Zo meiden...heb weer bijgelezen @pien ze hebben bloed laten prikken om mijn hormoonwaarden te bepalen. Deze waren zodanig hoog dat ze hebben besloten dat er te veel kans was op grote meerlingen. En gezien mij leeftijd heb ik nog wel even en willen ze dat risico niet lopen. Goed om te horen dat je IUI er weer op zit. Wat betreft de zwemmers van je man...komt vast goed! Jammer dat ik je geen gezelschap kan houden op de wachtbank @citroen dankjewel voor je lieve woorden meid. We hebben het allemaal maar niet makkelijk, maar hopelijk worden wij hier op een dag voor beloond. Wat vervelend dat het zaad van je vriend niet goed is. Ik snap dat dit heel moeilijk voor jullie moet zijn. IVF is nog al wat. Ik heb respect voor je hoe je met de situatie omgaat meid en het gaat jullie lukken! Dikke knuffel meid! @liefde overwint wat goed dat de IUI er weer op zit. Hopelijk is het nog raak voordat jullie aan de IVF zullen beginnen. Succes in de wachtweken! En wat erg van je vriendin. Lijkt me verschrikkelijk. @adriana ja, ik begrijp eigenlijk ook niet waarom ik die kuur heb gehad. Ja, om m'n cyclus af te breken, maar zoals je zegt kan m'n lichaam dat volgens mij ook best zelf. Zal t de volgende keer wel vragen. Gezien mijn leeftijd heb ik nog wel even en wilden ze het risico niet nemen. Beterschap meid! Hoe was het zwemmen? @beschuitje wat vervelend van het lichte bloedverlies. Gelukkig kan het in veel gevallen geen kwaad. Als je de volgende echo achter de rug hebt dan ben je vast en zeker wat meer gerustgesteld. @miracle Denk dat je iemand anders bedoelde die uit zich zelf ongesteld was geworden Spannend meid! Heb zo een gevoel dat jij weleens nummer 3 zou kunnen zijn. We wachten met spanning af. @zuuske ik lees dat je je aan het verdiepen bent in IVF. Wat vervelend dat je cyclus tijdens de feestdagen zou vallen. Ik kan me voorstellen dat het een eeuwigheid lijkt te duren. Wie weet raak je in die periode wel gewoon zwanger je weet t maar nooit. Zou wel leuk zijn. Knuffel meid! @lovely hoe gaat het nu met je meid? Hier gaat de tijd zo langzaam. Ik wil gewoon zo snel mogelijk verder
Hey Pien,ons zkh doet nog wel IUI met 1 miljoen. wij zitten meestal rond de 3 miljoen na bewerking. Laatste keer waren het er 6 milj en na bewerking 3 milj. Niet erg goed dus en net zoals jou heb ik mooie eitjes altijd. Maar manlief heeft enorm veel stress van werk en dat telt helaas aardig mee hier. (Is op zoek naar andere baan) Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om manlief zijn zaad. Ik reken idd tot IVF helaas. IUI is ook maar elke maand 15% dus zó weinig eigenlijk! Miracle,weet je al iets? mysterious,heb je last van die kuur? Hoop het niet je hebt het al moeilijk genoeg nu. Ik snap dat ze het risico niet durven nemen. Zwemmen was trouwens erg lekker! Alleen ze hebben er overdekte glijbanen waar ik met mn paniekaanvallen toch weer zo nodig in moest 1e en laatste keer
@adriana wel af en toe felle steken in m'n buik, maar het is uit te houden. Hahaha, leuk toch die glijbanen. Ik ken het hoor. En zwemmen is wel fijn ja. Lekker ontspannen.
