Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dank jullie wel meiden,vooral jouw lieve berichtje Miranda. Ik zit hier lekker een potje te janken maar ach,wat eruit moet,moet eruit.

beschuitje ik vind het ook echt heel spannend nu :D Nog 2 daagjes wachten!

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Adriana dikke knuffel meid!
    Het is allemaal zo oneerlijk, maar geloof me jouw tijd komt ook nog.
    Blijf hopen!

"Believe me, the reward is not so great without the struggle." - Wilma Rudolph

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    en beschuitje wat zei de test??? :D
    haha grapje ik weet dat je nog niet getest hebt...
    maar als je zo doorgaat meid, dan hoef je niet meer te testen want dan merk je het wel aan je dikke buik :p

anyway, we hebben geduld ;)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooie spreuk Mysterious :)
    Adriana: lekker laten lopen meid, opkroppen is ook niet goed.
    Miranda: ben heel benieuwd hoe jij het straks ervaart bij mcl, ik hoop voor je dat ze je eitjes weer mooi op gang krijgen!
    Beschuitje: nog updates?

Ben vandaag weer aan het werk geweest en zelfs tot slot 9 km hardgelopen, wow dat was wel erg pittig zeg, maar heb het gelukkig overleefd ;). Morgen eerste FM, dag 8, maar ik heb al wat afscheiding waarvan ik denk "hmm ik kan toch nog niet nu al in de buurt van m'n ei zitten?" En morgen weer naar acupuncturist. Dus ben wel weer benieuwd wat morgen brengt.
    Maar voor vanavond weinig energie meer over ;)

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Even kort via mijn telefoon. Hier nog steeds alles rustig. Voel wel vanalles in mijn buik, maar het voelt echt anders dan menstruatie (*smile*) morgen nog een dagje en dan zaterdag testen!! Sorry dat ik zo ego ben en niet naar jullie vraag, maar heb even niet de tijd...en aangezien ik jullie op de hoogte moet houden.. ;)

6. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien lekker actief ben je.
    Heel veel succes morgen met de fm.
    Hopelijk mooie eitjes aan het groeien.

@beschuitje spannend, spannend!!
    Het moet gewoon raak zijn.
    Nog even volhouden

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    beschuitje: ja aso hoor, ons maar laten wachten, en dan ook nog zwanger zitten te wezen zeker :p.
    duim duim duim....
    Mysterious: thanks :).

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    beschuitje, meld je je vast even aan bij moeders voor moeders? :p

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Whahahaha Miranda!! Lol

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wordt 23 jouw geluksgetal beschuitje :)?
    Het wordt echt zooo tijd voor roze hier, het kan toch haast niet meer missen?

11. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Idd Pien.
    We willen meer roze...dat geeft ons hoop dat het bij ons waarschijnlijk ook wel zal lukken :)

Ik was aan het denken...het jaar is alweer bijna om.
    Wat zal het nieuwe jaar ons brengen.
    2 jaar geleden hoopte ik dat het nieuwe jaar ons een baby'tje zou brengen...
    Hetzelfde hoopte ik een jaar geleden...helaas :(
    Zou 2013 dan ons jaar zijn?

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mysterious girl, ik ken die dromen hoor ! Ik hoop er ook al twee jaar op en denk ieder oud en nieuw....oh misschien komend jaar wel !
    Heeeeel misschien gaan we trouwens morgenavond wel testen. Zaterdag moet mijn man de hele dag ergens klussen dus hebben we niet veel tijd. Het is wel leuk, iedereen denkt nu dat we zaterdag testen en dan doen we het stiekem vrijdagavond al.
    We balen ook wel wat hoor, stel nou dat het gelukt is, er zijn al veel naasten die het weten. We hebben het idee dat de verrassing eraf is, maar ja aan de andere kant is het ook wel heel mooi en zijn we toch allemaal blij ! Duimen draaien he voor mij ;) Ik duim hier ook de hele avond al...

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Beschuitje, dat denk ik ook altijd, het is voor velen geen verrassing meer, maar ongetwijfeld zal iedereen zoooo blij zijn meis. Aiaiai, ik houd het bijna niet meer... dit moet een mini-beschuitje worden!!

14. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Beschuitje ik gun het je van harte.
    Hopelijk over 9 maanden echt beschuit met muisjes :)
    Ik leef met je mee meid.

