pien ik herken dat wel inderdaad vlak voor ik het moet worden krijg ik meer dunne afscheiding... maar hoeft inderdaad niks te betekenen we hopen gewoon nog ff door! Hier: woensdag iui gehad paar uur later echt buikpijn en gister ook heel de dag door....ben nu net opgestaan en voel nu nog geen buikpijn, maar dat kan nog komen. Vorige keer had ik 5 dagen achter elkaar buikpijn. Als t voor een goed doel is mag die buikpijn net zolang blijven als die wil
Miracle: op zich wel vervelend natuurlijk. Ik heb het alleen bij de eerste IUI gehad, maar toen had ik ook 2 of 3 eitjes. En jij ook toch? Volgens mij scheelt dat wel hoor. Laatste 2 rondes had ik maar 1 eitje en daarna echt helemaal nergens last van gehad. Maar ik had laatste 2 rondes ook acupunctuur. Tis maar waar je in geloofd he .
Heb zo weer acupunctuur. Dacht dat het volgende week was, snap niet waarom ik het voor vandaag gepland heb eigenlijk. Vind het ook wel wat eng, want ben nog niet ongi en wil ook geen risico's lopen... zal ik wel ff zeggen. Tis 12 DPO vandaag en ik vind het niet leuk meer zo spannend ineens. Het zal vandaag toch echt haast wel beginnen met bruine troep en dat wil ik niet zien natuurlijk. En dan ben ik ook nog vrij vandaag dus te veel tijd om er over na te denken. Gelukkig mag ik vanmiddag wel op mijn neefje van 3 passen, dat leidt weer wat af . He kon ik het maar vast weten... Zo genoeg gezeurd! Ik ga er van tussen, tot later!
Ben ik weer even hoor. Was net bij acupunturist en dat ging op zich goed. Voelde niets bijzonders tijdens de behandeling, maar toen ik ging afrekenen voelde ik ineens een pijn in mijn buik opkomen... ze zei dat het op zich een goed teken is, er is iets in gang gezet... nou toen ik thuis kwam ben ik met 2 paracetamol op de bank gaan liggen, want het deed echt super pijn . Toen herinnerde ik me ineens dat ik zoiets ook vorige ronde vlak voor NOD had gehad en toen nog hoopte op een innestelling omdat ik toen nog niet ongi was. Nu weet ik dus niet wat ik hier van vinden moet. Ga er maar vanuit dat het niet goed zit, maar stiekum hoop ik natuurlijk weer op een innestellingsverschijnsel dat aangewakkerd is door de acupunctuur. Tis inmiddels een beetje afgezakt, maar zodra ik in beweging kom voelt het weer vervelend. Ik hoop maar dat het straks weer beter wordt, want anders ga ik het zwaar krijgen vanmiddag met mijn neefje ben ik bang... Mocht ik straks toch weer ongi worden, denk ik dat ik wel klaar ben met de acupunctuur... Of haak ik dan te snel af? Ik weet het niet meer hoor... pfff...
Goh ik al weer hier? Tis niet gelukt meiden . Net een beetje rozige/bruinige afscheiding gespot. Om uit te sluiten dat ik toch niet stiekem een beetje zwanger was, heb ik net ook nog maar een testje gedaan. Zo wit als maar kan... wilde dat toch ff doen, omdat ik niet denken wil dat het misschien aan de acupunctuur heeft gelegen... dus ik denk dat ik hoe dan ook vandaag tante rosette wel langs was gekomen... Gedverderrie , weekend ook weer naar de galemiesen, bah!
