Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @miracle bedankt! Hoe gaat het met jou?

@pien bij mij was de eerste meting op dag 8.
    Morgen dus dag 10.
    En bij jou?
    Afgelopen keer IUI op dag 12 en de eerste keer ook vroeg,
    maar de tweede keer op dag 17. Kan dus alle kanten op.
    Jij ook veel succes!

2. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Mysterious ik heb deze keer echt geen idee maar heb zelf zon gevoel van het kan gewoon niet nu gelukt zijn na al die tijd...
    Nog 5 dagen wachten. Normaal heb ik een week van tevoren last van pukkels en nu nog niet, maar kan zomaar morgen opstaan en ze zitten er haha nog steeds steken in borsten maar kan ook weer van utro komen dusss om gek van te worden dat krijg je als je al langer als twee jaar zo goed op je lijf let hihi

Liefss

3. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @miracle spannend!
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te geloven dat het raak kan zijn. Je lichaam kan je namelijk goed voor de gek houden.
    Die Utrogestan maakt het idd helemaal spannend.
    Ik duim voor je meid.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: en hoe was de FM bij jou? Was er al wat moois te zien?
    Miracle: spannend meid, die laatste dagen zijn slopend... succes :)!

All: net FM gehad op dag 7. Er was nog vrij weinig te zien. Rechts zat wat klein spul, links zat 1 van 12 mm en een cyste. Dus ik moet maandag weer. Ze achtte de kans erg klein dat ik maandag dan al te laat zou zijn. En het zou goed kunnen dat ik nu dan weer meer dan 1 eitje krijg. En daar hoop ik natuurlijk wel op, want de laatste 2 x ging dan wel heel snel, maar had ik maar 1 eitje. En hoe meer eitjes, hoe meer kans!
    Iemand trouwens ervaring met cystes tijdens een IUI cyclus? Kan dat kwaad? Vergeten te vragen, maar ik neem aan dat als het echt een probleem was, ze dat wel gezegd zou hebben...

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    miracle, nou ik duim voor je hoor meis! spannend!

pien, ik zit nu op dag 32... maar dinsdag moet we weer de het zkh en dat horen we de uitslagen en het behandelplan. ik denk dat ik eerst weer aan de provera moet...
    jammer dat er nog niet zoveel te zien was... maandag hopelijk 2 mooie eitjes meid!!

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Miracle wat spannend !! Ik ben er wel achter dat al die tekenen echt niets maar dan ook niets zeggen hoor. Het is zo wisselend bij iedereen. Ik weet dat ik zwanger ben doordat ik af en toe moet kokhalzen en s morgens wat licht wee ben in de buik, maar verder merk ik helemaal niks aan mijn buik of zo. Het is echt gewoon afwachten meis, moeilijk is dat he? We duimen allemaal heel hard voor je. Het wordt weer tijd voor een nieuw roze wolkje ;)

7. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    pien ik had de vorige keer ook een cyste. dat kan geen kwaad en gaat vanzelf weg. is gewoon een restje van je vorige eitje :)

hier............................geduld is moeilijk

8. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @all ik moet zondag weer terug voor een meting.
    Eitje(s) moeten nog wat verder groeien.

@pien hopelijk zijn er maandag een paar mooie eitjes te zien.
    Ik moet volgende cyclus (hopelijk niet nodig) voor een waterecho.
    Dan gaan ze onderzoeken op evt poliepen enzo.
    Dit omdat ik de laatste cyclus een paar dagen voor de echte ongie licht bloedverlies had.

@miracle hou vol meid!

Fijn weekend allemaal!

9. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

#1249 Molitalia, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2012
    miracle,spannend!