@miracle geeft niet. Dacht ik al. Je weet de spanning wel op te bouwen, net als beschuitje toen Wie weet is dat een voorteken
Ja hou de spanning er maar in miracle!! Net als bij mij dan lukt het jou ook hahahaha.... Moet zeggen nu ik san de andere kant sta denk ik ook alleen maar TESTENNNNNN !!!!!!!
net gestest en negatief. waar ik al een voorgevoel over had. maar nog niet ongesteld. dus van mij mag die wel doorbreken dan kan ik vandaag weer beginnen met spuiten. lijkt me sterk dat een negatieve test nog positief kan worden nu wachten op mn ongi........
ah miracle... shit!!! pff soms word ik gewoon boos van alle tegenslagen die wij allemaal moeten verdragen!
klaproos... van naam veranderd? @all bedankt voor jullie lieve reacties... het is moeilijk, en dat zal het ook wel blijven maar we gaan er echt voor... ondertussen gister weer begonnen met spuiten... de kans dat het met spuiten en zelf klussen gaat lukken is eeeerg klein, maar ik wil ondertussen niet ''stilstaan''... en de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus je weet het maar nooit!
@miracle wat balen zeg! Kan het niet zijn dat door de Utrogestan je ongie wat later doorbreekt dan normaal? @citroen je hebt gelijk dat je niet stil wilt blijven staan. Heel veel succes meid! Hier vandaag op t werk gehoord dat er eentje voor de tweede keer vader wordt. Grrr ik probeerde blij te zijn, maar in m'n zelf heb ik er wel erg van gebaald. Ze zijn er bij mij op t werk allemaal relatief jong bij. Allemaal onder de 30 hebben een kind of kinderen behalve ik. Dan vraag ik me toch echt af waarom zij en niet ik
LOL ja,ik wilde niet herkend worden Ik hoop ook dat jullie een wonder krijgen en niet teveel IVF poespas e.d! Miracle,bah wat onzettend schijt
mysterious jaa dat kan door de utro maar die beruik ik al anderhalve dag niet meer. en vorige keer nam ik de laatste op dag 14 in de ochtend en werd ik 3 uur later al ongi. en nu duurd t dan weer zo lang snap niks van mn lijf. zit nu op dag 15 en die is alweer bijna om. en het is nooit leuk om te horen dat iemand in je omgeving weer zwanger is, maar helaas gebeurd het bij mij in de buurt ook heel vaak. ik begon samen met mn schoonzus toen zij voor de 2de ging en heeft nu al 3 kids. is elke keer in 1 maand zwanger alle 3 de keren. maarja hun gun ik het echt, maar toch denk je wanneer ik?
@miracle het lichaam is idd heel raar. We kunnen zoveel voelen door hormonen, medicijnen e.d. dat t moeilijk is om te weten wanneer je echt zwanger bent. Ik gun het ook iedereen, maar mezelf en alle meiden die zo veel moeite moeten doen om zwanger te worden nog het meest. Wanneer is het onze beurt
Miracle: ach jeetje... dat hadden we toch heel graag anders gezien meid! Flink balen . Wel raar dat het nog niet komt, maar ja onze lichamen gaan lekker hun eigen gang wat dat betreft. Wanneer doen ze eens wat wij willen? Dikke knuffel voor jou! Citroentje: that's the spirit! Klaproos: welkom onder je nieuwe naam: ook mooi . Mysterious: voor jou ook geen makkelijke fase nu... weet je al wanneer je nieuwe ronde kan beginnen? All: gisteravond had ik wat bloedverlies, beetje slijmerig ook allemaal. Gelukkig vandaag bijna niet meer, alleen nog heel klein beetje slijm. Dus dat valt me tot nu toe mee. Maak me beetje zorgen over Lovely. Al weer een tijdje geleden dat ze hier was en toen ging het al niet lekker. Volgens mij is ze er flink ziek van... Lovely: meid hoe ist met je?? Hou je het nog wat vol?
@pien nee, is idd niet makkelijk deze ronde. Vooral omdat het een mislukte poging is. Ik zit nu op dag 4 van de Provera en moet nog 6 dagen door gaan. Daarna zal mijn menstruatie na 3 tot 7 dagen doorbreken. Dan ga ik vanaf die cyclus om de ene dag Menopur spuiten ipv elke dag. Net na mijn menstruatie krijg ik een waterecho. Deze wordt uitgevoerd bij abnormaal bloedverlies, vruchtbaarheidsproblemen etc. Hierbij wordt gekeken naar poliepen, myomen, vormafwijkingen en andere afwijkingen van de baarmoederholte. Spannend allemaal, maar we zien het wel. Gelukkig zijn de klachten na je IUI enigszins meegevallen. Succes met t wachten weer.