thanks meiden, tis inderdaad mooi k*t.... Het wordt wel moeilijk om positief te blijven na 3 mislukte IUI's... ben bang dat het dan vast IVF gaat worden, maar we moeten nog wel 3 IUI's doen. Da's dan een beetje het dubbele, want eigenlijk heb ik nog maar weinig vertrouwen in de IUI, maar je moet nog wel 3 x proberen. En ergens wil ik dat ook wel weer, want IVF is echt een stuk zwaarder. Zit ook over een maandje rust na te denken, maar weet het nog niet. Dan duurt het allemaal nog langer... en rond de kerst heb ik zoviezo een maand rust omdat de fertiliteitspoli dan dicht is. Maar ik moet maandag eerst maar eens met de apotheek bellen om te vragen of prenyl of variant wel beschikbaar is, als dat er niet is, dan heeft het geen eens zin om te starten. Vorige keren heb ik een beetje geluk gehad vermoed ik. Eerste keer heb ik variant gehad en gelijk voor 2 x mee gekregen. Tweede keer had de apotheek het niet, maar had ik gelukkig dus nog over van de vorige keer. Het was wel besteld, maar kwam pas aan toen ronde 3 net gestart was. Dus die heb ik voor ronde 3 gebruikt. Maar als ze het maandag nog moeten bestellen, dan weet ik niet of ze het wel op tijd hebben... En bellen met de fertiliteitspoli voor de eerste FM. Ook weer lastig: de eerste FM is standaard op dag 10. Maar vorige keer viel dag 10 op zondag en dan doen ze geen FM's. Toen ben ik dag 8 geweest, toen bleek mijn ei al zo groot dat ik zelfs op dag 10 de IUI heb gehad. Dus eigenlijk wil ik nu weer op dag 8, maar dat valt nu op een zaterdag, dus zal ik dag 7 al een FM moeten hebben voor de zekerheid. Maar da's erg vroeg dus ik hoop maar dat ze op basis daarvan wel kunnen bepalen wanneer ik de IUI moet hebben... jaja, tis weer logistiek een heel gedoe... en daar zou ik dus op zich ook wel even vanaf willen zijn, want in m'n hoofd ist een beetje chaos op het moment .
Lieve Pien, ik snap je frustratie, maar hou vol he meis. Eens gaat het lukken en kijk naar mij, bij mij is het ook gelukt met iui. Het kan zomaar volgende maand raak zijn en dan ben je nu bijna van plan om pauze te nemen. Alhoewel ik een maandje pauze zeker wel begrijp hoor. En in de feestmaand is het ook wel lekker misschien. Ik kreeg een duitse variant van Pregnyl. Die zou toch wel gewoon op voorraad moeten zijn? Anders gewoon naar een andere apotheek gaan, bij die van ons moest ook alles bestelt worden,maar in het ziekenhuis bij die apotheek konden we alles zo mee krijgen elke keer. Ik ga heel erg voor je duimen dat het echt echt dit jaar nog mag lukken. Meid sterkte met de ongesteldheid en duik lekker op de bank met een kruik en wat lekkers
Da's lief van je beschuitje . Ik denk ook dat ik nu eerst gewoon door wil gaan. Zit nu in het ritme en vind het ook wel weer ergens prettig om te weten waar ik aan toe ben. Als ik ineens een eigen cyclus er door heen doe, weet ik niet wanneer ik weer verder kan. In december hoe dan ook ff rust en dat vind ik rond de feestdagen ook wel prettig. Als het dan nog niet gelukt is kan ik in elk geval alles eten en drinken . En hopelijk kan ik voor deze ronde gewoon de pregnyl/variant krijgen. De eerste keer kreeg ik ook de medicijnen van de ziekenhuisapotheek, leek geen enkel probleem, dus ik zal bij de fertiliteitspoli wel vragen of ze het recept daar naar toe willen sturen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan in mijn eigen apotheek, want die hadden ook die duitse variant toen niet op voorraad. Nu eerst maar kijken of tante rosette nog iets lekkers voor me mee heeft genomen voor op de bank .
Ahw Pien ik had zo gehoopt wat goeds te lezen Ik vind het echt zo rot voor je. Hou de moed erin en ga deze maand voor nummer 4 want straks in december heb je een rustmaand. Je eitje groeit als kool he, denk je dat cd 10 te laat is? Mogen ze geen uitzondering maken voor je? Wat een gedoe al dat gereken en als je nu iets minder spuit dan of later beginnen? Misschien kun je overleggen met de gyn.? Acupunctuur helpt volgens mij na een tijdje als je het regelmatig doet, dus ik zou daar gewoon mee doorgaan, volgens mij kan het geen kwaad.. maar dat kan ik niet bepalen voor je... Een dikke knuf voor jou, ik denk aan je x Mysteriousgirl en Adriana, ook balen voor jullie dat de IUI niet gelukt is. Dikke knuffel voor jullie meiden! Verder wens ik iedereen natuurlijk veel succes met dit hele IUI gebeuren en dat er dit jaar toch wat geluk mag komen. Ik duim voor jullie meiden. Hier, erg zwak, ziek en misselijk vandaar weinig online. Sterkte meiden, ik hou het ff kort.