Pien,ik heb ook een cyste gehad. Eigenlijk moest ik een ronde overslaan maar ik moet toen IUI in eigen cyclus en dat ging goed. Nou ja goed,er kwam geen baby uit;) Het kan verder geen kwaad.

mysterious,succes zondag. Fijn een zkh wat zondag wél open is!

citroen,heel veel succes zondag! hopelijk valle alle uitslagen mee en kunnen ze je helpen.

beschuitje,fijn dat alles goed was met beeb! En de volgende echo word helemaal een goeie :D

Hieroooo: ben ongi,heb echt mega veel buikpijn en ben chagerijnig. Ik zie best tegen de kerst op. Schoonzusje is zwanger en zit me te pesten. Wij hebben al jaren een naam voor een jongen en ik ben zo stom geweest dat tegen haar te zeggen. Zij krijgen een meisje en ze zei tegen me: 'je bent door het oog van de naald gekropen,als het een jongen was geweest hadden wij hem J genoemd!' Ik kon wel janken en wilde ook meteen naar huis toe. Ze is een lieverd maar soms heeft ze zulke botte opmerkingen. Het doet me nog steeds zeer want ik weet niet of wij ooit een kindje zullen krijgen.

oh ja,mijn gedicht staat in Freya! geen idee of iemand lid daar van is. http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/adriana76/1137-toekomstmuziek.html

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: inderdaad super dat ziekenhuis zondag open is :). Ga jij naar een academisch ziekenhuis misschien? Hopelijk zondag groot genoeg! En wie weet gaan we dan weer zo'n beetje gelijk op :).

Adriana: nou jeetje wat een gemene opmerking van je schoonzusje zeg! Weet ze van jullie situatie af? Zo ja, dan snap ik echt niet hoe ze zo'n idiote opmerking kan maken... Ik zou ook flink chagerijnig zijn zeg! Ik wordt er plaatsvervangend boos van :x. Heb je het tegen haar gezegd wat dat met je doet? Vind het echt niet kunnen :(.

Over die cyste: tsja ik heb ff gezocht en het is wisselend: de ene persoon moet stoppen en de andere mag gewoon door gaan met IUI. Ik wil graag door gaan natuurlijk, maar ja hoop wel dat het de kansen niet beinvloed. Zo is er elke ronde tot nu wel iets waarvan ik denk: hmmm zou dat de kansen benadelen?
    Ronde 1: veel bloedverlies en pijn na de IUI
    Ronde 2: gevoelsmatig de eisprong al de avond voor de IUI geweest
    Ronde 3: ziek tijdens en de week na de IUI
    Ronde 4: cyste en nog steeds beetje verkouden...

11. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Adriana dankjewel meid!
    Ik snap dat je baalt van de ongie.
    Gelukkig is het weekend en kun je alles op je gemakje doen.
    Wat een gemene opmerking van je schoonzusje!
    Ik vind dat ook echt niet kunnen.

Kerst zie ik dit jaar ook niet echt naar uit.
    2 x eerder heb ik met kerst gedacht...wie weet zijn we volgende kerst met z'n drietjes, maar helaas. Nu is er een zwangere in de familie en dus nog moeilijker voor mij. Meestal kijk ik uit naar t nieuwe jaar, maar nu ben ik er echt verdrietig om :( omdat ik niet weet wat t ons gaat brengen.

@pien nee, geen academisch ziekenhuis.
    Er is in dit ziekenhuis altijd een dienstdoende gynaecoloog welke dan tijd maakt om een IUI of meting te doen.
    Polikliniek is dan ook gesloten, maar voor zulke gevallen altijd open.
    Dat is idd wel fijn dat je altijd terecht kan.
    Hopelijk kan de cyste geen kwaad en hoor je maandag wanneer je de IUI hebt. Wie weet gaan we samen op ja :)
    Gezellig samen in de wachtweken.

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Kerst: ja daar heb ik ook al een paar jaar een dubbel gevoel bij. Voor mij wordt dit al de 4e keer dat ik had gehoopt zwanger te zijn rond kerst. Ok de eerste keer was nog niet echt beladen. Geldt ook voor oud en nieuw: iedere keer die zogenaamde 'beste wensen'. Ik wens wat af en er wordt wat voor me afgewenst, maar wanneer komt die wens dan een keertje uit? Ik dacht ook steeds: een heel jaar met nieuwe kansen, dat moet toch lukken? Maar ho maar. En de tijd vliegt voorbij... Misschien is dat het ook wel dat je je dan weer even beseft hoe snel de tijd gaat, dat het alwéér kerst is. En dat je zo graag goed nieuws zou kunnen brengen tijdens de kerstdagen... Nu denk ik als ik aan 2013 denk: vast een jaar vol MMM toestanden, misschien wel IVF :(.

