Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: jeetje meid, dus dit was de laatste IUI. Jij kent je lichaam het beste en een spierwitte test de dag voor NOD betekent vaak niet veel goeds nee... laat het dan maar gauw komen. Dinsdagmiddag toch meestal zei je? Vind je wel dapper. Volgens mij was je vertrouwen in IUI al tot een minimum gedaald, ik hoop dat je met IVF weer nieuwe moed en hoop kunt verzamelen. Misschien is IVF uiteindelijk wel 'gewoon' de oplossing voor jullie! Het biedt in elk geval weer nieuwe kansen meid. Ik hoop het zoooo dat het dan snel mag lukken!

Miracle: door m'n bijholte ontsteking, snotkop, hoestbuien etc heb ik me niet kunnen concentreren op dingetjes in mijn buik :p. Maar volgens mij is het er behoorlijk rustig. Het viel me wel weer op dat ik weer geen last van mijn borsten heb... terwijl ik dat voor de IUI en bij IUI nr. 1 wel had. Tsja wie zal het zeggen he... Bij jou de laatste ongi resten inmiddels verdwenen?

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zuuske wat naar dat je het alweer voelt aankomen. Meestal weet je zelf precies wanneer het zover is. Maar het kan nog he , er is nog geen bloed..sorry ik wil toch een piepklein beetje positief blijven hoor. We zijn er voor elkaar om elkaar op te peppen niet waar?
    Heel veel sterkte in ieder geval. Nu op naar ivf. Lijkt me heel spannend.

Pien, wie weet is het bij jou nu ook wel gelukt. Je bent er verder niet mee bezig geweest. Alleen maar met je ziek zijn. Jij moet nog wel even wachten. dat wachten is het ergst he? Kon je het maar meteen weten.

3. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Zuuske,bah wat erg voor je! Had het zo gehoopt voor je. Tsja wie weet brengt IVF je wel een zwangerschap maar IVF is nu niet bepaald iets waar je op hoopt als vrouw zijnde. Al die hormonen en de punctie.

Pien,hoe lang moet je ongeveer nog wachten? Voel je je alweer beter?

Ik heb alweer aardig wat puisten dus ik voel 'em alweer aankomen jegg. :( Nog 2 IUI's te gaan maar ik sla even 2 cyclussen over. Heb er even geen zin in,al die hormonen! Vriend heeft lekker vakantie dus ik ben een paar daagjes afwezig,lekker een weekeindje weg!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Adriana, groot gelijk, even lekker genieten ! Heel veel plezier met je vakantie !

5. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Zuuske, damn meid dat is wel weer slikken en balen!! Ik hoop dat IVF het voor jullie is, mocht de ongie echt doorbreken.... Eerst maar even een rustmaand, er even tussenuit en je hoofd leegmaken, verstand op 0 en proberen te genieten van elkaar! Dikke knuf xx

Pien, lig je nog ziek in bed? Dat herken ik ook, dat de pijn zo dominant aanwezig is, ik heb af en toe migraine aanvallen en dan helpt zelfs 6 paracetamollen niet dus slaap ik het maar uit en dan ook echt een hele dag op bed. Ik denk dat jij ook ff goed moet uitzieken en goed uitrusten het is niet niets wat je doormaakt nu.... Ik heb net bij mijn schoonouders gegeten, dat scheelt weer en dan hopen dat het erin blijft. Het slaat nu echt toe en ik hoop dat je gelijk hebt met die 12 weken! Ik weet waar het voor is, dus klaag niet...Vanmiddag nog een echo gehad en alles is goed! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt meid!

Adriana, groot gelijk meid, ff er tussen uit. Hopelijk knap je daar ook weer wat van op!

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: ja de moeilijkste week moet nog komen, ben nog maar 2 dagen na IUI ;).
    Adriana: meid groot gelijk, ff rust is ook goed. Hopelijk doet het je goed zo'n break en weekend weg. Knuffel! O ja en ondertussen duim ik nog ff voor je door voor deze ronde...
    Lovely: mooi meid dat je weer een goede echo had :). Fijn dat dat goed zit allemaal. Wel balen van je misselijkheid, kan me best voorstellen dat dat lastig is hoor, ook al weet je waar je het voor doet ;). Volgens mij zou ik het al snel er mee gehad hebben, als ik iets vervelend vind, is het wel overgeven... Maar goed, het is natuurlijk wel voor het goede doel! Ik denk echt dat je na 12 weken wel weer opknap wat dat betreft hoor. Dat zie je bij de meeste zwangere vrouwen wel. En hopelijk nog eerder natuurlijk!
    Heb deze dag niet echt meer op bed gelegen, maar lekker bank gehangen ;). Heb nog steeds wel pijn, maar wordt inmiddels wat minder. Het is 's avonds, 's nachts en 's ochtends vroeg het ergst. Overdag ging het vandaag redelijk. Dus we gaan hopelijk de goede kant weer op. Nog maar ff thuis blijven deze week en goed uitzieken.

Fijne avond meiden!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien fijn dat je weer iets opknapt !!

8. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    pien ja hier de laatste ongi resten wel weg...heel veel beterschap jij! lekker uitzieken.

ben sinds ik die gonal-f erbij spuit wel weer heel moe en kan zo smiddags een tukkie doen :) zondag en maandag ook lekker gedaan alleen de rest van de week moet ik weer aan het werk dus dat wordt het niet meer de rest van de week hihi hebben jullie daar ook last van? had het vorige maand ook.
    lovely begint de misselijkheid nu toe te slaan? maar dat heb je er wel voor over he na al dat lange wachten op jullie wondertje. ik heb ook altijd gezegt al kots ik alles onder en voel ik me doodziek maakt me niet uit als het maar lukt ;) heb er alles voor over. misschien denk ik er anders over als ik ooit echt 9 maanden boven de pot hang hihi

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: ja die vermoeidheid is wel herkenbaar volgens mij... en voor mij is volgens mij ook een verminderde weerstand van toepassing door die hormonen...
    En daar zou je na een paar weken flink overgegeven denk ik wel anders over denken ;). Hoop dat ons dat bespaard mag blijven. Je hebt er meiden bij die zijn er echt zoooo ziek van en dat maanden lang... dan is de lol er snel van af denk ik ;). Maar goed, uiteindelijk levert het wel iets heel moois op he :).

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Helaas zoals verwacht....... :(. Mega ongesteld en een volgende afspraak pas op 29 november, nog zo'n domper.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    :(:(:( zuuske... wat balen ook dat je niet eerder terecht kunt. Ik hoop dat je in de tussentijd de kracht vind om weer door te gaan. Misschien is een korte pauze ook nog niet zo verkeerd meid om alles weer op een rijtje te krijgen... Dikke knuffel en sterkte!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zuuske...sterkte meis, ik leef met je mee !!

13. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Zuuske heel veel sterkte!
    Het komt goed.
    Dikke knuffel meid.
    Denk aan je

14. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Zuuske, balen man. Niet alleen je ongi de negatieve test maar ook dat je O lang moet wachten voor dat je weer langs mag komen.

All, hier nog 5 dagen wachten zou 2 weken niet hier komen maar lukt me niet... Hahaha verslaafd???
    Dit keer weet ik het echt niet. Normaal gesproken merk ik het wel aan mijn gevoelige borsten maar die had ik al met de iui waarschijnlijk door de gonal f. Er zit niks anders op dan wachten tot dat het maandag is..

15. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Succes met de laatste paar dagen wachten.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liefde: moeilijk he dat wachten en dan ook nog eens proberen hier niet te spieken ;). 't kan geen kwaad hoor, je kansen worden er gelukkig niet minder om ;). Succes met de laatste lootjes, ik duim voor je!
    Mysterious: volgens mij ben je ongeveer net zo ver als Liefde of niet? Hoe is jouw gevoel nu? Nog steeds ongi gevoel?
    Lovely: hoe is het met jou? Slaat de misselijkheid nu hard toe of is het nog te dragen? Er is trouwens ook medicatie tegen misselijkheid als je het echt niet meer trekt he. Ik heb 2 vriendinnen die dat bij hun laatste zwangerschap gebruikt hebben en er heel snel van opknapten. Je kunt het op doktersrecept krijgen. 't kan geen kwaad, er zijn in elk geval 2 mooie, gezonde jongetjes uit geboren :). Maar goed, ik zou het zelf ook niet snel doen denk ik, maar ik kan me ook voorstellen dat als je door de misselijkheid lange tijd niets meer binnen krijgt bijvoorbeeld, dat dat ook weer niet goed is ;). Ik zelf heb wel erg weinig reserves...

All: hier gaat het langzamerhand weer wat beter. Er zit nog steeds een ontsteking in m'n bijholte, maar hij is minder aanwezig en de verkoudheid wordt ook minder. Ik heb vannacht in elk geval doorgeslapen zonder een stoombadje te nemen :). Maar oei als ik dan wakker wordt, bonkt m'n hoofd, pfff. Gelukkig knapt dat redelijk snel weer op als ik op sta. Dus ben al de hele week vroeg op ;). Maar de dagen duren wel lang zo, en de programma's van Max zijn wel erg saai ;). Ach ja, nog eventjes volhouden. Hopelijk dat ik het weekend weer ff er uit kan en dan na het weekend weer aan het werk :).

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen !
    Pien gelukkig gaat het met de dag beter met je .
    Liefdeoverwint, ik ben ook zo'n verslaafde. Kan ook geen dag zonder ZP altijd even spieken en bijlezen. Wie weet zijn er nog nieuwtjes. Spannend voor jou, nog een paar dagen wachten dus?

Hier gister een 9 maandendagboek gekregen van mijn broer. Vandaag maar meteen begonnen me invullen. Erg leuk, elke week mag je iets schrijven en wat vragen beantwoorden. Leuk voor later.
    Hier gelukkig nog geen misselijkheid alleen wat wee gevoel en weinig trek.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Leuk cadeau van je broer beschuitje :). Lijkt me leuk om zo'n dagboek bij te houden. Hoop dat de misselijkheid je bespaart blijft meid!

19. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien ja, liefde overwint en ik lopen gelijk op.
    Het kan voor mijn gevoel beide kanten op.
    De Utrogestan bolletjes stellen de menstruatie ook uit.
    Na het stoppen kan ik dus zomaar ongie worden.
    Alhoewel ik natuurlijk hoop van niet ;)

Ben blij dat het beter gaat met je.
    Als je de hele dag thuis bent dan gaan de dagen idd heel langzaam.
    Hopelijk ben je voor het weekend weer helemaal opgeknapt.

@beschuitje wat leuk zo'n boekje. Veel schrijfplezier!

Hoe gaat het met de rest?

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: hmm je bent al positiever dan de vorige keren, want toen dacht je volgens mij al dat het niet gelukt zou zijn ;). Ik ben benieuwd :).

Deel Deze Pagina