Lovely, dat is niet fijn. Doe het rustig aan meis. Pien, vreselijk balen. Gek ook dat je danmeteen in je hoofd weer verder moet met plannen. Bellen, fm afspreken, apotheek-gedoe... Je zit in een keer weer in de volgende ronde, terwijl je nog maar net de rooie hebt (?). Ik zou als ik jou was ook gewoon lekker doorgaan. Die rustpauze komt vanzelf inderdaad in december. Voor ons nu ook een verplichte rustmaand of een eigen poging in normale cyclus (haha, yeah right). Ik voel me nu wel een betje in een leeg gat zitten daardoor. Merk ook dat ik vreselijk moet opladen mentaal voor de ivf. En dat terwijl ik nog geen flauw idee heb hoe dat er de komende tijd uit gaat zien. Heb poli niet meer gebeld, had er echt gewoon geen zin in. Wil gewoon even een tijdje samen met man proberen zorgeloos te zijn en niet te moeten presteren maar gewoon er af en toe zelf zin in hebben.
lovely, meis goed om jezelf denken hoor, lekker rustig aan! pientje... nog maar even een dikke knuffel! soms is het even k*t! kop op meid!!! doen ze in ons zhk geen fm in het weekend ??? wat stom!!! in S.neek deden ze dat wel namelijk... raar... en dat in december de poli even dicht is had ik gelezen, maar niet de hele maand toch?
Lovely: dankje. Heb de acupunctuur eerst ff opgezegd. Wil ook weten of de cyclus zonder ook zo mooi is als met. Vriendin van me gaat naar een andere en als ik haar zo hoor is die veel meer ervaren en prettiger om naar toe gaan. Zij doet ook aan kruiden, die van mij niet. Dus misschien dat ik een keer met die vriendin mee ga om kennis te maken. Jij heel veel sterkte met de misselijkheid meis! Gelukkig komt gauw je mannetje weer terug om voor je te zorgen. Zuuske: ga inderdaad maar door. Tis dubbel he. Voor jou ook. Je wilt door en ergens ook niet... Probeer inderdaad de rust en de zin met je mannetje weer even terug te vinden. De IVF komt vanzelf wel. Miranda: nee dat doen ze dus niet in het weekend. Maar IUI zelf wel gelukkig. Zijn ook ziekenhuizen die dat niet doen namelijk. Das pas echt stom. Op zich is het niet zo'n heel probleem hoor. Valt wel om het weekend heen te plannen. Komt vast wel goed. Ze zijn idd maar een week dicht. Maar als je dan net FM's of IUI nodig hebt, kun je die ronde helemaal wel vergeten dus. En volgens mijn berekeningen heb ik dan rond kerst de IUI.... Ga zo de stad in. Me bezuipen . Nee hoor, ff gezellig met vriendin. Wel een wijntje drinken .
Pien,wat ontzettend jammer dat ie weer mislukt is! Erg he,dat gedoe met pregnyl die niet te krijgen is. Kun je weer 40 euro dokken met een beetje pech. (moest ik wel) Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit meis. Hopelijk kun je lekker genieten van de feestdagen. Zou mooi zijn als je dan toch zwanger zou zijn en niet alles kan eten lovely,sterkte! Echt niet leuk om zo ziek te zijn,hopelijk word het snel beter na de 12 weken! beschuitje,gaat alles goed met je? Leuk je banner te zien zuuske ik snap je ook helemaal. Gewoon lekker even niets doen met je mannetje en geen verplichting is heerlijk. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo geloof in poging eigen cyclus gezien je ondertekening. (echt niet lullig bedoeld hoor!) Dat wachten op de IVF en dat je niet weet of je ooit mama word is zó slopend. miss Miranda,hoe gaat het met je? Mysterious,sterkte met je mislukte IUI Hier: vandaag eerste bloed zoals verwacht pff. We zitten lekker een weekeindje in Scheveningen. Nu sla ik even 2 cyclussen over en dan is het denk ik alweer januari.
