@beschuitje nee, wat erg meid! Schrik ervan. Gaat het weer een beetje met je? Hopelijk is alles gewoon goed met de beeb. Heel veel succes! Denk aan je. @citroen wat een leuke nieuwe naam
Beschuitje: jeetje meid wat een toestand . Wat naar voor je! Maar een beebje kan heel veel hebben veilig in jouw buik meid. Dat komt vast goed. Maar wel fijn dat je morgen de bevestiging kunt krijgen. Dus inderdaad gewoon naar toe gaan, hoe dan ook . Sterkte en beterschap!
Jeej beschuitje, dat is goed vervelend! Aiai, kruisbanden, dat moet niet fijn zijn. Maar inderdaad je beebje kan veel hebben en zit erg veilig bij jou in je buik. Succes vandaag met de echo. Laat je maar eens op je gemak voortduwen Citroen? Haha, hoe kom je erop!
Citroen,welkom Beschuitje,oei dat is flink schrikken!! Maar zoals Pien al zei zit beebje veilig in je buik en kan wel wat hebben. Ik hoop op een mooie echo voor jullie! Ik heb trouwens besloten in januari verder te gaan met de laatste 2 IUI's. Effe nu geen zin in. Lief gaf me groot gelijk.
Beschuitje hoop dat alles goed was op de echo... flink schrikken! Morgen 2e fm. Hoop dat er iets ge groeit is.. Er is toch nog een beetje hoop... 2 vriendinnen en ik zaten in het, zo ongeveer zelfde schuitje... bij de 1 van alles mis bij de ander niks... vorige week van de een gehoord dat ze zwanger is door icsi. Toch even een slik moment. Gister van mijn andere vriendin, waar bij niks mis bleek te zijn maar naar lang proberen besloten was om over 3 maanden met ivf te beginnen dat ze ook zwanger is... zo maar op de natuurlijke manier! Nu ik nog!!!! Hou jullie weer op de hoogte.
Adriana: ik geef je ook groot gelijk. Je moet het doen als het goed voelt en anders ff niet! Beschuitje: en? Hoe was je echo? Hopelijk iets moois gezien en gehoord? Liefde: dat geeft zeker hoop . Nu jij en wij nog !
Hallo dames, Vandaag de eerste fm gehad. Een paar kleine eitjes en 1 iets grotere. Had ook niet anders verwacht, omdat ik deze maand eerder dan normaal ben geweest. Vrijdag weer terug voor een tweede fm. @liefde succes met de fm. Hopelijk volg je je vriendinnen snel op. @adriana is ook fijn twee maanden pauze. Hopelijk kun je na die twee maanden vol goede moed en gezond verder. @beschuitje hopelijk is alles goed gegaan.
Sorry sorry dat het zo lang duurde....het hartje gezien, maar nog niet gehoord !!! Het vruchtje was wel iets aan de kleine kant, dus wil de gyn mij over twee weken weer zien. Maak me meteen zorgen maar hij zei dat dat niet nodig was. Hij wil alleen zien of het in die twee weken wel goed groeit...pff dat worden twee lange weken vrees ik. Maar het hartje klopte heel fel, de gyn zei dat dat al een heel goed teken is en dat het ook de kans op miskraam met een aantal procenten verkleind. Het blijft nog wat onzeker, maar mogen voor nu heel blij zijn !!
@beschuitje was zeker heel bijzonder om je beebje voor t eerst te zien. Ben erg blij voor je en hoop dat alles er over twee weken nog beter uit ziet. Hoe gaat 't verder met je?
Beschuitje: fijn dat je je beebje hebt gezien en een mooi hartje gezien hebt! toch ook nog een beetje spannend dus... Maar komt vast goed meid. Hopelijk over 2 weken 100% goed nieuws . En hoe voel je je verder? Nog veel pijn van de val?
beschuitje goed dat het er goed uitzag op de echo!! over 2 weken weer met goed nieuws komen Zit er nu nog iemand in de w8 weken?? Ik moet nog tot woensdag...nog 6 dagen
Het was zeker heel bijzonder om het beebje te zien, alhoewel ik meer ook meer van had voorgesteld. Het was natuurlijk ook gewoon nog maar een stipje in de baarmoeder haha...op de foto kan je amper wat zien, maar het zit er wel ! En het hartje klopt. Bij het andere topic waar ik schrijf zei iemand dat als het hartje klopt, je nog maar 3 procent kans hebt op een miskraam. Daar houden we ons dan maar aan vast. Ik voel me kwa knie nog niet goed. Zit alleen maar met mijn been omhoog, slaap rot en kan eigenlijk nog niets. Het lijkt vandaag ietsje pietsje minder pijn te doen dus de rust zal wel helpen. Geen idee of ik maandag weer kan werken. Deze week in ieder geval nog niet. Fijn dat mijn collega's allemaal bellen en smsjes sturen. Ze zijn ook geschrokken van mijn val. Nu maar even afwachten hoe het met de genezing gaat. Mijn lief heeft gisteravond vier films gehuurd bij de videotheek dus ik ga zo film nummerrrrrr 1 maar aan eens aanzetten haha...ik kom tussendoor nog wel even koekeloeren hier hoor. De laptop ligt lekker naast me.
beschuitje, wat ontzettend fijn dat je je beebje hebt gezien en het hartje! de volgende keer zal je het hartje ook vast horen meis! en geen zorgen maken, vertrouw dat wat ze tegen je zei... als het niet goed was geweest hadden ze dat wel eerlijk gezegt! wel balen dat je nog zo'n last van je knie hebt! rustig aan! miracle, spannend! wanneer ga je testen? mys girl, succes morgen bij je fm, hopelijk volg je je vriendinnen snel op!
Mysterious: wat voor dag had je je eerste FM? En morgen dus weer? Hopelijk dan in elk geval al een mooi eitje(s). Ik mag morgen ook . Beschuitje: probeer je daar maar aan vast te houden. Het zal vast goed komen met de kleine . En ja het is nu nog maar heeel klein, maar het zal straks snel genoeg gaan . Citroen: waar zit jij ergens in je cyclus? En wanneer krijgen jullie ook al weer uitslag van het zaad? all: morgen dus FM, op dag 7. Vind het wel spannend: stel ze zien nog niets, of het is nog zo klein dat ik maandag pas weer FM heb, dat het dan maandag ineens te laat blijkt te zijn... Maar goed dat moet ik morgen maar zien. Ik hoop dat ze in elk geval morgen al kunnen bepalen wanneer ik IUI moet hebben. En eigenlijk hoop ik ook weer eens op 2/3 eitjes. Had ik de eerste keer wel, maar laatste 2 keer niet. Voor mij is het weekend weer begonnen .
Weet nog niet wanneer ik ga testen als ik er al aan toe kom dan woensdag is m'n nod dus zoiezo daarna misschien donderdag of vrijdag? Pien hopelijk zien ze morgen weer wat moois veel succes!! Mysterious ook veel succes morgen!!