Mysterious: ja super zo'n ziekenhuis! Gelukkig doet ons ziekenhuis in elk geval wel IUI in het weekend, maar dus geen FM's, anders had ik er zondag ook wel eentje gewild ;).

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kerst:meiden geef de moed niet op!! Ik heb ook twee à drie keer gedacht komend jaar wordt ons jaar. Het gaat eens komen hoor, misschien sneller dan je denkt:)

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    de feestdagen, ja die vind ik ook moeilijk, door alles wat we meoten meemaken moet ik ook altijd huilen bij dat soort gelegenheden. maar ja ik ben echt een emotioneel eendje wat dat soort dingen betreft...

adriana, wat een @$#$^%&! opmerking van je schoonzusje! ze heeft geen idee hoe ze mensen kan kwetsen met zulk soort opmerkingen.. pfff soms!!

15. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Pien,yup ze weet van mijn situatie af. We zijn ook al langer bezig en eerder begonnen dan zij. Eigenlijk had ik het gewoon tegen haar moeten zeggen maar mijn oom is overleden en ik was al erg verdrietig en kon er dat ook nog niet bij hebben. Erg he, al je IUI's vergelijken. Doe ik ook hoor,bij die denk ik oh ik was ziek en die in eigen cyclus neem ik niet eens serieus.

citroen,ik ben ook zo een emotioneel eendje haha :p Gelukkig zijn wij met oud en nieuw altijd op wintersport,hoef ik eventuele familievragen en beste wensen allemaal niet te doen:D

mysterious,sterkte met die rot onzekerheid. Hopelijk brengt komend jaar jullie toch iets heel moois.

Geldt ook voor de andere meiden hier natuurlijk ;)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Adriana: dus ze weet er van, tsja hoe lomp... maar goed, jij kent haar beter dan wij en als ze voor de rest wel aardig is... tis familie he en je moet het er maar mee doen ;). Wel flink dat je je ingehouden hebt. Maar als ze weer zoiets zegt zou ik er wel wat van zeggen, je hoeft niet gelijk uit je slof te schieten natuurlijk, maar dan weet ze in elk geval wat dat met je doet. Ze denkt er anders vast niet bij na...
    Goed idee om met oud en nieuw te gaan wintersporten! Misschien ook wel een goed idee voor mijn man en ik, of in elk geval er tussenuit knijpen :).
    Ik hoop ook voor ons dat volgend jaar meer geluk mag brengen dan dit jaar (en het liefst dit jaar nog natuurlijk ;))!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier een baaldagje meiden. Heb de hele tijd zin om te huilen. Heb het ook al even flink gedaan. Zouden het de hormonen zijn? Ben met werk voor school bezig en het lukt niet, kom er niet uit. Heb ook de balen van die knie, het gaat wel wat beter maar ik strompel nog, ik ben het zat. Oh ja en ik had ook een veegje licht roze bloedverlies. Ik weet dat het erbij kan horen, maar maak me toch druk en zenuwachtig. Bahbah deze dag mag voor mij snel voorbij gaan. Vanavond maar vroeg naar bed !!

Adriana laat je niet kisten hoor door je familie !
    All: Veel succes weer met de wachtdagen. Wie is het eerst aan de beurt?

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    beschuitje: oh dat zijn vast de hormonen meid, laat het maar over je heen komen. Je kunt het moeilijk stoppen dan... Hopelijk morgen fris weer op en zonder gekke veegjes roze waar je alleen maar onzeker van wordt!

En Miracle is volgens mij de eerste de beste die ons kan verrassen met 2 roze strepen :)! Zet 'm op Miracle!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Go miracle !!!!!!!

20. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Dankjewel meiden haha woensdag nod donderdag test :)
    Ik ga nu lekker al naar bed met een kruikje hihi
    Welterusten allemaal

Deel Deze Pagina