Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Zich = ziekenhuis

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Heeft 1 van jullie dames weleens een pendel laten draaien om te weten wanneer je zwanger zal zijn? Of geloven jullie daar niet in?

3. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Het zit er weer in hoor, ben vandaag lekker thuis gebleven van mn werk en niet veel gedaan vandaag voor de rest. Mn man (klinkt zo oud hahaha) mocht het deze keer zelf naar binnen spuiten was wel apart!! hopelijk brengt het geluk :) Gyneacoloog liet het spuitje nog even wat langer zitten in de hoop dat ze de goede kant op gaan zwemmen. Nu begint het aftellen weer....
    liefss

En wat is dat een pendel laten draaien??

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    miracle, top meis, en nu maar weer afwachten :)

mys. ja dat heb ik meerdere keren laten doen, maar het waren verschillende uitkomsten, en af en toe kreeg ik van verschillende meiden dezelfde pendel.
    er zijn al een paar pendels niet uitgekomen, en er zijn ook pendels die in de toekomst liggen... dus dat weet ik nog niet.
    maar ik zie het meer als iets voor de fun, ik hecht me niet aan dat soort uitkomsten...

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Miracle , fijn dat het weer gelukt is. Nu weer duimen draaien dus ;)
    Pendels laten draaien doe ik niet aan hoor, grote onzin. Sorry als er mensen wel in geloven, ieder zijn ding maar aan mij niet besteed. Ik geloof er niet in.

6. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @miracle die zitten er weer in!
    Succes in de wachtweken.

Ik heb dat met een pendel nooit laten doen, maar was wel nieuwsgierig of iemand dit weleens heeft laten doen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of het waar is en aan de andere kant ga je je dan helemaal focussen op een datum. Je moet het inderdaad gewoon voor de fun laten doen.
    Ik heb vroeger weleens m'n hand laten lezen en dat is me altijd bij gebleven.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ach ieder zo zijn ding hè? Het kan ook weer iets leuks zijn om naartoe te leven!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: ja kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom je zo lang dan nog aan de pil moet. 1 maandje zou toch ook voldoende zijn? Of is het misschien wat Liefde zegt? En wat zeiden ze van het ziekenhuis?
    Miracle: fijn meid, de duimen draaien hier weer volop!
    Mysterious: nee ik heb ook nog nooit een pendel laten doen. Ik geloof er niet in moet ik zeggen. Maar ook een beetje omdat iedereen dat maar denkt te kunnen doen. Dan denk ik van: tsja wat zegt het dan nog? Maar goed, ieder z'n ding. Handlezen lijkt me eng ;). Ik hoef niet alles te weten wat er in het verschiet ligt...

En we zijn al weer 10 DPO, gaat toch best wel weer snel. Nu de laatste lootjes nog ff. Ben benieuwd wanneer tante rosette zich aan dient of misschien komen de russen wel langs ;). Maar van mij mogen ze wegblijven! Gezien de trent van vorige keer zou ik morgenavond al de eerste verschijnselen van bruinige afscheiding kunnen aantreffen om dan vervolgens zondag pas goed ongesteld te worden. Hoe langer dat bruine weg blijft, hoe groter de hoop wordt ;).

9. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hahaha pien, ik hoop ook voor je dat de Russen wegblijven :)
    Succes met de laatste loodjes.

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ja, haha, hopelijk geen rode duivels maar roze streepjes.
    Nee dat pendelgedoe is ook niks voor mij. Uiteindelijk is mijn ervaring tot nu toe; zwangerschap=wetenschap met een grote dosis geluk (en in ons geval ongeluk). Ben wel benieuwd naar acupunctuur, daar heb ik al veel positiefs over gehoord. Ik denk ook dat het maar net is waar je in geloofd en waar je je prettig bij voelt net zoals eigenlijk ieder geloof.
    Op dit moment geloof ik alleen nog maar in hoop en geluk :)

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden ben net goedgekeurd voor moeders voor moeders!
    *einde blij ei bericht :)*

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje Yeah! Goed bezig!
    Waarop word je eigenlijk geselecteerd?

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ze doen eerst een test en dan stellen ze allerlei vragen... Of je wel eens bloedtransfusie gehad hebt, of je hif besmet bent of je iets aan je nieren hebt enz...anders mag je niet mee doen. Het is een hele vragenlijst. Maar ik doe mee! Kreeg een leuke armband en krijg een wikkeldoek als ik het alle tien weken vol hou.

14. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    goed gedaan beschuitje! :D

15. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Pien,succes met de laatste loodjes!

Pendels draaien geloof ik ook niet in. Ik heb ooit een pendel gehad van iemand die zei dat ik in de herfst zwanger zou zijn. Alleen zou dat de herfst van 2010 zijn geweest;)

mijn schoonvader zijn vrouw denkt dat ik in januari wel zwanger zou zijn. Eerst zei ze in de herfst. :D Tja aangezien die al voorbij is ;)

beschuitje,fijn dat je goedgekeurd bent! Ik vind het een vreemd idee dat ik misschien wel zwanger kan raken door jou of door mijn schoonzusje. Ver gezocht maar zo zie ik het een beetje:)

Bah,ik haat het grijze weer buiten. Blij als ik dadelijk kan gaan werken.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    beschuitje: goed meid :), lekker veel plassen meid, dat hebben we nodig :D.
    Adriana: tsja dat heb ik ook wel gezien van meiden die inmiddels al ver in de MMM zitten en al allerlei pendels hebben gedaan die zeiden ook dat ze al lang zwanger zouden zijn ;). Maar goed, het is ook geen wetenschap he. Je moet er in geloven en ook dan nog geen garanties.

All: nou ik weet het niet hoor... ik denk toch dat de russen wel langs gaan komen binnenkort ;). Niet dat ik al bruinverlies heb, maar gevoelsmatig duurt dat niet lang meer. Ik heb inmiddels door dat ik vlak voor het bruinverlies wat extra afscheiding heb en het allemaal wat vochtiger aanvoelt daar beneden zeg maar... Komt iemand dat bekend voor? Nou ja dat heb ik nu dus ook, dus zou het zomaar kunnen dat het morgen dan ineens bruinig wordt :(. Tsja dat krijg je he als je zo lang elke maand zo op je lijf zit te letten ;). Krijg ook al weer een nieuwe set aan pukkels. Dit keer wel op een plek waar ik ze niet vaak heb: op m'n neus (lelijk!). Maar goed als ik dan toch zwanger blijk te zijn, mogen ze wat mij betreft blijven zitten :). M'n zus zei dat ze echt helemaal niets voelde toen ze zwanger bleek van haar tweede. Echt niets, geen buikpijn, geen grotere of gevoelige borsen o.i.d. Dus ja, dat kan natuurlijk ook nog ;).

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Adriana ik plas graag voor je hoor !! Wist je dat ze voor 1 pregnylspuit 12 vrouwen nodig hebben die 10 weken plassen ?? Ik schrok daar echt van. En dan duurt het 8 maanden voor het helemaal gemaakt is....Ik ben blij dat ik jullie kan helpen ! :D

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    beschuitje, bedankt meis dat je ons helpt door te plassen voor mvm! :)

pien, lieve schat ik duim voor je hoor! bel tante Rosette maar af, ze is niet welkom :D

19. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje eigenlijk logisch de dingen die ze vragen, maar daar sta je natuurlijk van te voren niet echt bij stil.
    Dat is wel heel veel urine voor 1 spuitje.
    Vandaar dat er zo'n tekort is.
    Leuk dat je binnenkort voor het goede doel mag gaan plassen :)

@pien nou ik hoop dat de Russen wegblijven en tante Rosette ook...die is leuk miranda :)
    Ik heb daar niet echt op gelet, maar bij mij begint 't gewoon met heel licht bloedverlies en dan weet ik al dat het niet goed is.
    Succes nog even meid!
    Ik duim voor je.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    beschuitje: goh jeetje da's inderdaad een hoop pies voor 1 zo'n lullig spuitje :$. Maar fijn in elk geval dat jij daar aan meewerkt, ik kom je graag snel helpen :D.

Miranda: ja ik zal haar maar afbellen. Maar ja ze is zo eigenwijs dat ze altijd zomaar ongevraagd op bezoek komt :p.

Mysterious: ja da's bij mij ook het eerste waarvan ik vrijwel zeker weet dat het niet goed gaat aflopen, begint meestal bruinig... maar daar aan vooraf voel ik het dus al aan toenemende afscheiding ;). Maar goed, dat hoeft natuurlijk nog niets te betekenen. Ik hoop gewoon stug nog ff door!

Deel Deze Pagina