Adriana: he getsie jij ook al . Maar nu ff rust dus. Hopelijk kun je daar een beetje van genieten en weer wat op krachten komen. Veel plezier in Scheveningen! Ik ga me vandaag maar weer eens nuttig maken in het nieuwe huis. Doe ik het liefst als ik ongesteld ben...
pien hoe voel je je meis? kom je een beetje het weekend door? echt doorgaan hoor inderdaad je zit nu 'lekker' in het ritme en anders moet je lichaam na de rustpauze weer wennen aan al die zooi...dus je gaat met je vriendin mee een kijkje nemen bij haar accupunctuurist die van mij werkt pas met kruiden een beetje aan het einde van de 4 tot 6 accupunctuur behandelingen, omdat sommige ziekenhuizen erop tegen zijn met kruiden te werken zei hij...Hoe was je avondje weg? adriana ook weer klote zeg...je hebt gelukkig een klein beetje afleiding met je weekendje in scheveningen is het een beetje weer daar? geniet er nog maar even van heel veel plezier. lovely dat is zeker niet leuk dat je je zo beroerd voelt hopelijk inderdaad bij de 12 weken wat beter! mag ik al raden wat het gaat worden? hihihi ik denk een meisje dus tot de ongeveer 17 weken moet je zeker hier blijven meepraten want ben wel nieuwschierig zuuske inderdaad maar proberen lekker even met je mannetje te genieten en niks te 'moeten'. Mentaal voorbereiden op de ivf...lijkt me toch zwaar, maar we zijn uiteindelijk blij dat het er is natuurlijk Hier: helemaal niks voelen. Kan ook nog niet natuurlijk is pas 4 dagen geleden. Voel me in ieder geval beter als de vorige keer...morgen weer accupuncturen vorige ronde kreeg ik precies na 14 dagen mn tante rossete op visite dus dan is 't nog 10 dagen w88 ja...ben alweer bezig met aftellen erg he fijne zondag nog all
Miracle ik kan me voorstellen dat je alweer een beetje aan het tellen en rekenen bent. Dat hoort er ook bij. Zou vreemd zijn als je niet denkt aan de dagen. We duimen met z'n allen dat je dit keer geluk hebt ! Pien moet er nog veel gebeuren in het nieuwe huis? Ik kan me voorstellen dat je lekker daar naartoe wilt gaan, dan heb je afleiding en je bent bezig het steeds mooier te maken. Dat voelt meestal wel goed. Voel jij je een beetje beter inmiddels of kan ik het maar beter niet vragen? Adriana leuk joh Scheveningen ! Ik hoop wel dat je het droog hebt daar, hier regent het inmiddels flink. Ga je ook even een kop koffie drinken in het Kurhause? Dat is zo leuk? Vooral het ontbijt daar is MACHTIG groots en lekker. Als je dat ooit nog eens kunt doen, zou ik zeggen doe het . Lovely ben je zo ziek? Jeetje, ik hoop niet dat mij dat ook te wachten staat. Sterkte. Hier gaat het wel goed eigenlijk. 's Morgens het meest last van niet lekker zijn. Ik moet vreselijk kokhalzen van de lucht die uit de flessen van moeders voor moeders komt. Daar doen ze een chemisch goedje in. Ik probeer mijn adem in te houden als ik mijn plasje erin schenk. Verder op de meeste kokhalsneigingen na nog steeds ( net niet) gespuugd. Maar zit er wel regelmatig tegenaan. Ben bang dat het toch een keer gaat komen. Aanstaande woensdag ga ik voor de eerste echo, ben nu al wel een beetje nerveus. Als we het hartje maar kunnen horen, lijkt me zo bijzonder ! Sorry als ik mensen hier verdrietig mee maak, dat is zeker niet de bedoeling. Ik wens jullie allemaal dit mooie gevoel toe... Vandaag een beetje lui dagje, hier giet het en het is donker. Heb alvast de sint cadeautjes ingepakt net. Ben altijd vroeg met kopen, vind ik leuk , en vaak goedkoper. Zo even een filmpje kijken of zo. Iedereen een gezellige dag gewenst vandaag. Ook voor de mensen die ik even niet genoemd heb.