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Geen nieuws = goed nieuws ;)

16. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Je weet de spanning wel op te bouwen beschuitje :p
    Succes met testen vanavond :)

17. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    beschuitje heel veel succes vanavond he! en wel gelijk ons op de hoogte stellen natuurlijk hihihi ;)
    pien vandaag eerste fm ben benieuwd of er misschien al iets aan het groeien is :)
    ik inderdaad eerst een week decapeptyl om cyclus plat te gooien en vanavond pas gonal-f erbij die moet ik ook minimaal 7-10 dgn spuiten samen met de deca dan nog. dus voor ons duurd het nog 2 weken tot de iui waarschijnlijk. wat gaat dat vlot bij jou zeg pien.
    de rest allemaal een goed weekend alvast! en een knuffel :) hier pas zondag weekend ;)

18. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ooh erg he die gedachten! Ik had ook al 2 jaar geleden zoiets van zou het nieuwe jaar ons een baby brengen en dus ook vorig jaar al. Ik hoop nu dat het komend jaar voor ons feest is,al zou ik alleen al zwanger zijn in 2013 en in 2014 een kindje krijgen,ben ik al blij! :D Jammer Mysterious dat sommige dingen niet te voorspellen zijn :( Die onzekerheid haaaat ik zo.

Ik zit zelfs te denken om gewoon door te gaan met de 2 IUI's die ik nog heb en dan komt IVF. Als ik bij IVF's cryo's zou overhouden heb ik in ieder geval cryo's van nog goede eicellen. Die mogen ze lekker invriezen. IVF schijnt ook nog een heel proces te zijn van maanden (eerst de pil een maand en als de IVF mislukt een maand overslaan) dus wie weet ben ik dan wel beter..

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: dat gaat goehoed! Ben gewoon ook een beetje zenuwachtig ;)
    Miracle: ja dat gaat bij mij zeker snel. Toch apart dat jij steeds eerst je cyclus moet plat leggen eigenlijk... volgens mij ben je de enige in dit topic die dat heeft. Maar goed, zo heeft ieder ziekenhuis z'n eigen protocollen he ;). Misschien is het juist wel heel goed.
    Adriana: doe wat goed voelt meid. Ik ken die wisselende gedachtes wel, ene keer wil je door, en soms denk je: ik stop er mee. Je kunt tussen IUI en IVF ook nog ff een pauze nemen mocht het nodig zijn.

Ja dat eeuwige wachten he, en ieder jaar weer denken: volgend jaar wordt ons jaar! Wij wachten al meer dan 3 jaar... Ik weet nog dat wij vorig jaar met oud en nieuw een wens ballon hebben opgelaten. Nou dat ging niet goed, want die ging regelrecht de boom in... hoewel ik helemaal niet bijgelovig ben, gaf me dat toch een heel vervelend gevoel :(. Maar goed, we maken nog kans om in 2012 zwanger te worden.

Net FM gehad: dag 8 en al een ei van 17 mm! Gelukkig dat ik niet gewacht heb tot maandag! Heb mijn onzekerheid over de timing aangekaart. Gelukkig kreeg ik wel begrip en vond de arts het verstandig om de IUI daarom iets eerder te doen. Niet de timing van de pregnyl t.o.v. IUI aanpassen, maar wel de IUI een dag eerder. Dus nu vanavond al pregnyl en zondag de IUI op dag 10 :$. Wel ff gevraagd of het dan niet te snel ging met die eitjes. Maar dat maakte volgens haar echt niet uit. Dus ja, dan stomen we maar snel door he ;). Ik kan mezelf haast niet meer bijhouden. Ik ben op deze manier wel in mum van tijd door de pogingen heen ;).

20. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    hallo meiden, ik kom ff voorbij om jullie allemaal heel veel succes te wensen!

Het wordt nu echt spannend beschuitje! Het kan bijna niet missen he! Ik hou je natuurlijk ook in de gaten en duim hard mee!!

Mysteriousgirl, ik hoop het ook meid, dat dit jaar je wens in vervulling mag gaan en dat je ook in 2013 een beebje krijgt! Dikke knuf meid en succes met het wachten en dan hopelijk een knaltest!

Pien, ik ben blij dat je je weer beter voelt en gelijk weer hardlopen! petje af hoor!! Gelukkig heb je je gevoel gevolgt! Vanavond al de pregnyl, dat gaat goed en echt super snel bij jou! Ik hoop zo dat dit hem is!! Je verdient het zo xx ik blijf duimen hoor!

Adriana, ik hoop zo voor je dat deze ronde raak is, ik had echt een brok in mijn keel toen ik je verhaal las, ik vond het zo rot voor je dat je je zo slecht voelt. Denk goed om jezelf en neem rust wanneer je denkt dat het nodig is en een maand overslaan is niet zo erg als een half jaar of jaar uit de running zijn (voor je gevoel).... moeilijk he die beslissingen nemen. Volg je hart en deze ronde moet gewoon raak zijn zijn! Ik duim zo hard als ik kan voor je xx knuf!

Miracle, heel veel succes met de medicijnen, spuiten en follikelmeting!

Zuuske, spannend meid! je mag toch ook binnenkort testen?

@ all,
    Fijn weekend meiden, ik denk aan jullie en droom in roze voor jullie!!

Deel Deze Pagina