat voelen en die stomme rotziekte achter je kan laten. Kan me wel voorstellen dat je even een pauze nodig denkt te hebben. Als je je al niet goed voelt, is de MM misschien wel dubbel zo zwaar. En misschien dat als je je beter voelt, de kans van slagen ook wel hoger is.
    Zat jij ook niet aan acupunctuur te denken? Misschien dat dit je ook op andere manieren helpen kan? Denk maar even hardop hoor. Kan niet zeggen dat ik er zoveel ervaring mee heb, maar goed je probeert es wat he.
    En toch duim ik nog voor je dat er deze ronde nog iets positiefs gebeurd!

8. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien beterschap meid!
    Doe rustig aan.

@beschuitje ik hoop zo dat je binnenkort een posi test hebt.
    Succes!

@zuuske succes met de wachtdagen.

@Adriana wat vervelend meid. Hopelijk is het deze ronde gewoon raak en heb je helemaal geen pauze nodig :)

@lovely knuffel meid

@miranda goed dat je zo snel terecht kan

Hier had ik vandaag hele erge buikkrampen.
    Nog nooit zo meegemaakt.
    Weet niet of het van de Utrogestan komt.

Knuffel aan alle dames!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, even snel een update..Er is nog geen verandering.. spannend he?

10. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    En wanneer wil je gaan testen?
    Spannend meid!

11. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dank je Pien,je berichtje montert me weer wat op. Iedereen z'n beterschapswensen,dank jullie wel :) Ik heb het momenteel zwaar dus ik wil zoo graag eens helemaal opgeknapt zijn en niet constant op de plee hangen en paniekaanvallen hebben!

Yup ik zat aan acupunctuur te denken maar ik heb ook een tante die massage doet en ze doet het voor mij gratis. Het helpt me zó goed te ontspannen! Afijn even genoeg over mij,ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent want ziek zijn is nooit leuk,wat het ook moge zijn!!!

Mysterious,ik had het niet met de utro. Wel hele enge duizelingen.
    Bescuitje,test nu :p

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    nee nee meiden zaterdag = testdag!!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Nou als je dat volhoudt beschuitje, dan kan ik me niet voorstellen dat je dan niet positief test ;). Ik duim door!

Adriana: dankje. Massage klinkt ook goed :). Ik hoop dat het je helpt te ontspannen. Wat het ook is, als het je maar helpt om weer op te knappen!

14. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    miss miranda heel veel succes met je afspraak in het nieuwe zh! weer nieuwe kansen :) hoop dat ze je hier verder kunnen helpen meis.
    beschuitje oeeehhhhh dit wordt echt zooo spannend!! :)
    adriana wat klote zeg dat je je zo beroerd voelt :( hopelijk kan je binnenkort gaan opknappen en je rust vinden.
    zo klote allemaal en die medische toesstanden maken t er allemaal niet echt makkelijker op. ik zou het heel erg snappen als je even aan een pauze denkt.
    liefde overwint even rust nemen van hier is echt niet gek hoor doe waar je je goed bij voelt en laat je niet gek maken ;)
    zuuske&mysterious succes met de w8dagen!
    pien jij vrijdag een fm? ik moet vrijdag ook voor een uitgangsecho om te kijken of ik die dag ook weer met de gonal-f mag beginnen :) en hoop dat de accupunctuur ook een beetje extra werk opleverd. wanneer denk jij dat je de volgende iui weer hebt als alles goed gaat? ik zit denk ik in week 44 beetje einde van de week.
    hoop dat ik niet iemand vergeten ben en anders een hele dikke knuffel!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    miracle: ik denk dat ik dinsdag of woensdag de IUI heb, gezien de vorige 2 IUI's. Is het zo dat jouw cyclus langer duurt doordat je steeds eerst decapeptyl moet nemen? Ik kan gelijk door en begin op dag 3 met menopur (te vergelijken met gonal-f) tot dag of 10/11.

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    adriana, lieve schat, ik ken je dan wel niet in real life, maar ik vind het echt heel rot dat je je zo voelt!! goed aan jezelf denken lieverd, en je gevoel volgen. als een pauze goed voelt, neem dan de tijd! ik vind het echt jammer dat ik niks voor je kan betekenen, behalve dan vanaf mijn laptop! dus daarom maar even een dikke digi knuf voor jou!! kop op!

beschuitje!!!! aaaah TEST TEST TEST...
    ik hou het niet meer hoor!
    wedden dat je zwanger bent :p

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Update: niks niks niks ... Geen verandering!!! ( ik hou het niet meer!!!!!!) maar ik wacht echt tot zaterdag hihi sorry meiden. Zaterdag ochtend vroeg komen jullie hier maar langs...;)

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Beschuitje! Wat doe je ons aan!! Laat staanhoe je je zelf voelt...;)

Adriana, wat vervelend dat je je rot voelt. Het is ook allemaal niet niks, vooral niet als je net al zo´n zware tijd achter de rug hebt. Knuffel meid!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    aaah beschuitje toe nou!! :)
    Ik slaap zaterdag uit dus dan moet je maar ff op me wachten voor felicitaties :p

Zuuske hoe voel jij je?

20. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje klinkt erg hoopvol meid.
    Zou het dan toch zo zijn...ik denk dat de kans groot is dat jij nr 2 bent :)
    Succes met nog 2 dagen wachten.
    Ik ben zelfs nerveus voor je :)

Deel Deze Pagina