Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miracle: wat moet je nog lang wachten he. Die dagen kruipen dan ineens voorbij... Ik duim heel erg voor je dat er eindelijk voor jou een 'miracle' mag gebeuren :). Apart van die kruiden... ik weet het niet hoor. Die van mij deed er niet aan. Is een vak apart volgens mij. Maar waarom zouden ziekenhuizen tegen die kruiden zijn? Ik heb ze niet verteld dat ik acupunctuur gedaan heb. Daar kunnen zij toch niets mee en ze zullen het maar flauwekul vinden.

Beschuitje: oh spannend meid woensdag eerste echo. Natuurlijk mag je dat hier melden! Als je eenmaal zwanger bent is de spanning er echt niet af lijkt me ;). Dan is het steeds weer spannend of het allemaal goed gaat natuurlijk. En als je kindje er eenmaal is, is het ook weer spannend :).
    Met mij gaat het al wel wat beter. Heb lekker geklust. Flink aan het schuren geweest op de trap. Het is echt een hele klus. We pakken het groots aan. Zo'n beetje alles wordt vernieuwd :). Begin volgend jaar, februari of zo, denken we over te kunnen.
    Nu nog wat relaxen.

Knuffel voor iedereen!!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Fijn te horen Pien !!

3. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    beschuitje inderdaad spannend de eerste echo woensdag!! heel veel succes!! en ons op de hoogte houden natuurlijk :)

4. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hey beschuitje,ik wist niet eens dat je lekker kon ontbijten in het Kurhaus,stom want mijn familie woont al heel lang in den Haag. We hebben zeker 2 dagen echt veeel regen gehad maar daar heb je museums enzo voor :D Ik hoop ook echt voor een kloppend hartje voor jullie,jullie verdienen het. Dat moet wel een bijzondere kerst en sinterklaas worden dan.

miracle,erg he dat aftellen,zo vermoeiend! We tellen met je mee hihi. Hebben we eigenlijk ergens nog dat lijstje? Ik ga zoeken.

pien,fijn dat je je al wat beter voelt.

5. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    even een update:
    vriendlief heeft vanmorgen zn guppies weer ingeleverd, dus die kunnen weer onderzocht worden. :)
    volgende week bij onze afspraak horen we de uitslag, ik ben benieuwd!

6. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    miss miranda gaat nu opschieten je afspraak! nog maar een weekje :D spannenddddd

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik ga jullie zeker op de hoogte stellen van de echo woensdag. Ben echt al zenuwachtig pffff.....
    Adriana ik heb nog nooit zooooo lekker ontbeten als in het kurhaus dus echt het geld waard!!!
    Miss miranda duimen draaien voor een goede uitslag dus. Wij duimen mee!!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miranda: spannend! Hopelijk is het zo goed dat jullie nog even zelf kunnen proberen :). Zou toch mooi zijn!

Beschuitje: kan me echt voorstellen dat dat super spannend is! Het is toch een bevestiging die je hoopt te krijgen op dat het goed zit. Ik duim voor je!

All: Gelukkig de medicatie allemaal weer in huis. Dus ook de pregnyl :). Zonet al weer de eerste spuit voor IUI nr. 4 gezet. Vrijdag al de eerste FM op dag 7. Hopelijk kunnen ze dan al een beetje inschatten wanneer de IUI moet plaatsvinden. We zullen wel weer zien.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien dit keer moet het lukken!!!!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Helemaal mee eens :)

11. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    Pien het gaat echt snel bij je zeg volgens mij doe jij twee pogingen en heb ik er nog maar 1 gehad ;) wel fijn dat het allemaal zo achter elkaar doorgaat op zich. Misschien is het volgende week alweer zover. We gaan ervoor dat het deze keer succesvol gaat zijn!!
    Hier: af en toe steken aan de linkerkant en borsten, maar ik kan t me misschien ook wel weer verbeelden ik weet t allemaal niet meer na zoveel rondes. En t zijn ook bijwerkingen van de utro. Zit dus niks anders op dan afwachten.

Welterusten allemaal ;)

12. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Het gaat zeker snel. Het heeft z'n voor en nadelen. Ik had vannochtend de meest aardige verpleegkundige van de poli aan de telefoon en die zij ook al: je mag best ff rust nemen hoor. Ga je volgend jaar weer verder. En ik heel stoer: nee joh, of ik dat nu of dan doe, de kansen zijn hetzelfde. Zit nu 'lekker in het ritme', dus we gaan gewoon door.
    En over het algemeen hou ik mezelf ook voor dat ik zo stoer ben, maar zonet had ik toch ff een dipje. Zowaar de eerste tranen na 3 mislukte IUI's. Heel kort, maar hoorde een mooi liedje op de radio en toen was 't ineens ff klaar...

Die utro maakt het volgens mij wel extra lastig, want daar schijn je idd ook allerlei verschijnselen van te kunnen krijgen. Heel flauw is dat.... Succes met wachten verders!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
  14. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dag lieve dames,

Hoe gaat het met jullie?

@miracle heel veel succes met t wachten.
    Die Utrogestan geeft inderdaad veel symptomen.
    Erg verwarrend!! Hopelijk gebeurt er idd zoals Pien zegt een miracle.

@pien gelukkig zit t eerste spuitje er weer in.
    Lekker verder met de volgende ronde.
    Ik heb ook af en toe van die emo momenten.
    Hoort er denk ik bij.
    Het is niet alleen lichamelijk zwaar, maar mentaal eigenlijk zwaarder.

@beschuitje heel veel succes met de echo a.s. woensdag.
    Ik begrijp je zenuwen, maar het komt vast goed.
    Geniet ervan meid!

@miss miranda hopelijk zijn de uitslagen goed en kunnen jullie snel verder. Succes!

@lovely wat vervelend dat je je niet goed voelt.
    Ik hoop dat je snel opknapt.

@Adriana lekker een weekendje weg. Heeft je hopelijk goed gedaan.

Hier a.s. woensdag weer de eerste fm.
    Ben weer benieuwd.

Knuffel aan alle meiden!

15. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Hier vandaag op dag 11 de eerste FM gehad.. de vorige 5x was het nu al groot genoeg voor de pregnyl/ ovitrelle. Of in ieder geval bijna moest dan vaak nog 1 dag wacgten. Nu was er niks te zien! Moet nu naar 100 eh. Gonal-f en donderdag terug komen. Raar toch? Had de minst aardige vrouw vandaag.. wat ren koe (sorry hoor) vraag hoe dat kan en of we niet beter deze maand kunnen stoppen musschien al een eisprong gehad? Heb nooit een uitgangs echo. Krijg je al antwoord tja dat krijg je he als je rookt dan werkt je lichaam niet mee. Bah ben er nog steeds een beetje kriebelig van. Van 20 naar 4 sigaretten lijkt mij best netjes toch?

16. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @liefde overwint wat vervelend dat er nog niks te zien was.
    En het helpt dan idd niet als de arts onaardig is.
    Sommige mensen kunnen beter een ander beroep gaan uitoefenen.
    Ik hoop dat er donderdag mooie follikels te zien zijn.
    Succes meid!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Liefde: zo wat een bitchie opmerking zeg! Alsof je het zelf met opzet doet zeg. Heel vervelend dat soort lui. Hopelijk donderdag weer een ander en een mooi ei!

18. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik probeer voor de 3e keer iets te schrijven nu,krijg telkens een foutmelding van zp. Zoo irritant!

liefde,wat een trut die je had,so!

Myterious,hopelijk heb je morgen een paar mooie follikels!

Pien,wel makkelijk die korte cyclussen. Ik heb het ook :D

Ik moet dadelijk het zkh bellen. Denk dat ik toch weer een IUI doe,hebben we het maar gehad. Ik geloof toch niet dat ik van de IUI's zwanger zal raken. Mensen die lyme hebben gehad beginnen vaak al met IVF. Als ik zover ben sla ik wel een paar maand over ;)

19. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    even een nieuwtje:
    mijn gebruikersnaam is veranderd.
    ik had namelijk het idee dat een kennis/vriendin van mij ook wel eens op dit forum zit, en omdat ik graag anoniem wil blijven mocht ik mijn naam veranderen van het beheer...
    dus miss miranda is voortaan citroen ;)

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, hier een bezorgde zwangere...ben vanmorgen gevallen met de fiets op een glad bruggetje. Heb mijn kruisbanden flink geblesseerd dus zit de rest van de week met mijn been omhoog. Ik ben ook zo bang dat er wat met mijn kleintje mis is. Gelukkig morgen echo, daar ga ik hoe dan ook naartoe desnoods met rolstoel. Ben zo geschrokken, ambulance , politie erbij geweest zelfs...pfff...kan niet eens in het potje van moeders voor moeders plassen omdat ik anders omkukel :(

Share This Page